* PureEvil kijkt op Hema site....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En de Hema site is vernieuwd en heeft ook veel meer er op staan aan kleding nu zie ik!
Wat een leuk concept!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:20 schreef Gijsch het volgende:
Past www.krijgdekleertjes.nl ook hierin? Leuk systeem om kinderkleertjes met elkaar te ruilen.
De website is hier wel bekend maar nog steeds niet echt in gebruik dus dan kan je er nog weinig mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:20 schreef Gijsch het volgende:
Past www.krijgdekleertjes.nl ook hierin? Leuk systeem om kinderkleertjes met elkaar te ruilen.
Oh ja, bij 250 pakketten gaan ze van start. Kan dus lonen om er alvast wat pakketten op te zettenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De website is hier wel bekend maar nog steeds niet echt in gebruik dus dan kan je er nog weinig mee.
Ik ben blij dat ze inmiddels in de fase zitten van genoeg pakketten verzamelen want dan gaan ze misschien binnenkort echt open!
Er wordt hier veel in V&A binnen OUD verkocht dus ik zelf heb bijvoorbeeld in geen enkele maat een heel pakket meer liggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:57 schreef Gijsch het volgende:
[..]
Oh ja, bij 250 pakketten gaan ze van start. Kan dus lonen om er alvast wat pakketten op te zetten
Gaat mij wel lukken, er is in onze familie ook een onderling ruilsysteem (of meer weggeefsysteem) waardoor we erg veel kleertjes hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er wordt hier veel in V&A binnen OUD verkocht dus ik zelf heb bijvoorbeeld in geen enkele maat een heel pakket meer liggen.
Ze verwachten dat je een doos van 13 liter vult en dat is best veel
Ik zie dat er in maat 80/86 meisjeskleding zo'n 15 tot 20 kledingstukken gaan, als ik op de foto's afga dan vind ik het nog wel meevallen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er wordt hier veel in V&A binnen OUD verkocht dus ik zelf heb bijvoorbeeld in geen enkele maat een heel pakket meer liggen.
Ze verwachten dat je een doos van 13 liter vult en dat is best veel
Nou ja, ik heb dat na verkoop hier in OUD nooit meer over in 1 maat dus ik kan er met de beste wil van de wereld geen pakket opzetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik zie dat er in maat 80/86 meisjeskleding zo'n 15 tot 20 kledingstukken gaan, als ik op de foto's afga dan vind ik het nog wel meevallen.
Die.moet je doen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef becky27 het volgende:
Deze is ook nog wel leuk
[ afbeelding ]
Ik heb er ook zo eentje. Een roze met schaapjes voor Zoëquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:47 schreef Kyara het volgende:
De panfluitperuanen hebben weer iets nieuws: babyvestjes. Ik vond ze stiekem toch wel leuk dus voor elk kind een vestje:
[ afbeelding ]
I'll be sure NOT to let you knowquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef becky27 het volgende:
DML, ben benieuwd hoelang je het door jezelf opgelegde shopverbod gaat volhouden
Ja maar Zoe is de leeftijd van de automatische kikkerhouding wel voorbij en dat scheelt een hoop in het ongemak van voetjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:23 schreef Tally het volgende:
Ik heb pyjama's met voetjes en daar ben ik zo blij mee
Zoë schopt de dekens van zich. Huilt aan één stuk door als ik dr een slaapzak aan doe. Dus dit vind ik heerlijk.
Wilde ik net doen en toen was het al aangepast!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En ik waarschuwde haar ipv het alleen te zien dames
Ik wilde dat ook doen, maar mobiel ben ik niet zo snelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En ik waarschuwde haar ipv het alleen te zien dames
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar misschien waarschuwde ik wel mezelf
Hoe lang is ze?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:59 schreef bitterend het volgende:
Ik wil heeel graag dit voor mijn spekkie hebben :
http://www.zara.com/webap(...)20met%20sterrenprint
Maar ik lees dat het smal valt.....ze zit nu goed in maat 80..en is 11 maanden
is het beter om van zara 18-24 nemen?
Wat leuk <3 dankje!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:14 schreef Tinuviel het volgende:
Speciaal voor Bitterend, kleine greep uit het Babywalz ass., wat mij leuk lijkt voor R.:
Deze: http://www.baby-walz.nl/N(...)5bf7b1b27fd1b9ded090
http://www.baby-walz.nl/g(...)mcs2=na&emcs3=313802
http://www.baby-walz.nl/M(...)d6cdb24502f0be0084bf
http://www.baby-walz.nl/N(...)d6cdb24502f0be0084bf
Er is daar vast nog meer leuks.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:00 schreef Meimeltje het volgende:
Over een paar maanden gewoon weer doorverkopen met sowieso winst
http://kind-baby.marktpla(...)&thumb_click=1#photo
En ze waarschuwde nog wel dat ze voor deze best nog wel een bedrag vroeg omdat het een duur merk is. Heb nog afgepingeld ook en voor dit jurkje en een mooi colbertje van de Hema ¤6,- betaald. Na afpingelen uiteraard.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:10 schreef -Spring het volgende:
[..]
[..]
En ze waarschuwde nog wel dat ze voor deze best nog wel een bedrag vroeg omdat het een duur merk is. Heb nog afgepingeld ook en voor dit jurkje en een mooi colbertje van de Hema ¤6,- betaald. Na afpingelen uiteraard.
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Marrije het volgende:
Ja, afgelopen week geweest en flink geshopt![]()
Kosta Outlet heeft wel een website, maar geen online winkel. jammer, want kwa prijs was het goed te doen. Die pakjes waren omgerekend 11,50 e per pakje. Die effen roze met hart is van fleece.
En de jongensafdeling was daar goed vertegenwoordigd met enorm leuke jumpsuits, die fleece was er ook in de jongensvariant, blauw met een ster. Ze hadden er iets van 6 soorten voor jongens (en meisjes).
van Lindex?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef Marrije het volgende:
ja,ook nog van die 3 voor 2 velours broekjes gekocht voor mijn dochter. Had ze ook voor mijn oudste zoon gekocht en zoon 2 en 3 hebben die ook nog gedragen, ze blijven er goed uitzien. Slijt amper en krijgt ook niet echt een verwassen look.
die konden juist mooi helpen dragenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef Marrije het volgende:
Als ik niet in mijn eentje hoefde te reizen met 4 kinderen en alleen handbagage dan had ik hier wel gevraagd of ik wat mee kon nemen voor iemand.
ja toen ik daar een account aanmaakte kreeg ik een keer 20 euro korting bij besteding vanaf 50 euroquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef becky27 het volgende:
Je had toch ook dat je korting kreeg bij aanmelden op de site? Wad dat de mexx site?
Lange mouwen romper met longsleeve er onder moet binnen toch wel warm genoeg zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef Marjolijntje het volgende:
Heeft iemand nog tips voor lekkere dikke shirts (truien) het liefste zonder capuchon? Vestjes vind ik irritant en alleen de tshirts met lange mouwen is toch een beetje koud nu.. Maatje klein (62/68)
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef bitterend het volgende:
Bij een winkel hier in de buurt hebben ze uitverkoop!
Ik heb hele leuke bardossa's gescoord voor 29.95!
http://www.houseofshoes.n(...)kasma-flex-rood.html
Wij hebben ook wel een house of shoes hier maar hij heeft al twee paar voor de winter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef bitterend het volgende:
TochZe hadden ook leuke leuke convers en zulks! misschien zit er iets voor Puck erbij? er was 70% korting op veel modellen
Maillots onder de broeken! sinds ik dat doe zijn mops dr handjes altijd warm!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Bedankt voor de tips DML! Ik trek haar nu vaak een lange mouwen romper+shirt aan jaZe is nu 4,5e maand oud. Maar ik ben zelf een enorme koukleum en draag nu een trui met een vest
Voor buiten heb ik inderdaad al hele fijne pakjes. Vesten vind ik naar omdat ze op een of andere manier heel erg opkruipen en dan de rits tegen haar kin schuurt.
Fannetje, tweedehands is fijn! Ik ga even kijken
Ik had een hele rij aan vestjes met knoopjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Bedankt voor de tips DML! Ik trek haar nu vaak een lange mouwen romper+shirt aan jaZe is nu 4,5e maand oud. Maar ik ben zelf een enorme koukleum en draag nu een trui met een vest
Voor buiten heb ik inderdaad al hele fijne pakjes. Vesten vind ik naar omdat ze op een of andere manier heel erg opkruipen en dan de rits tegen haar kin schuurt.
Fannetje, tweedehands is fijn! Ik ga even kijken
Knoopjes zijn misschien wel fijn! Dat is het proberen waardquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik had een hele rij aan vestjes met knoopjesklaarstaan voor je.
Die mini laarsjes van de hema zijn van heel stroef rot materiaalquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef bitterend het volgende:
http://www.houseofshoes.n(...)78315-78081&spec1=19
Deze zagen er ook leuk uit maar ik had laarzen van de Hema en die lukte me niet om ze aan te doen! dus heb ze aan Marjolijntje gegeven
Nou ja ze loopt toch nog nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef bitterend het volgende:
Gelukkig lag het dus niet aan mij/mijn kind!
Die berstein waren ook erg soepel maar ik durfde het niet meer
Die van Espritquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Noppies heeft veel vestjes met knoopjes in kleine maatjes.
Deze van esprit is mijn favoriet geloof ik
[ afbeelding ]
Deze van H&M is ook lief
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2006163%2017209%2000%201441%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Idd!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ja ze loopt toch nog niet![]()
Goed kijken naar het materiaal.
Bij de regenkleding (dus niet de babykleding) staan laarsjes vanaf maat 22 en dat is fijner materiaal.
Dat H&M vestje!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Noppies heeft veel vestjes met knoopjes in kleine maatjes.
Deze van esprit is mijn favoriet geloof ik
[ afbeelding ]
Deze van H&M is ook lief
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2006163%2017209%2000%201441%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
jammer, dit jasje is ook 80 idd....quote:
ik vind het setje heel erg leuk!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vond vooral de legging erg leuk DMLde rest nam ik voor lief haha
Zo, het is al echt winter in Friesland zie ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik ga Rienk ook in het 92 pak proppen
[ afbeelding ]
Hij wil alleen geen muts meer opMaar straks vriezen zn oren er af, dus dan piept ie wel anders denkhoop ik
En ik wil ook een meisje, dat is zoveel meer keuze dan de jongens
Ik zag een url op het label, www.wiges.se (zoeken op merk Walker). Dat is een groothandel, ik kan daar wel kopen, maar bij dat fleecepakje moet ik er dan 8 afnemen. Wordt een beetje lastig denk ik.quote:
Ohquote:
ohquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag een url op het label, www.wiges.se (zoeken op merk Walker). Dat is een groothandel, ik kan daar wel kopen, maar bij dat fleecepakje moet ik er dan 8 afnemen. Wordt een beetje lastig denk ik.
[ afbeelding ] erg leuk, maar daar moet ik er dan 16 van bestellen![]()
Ik had al gekeken maar het zijn enkel kleine maatjes. De meeste producten die lief zijn gaan maar tot 74 of 80. Enkele dingen 86.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ohwe kunnen er vast wel 16 kwijt hier
ja die leuke is uitverkocht, zag ik nadat ik inloggegevens heb gekregen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oi neequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja die leuke is uitverkocht, zag ik nadat ik inloggegevens heb gekregen.
Inkoopprijs is goed te doen, maar de verzendkosten zijn 445 SEK. Dik 50 e zeg maar. Dat maakt het alweer minder te doen.
ik zou voor 110 gaan, voor elin valt t best smal, de babykleding valt iig kleinquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:57 schreef Jore het volgende:
Hoe valt next? Ik zie leuke hoodies maar twijfel (weer eens) tussen 104 en 110.
ik heb twee hoodies 110 gekocht, mijn tweede zoon met maat 110 verzuipt er in. Ik trek het wel eens aan, maar de schoudernaad zit echt te ruim, de armlengte is ook net even te lang. Al gewassen op 60 graden. Achteraf heb ik spijt dat ik geen 104 heb besteld, ik wilde dat ze er de winter mee door zouden komen, maar mijn oudste met maat 104 kan deze trui volgende winter pas aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:57 schreef Jore het volgende:
Hoe valt next? Ik zie leuke hoodies maar twijfel (weer eens) tussen 104 en 110.
+ t verzenden naar de mensen toe geeft en veel werk + extra verzquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
50 euro / 16 personen is maar 3,13 euro hè?
oh jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
50 euro / 16 personen is maar 3,13 euro hè?
Appeltjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag een url op het label, www.wiges.se (zoeken op merk Walker). Dat is een groothandel, ik kan daar wel kopen, maar bij dat fleecepakje moet ik er dan 8 afnemen. Wordt een beetje lastig denk ik.
[ afbeelding ] erg leuk, maar daar moet ik er dan 16 van bestellen![]()
Ja dat labeltje was mij ook al opgevallenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind m wel meisjesachtig, zekermet dat felroze labeltje
Ik zou 'm mijn jongetje aantrekken hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Too cute maar te meisjesachtig al noemen zij het unisex![]()
[ afbeelding ]
Meisjesversie uiteraardquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:25 schreef Marrije het volgende:
Welke versie? Ze zijn van fleece he, bij die roze met bloem zie ik wel zo'n omslaghoekje / beschermstukje bovenaan bij de rits, bij die met sterren zie ik dat niet. Dat zou ik echt een nadeel vinden, als dat er niet op zit.
Zenks! Ik heb een jas voor mezelf besteld, met de dertiennulvier erbij was dat toch even 35 euro in the pocket!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:00 schreef Fannetje het volgende:
H&M 50% korting op één artikel naar keuze (geldt ook voor de grote maten!): 0252.
Doe er uw voordeel mee
Best kan dat morgen je bestelling al verzonden is en je gewoon weer opnieuw iets kan bestellen met de code.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
hier ook thanx fannetje; toevallig vandaag 2 dingen bij H&M gezien voor Lientje, maar niet meer in de goede maat; Nu besteld; en nog goedkoper uit ook. (incl. verzenden...)
(best kans dat ik morgen nog een bestelling doe op naam van Tvoor Evie).
Daar zit ik ook op te wachten, als de bezorging op 5-9 november staat is de kans best groot dat het morgen al in behandeling is en je weer kunt bestellen met codesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:53 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Best kan dat morgen je bestelling al verzonden is en je gewoon weer opnieuw iets kan bestellen met de code.
Ik denk dat Dyon iets langer is. Denk niet dat hij er de winter mee door zal komen aangezien de pijpen en mouwen korter zijn dan de kleding die hij nu draagtquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:03 schreef Poppejans het volgende:
Meimeltje, zag dat je skipak van Dyon aanbod, past hij het niet meer of vond je het leuk om nieuwe winterspullen te kopen? Ik vind skipakken altijd ruim vallen, Wolf past met zn maat 98 nog steeds heel goed in maat 92 skipak![]()
Kan dat zodra je de melding hebt gekregen dat je bestelling verzonden is?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:53 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Best kan dat morgen je bestelling al verzonden is en je gewoon weer opnieuw iets kan bestellen met de code.
Ja, klopt. Je ziet het vanzelf, als je iets in je mandje gooit en je voert de codes in. Als het nog niet is verzonden kan je de codes niet nogmaals gebruiken, als het eenmaal is verzonden wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Kan dat zodra je de melding hebt gekregen dat je bestelling verzonden is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die doet et niet bij mij...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
0230 = 25%korting, kan er dus ook nog bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:24 schreef Kyara het volgende:
Zo, mijn mega Lindex bestelling is binnen. En het is![]()
![]()
Ik vind maat 80 wel heeeeel erg groot eruit zien. Volgens mij past ie daar volgend jaar in of zo
Ik ook, maar misschien ben ik een krent. Ik wacht wel op de 50% korting in de opruiming. Dat duurt nog maar een paar weken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vond de korting ook nogal tegenvallen...
Vaak is het collectie vorig seizoen wat ze hebben en nu was het nieuwe seizoen ook wat er tussen zat volgens mij.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:39 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik ook, maar misschien ben ik een krent. Ik wacht wel op de 50% korting in de opruiming. Dat duurt nog maar een paar weken.
Ja dat koop ik meestal voor S, heb nu 2 setjes in de goede mt maar de rest van de collectie vind ik niet echt leukquote:
En misschien op Marktplaats bijv. kijken naar mooie Noppies setjes van vorige collecties? Noppies valt idd mooi smal (ik ben ook fan zoals je weetquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:17 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja dat koop ik meestal voor S, heb nu 2 setjes in de goede mt maar de rest van de collectie vind ik niet echt leuk
Hahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
En misschien op Marktplaats bijv. kijken naar mooie Noppies setjes van vorige collecties? Noppies valt idd mooi smal (ik ben ook fan zoals je weet)...
Ohh, ik vind Hema juist heel breed en groot vallen! Mijn meisje gaat nu heel hard naar maat 68 toe maar een overslagshirtje van Hema in maat 56 is nog steeds te breed...quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef PureEvil het volgende:
hema vind ik ook niet zo groot/breed vallen eigenlijk....Zowiezo zijn de basis longsleeve's smal. (houdt daar rekening mee....en ze vallen klein uit, ik heb een 86/92 voor cristel..)
Oh en leuke schoenen Nirak!
ik vond babyface ook niet heel ruim vallen. En inderdaad Noppies is ook altijd goed. Eigen collectie prenatal?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:57 schreef Zoë23 het volgende:
Stoere schoenen Nirak!
Ik zoek meisjeskleding mt 74, het moet smal vallen. Heb wel het e.e.a. in huis maar dat valt nog wat breed..![]()
hebben jullie ook tips voor me?
Benetton valt ook best smal (bij de jongens tenminste), en mexx ook wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:40 schreef Zoë23 het volgende:
Ja Hema vind ik ook groot / breed vallen. Maar dat kan per shirtje/ jurkje enz verschillen
Dat dilemma had ik dus ook, ben toen met kwade kop bij zeeman binnen gelopen en goed geslaagd.. Maar wel voor een jongen..quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:37 schreef kaatjejannie het volgende:
Sommige hema spul vind ik enorm klein vallen , sommige dingen vallen groot.
Sofie groeit uit dr broekjes maat 86, maar ik kan niet echt leuke nieuwe vinden. Vind iets wijdere pijpen wel leuk, skinnies niet zo. Vanmiddag had ik een broekje bij de hema in mijn hand, maar dat ding was 20 euro. Zal wel aan de maat liggen he? Dat het weer duurder wordt.
Bij de Hema ligt dat ook heel erg aan het model.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:37 schreef kaatjejannie het volgende:
Sommige hema spul vind ik enorm klein vallen , sommige dingen vallen groot.
Sofie groeit uit dr broekjes maat 86, maar ik kan niet echt leuke nieuwe vinden. Vind iets wijdere pijpen wel leuk, skinnies niet zo. Vanmiddag had ik een broekje bij de hema in mijn hand, maar dat ding was 20 euro. Zal wel aan de maat liggen he? Dat het weer duurder wordt.
thats what i said?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:12 schreef mignonne het volgende:
Hema valt kneiterbreed juist vind ik![]()
Ik had het ook niet tegen jou dan dusquote:
Aanvullend: de eerst echt smalle jongensbroek van de Hema bij een maat boven 86 moet ik ook nog tegenkomen. Terwijl ik die met de boordstof bovenaan in maat 74 en 80 juist wel lekker smal vindt.quote:Op zondag 4 november 2012 15:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou dan dusmaar tegen iemand eerder die suggereerde dat Hema smal valt.
Hema kan, in de maten boven 74 bij meisjes zeker, best wel klein vallen, als in dat een 86/92 eerder een 80/86 is, maar de pasvorm blijf ik breed vinden. Gebouwd op Hollands Welvaren zeg maar, ik vind het qua pasvorm in elk geval echt niet smal vallen.
ohhh ja dat vind ik ook idd. Evie zijn de mouwen en schouderbreedte echt te ruim, om dr middel ook, en dan te kort. (en lengte van de mouwen is ook altijd krap aan)quote:Op zondag 4 november 2012 15:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou dan dusmaar tegen iemand eerder die suggereerde dat Hema smal valt.
Hema kan, in de maten boven 74 bij meisjes zeker, best wel klein vallen, als in dat een 86/92 eerder een 80/86 is, maar de pasvorm blijf ik breed vinden. Gebouwd op Hollands Welvaren zeg maar, ik vind het qua pasvorm in elk geval echt niet smal vallen.
Ze hebben nu ook slim fit zag ik laatst, of gaat dat alleen om de pijpen? Ik was voornemens om die eens te proberen, omdat ik bij de gewone spijkerbroekjes het knoopsgatelastiek zo strak moet zetten dat de pasvorm een beetje opgevrot raaktquote:Op zondag 4 november 2012 15:46 schreef mefke79 het volgende:
Aanvullend
[..]
Aanvullend: de eerst echt smalle jongensbroek van de Hema bij een maat boven 86 moet ik ook nog tegenkomen. Terwijl ik die met de boordstof bovenaan in maat 74 en 80 juist wel lekker smal vindt.
En ik heb een uitzondering gevonden op ' 4ff valt strak en kleiner': spijkerbroekje in maat 98 en meneer verzuipt erin. Terwijl hij van de H&M en Mexx wel 98 aan heeft. Broek is gewoon veel te lang.
Hier moet bij dat model nog steeds de elastiek op standje maximaal en dan heeft ie nog zo'n lege ruimte aan de achterkant. Slim is leuk bedacht, maar die van mij is dan superslim ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook slim fit zag ik laatst, of gaat dat alleen om de pijpen? Ik was voornemens om die eens te proberen, omdat ik bij de gewone spijkerbroekjes het knoopsgatelastiek zo strak moet zetten dat de pasvorm een beetje opgevrot raakt
Maar valt 'ie wel smaller überhaupt? Kan best toch, dat je ventje gewoon een dunnie is?quote:Op zondag 4 november 2012 16:27 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Hier moet bij dat model nog steeds de elastiek op standje maximaal en dan heeft ie nog zo'n lege ruimte aan de achterkant. Slim is leuk bedacht, maar die van mij is dan superslim ofzo
Mjah, mijn vraag was dus ook of slim fit ook echt smaller valt, of dat het alleen is hoe de pijpen zijn, zoals bootcut en flare.quote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
slim fit is vaak nog best veel groter dan superslim of skinny, maar ik weet niet hoe dat met jongensbroeken is hoor....
en leuk winterpakje is het toch MignonneZit nog prima zo te zien
de broeken die ik voor Evie heb vallen over de kont ook smaller, en in de taille ook; alleen moet ik ze ook nog steeds op standje maximaal zetten...quote:Op zondag 4 november 2012 16:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, mijn vraag was dus ook of slim fit ook echt smaller valt, of dat het alleen is hoe de pijpen zijn, zoals bootcut en flare.
Met wol/zijde is vrij dun, wel warm, dat is voor binnen geschikt en voor een pasgeboren baby om mee te slapen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Morretje het volgende:
Ik ben aant kijken naar wollen mutsjes, en zie bij littleshoparoundthecorner dat ze meerder versies hebben, met zijde, met badstof en met fleece.. Waarom zou ik voor de een danwel de ander kiezen? Iemand een idee?
Dank je Juud!quote:Op maandag 5 november 2012 14:00 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Met wol/zijde is vrij dun, wel warm, dat is voor binnen geschikt en voor een pasgeboren baby om mee te slapen.
Badstof is wat warmer en lekker zacht, meer voor onderweg.
Fleece is echt voor de winterkou.
Ik zou dus twee wol/zijde mutsjes kopen voor een pasgeboren baby of anders evt een katoenen, niet meer dan dat, want na een week of 6 kan je zeker over naar de volgende maat.
Ik heb ze van Cosilana en van Duns, beide heel fijn, maar bijv die van Pippi of Popplini zijn ook prima.
Ow en als je into wollen mutsjes bent, ik zou ook investeren in een wollen romper+ broekje of jumpsuit.
Juh, hij is vrij lang.. Niet eens spekkig. De mutsjes mt 50/56 die ik hier op fok her en der verzameld heb, passen nu preciesquote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef Juud79 het volgende:
Boh, een 9 ponder, dan zou ik in ieder geval niet maat 50-56 kopen, maar 62-68, voor zowel pakje als mutsjes, anders is het zonde geld.
Die zijn leuk zeg!quote:
Shhhhhoott.... als het nog nooit gewassen is vrees ik met grote vrezen. Ik hoop voor je dat het gaat lukken!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:44 schreef becky27 het volgende:
aaaaaaaaah heb ik dat jurkje van Mexx binnen, superschattig, mors ik er drie druppels rode saus over![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand enig idee hoe ik er dat uit kan krijgen?? Staat nu in het water te weken, maar het kaartje zit er zelfs nog aan.
Lindex.comquote:Op woensdag 7 november 2012 00:36 schreef Gulara het volgende:
[..]
Waar heb je deze leukerds gevonden?
http://static.zara.net/ph(...)estamp=1348230394536 deze hebben ze in de winkel ook in t rozequote:Op dinsdag 6 november 2012 15:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Die zijn leuk zeg!
Moet.wel aan je wennen trouwens!
Oh en ik ben op zoek naar een licht roze wollen mutsje voor de dame...best lastig nog, heb iig niks leuks gevonden in haar maat
Jammer van die voetjesquote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef rebel-angel het volgende:
ik wil deze voor volgend jaar kerst![]()
[ afbeelding ]
eens kijken of ik nog meer in m'n mandje kan gooien, want anders is het wel een hele dure pyjama
Thanks! Tijd om eens iemand naar de Lindex te sturen.quote:
Dat kan je negeren. Het is gewoon katoen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:41 schreef Gulara het volgende:
[..]
Thanks! Tijd om eens iemand naar de Lindex te sturen.
Waarom noemen ze dit nou pyjama's? Bergen leuk spul bij de Lindex, zijn het pyjama's.
Kan ik dat bij zo'n ieniemini gewoon negeren of is dit ook een ander (pyjama)stofje?
+1!quote:Op woensdag 7 november 2012 09:20 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Iemand die Lindex gaat bestellen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |