abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118375389
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:58 schreef Keyos het volgende:
Blijf het geweldig vinden dat het zo snel gaat met de kennis die je opdoet tijdens de opleiding. Het gaat zodanig snel dat je binnen enkele weken van bijna niets weten naar kennis gaat die je redelijk kan toepassen. Heerlijk deze opleiding.
Dat is ook wel het gevaar natuurlijk ;) Je kunt de grootste onzin aan elkaar plakken.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:14:44 #127
263417 Keyos
Like a Boss
pi_118375499
Wat een schande hier trouwens, komt Marc Loth van de Hoge Raad een college geven over de wilsgebreken direct na het " normale" hoorcollege, is 75% van de mensen al weggegaan. Had niets anders verwacht natuurlijk, maar blijft toch zonde dat dit soort dingen worden georganiseerd om het recht dichter bij de student te brengen, en deze vervolgens dit beantwoorden door weg te blijven.

(al kan ik dit ook positief zien natuurlijk, door ook vakinhoudelijk bezig te zijn buiten de verplichte tentamenstof doe ik meer kennis op dan de mensen die alleen het verplichte doen).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_118376831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef Keyos het volgende:
Wat een schande hier trouwens, komt Marc Loth van de Hoge Raad een college geven over de wilsgebreken direct na het " normale" hoorcollege, is 75% van de mensen al weggegaan. Had niets anders verwacht natuurlijk, maar blijft toch zonde dat dit soort dingen worden georganiseerd om het recht dichter bij de student te brengen, en deze vervolgens dit beantwoorden door weg te blijven.

(al kan ik dit ook positief zien natuurlijk, door ook vakinhoudelijk bezig te zijn buiten de verplichte tentamenstof doe ik meer kennis op dan de mensen die alleen het verplichte doen).
Echt een schande dat soort dingen inderdaad. Ik had laatst ook een gastcollege dat door technische problemen tien minuten later begon en vervolgens waren er mensen die wel gewoon weg wilden en ook gingen toen het officieel 'tijd was' terwijl de spreker nog niet door z'n verhaal was, zonder dat ze per se ergens heen hoefde, maar 'gewoon, omdat het toch tijd is?!'. Dat vind ik gewoon respectloos. :{
pi_118377367
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef Valid het volgende:

[..]

Echt een schande dat soort dingen inderdaad. Ik had laatst ook een gastcollege dat door technische problemen tien minuten later begon en vervolgens waren er mensen die wel gewoon weg wilden en ook gingen toen het officieel 'tijd was' terwijl de spreker nog niet door z'n verhaal was, zonder dat ze per se ergens heen hoefde, maar 'gewoon, omdat het toch tijd is?!'. Dat vind ik gewoon respectloos. :{
Nou kijk, DAT zijn de toekomstige beleidsmedewerkers ruimtelijke ordening gemeente Zoetermeer hoog.
pi_118377465
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef Valid het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou dat al die mensen niet ergens naartoe moesten? :')
pi_118377522
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:05 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Nou kijk, DAT zijn de toekomstige beleidsmedewerkers ruimtelijke ordening gemeente Zoetermeer hoog.
helemaal eens. Gastsprekers moeten respectvol behandeld worden :Y
pi_118377559
quote:

[..]

_O-
pi_118377565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:08 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou dat al die mensen niet ergens naartoe moesten? :')
Omdat er een gesprek ontstond tussen de docent en die studenten over waarom ze weg gingen/wilden. :*
pi_118377618
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:11 schreef Valid het volgende:

[..]

Omdat er een gesprek ontstond tussen de docent en die studenten over waarom ze weg gingen/wilden. :*
En die werden allemaal gevraagd: 'moet je nog ergens naartoe of ga je gewoon weg?' en die zeiden allemaal één voor één dat ze nergens heen hoefden? Wat een curieuze gang van zaken :o

In elk geval is het wel onrespectvol, maar ik heb het ook wel eens gedaan omdat ik een afspraak moest halen.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:14:56 #135
263417 Keyos
Like a Boss
pi_118377716
quote:

[..]

Haha, dat dacht ik dus ook. Sommige mensen realiseren zich niet écht dat naast studeren en tentamens halen het ook vereist is dat je geïnteresseerd bent in het vakgebied zelf. Je zal er toch een jaar of 40 in moeten werken en je wilt er ook een leuk zakcentje overhouden. Als je niet geïnteresseerd bent kan ik mij ook niet voorstellen dat je 4-5 jaar met succes en met plezier studeert.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_118377771
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:14 schreef Keyos het volgende:

[..]

Haha, dat dacht ik dus ook. Sommige mensen realiseren zich niet écht dat naast studeren en tentamens halen het ook vereist is dat je geïnteresseerd bent in het vakgebied zelf. Je zal er toch een jaar of 40 in moeten werken en je wilt er ook een leuk zakcentje overhouden. Als je niet geïnteresseerd bent kan ik mij ook niet voorstellen dat je 4-5 jaar met succes en met plezier studeert.
Dat ben ik wel met jullie eens. Sommige studenten behandelen de studie precies zoals de middelbare school: je moet er naartoe, het is niet leuk, als je niet gaat wordt er iemand boos. Hoe kun je je er dan ooit een hele carrière mee bezig houden vraag ik me af :|W
pi_118377772
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

En die werden allemaal gevraagd: 'moet je nog ergens naartoe of ga je gewoon weg?' en die zeiden allemaal één voor één dat ze nergens heen hoefden? Wat een curieuze gang van zaken :o

In elk geval is het wel onrespectvol, maar ik heb het ook wel eens gedaan omdat ik een afspraak moest halen.
|:(

Misschien niet één voor één nee, maar dat was in elk geval de strekking van wat een deel van de mensen zei. Het gaat erom dat er mensen zijn die het inhoudelijk gewoon geen bal interesseert allemaal en die gewoon hun uurtjes uitzitten. Dan maakt het toch niet uit of het bij elk individueel persoon één voor één geverifieerd is? Allemachtig.
pi_118380041
Zo'n vraag op het tentamen ging over erfdienstbaarheid. Nou was i.c. sprake erfdienstbaarheid verkregen door verjaring (tenminste, dat denk ik). Alleen in welk artikel staat wat de verjaringstermijn is? Ik heb al die artikels die bij dat artikel over het verkrijgen van erfdienstbaarheid bekeken, maar kon het nergens vinden.
pi_118380115
Nog één avondje studeren en dan zitten de tentamens er weer op *O*
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_118380190
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:24 schreef Paxcon het volgende:
Zo'n vraag op het tentamen ging over erfdienstbaarheid. Nou was i.c. sprake erfdienstbaarheid verkregen door verjaring (tenminste, dat denk ik). Alleen in welk artikel staat wat de verjaringstermijn is? Ik heb al die artikels die bij dat artikel over het verkrijgen van erfdienstbaarheid bekeken, maar kon het nergens vinden.
[edit]
Helemaal fout, dat vind je dus in 3:306 (20 jaren)

[ Bericht 14% gewijzigd door Valid op 24-10-2012 18:03:07 ]
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:54:42 #141
165633 eriksd
The grand facade...
pi_118380902
Het is deze geworden:

http://www.suitsupply.com(...)l?start=1&cgid=Coats

Ook nog langs society geweest en corneliani gepast maar vond het de meerprijs niet waard.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_118380938
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Leuk, mwah. Gedrocht qua gedachte erachter (strookt niet met het idee van de SB) en de uitwerking erva. Gedrocht omdat het ook niet erg duidelijk is/was.

Nog inhakend op toekomstperspectief: mijn ambitie is altijd (erg) groot geweest. Combineer dat met een competitieve instelling van heb ik jou daar, en ik kom hier terecht. Als ik dit niet doe zal het altijd blijven knagen dat ik niet in, wat wordt gezien als, de top van mijn vakgebied heb gewerkt.

Dat wil niet zeggen dat ik hier m'n hele leven blijf. Challenge is in ieder geval accepted.

Ik ben dus wel zo'n knurft die bij de HR zou moeten als hij rechter zou (willen) worden.
Leuk is natuurlijk een subjectieve waardering dus wellicht is dat het :P
pi_118381064
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Leuk, mwah. Gedrocht qua gedachte erachter (strookt niet met het idee van de SB) en de uitwerking erva. Gedrocht omdat het ook niet erg duidelijk is/was.

Nog inhakend op toekomstperspectief: mijn ambitie is altijd (erg) groot geweest. Combineer dat met een competitieve instelling van heb ik jou daar, en ik kom hier terecht. Als ik dit niet doe zal het altijd blijven knagen dat ik niet in, wat wordt gezien als, de top van mijn vakgebied heb gewerkt.

Dat wil niet zeggen dat ik hier m'n hele leven blijf. Challenge is in ieder geval accepted.

Ik ben dus wel zo'n knurft die bij de HR zou moeten als hij rechter zou (willen) worden.
Wat is 'hier'?
pi_118381076
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:24 schreef Paxcon het volgende:
Die staat in 3:306 BW jo. 3:105 BW voor extinctieve verjaring(i.c. 20jaar) en 3:99 BW voor verkrijgende verjaring (i.c. 10jaar).
pi_118381089
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:54 schreef eriksd het volgende:
Het is deze geworden:

http://www.suitsupply.com(...)l?start=1&cgid=Coats

Ook nog langs society geweest en corneliani gepast maar vond het de meerprijs niet waard.
Toch die :o nja wel prima jas ook eigenlijk.
pi_118381152
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:30 schreef Valid het volgende:

[..]

[edit]

quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:01 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Die staat in 3:306 BW.
Serieus? Is dat een rechtsvordering dan?
pi_118381167
i.c. was namelijk een mondelinge overeenkomst (werd reeds 15 jaar toegestaan) --> eigenaar verhuisde --> nieuwe eigenaar mocht erfdienstbaarheid niet verbieden.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2012 18:05:30 ]
  woensdag 24 oktober 2012 @ 18:04:57 #148
165633 eriksd
The grand facade...
pi_118381176
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:01 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Toch die :o nja wel prima jas ook eigenlijk.
Wel een sjaal bij Pelger.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_118381193
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:30 schreef Valid het volgende:

[..]

[edit]

Is niet fout hij kan ook via 3:99 ontstaan.
pi_118381206
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:03 schreef Paxcon het volgende:

[..]

[..]

Serieus? Is dat een rechtsvordering dan?
Ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')