* PureEvil kijkt op Hema site....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En de Hema site is vernieuwd en heeft ook veel meer er op staan aan kleding nu zie ik!
Wat een leuk concept!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:20 schreef Gijsch het volgende:
Past www.krijgdekleertjes.nl ook hierin? Leuk systeem om kinderkleertjes met elkaar te ruilen.
De website is hier wel bekend maar nog steeds niet echt in gebruik dus dan kan je er nog weinig mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:20 schreef Gijsch het volgende:
Past www.krijgdekleertjes.nl ook hierin? Leuk systeem om kinderkleertjes met elkaar te ruilen.
Oh ja, bij 250 pakketten gaan ze van start. Kan dus lonen om er alvast wat pakketten op te zettenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De website is hier wel bekend maar nog steeds niet echt in gebruik dus dan kan je er nog weinig mee.
Ik ben blij dat ze inmiddels in de fase zitten van genoeg pakketten verzamelen want dan gaan ze misschien binnenkort echt open!
Er wordt hier veel in V&A binnen OUD verkocht dus ik zelf heb bijvoorbeeld in geen enkele maat een heel pakket meer liggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:57 schreef Gijsch het volgende:
[..]
Oh ja, bij 250 pakketten gaan ze van start. Kan dus lonen om er alvast wat pakketten op te zetten
Gaat mij wel lukken, er is in onze familie ook een onderling ruilsysteem (of meer weggeefsysteem) waardoor we erg veel kleertjes hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er wordt hier veel in V&A binnen OUD verkocht dus ik zelf heb bijvoorbeeld in geen enkele maat een heel pakket meer liggen.
Ze verwachten dat je een doos van 13 liter vult en dat is best veel
Ik zie dat er in maat 80/86 meisjeskleding zo'n 15 tot 20 kledingstukken gaan, als ik op de foto's afga dan vind ik het nog wel meevallen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er wordt hier veel in V&A binnen OUD verkocht dus ik zelf heb bijvoorbeeld in geen enkele maat een heel pakket meer liggen.
Ze verwachten dat je een doos van 13 liter vult en dat is best veel
Nou ja, ik heb dat na verkoop hier in OUD nooit meer over in 1 maat dus ik kan er met de beste wil van de wereld geen pakket opzetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik zie dat er in maat 80/86 meisjeskleding zo'n 15 tot 20 kledingstukken gaan, als ik op de foto's afga dan vind ik het nog wel meevallen.
Die.moet je doen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef becky27 het volgende:
Deze is ook nog wel leuk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |