En al eerder gemaakt vandaag dus ook nog eens niet heel origineel.quote:
Alleen de mensen die geband zijn kunnen hun eigen reden van de ban opvragen via forum@fok.nl.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef Schild het volgende:
Kunnen wij die 'ban reden' ook voor ¤4,50 opvragen?
Ja.quote:
Dan wordt er flink wat afgelezen door onze modsquote:Hoe weet je dat ze er niet zijn? Ze hoeven niet te posten als ze meelezen...
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat bij sores jullie opduiken en onze eigen mods wegduiken.quote:Tof doen? Nee hoor, ik reageer gewoon. Maar dat mag hier niet van jullie?
Dat moet je zelf weten.quote:Wie weet doe ik dat wel?
Ik had aan Sp3c gevraagd om het even over te nemen aangezien ik even wilde eten. Maar blijkbaar mag dat ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:54 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dan wordt er flink wat afgelezen door onze mods
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat bij sores jullie opduiken en onze eigen mods wegduiken.
[..]
Dat moet je zelf weten.
Kijk, deze post kan ik wat mee, bedankt voor je opbouwende kritiek!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:54 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dan wordt er flink wat afgelezen door onze mods
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat bij sores jullie opduiken en onze eigen mods wegduiken.
[..]
Dat moet je zelf weten.
Gratis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alleen de mensen die geband zijn kunnen hun eigen reden van de ban opvragen via forum@fok.nl.
Nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:56 schreef Schild het volgende:
[..]
Gratis.En als hun het naar mij doorsturen, mag het dan wel geplaatst worden?
Word er dan ook geantwoord?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alleen de mensen die geband zijn kunnen hun eigen reden van de ban opvragen via forum@fok.nl.
quote:
Terechte emoticon. Dan bespreek je een ban he.quote:
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Terechte emoticon. Dan bespreek je een ban he.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:00 schreef Schild het volgende:
[..]
Mis de onderbouwing, voor de rest goeie post.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Terechte emoticon. Dan bespreek je een ban he.
Jazeker. Daar hebben ze recht op.quote:
Ik leer zo ongelovelijk veel van jouquote:
Ga daar eens achteraan dan.quote:
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik leer zo ongelovelijk veel van jou
Jij denkt dat de mailbox van de (F)admins helemaal leeg is en dat er 24/7 iemand beschikbaar is om de reden van de ban aan de persoon zelf bekend te maken?quote:
Ja dat denk ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mailbox van de (F)admins helemaal leeg is en dat er 24/7 iemand beschikbaar is om de reden van de ban aan de persoon zelf bekend te maken?
Af en toe is een beetje geduld ook wel handig
Echt héquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Schild het volgende:
[..]
Laat je ons zitten met die Bart en sp3cs.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Schild het volgende:
[..]
Laat je ons zitten met die Bart en sp3cs.
Staat ook prachtig in de OP hoor.quote:
U was een waardig medestander hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:15 schreef Schild het volgende:
Maar Thaboel, toch goed werk geleverd. Alle mods heb je hier weg gekregen.
Wat mij persoonlijk betreft is dat vertrouwen weg omdat er bij het modden (als onze mods er uberhaupt al zijn), een grote willekeur schijnt te heersen. Sommige mensen komen met alles weg, anderen worden gebanned om een enkele post die door een mod en FA verkeerd wordt geinterpreteerd, of er worden posts verwijderd waar inhoudelijk niks mis mee is. Dat zoiets een keertje gebeurd, prima, niemand is perfect. Maar als dat maandenlang zo gaat...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Vertrouwen, is dat niet weg omdat iemand van de vaste kliek een ban krijgt, waardoor die hele kliek het er niet mee eens is, objectiviteit is er niet meer? Want dat jullie een kliek zijn, dat kun je toch niet ontkennen. Serieuze vraag he.
Zekers!quote:
12 jaar geleden waren de regels toch anders...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:34 schreef sp3c het volgende:
hint: het was vlak voor je je account aanmaakte
Kijk uw DMquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef BredeBradda het volgende:
Waar wachten we eigenlijk op als ik vragen mag
maandag 9 juli 2001 @ 02:37quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
12 jaar geleden waren de regels toch anders...
Mooie foto Sinequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[ afbeelding ]
Green Berets and visitors stand at the gravesite of President John F. Kennedy, Oct. 18, as part of the commemorative Wreath Laying Ceremony held by the U.S. Army Special Operations Command at Arlington National Cemetery. The event paid tribute to JFK's vision of building a dedicated counterinsurgency force, a vision that helped build the Green Berets into an elite force recognized around the world.
nou ivolgens mij reageer ik best redelijk in dit topicquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Schild het volgende:
[..]
Laat je ons zitten met die Bart en sp3c.
Mooi!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[ afbeelding ]
Green Berets and visitors stand at the gravesite of President John F. Kennedy, Oct. 18, as part of the commemorative Wreath Laying Ceremony held by the U.S. Army Special Operations Command at Arlington National Cemetery. The event paid tribute to JFK's vision of building a dedicated counterinsurgency force, a vision that helped build the Green Berets into an elite force recognized around the world.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BB, ben jij bekend met de para's?
Ja dat zijn twee oud MAC V SOG veteranenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Die twee die zitten, dat zijn naar ik aan mag nemen oorlogs invaliden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |