Dat H&M vestje!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Noppies heeft veel vestjes met knoopjes in kleine maatjes.
Deze van esprit is mijn favoriet geloof ik
[ afbeelding ]
Deze van H&M is ook lief
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2006163%2017209%2000%201441%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
jammer, dit jasje is ook 80 idd....quote:
ik vind het setje heel erg leuk!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vond vooral de legging erg leuk DMLde rest nam ik voor lief haha
Zo, het is al echt winter in Friesland zie ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik ga Rienk ook in het 92 pak proppen
[ afbeelding ]
Hij wil alleen geen muts meer opMaar straks vriezen zn oren er af, dus dan piept ie wel anders denkhoop ik
En ik wil ook een meisje, dat is zoveel meer keuze dan de jongens
Ik zag een url op het label, www.wiges.se (zoeken op merk Walker). Dat is een groothandel, ik kan daar wel kopen, maar bij dat fleecepakje moet ik er dan 8 afnemen. Wordt een beetje lastig denk ik.quote:
Ohquote:
ohquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag een url op het label, www.wiges.se (zoeken op merk Walker). Dat is een groothandel, ik kan daar wel kopen, maar bij dat fleecepakje moet ik er dan 8 afnemen. Wordt een beetje lastig denk ik.
[ afbeelding ] erg leuk, maar daar moet ik er dan 16 van bestellen![]()
Ik had al gekeken maar het zijn enkel kleine maatjes. De meeste producten die lief zijn gaan maar tot 74 of 80. Enkele dingen 86.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ohwe kunnen er vast wel 16 kwijt hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |