quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:10 schreef -Spring het volgende:
[..]
[..]
En ze waarschuwde nog wel dat ze voor deze best nog wel een bedrag vroeg omdat het een duur merk is. Heb nog afgepingeld ook en voor dit jurkje en een mooi colbertje van de Hema ¤6,- betaald. Na afpingelen uiteraard.
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Marrije het volgende:
Ja, afgelopen week geweest en flink geshopt![]()
Kosta Outlet heeft wel een website, maar geen online winkel. jammer, want kwa prijs was het goed te doen. Die pakjes waren omgerekend 11,50 e per pakje. Die effen roze met hart is van fleece.
En de jongensafdeling was daar goed vertegenwoordigd met enorm leuke jumpsuits, die fleece was er ook in de jongensvariant, blauw met een ster. Ze hadden er iets van 6 soorten voor jongens (en meisjes).
van Lindex?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef Marrije het volgende:
ja,ook nog van die 3 voor 2 velours broekjes gekocht voor mijn dochter. Had ze ook voor mijn oudste zoon gekocht en zoon 2 en 3 hebben die ook nog gedragen, ze blijven er goed uitzien. Slijt amper en krijgt ook niet echt een verwassen look.
die konden juist mooi helpen dragenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef Marrije het volgende:
Als ik niet in mijn eentje hoefde te reizen met 4 kinderen en alleen handbagage dan had ik hier wel gevraagd of ik wat mee kon nemen voor iemand.
ja toen ik daar een account aanmaakte kreeg ik een keer 20 euro korting bij besteding vanaf 50 euroquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef becky27 het volgende:
Je had toch ook dat je korting kreeg bij aanmelden op de site? Wad dat de mexx site?
Lange mouwen romper met longsleeve er onder moet binnen toch wel warm genoeg zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef Marjolijntje het volgende:
Heeft iemand nog tips voor lekkere dikke shirts (truien) het liefste zonder capuchon? Vestjes vind ik irritant en alleen de tshirts met lange mouwen is toch een beetje koud nu.. Maatje klein (62/68)
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef bitterend het volgende:
Bij een winkel hier in de buurt hebben ze uitverkoop!
Ik heb hele leuke bardossa's gescoord voor 29.95!
http://www.houseofshoes.n(...)kasma-flex-rood.html
Wij hebben ook wel een house of shoes hier maar hij heeft al twee paar voor de winter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef bitterend het volgende:
TochZe hadden ook leuke leuke convers en zulks! misschien zit er iets voor Puck erbij? er was 70% korting op veel modellen
Maillots onder de broeken! sinds ik dat doe zijn mops dr handjes altijd warm!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Bedankt voor de tips DML! Ik trek haar nu vaak een lange mouwen romper+shirt aan jaZe is nu 4,5e maand oud. Maar ik ben zelf een enorme koukleum en draag nu een trui met een vest
Voor buiten heb ik inderdaad al hele fijne pakjes. Vesten vind ik naar omdat ze op een of andere manier heel erg opkruipen en dan de rits tegen haar kin schuurt.
Fannetje, tweedehands is fijn! Ik ga even kijken
Ik had een hele rij aan vestjes met knoopjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Bedankt voor de tips DML! Ik trek haar nu vaak een lange mouwen romper+shirt aan jaZe is nu 4,5e maand oud. Maar ik ben zelf een enorme koukleum en draag nu een trui met een vest
Voor buiten heb ik inderdaad al hele fijne pakjes. Vesten vind ik naar omdat ze op een of andere manier heel erg opkruipen en dan de rits tegen haar kin schuurt.
Fannetje, tweedehands is fijn! Ik ga even kijken
Knoopjes zijn misschien wel fijn! Dat is het proberen waardquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik had een hele rij aan vestjes met knoopjesklaarstaan voor je.
Die mini laarsjes van de hema zijn van heel stroef rot materiaalquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef bitterend het volgende:
http://www.houseofshoes.n(...)78315-78081&spec1=19
Deze zagen er ook leuk uit maar ik had laarzen van de Hema en die lukte me niet om ze aan te doen! dus heb ze aan Marjolijntje gegeven
Nou ja ze loopt toch nog nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef bitterend het volgende:
Gelukkig lag het dus niet aan mij/mijn kind!
Die berstein waren ook erg soepel maar ik durfde het niet meer
Die van Espritquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Noppies heeft veel vestjes met knoopjes in kleine maatjes.
Deze van esprit is mijn favoriet geloof ik
[ afbeelding ]
Deze van H&M is ook lief
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2006163%2017209%2000%201441%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Idd!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ja ze loopt toch nog niet![]()
Goed kijken naar het materiaal.
Bij de regenkleding (dus niet de babykleding) staan laarsjes vanaf maat 22 en dat is fijner materiaal.
Dat H&M vestje!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Noppies heeft veel vestjes met knoopjes in kleine maatjes.
Deze van esprit is mijn favoriet geloof ik
[ afbeelding ]
Deze van H&M is ook lief
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2006163%2017209%2000%201441%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
jammer, dit jasje is ook 80 idd....quote:
ik vind het setje heel erg leuk!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vond vooral de legging erg leuk DMLde rest nam ik voor lief haha
Zo, het is al echt winter in Friesland zie ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik ga Rienk ook in het 92 pak proppen
[ afbeelding ]
Hij wil alleen geen muts meer opMaar straks vriezen zn oren er af, dus dan piept ie wel anders denkhoop ik
En ik wil ook een meisje, dat is zoveel meer keuze dan de jongens
Ik zag een url op het label, www.wiges.se (zoeken op merk Walker). Dat is een groothandel, ik kan daar wel kopen, maar bij dat fleecepakje moet ik er dan 8 afnemen. Wordt een beetje lastig denk ik.quote:
Ohquote:
ohquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag een url op het label, www.wiges.se (zoeken op merk Walker). Dat is een groothandel, ik kan daar wel kopen, maar bij dat fleecepakje moet ik er dan 8 afnemen. Wordt een beetje lastig denk ik.
[ afbeelding ] erg leuk, maar daar moet ik er dan 16 van bestellen![]()
Ik had al gekeken maar het zijn enkel kleine maatjes. De meeste producten die lief zijn gaan maar tot 74 of 80. Enkele dingen 86.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ohwe kunnen er vast wel 16 kwijt hier
ja die leuke is uitverkocht, zag ik nadat ik inloggegevens heb gekregen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oi neequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja die leuke is uitverkocht, zag ik nadat ik inloggegevens heb gekregen.
Inkoopprijs is goed te doen, maar de verzendkosten zijn 445 SEK. Dik 50 e zeg maar. Dat maakt het alweer minder te doen.
ik zou voor 110 gaan, voor elin valt t best smal, de babykleding valt iig kleinquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:57 schreef Jore het volgende:
Hoe valt next? Ik zie leuke hoodies maar twijfel (weer eens) tussen 104 en 110.
ik heb twee hoodies 110 gekocht, mijn tweede zoon met maat 110 verzuipt er in. Ik trek het wel eens aan, maar de schoudernaad zit echt te ruim, de armlengte is ook net even te lang. Al gewassen op 60 graden. Achteraf heb ik spijt dat ik geen 104 heb besteld, ik wilde dat ze er de winter mee door zouden komen, maar mijn oudste met maat 104 kan deze trui volgende winter pas aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:57 schreef Jore het volgende:
Hoe valt next? Ik zie leuke hoodies maar twijfel (weer eens) tussen 104 en 110.
+ t verzenden naar de mensen toe geeft en veel werk + extra verzquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
50 euro / 16 personen is maar 3,13 euro hè?
oh jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
50 euro / 16 personen is maar 3,13 euro hè?
Appeltjesquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag een url op het label, www.wiges.se (zoeken op merk Walker). Dat is een groothandel, ik kan daar wel kopen, maar bij dat fleecepakje moet ik er dan 8 afnemen. Wordt een beetje lastig denk ik.
[ afbeelding ] erg leuk, maar daar moet ik er dan 16 van bestellen![]()
Ja dat labeltje was mij ook al opgevallenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind m wel meisjesachtig, zekermet dat felroze labeltje
Ik zou 'm mijn jongetje aantrekken hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Too cute maar te meisjesachtig al noemen zij het unisex![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |