Ik denk tot iets van 17u. Stroopwafels weet ik zo niet, maar als je graag wilt haal ik wel watquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dennis tot hoe laat duurt die quiz morgen? En zijn er ook stroepweffels?![]()
Anders kom ik niet
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik denk tot iets van 17u. Stroopwafels weet ik zo niet, maar als je graag wilt haal ik wel wat
Na het slijpen van de wielen is dit een van de zaken die aangepast wordt. Anders kun je treinen krijgen die vanwege de kleinere wieldiameter de 140 helemaal niet kan halen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
verschilt per treinstel, ATB-snelheid wordt bepaald door as-rotatiesnelheid. Als de wielen wat verder afgeslepen zijn zijn ze dus ietsje kleiner en maakt de as meer omwentelingen voor dezelfde baansnelheid. Dan zal de ATB wat eerder ingrijpen. Verder kan die marge (tussen toegestane snelheid en snelheid waarbij ATB ingrijpt) geloof ik ook enigszins getweakt worden, maar daar kan iemand anders wel wat meer over vertellen denk ik.
In Rotterdam heb ik de wegsleeploc al vaak gezien met een machinist. Die een krantje zat te lezen oid.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:34 schreef b2py het volgende:
Ik zat me later te bedenken. Die locs staan er wel, maar zijn niet bemand. Er moet eerst iemand naar de loc, opstarten. Ik weet niet hoeveel tijd dat kost? Zo loopt de tijd flink op..
Hup, gooi de hanzelijn open!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:32 schreef Zug-Chef het volgende:
Het moest een keer fout gaan en vanavond gaat het dus fout. Stroomstoring Zwolle - Amersfoort en omleidingsroute via Deventer - Amersfoort is inmiddels door een treinbrand ook gestremd.
Gaat niet want daar ligt natuurlijk weer het probleem: storing is zover ik las op somda bij de aansluiting met de Hanzelijn.quote:
Ik rij nu zelf ook via de kippelijn om. Omg. Best grappig om te zien dat er dan veel schaapjes rond gaan kijken :-Pquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:32 schreef Zug-Chef het volgende:
Het moest een keer fout gaan en vanavond gaat het dus fout. Stroomstoring Zwolle - Amersfoort en omleidingsroute via Deventer - Amersfoort is inmiddels door een treinbrand ook gestremd.
Is IC Berlijn.. 241twitter:Timbiels twitterde op vrijdag 26-10-2012 om 18:41:04Brand in IC-Berlijn bij Apeldoorn: brand volgens ProRail reeds geblust; passagiers staan naast trein. Geen treinverkeer Afoort-Apeldoorn. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |