Sleeping in the nude?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Pyjama's doen we hier ook niet aan hoor
Hier ookquote:
Geeft niet, neem je tijdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:14 schreef Soempie het volgende:
@ B. ik verwacht dat het zeker nog wel een aantal weken gaat duren. Ik ga je trouwens zo snel mogelijk terug pm-en vandaag. Was er helemaal met m'n hoofd niet bij de afgelopen week, sorry.![]()
Hoiquote:
Dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adresquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:49 schreef Mark het volgende:
Ja, dat vond ik ook erg vervelend: het lijkt er op dat ze dat gebruiken om te lokken maar gewoon niet doen.
Waarom maak je me wakker!?quote:
Ben jij ook van het type: 'ik moet gaan maar ik heb geen zin dus ik ga nog maar niet'?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef B.ertha het volgende:
Wijze les van vandaag:
Als je moet, dan moet je. Niet uitstellen. Er kan altijd een ontruimoefening tussendoor komen.
Learned that the hard way
Ik wel... dus het zou mij ook kunnen overkomen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben jij ook van het type: 'ik moet gaan maar ik heb geen zin dus ik ga nog maar niet'?
Met dingen gooienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:11 schreef Soempie het volgende:
Stel dat je ergens heel boos over bent, maar je kunt het niet kwijt bij degene waar je boos op bent. Hoe raak je die boosheid dan kwijt?
Misschien leuke tips?
Yepquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben jij ook van het type: 'ik moet gaan maar ik heb geen zin dus ik ga nog maar niet'?
http://cabaretophetnet.nl(...)en-sylvester-kloten/![]()
Ja, gooi je weleens met dingen uit boosheid?quote:
Schreeuwen! Op een open plek in het bos (doe ik nooit maar lijkt me zo lekker) of ruziemaken over iets anders met diegene of een ander.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:11 schreef Soempie het volgende:
Stel dat je ergens heel boos over bent, maar je kunt het niet kwijt bij degene waar je boos op bent. Hoe raak je die boosheid dan kwijt?
Misschien leuke tips?
Ik heb die neiging vaker dan me lief is, maar ik doe het eigenlijk nooit. Laatst heb ik de post richting Sheep op de grond gekeild. Was passief-agressief en had niets met de ruzie te maken, maar voelde wel lekker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, gooi je weleens met dingen uit boosheid?![]()
Ik heb nog nooit uit boosheid iets gegooid. Veel te bang dat ik iets stuk gooi. En kussentjes gooien lijkt me niet op te luchten. Of wel?
Ik heb hetzelfde, ik wil wel gooien maar ik ben tegelijkertijd dat het stuk gaatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, gooi je weleens met dingen uit boosheid?![]()
Ik heb nog nooit uit boosheid iets gegooid. Veel te bang dat ik iets stuk gooi. En kussentjes gooien lijkt me niet op te luchten. Of wel?
Ja, dat lijkt me ook wel lekker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Schreeuwen! Op een open plek in het bos (doe ik nooit maar lijkt me zo lekker)
Ruzie zoeken, hmmm tsjaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:19 schreef Soempie het volgende:
Oja, ruziemaken met iemand anders..de afgelopen tijd heb ik m'n frustratie en boosheid op Wiebel afgereageerd en daar wil ik dus juist vanaf.
Dat hij net z'n ogen open heeft 's morgens en dat ik dan de slaapkamer binnen kom: 'Je hebt ALWEER de afwas verkeerd in de automaat gezet, waardoor het niet allemaal schoon is!'(of net zoiets onzinnigs)
Erg leuk begin van de dag.
Sporten lucht bij mij echt totaal niet op, waarom zeggen mensen dat toch altijd? Twee opties: Ik kan me niet concentreren en voel me dan kut omdat ik halfslachtig heb gesport, of ik vergeet het tijdelijk en daarna komt het onverminderd terug.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Misschien moet je gaan sporten? Of heb je daar geen tijd voor(zin in, geld voor over
)
Dit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sporten lucht bij mij echt totaal niet op, waarom zeggen mensen dat toch altijd? Twee opties: Ik kan me niet concentreren en voel me dan kut omdat ik halfslachtig heb gesport, of ik vergeet het tijdelijk en daarna komt het onverminderd terug.
Ik heb al jaren niet gesport (en gisteren ging niet doorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sporten lucht bij mij echt totaal niet op, waarom zeggen mensen dat toch altijd? Twee opties: Ik kan me niet concentreren en voel me dan kut omdat ik halfslachtig heb gesport, of ik vergeet het tijdelijk en daarna komt het onverminderd terug.
Master of Puppets?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Metallica + koptelefoon, en dan veel te hardVoor mij de enige manier om los te laten
Arie en Silvesterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://cabaretophetnet.nl(...)en-sylvester-kloten/![]()
Dat is zuurquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
En weer terug. Ze zijn tweede geworden, maar hadden 1e moeten worden. Laatste wedstrijd slecht gespeeld en de eerste wedstrijd had Twan een doelpunt hij staat tegenwoordig voor moeten maken, maar kreeg een flinke schop tegen zijn knie.
Hier houden ze de 42 weken aan, morgen weer een afspraak, ik neem aan dat er dan ook een plan gemaakt wordt.quote:Ophelia... heb je al een "plan van aanpak" als in de zin van datum voor inleiden oid? In Enschede laten ze je trouwens niet meer langer dan 41 weken zwanger lopen... dan gaan ze inleiden.
herkenbaar. Ik word meestal ontzettend cynisch in zo'n geval.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ruziezoeken werkt voor mij totaal niet. Ik kan sowieso niet ruziemaken
Je verveelt je wel heel erg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nu vriend maar eens een plezier doen en een hele berg woontijdschriften voor de papierbak bestempelen. Ik neem me iedere keer voor om ze weg te geven maar het komt er nooit van.
Gordijnen zijn ook al gewassenquote:
Die doet het bij mij wel goed bij stressquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb Reload van Metallica hier liggen.
Heel vaak zelfsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tpyische Fokker; kom je verder wel eens van je zolder af?
Je moet het wel kunnen waarderen om te beginnen natuurlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef Soempie het volgende:
Oke, Metallica gaat niet werken. Bij het eerste nummer was m'n eerste reactie al om het geluid zachter te zetten.![]()
't Is mijn eigen CD.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je moet het wel kunnen waarderen om te beginnen natuurlijk
Wat is er mis met je buren?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mini gaat daar vast verandering in brengen
Het hoeft niet per se metal te zijn, gewoon een nummer waar je ontzettend mee kunt schreeuwen voldoet al. Probeer anders eens De Raggende Mannequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef Soempie het volgende:
Oke, Metallica gaat niet werken. Bij het eerste nummer was m'n eerste reactie al om het geluid zachter te zetten.![]()
Een gewone opvoeding met ruimte voor gek doenquote:
An sich niet zoveel, ik ga er alleen vanuit dat mini de stilte gaat doorbrekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |