Een hypotheekrecht op een pandrecht...?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
'Vraag 1 zat ik een heel lul verhaal te schrijven over het hypothheekrecht dat ook op het pandrecht zou vallen, maar dat was de vraag niet
En die vraag geef 2 redenen waarom alonzo geen eigenaar van de kamelen is geworden...![]()
[..]
dank
Ik heb ook geen hypotheken op pand gebruikt voor m'n tentamenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een hypotheekrecht op een pandrecht...?
Uh pacht, sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een hypotheekrecht op een pandrecht...?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef Tchock het volgende:
Lease Plan Nederland/IBM is echt onbegrijpelijk.
Verreweg de makkelijkste twee vakken tot nu toequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Snax het volgende:
Had net in mijn uni-mail een verhaal van Athena, met zo'n verhaal van 'de struikelblokvakken Aansprakelijkheids- en Constitutioneel Recht komen eraan' --> zeggen ze dat omdat ze het productje willen verkopen of zijn het inderdaad moeilijkere vakken binnen de propedeuse?
Waar dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Tchock het volgende:
Ik kon overigens wél Lease Plan Nederland/IBM nuttig gebruikenSnapte 'm ineens precies. Ondanks:
[..]
Die willen wat verkopen. K word wel knettergek van al die spam via deze manierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Snax het volgende:
Had net in mijn uni-mail een verhaal van Athena, met zo'n verhaal van 'de struikelblokvakken Aansprakelijkheids- en Constitutioneel Recht komen eraan' --> zeggen ze dat omdat ze het productje willen verkopen of zijn het inderdaad moeilijkere vakken binnen de propedeuse?
In één vraag was het aan de orde of een houder CP kon leveren. In LPNL/IBM staat dat dat niet kan.quote:
Ja maar dat blijkt uit 3:111, niet IBMquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
In één vraag was het aan de orde of een houder CP kon leveren. In LPNL/IBM staat dat dat niet kan.
Hoe zitten ze bij Pelger in de jassen? Beetje getailleerd enzo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Rechtsvergelijking is hartstikke interessant en verrijkend voor je. En dan kun je leuk naar de verschillen tussen causaal en abstracte stelsels kijken e.d.
Ah gelukkig iemand die weer over de belangrijke dingen des levens begint.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe zitten ze bij Pelger in de jassen? Beetje getailleerd enzo?
Voor vrouwen zijn kleren een van de belangrijkste zaken des levensquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah gelukkig iemand die weer over de belangrijke dingen des levens begint.
Ze hebben naar mijn smaak hele mooie jassen maar meer klassieke straight fit. Hou zelf ook niet zo van heel getailleerd, zeker niet voor overjassen.
Maar voor echte getailleerde jassen zou ik wel ergens anders kijken. Wellicht bij Society Shop of Oger ofzo?
Qua merken die me zo te binnen schieten maken Pal Zileri en Crombie wel mooie (ook getailleerde) overjassen dus die kan je ook nog checken misschien.
Voor zelfbewuste mannen ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voor vrouwen zijn kleren een van de belangrijkste zaken des levens
Zeker. Het is niet zo dat ik een godsvermogen uitgeef aan kleding , ik heb ook helemaal niets met "shoppen", echter wil je er wel gewoon netjes en verzorgd bijlopen. Zeker wanneer het gaat om een kostuum (ik heb bijvoorbeeld nu niet het vermogen om een Oger pak te kopen , dit zal ik later wel gaan doen).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Voor zelfbewuste mannen ook.
Erik snapt mij vast wel. Op dit gebied dan
Ik heb op dit moment al een degelijk pak om af en toe aan te trekken bij gelegenheden waar het nodig is, meer (en betere) pakken heb ik op dit moment nog niet heel erg nodig. Die Oger pakken komen wel wanneer erin gewerkt moert worden. Tot dan geef ik de knaken liever uit aan technologische snufjes en vakanties.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:28 schreef eriksd het volgende:
Wat kost zo;n pak nou? 500- 700 eckies. Gewoon doen.
Ja precies. Het hoeft ook niet per definitie duur te zijn om netjes en verzorgd te zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zeker. Het is niet zo dat ik een godsvermogen uitgeef aan kleding , ik heb ook helemaal niets met "shoppen", echter wil je er wel gewoon netjes en verzorgd bijlopen. Zeker wanneer het gaat om een kostuum (ik heb bijvoorbeeld nu niet het vermogen om een Oger pak te kopen , dit zal ik later wel gaan doen).
Zoiets?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:44 schreef eriksd het volgende:
http://www.suitsupply.com(...)l?start=1&cgid=Coats
Zoiets maar dan lichter zoek ik.
Damn, die jas _0_ . Ik ben al een tijd op zoek naar een lange jas voor de winter, binnenkort maar eens uitpluizen waar ik die ga halen, het gaat in ieder geval aardig prijzig worden ben ik bang.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.crombie.co.uk/(...)o-coat-slim-fit.html
Of niet licht genoeg.
Ze hebben nog veel mooiere dan die eigenlijk maar dit was de enige grijze die ik zo snel kon vinden. In blauw en zwart hebben ze mooiere.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Damn, die jas _0_ . Ik ben al een tijd op zoek naar een lange jas voor de winter, binnenkort maar eens uitpluizen waar ik die ga halen, het gaat in ieder geval aardig prijzig worden ben ik bang.
Vergeet Milestone niet imo. Iets minder straight geloof ik, althans die van mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah gelukkig iemand die weer over de belangrijke dingen des levens begint.
Ze hebben naar mijn smaak hele mooie jassen maar meer klassieke straight fit. Hou zelf ook niet zo van heel getailleerd, zeker niet voor overjassen.
Maar voor echte getailleerde jassen zou ik wel ergens anders kijken. Wellicht bij Society Shop of Oger ofzo?
Qua merken die me zo te binnen schieten maken Pal Zileri en Crombie wel mooie (ook getailleerde) overjassen dus die kan je ook nog checken misschien.
Even op kantoor lezen deze week. Bedankt!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vergeet Milestone niet imo. Iets minder straight geloof ik, althans die van mij.
Verder wordt m'n eerstvolgende jas zo'n lichte/beige. Combineert zo goed, geeft je look (in pak meestal) net dat ene tintje modern. Maargoed, ik ben iets minder van de klassieke look, ook met pakken en schoenen.
Anyway, voor de geinteresseerde (toekomstige) fiscalisten: in de WFR van deze week (2012/1354 e.v.) staan allemaal artikelen over de fiscalist, de advocaat-fiscalist (bij grote kantoren) en de toekomst ervan. Misschien leuk om te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |