Ik begreep je gewoon niet eensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is dus niet door een sein geschoten. Het is stil komen te staan met de stroomafnemer die niet onder de bovenleiding zat maar dus onder de bovenleidingvrije kaagbrug..
Hierdoor trein geen stroom meer, kon niet meer bewegen..
nog erger. En natuurlijk geen stel in de buurt om het ding weg te slepen ...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is dus niet door een sein geschoten. Het is stil komen te staan met de stroomafnemer die niet onder de bovenleiding zat maar dus onder de bovenleidingvrije kaagbrug..
Hierdoor trein geen stroom meer, kon niet meer bewegen..
terwijl er normaliter wat? 8 treinen per uur per richting langs komen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nog erger. En natuurlijk geen stel in de buurt om het ding weg te slepen ...
IL&T moet er bij komen, en dat kan enige tijd duren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
ik vraag me trouwens af waarom STS-passages niet sneller afgehandeld kunnen worden. Zou imo wel moeten kunnen als er situatiefoto's zijn gemaakt en de gegevens bij de treindienstleider uitgelezen zijn.
Het personeel op de treinen wordt toch vervangen, dus als uit de eerste analyse blijkt dat de situatie niet echt acuut gevaarlijk was zou het treinverkeer toch na ruim een uur alweer opgestart kunnen worden?
Daarna zouden de betrokkenen nog wel gehoord kunnen worden.
En er staan nu iets van 6 wegsleeplocs mét bemanning gereed. Kunnen er zo zijn lijkt me...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
terwijl er normaliter wat? 8 treinen per uur per richting langs komen?
Het is geen stroomtrein die je acht uur moet opstoken voor ie van zijn plaats komt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:34 schreef b2py het volgende:
Ik zat me later te bedenken. Die locs staan er wel, maar zijn niet bemand. Er moet eerst iemand naar de loc, opstarten. Ik weet niet hoeveel tijd dat kost? Zo loopt de tijd flink op..
Het worden weer vier mooie jaren.quote:Schultz van Haegen namens de VVD op Infrastructuur en Milieu
Defensie heeft hun ministerszetel met succes verdedigd. Chapeauquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:40 schreef Duvel het volgende:
Uit de Volkskrant:
Schultz van Haegen namens de VVD op Infrastructuur en Milieu
Het worden weer vier mooie jaren.
Volgens mij zijn die locs wel bemand hoor, ik kan me foto's herinneren van vorige week waarop een krantlezende machinist in de loc te zien is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:34 schreef b2py het volgende:
Ik zat me later te bedenken. Die locs staan er wel, maar zijn niet bemand. Er moet eerst iemand naar de loc, opstarten. Ik weet niet hoeveel tijd dat kost? Zo loopt de tijd flink op..
die hoeven toch niet helemaal ergens uit Luxemburg te komen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 05:45 schreef greavy het volgende:
[..]
IL&T moet er bij komen, en dat kan enige tijd duren.
Het worden weer vier mooie jaren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:40 schreef Duvel het volgende:
Uit de Volkskrant:
[q]Schultz van Haegen namens de VVD op Infrastructuur en Milieu
top baantje, lekker chillen en eens in de 4 maanden eens uitrukken om een treintje te slepenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:49 schreef dennistd het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die locs wel bemand hoor, ik kan me foto's herinneren van vorige week waarop een krantlezende machinist in de loc te zien is.
ik verwacht dat ze 4 jaar zullen blijven zitten. Geen onstabiele onzin meer, gewoon 2 partijen. Als je ziet hoe goed ze nu en vooral hoe snel kunnen onderhandelen, zal dat wel goed gaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:22 schreef HeavenSmiles het volgende:
[..]
Wéér vier jaar? Is haar eerder nog niet gelukt hoor
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:05 schreef b2py het volgende:
GeenStijl moet niet zeuren, slaat nergens op dat artikel..
Artikelen op GeenStijl zijn sowieso grotendeels overdreven. In de krant stond ook iets over dezelfde controle, waarbij werd gesproken over "frustratie onder enkele twitteraars over oponthoud". GeenStijl blaast aan de hand van diezelfde tweets het verhaal gewoon op, liefst met een aantal chargerende termen erbij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat met dat meisje in die rode jas lijkt me erbij verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |