hoi hier goed kusjes kusje hoe is het met je hond?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef GeneraalGarnaal het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier. Hoe gaat ie?
Ik dacht dat het FOK! gebruik was om van ''hond'' -> ''hont'' te maken. En ik heb er geenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoi hier goed kusjes kusje hoe is het met je hond?
Van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef GeneraalGarnaal het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier. Hoe gaat ie?
Ik zal niet de ''wat is een kloon?'' routine houden, want die is geloofwaardig als de reet van een olifant.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef GeneraalGarnaal het volgende:
[..]
Ik zal niet de ''wat is een kloon?'' routine houden, want die is geloofwaardig als de reet van een olifant.
Maar ik ben geen kloon.
ik vond hem goed te doen. Die open vragen waar wel klote, maar denk dat ik ze wel goed gedaan heb. Sowieso, waarom een tentamen vraag "...naar frans recht" en eentje "... naar duits recht" Fuck off, ben in nederland.quote:
Gezzelie. Waar zit je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef GeneraalGarnaal het volgende:
Ik ben al langere tijd een lurkert. En nu dus niet meer.
Zoals ik al zei, ik heb 'Oui' en 'Nein!' geantwoord en toen ben ik weggegaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik vond hem goed te doen. Die open vragen waar wel klote, maar denk dat ik ze wel goed gedaan heb. Sowieso, waarom een tentamen vraag "...naar frans recht" en eentje "... naar duits recht" Fuck off, ben in nederland.
Jezus man, dat waren weggevertjes, gratis puntenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb 'Oui' en 'Nein!' geantwoord en toen ben ik weggegaan
Als je geen seconde naar die stof gekeken hebt niet echt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jezus man, dat waren weggevertjes, gratis punten![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef GeneraalGarnaal het volgende:
Ik ben al langere tijd een lurkert. En nu dus niet meer.
Rechtsvergelijking is hartstikke interessant en verrijkend voor je. En dan kun je leuk naar de verschillen tussen causaal en abstracte stelsels kijken e.d.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik vond hem goed te doen. Die open vragen waar wel klote, maar denk dat ik ze wel goed gedaan heb. Sowieso, waarom een tentamen vraag "...naar frans recht" en eentje "... naar duits recht" Fuck off, ben in nederland.
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef Yreal het volgende:
- MEDEDELING - namen gaan opgeschoond worden.![]()
Enne.. afgestudeerd zijn for the win! HAHA ARBEIDERS![]()
De afgestudeerde helden van dit topic
Sove
Leuk!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef GeneraalGarnaal het volgende:
[..]
Radboud Nijmegen, 2e jaars.
Slecht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je geen seconde naar die stof gekeken hebt niet echt.
Dat is sowieso gewoon dom. Dat heeft Solomons letterlijk 10x geroepen in de colleges. Fransen vereisen geen levering, bij duitsers mag de titel worden vernietigd achteraf zonder gr gevolgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je geen seconde naar die stof gekeken hebt niet echt.
niet naar gekeken, niets gemistquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Extra literatuur die ik geheel vergeten was
Enige wat ze benoemde was het verschil van de fransen / duitsers met onze 3:84, meer niet. Ik heb ook in de evaluatie geschreven, doe er of echt wat mee of laat het weg. Alleen dat even benoemen en er dan verdomme ook nog 3 punten voor geven op het tentamen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Rechtsvergelijking is hartstikke interessant en verrijkend voor je. En dan kun je leuk naar de verschillen tussen causaal en abstracte stelsels kijken e.d.
Dat heet een causaal stelsel dus. En wat de Duitsers hebben abstract. Daar is Einigung het belangrijkst geloof ik. Was best leuk daar eens naar te kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is sowieso gewoon dom. Dat heeft Solomons letterlijk 10x geroepen in de colleges. Fransen vereisen geen levering, bij duitsers mag de titel worden vernietigd achteraf zonder gr gevolgen.
Dat is dan ook een essentieel verschil in de verschillende systemen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Enige wat ze benoemde was het verschil van de fransen / duitsers met onze 3:84, meer niet. Ik heb ook in de evaluatie geschreven, die er of echt wat mee of laat het weg. Alleen dat even benoemen en er dan verdomme ook nog 3 punten voor geven op het tentamen...
nouwja, leuk enzo, maar om er 2 tentamen vragen over te stellen als je er zo marginaal naar kijkt...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is dan ook een essentieel verschil in de verschillende systemen.
als je de helft van de punten voor de openvragen scoort ben je erquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef Tchock het volgende:
Tien fout. Die bui zag ik al hangen. Herkansen dan maar.
Ik vind het helemaal terecht. Rechtsvergelijking is verrijkend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
nouwja, leuk enzo, maar om er 2 tentamen vragen over te stellen als je er zo marginaal naar kijkt...
Ja maar dat hebben we dus helemaal niet gedaan. Verder geen Waaroms, of hoe of wat dan ook. Alleen even in frankrijk doen ze het zus, en in duitsland zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal terecht. Rechtsvergelijking is verrijkend.
Wat ik geheel met je eens ben, maar twee vragen er over op een tentamen van tien vragen als de stof die er daadwerkelijk over gaat zo gering is vind ik onterecht. Niet omdat ik het fout heb, maar in het algemeenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal terecht. Rechtsvergelijking is verrijkend.
Achja. Het hoort tot de stof dus kan het op het tentamen komen. Als ik een tentamen zou maken zou ik het misschien ook wel doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ik geheel met je eens ben, maar twee vragen er over op een tentamen van tien vragen als de stof die er daadwerkelijk over gaat zo gering is vind ik onterecht. Niet omdat ik het fout heb, maar in het algemeen
Goederenrecht in MCquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker wetenik had 21 van de 25 mc vragen goed
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Goederenrecht in MC. Casus oplossen zul je gvd!
En daarnaast nog 9 casus vragen ! Maar die verwacht ook net zo goed te hebben gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Congratsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
En daarnaast nog 9 casus vragen ! Maar die verwacht ook net zo goed te hebben gemaakt
'Vraag 1 zat ik een heel lul verhaal te schrijven over het hypothheekrecht dat ook op het pandrecht zou vallen, maar dat was de vraag nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Tchock het volgende:
Ik vond overigens de casus veel makkelijker dan de multiple choice-vragen. Niet dat je dat aan mijn score gaat kunnen zien, dat zou te eerlijk zijn.
dankquote:
Trouwens vraag 1, daar hoefde toch niet zo heel veel te staan? je kon daar echt met veeeeel minder ruimte af dan gegevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef Tchock het volgende:
Ik vond overigens de casus veel makkelijker dan de multiple choice-vragen. Niet dat je dat aan mijn score gaat kunnen zien, dat zou te eerlijk zijn.
Dat had ik wel vakerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Trouwens vraag 1, daar hoefde toch niet zo heel veel te staan? je kon daar echt met veeeeel minder ruimte af dan gegeven
die kamelen toch? Had ik ook jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat had ik wel vakerEén vraag hadden we een heel klein stukje, ik prop alles daar in, sla het blad om, 2/3e A-4'tje aan witregels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |