baret af!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dat zijn twee oud MAC V SOG veteranen
Wie neemt dan al die fotos tijdens bv. veteranen dag waar je op te zien bent? Trouwens heb deze foto niet genomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
baret af!!
Zelf neem ik nooit foto's van bijeenkomsten, maar zal dat komende keer wel doen en hier wat foto's neerplempen.
dat zijn altijd anderenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wie neemt dan al die fotos tijdens bv. veteranen dag waar je op te zien bent? Trouwens heb deze foto niet genomen.
heh, terug in NL dus. Mythos??quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dit is mijn tweede account...![]()
Mijn eerste kan ik niet meer bij.
Einde Mythosquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, terug in NL dus. Mythos??
Een keer of 7 volgens mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef Sine_Pari het volgende:
Heeft de ban hamer weer eens toegeslagen?
ik was sp3ctaculairquote:
Terug in kleinburgerlijk Nederlandquote:
quote:
WTF, wie zijn allemaal gebanned? Mischien eens tijd voor een nieuw moderator team, want dit is dus echt heel zieligquote:
Ik had niet anders van je verwacht!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was sp3ctaculair
ik had zoveel gelijk dat het pijn deed aan mijn oogjes en ik ging gewoon door omdat ik een bikke en een baas ben
Esses + kloon, Sam, Thaboel, m.k + kloon en gerco94quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
WTF, wie zijn allemaal gebanned? Mischien eens tijd voor een nieuw moderator team, want dit is dus echt heel zielig
lol, geen flauw idee wat er aan de hand is maar het waardeoordeel ligt al klaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
WTF, wie zijn allemaal gebanned? Mischien eens tijd voor een nieuw moderator team, want dit is dus echt heel zielig
En zowat alle posts erover in het feedback topic zijn verwijderdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Top als in je vind het goed dat ze allemaal gebanned zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, geen flauw idee wat er aan de hand is maar het waardeoordeel ligt al klaar
Goede zaak, vrijheid van menig schijnt op FOK! dus afgeschaft te worden, zo snel men ook maar een mod een haarbreed in de weg legt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
En zowat alle posts erover in het feedback topic zijn verwijderd
nee top als in ik vind het onzinnig dat je al dingen begint te roepen voor je weet wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Top als in je vind het goed dat ze allemaal gebanned zijn?
Ik mag dan wel niet weten waar Abraham de mosterd vandaan heeft, maar uit ervaring weet ik dus wel dat er hier op FOK! nogal snel naar de ban hamer gegrepen word. Mischien eens goed als de mods over hun eigen schaduw leerde te stappen, en zichzelf niet als half god te zien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee top als in ik vind het onzinnig dat je al dingen begint te roepen voor je weet wat er aan de hand is
en ja de bans waar ik van afweet lijken me meer dan terecht
Ach als je zelfs om niks gebanned zou zijn zou je misschien ook nogal bevooroordeeld naar de mods hier kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee top als in ik vind het onzinnig dat je al dingen begint te roepen voor je weet wat er aan de hand is
en ja de bans waar ik van afweet lijken me meer dan terecht
die vrijheid is er nooit geweest slimmerikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Goede zaak, vrijheid van menig schijnt op FOK! dus afgeschaft te worden, zo snel men ook maar een mod een haarbreed in de weg legt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ach als je zelfs om niks gebanned zou zijn zou je misschien ook nogal bevooroordeeld naar de mods hier kijken.
En ja, er is vandaag inderdaad nogal wat op mods en FA's gescholden, dus dat daarom bans zijn uitgedeeld kan ik helemaal begrijpen. Maar als de mods en FA's hier niet zo'n falers zouden zijn zou dit allemaal niet zijn voorgevallen.
Nee nog erger, als je in een woordspelling het woord "schieten', "munitie" etc gebruikt, kan je ook al een ban krijgen. Mods lopen hier kennelijk allemaal met een lul van 6 meter lang rond, want ze zijn nogal snel op de puik getrapt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
die vrijheid is er nooit geweest slimmerik
in vergelijking met andere internetforums word er op fok! word nauwelijks naar de ban hamer gegrepen en de duur van die bans is over het algemeen ook nogal aan de korte kantquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik mag dan wel niet weten waar Abraham de mosterd vandaan heeft, maar uit ervaring weet ik dus wel dat er hier op FOK! nogal snel naar de ban hamer gegrepen word. Mischien eens goed als de mods over hun eigen schaduw leerde te stappen, en zichzelf niet als half god te zien.
Ik ben zelf ook mod op een ander board, maar heb om de diverse reden (of wat er hier op lijken moet) nog niemand gebanned. En ja ook als mod heb ik zo het een en ander moeten aanhoren, big fucking dealquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
in vergelijking met andere internetforums word er op fok! word nauwelijks naar de ban hamer gegrepen en de duur van die bans is over het algemeen ook nogal aan de korte kant
ik zie mezelf trouwens absoluut minstens als halfgod en ik ben niet van plan daar over heen te stappen
Mwa, ik vraag het me af.. ze zijn er zo van overtuigd dat ze hier alles perfect doen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook mod op een ander board, maar heb om de diverse reden (of wat er hier op lijken moet) nog niemand gebanned. En ja ook als mod heb ik zo het een en ander moeten aanhoren, big fucking deal
Ik heb te weinig contact gehad met je om hier over je een oordeel te velen, maar wie de schoen past trekt hem aan. En de damens/heren in kwestie weten wel wie er bedoeld worden.
nee hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mwa, ik vraag het me af.. ze zijn er zo van overtuigd dat ze hier alles perfect doen..
lolquote:
Dat is het jammere, ook mods zijn niet zonder fouten, en men kan altijd nog iets bijleren. Verder moet men niet vergeten dat men niet iedereen kan lijden, netzomin dat iedereen jou hoeft te mogen. Maar als men mod is moet men wel alle monniken over een kap scheren, of men een lid nu kan uitstaan of niet. Bannen ivm persoonlijke gevoelens is IMHO uit den boze.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mwa, ik vraag het me af.. ze zijn er zo van overtuigd dat ze hier alles perfect doen..
de reactie was ook meer in zijn algemeen bedoeltquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Die opmerking ging dan ook niet over jou
Precies, en juist om die redenen is er toch een feedback topic lijkt me. Maar als de mods daar niet reageren, of de feedback afwimpelen met standaard antwoorden als "Klaar nu"... of zelfs onderbouwde posts helemaal verwijderen gewoon omdat het hen niet aanstaat...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat is het jammere, ook mods zijn niet zonder fouten, en men kan altijd nog iets bijleren. Verder moet men niet vergeten dat men niet iedereen kan lijden, netzomin dat iedereen jou hoeft te mogen. Maar als men mod is moet men wel alle monniken over een kap scheren, of men een lid nu kan uitstaan of niet. Bannen ivm persoonlijke gevoelens is IMHO uit den boze.
Ook daar hebben we een "chat" achtig deel (niet zichtbaar). Maar zoals je kan zien zijn er ook diverse (strenge) regels. En als je mijn post geschiedens doorkijkt zal je zien dat ik als mod ook wel eens ben uitgescholden, etc. Moet men daarom meteen iemand verwijderen, zelfs als het enkel maar voor een beperkte periode is? Ik stel er in ieder geval mijn vraag tekens bij. En waar ik mij n vraag tekens zeer zeker bij stel, is als de hier bestaande regels naar willekeur door de mods geschonden worden en/of verbogen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor
[..]
lol
niet helemaal vergelijkbaar met fok! is it?
met alle respect hoor maar dit is een mini forumquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ook daar hebben we een "chat" achtig deel (niet zichtbaar). Maar zoals je kan zien zijn er ook diverse (strenge) regels. En als je mijn post geschiedens doorkijkt zal je zien dat ik als mod ook wel eens ben uitgescholden, etc. Moet men daarom meteen iemand verwijderen, zelfs als het enkel maar voor een beperkte periode is? Ik stel er in ieder geval mijn vraag tekens bij. En waar ik mij n vraag tekens zeer zeker bij stel, is als de hier bestaande regels naar willekeur door de mods geschonden worden en/of verbogen.
RIP [DEF].quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef BredeBradda het volgende:
Truste FOK! * begraaft dodenkist *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |