Gij vlegel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:05 schreef Vinniiee het volgende:
Goedemorgen deze brakke morgen. Voor het eerst met alcohol op achter het stuur, had me voorgenomen om de bus te nemen maar ik had me verslapen. Straf me
Ik niet, mijnes staat bij de garage.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Ben ook op de motor gestapt om naar m'n werk te gaan.O+
't Is maar een klein stukkie, maar toch lekker.
Ik sliep pas rond een uurtje of 4, ¾ fles whiskey opgezopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gij vlegel.
Zo vroeg al aan de drank.
Branden in de hel zult gij!
Vooral omdat je niet deelt!![]()
Meh, whiskey.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sliep pas rond een uurtje of 4, ¾ fles whiskey opgezopen
Winteropslag ?quote:
Nee de bout van de uitlaat voorbocht in de cilinder is afgebroken toen ik hem los wilde halen.quote:
Niet klussen voor een rit!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee de bout van de uitlaat voorbocht in de cilinder is afgebroken toen ik hem los wilde halen.
Strak planquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Dat brengt ongeluk.
Misschien moeten we het koeiengroot in de OP zetten.
de trutquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:37 schreef lipjes het volgende:
Tevens gaat vriendinlief misschien in januari even voor een maand of 9 naar de VS om als au-pair (lees hulp in huis) te werken
Kut voor jou, maar wel een hele ervaring voor haar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:37 schreef lipjes het volgende:
Tevens gaat vriendinlief misschien in januari even voor een maand of 9 naar de VS om als au-pair (lees hulp in huis) te werken
I know, i know. 1x per 3 maanden... dan ben je alsnog veel geld kwijt aan vliegtickets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef lipjes het volgende:
Ja, naar de VS kan ik niet elke maand toe vliegen, misschien 1x per 3 maanden....
Is leuk voor haar, maar stiekem hoop ik dat ze niet gaat.
Heb er al de pest in als ik haar 1 week niet zie.....
Eerst zou ze voor een jaar naar afrika gaan, dat zou ik aan de ene kant wat minder erg vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, i know. 1x per 3 maanden... dan ben je alsnog veel geld kwijt aan vliegtickets.
Ik begrijp je gedachtengang wel
Ik zou gewoon eerlijk zijn tegen haar dat je haar zolang niet kan en wil missen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef lipjes het volgende:
Ja, naar de VS kan ik niet elke maand toe vliegen, misschien 1x per 3 maanden....
Is leuk voor haar, maar stiekem hoop ik dat ze niet gaat.
Heb er al de pest in als ik haar 1 week niet zie.....
Mja, Afrika is ook makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Eerst zou ze voor een jaar naar afrika gaan, dat zou ik aan de ene kant wat minder erg vinden.
Nam ik een maand vrij en ging ik er op de motor heen.
Naar de VS is dat wat moeilijker.
voor haar welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kut voor jou, maar wel een hele ervaring voor haar.
Dat wordt 9 maanden geen seks
Ja we zien het wel, hoop dat iemand anders eerder isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, Afrika is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
quote:
ik wil niet stoken hoor maar noem je vinnie nu een amateuristische prutser?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik weet wat ik doe, en ben er waarschijnlijk niet eens bij
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wil niet stoken hoor maar noem je vinnie nu een amateuristische prutser?
Nice! Succes man! De bus, die had ik ook moeten pakkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:10 schreef WhiteJoker het volgende:
Zo... De bus maar eens pakkenVeel belwerk dit keer, en met de bus kan dat nou eenmaal beter dan op de motor... Wel tof dat ik de eerste reactie op een sollicitatie om kwart voor 9 al terug had
Ik stuur gewoon de politie op je afquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik had te veel gedronken om te rijden. Maar toen had ik me verslapen
Is goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon de politie op je af
V:quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
V:
Hallo politie, er rijd ergens een gast rond op een motor, die heeft te veel gedronken.
Waar weet ik niet, wat voor motor ook niet, kenteken ook en hoe die eruit ziet ook niet, maar pakt em!
P:
We weten precies over wie u het heeft, we gaan eropaf.
Staat de politie ineens voor me neus
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:29 schreef lipjes het volgende:
Heb er alweer spijt van dat ik er iets van heb gezegd
Ach, zolang Vinniiee er niet weer met mijn ex vandoor gaat
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:35 schreef lipjes het volgende:
Iedereen wil altijd maar over mijn exen heen!
Wanneer wordt je zijn ex?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Vin, gewoon niet de avond voordat je moet werken/rijden zoveel drinken. Niet verstandig
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Vin, gewoon niet de avond voordat je moet werken/rijden zoveel drinken. Niet verstandig
Ehm, ik wil echt niet over zijn exen heen, dat bedoel ik er mee te zeggen en daarnaast zal hij nooit een ex worden want ik begin er met lipjes niet eens aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer wordt je zijn ex?
I know, liep een beetje uit de hand. Ik wil cracker of beschuit eten, maar dat heb ik nietAlleen fruit of brood.
I knowquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm, ik wil echt niet over zijn exen heen, dat bedoel ik er mee te zeggen en daarnaast zal hij nooit een ex worden want ik begin er met lipjes niet eens aan
Even langs benzinepomp of zo? Vaak hebben die tegenwoordig wel zoiets te koop
Tof!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:37 schreef lipjes het volgende:
Verkopen ze exen bij de pomp? Moet je er dan nog zegels voor sparen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:39 schreef Mickeys het volgende:
Wats wrong with mequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm, ik wil echt niet over zijn exen heen, dat bedoel ik er mee te zeggen en daarnaast zal hij nooit een ex worden want ik begin er met lipjes niet eens aan
Mwa, ik houd haar ook niet tegen, maar hoop stiekem dat ze niet gaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Tof!
Hoe graag je ook wil dat ze in NL blijft, mijn advies zou zijn om haar gewoon daarheen te laten gaan. Het is een geweldige ervaring voor haar om zolang in een ander land te zijn en dan ook nog alleen (gok ik zo maar?).
Nu kan ze het doen en over een paar jaar wellicht niet meer, daar gaat zij spijt van hebben als ze het niet doet. En jij gaat er spijt van krijgen dat je haar tegengehouden hebt als je dat doet
Ik heb zelf een halfjaar in het buitenland gezeten, ik heb er ervaring mee
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Verkopen ze exen bij de pomp? Moet je er dan nog zegels voor sparen?
Dat idee had ik ook al. Had eens 150 op de dijk gehaald, dat lukt never nooit met een GSquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Trouwens, @Mickeys: ik kan geen berichten uit een gesloten topic quoten met de mobiele layout, dus maar even zo!
Die Pirelli app doet bij mij best raar. Hij geeft de max. gereden snelheid veel te hoog aan. Nee, ik rij niet veel te hard
Hij geeft een max gereden snelheid van 10 tot 30 km/h hoger aan dan dat ik op mn teller heb gehad. Ik vind de Mytracks app van Google veel prettiger
Haha okquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wats wrong with me
[..]
Mwa, ik houd haar ook niet tegen, maar hoop stiekem dat ze niet gaat
kijk maar uit voor je het weet komt zn vriendin terug met een babyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:28 schreef Dekatria het volgende:
9 maanden man, kinderen worden nog sneller geboren dan dat.
Soms.
Gewoon even een gaatje erin prikken in de laatste nachtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk maar uit voor je het weet komt zn vriendin terug met een baby
quote:Familie Pot mag dochtertje niet Bloem noemen
Een gezin met de achternaam Pot heeft tevergeefs geprobeerd hun dochter de naam Bloem te geven.De naam werd echter geweigerd door de burgerlijke stand van hun woonplaants Gent.
Dat meldt Het Nieuwsblad.
Volgens de ambtenaar van de burgerlijke stand heeft hij het recht 'belachelijke namen' niet te registreren. Combinaties zoals Bloem Pot, Peter Celie of Beau ter Ham worden geweigerd in het Vlaamse Gent.
Toch worden in de stad slechts een drietal namen per jaar geweigerd.
duidelijke taalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:56 schreef Mickeys het volgende:
@lipjes Allereerst het leeftijdsverschil, ten tweede ken ik je niet en van wat je hier soms post loop ik nou niet echt warm voor en ten derde en sowieso de belangrijkste, jij bent al bezet
quote:
Metzeler Tourance of Avon Distanza zijn nu de alternatieven. Ik weet nog betrekkelijk weinig over de Avon, dus daar moet ik me nog ff in verdiepen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:25 schreef Salatrel het volgende:
ben je eigelijk nog tot een conclusie gekomen mbt de banden dekatria?
Bij mij gaf ie 239 km/h aan, terwijl mn teller niet boven de 200 was geweestquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al. Had eens 150 op de dijk gehaald, dat lukt never nooit met een GS
Ik heb hem in één van de zakken van m'n jas, past precies en die kan ook niet verschuiven. Maar dat zou voor de snelheid ook niet uit mogen maken, die haalt hij gewoon van de GPS af. De lean angle kan wel uitmaken als je telefoon kan verschuivenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:56 schreef Mickeys het volgende:
@Deka, nee die krijg je gratis bij een pakje boter
@lipjes Allereerst het leeftijdsverschil, ten tweede ken ik je niet en van wat je hier soms post loop ik nou niet echt warm voor en ten derde en sowieso de belangrijkste, jij bent al bezet
@Tankiej Bij mij doet die app het heel goed. Maar moet ook zeggen dat ik de telefoon in mijn tanktasje heb zitten zodat die niet kan verschuiven en sowieso zit hij in het vakje waar ook van dat doorzichtige plastic in zit. Misschien dat dat uitmaakt? Geen idee eigenlijk. Het enige wat mij (nog) niet lukt is de ritjes op FB posten.
Vaag dingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Bij mij gaf ie 239 km/h aan, terwijl mn teller niet boven de 200 was geweest
Ja, op de Autobahn
[..]
Ik heb hem in één van de zakken van m'n jas, past precies en die kan ook niet verschuiven. Maar dat zou voor de snelheid ook niet uit mogen maken, die haalt hij gewoon van de GPS af. De lean angle kan wel uitmaken als je telefoon kan verschuiven
BAM! Trauma uitgedeeld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Tsja, je kan het positief noemenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:11 schreef lipjes het volgende:
Ja dat is soms wel wat handiger
Maar dat is snel, toch wel positief hoop ik?
Oeh! Mickeys! Ik heb ook naar Achmea gemaild, maar kreeg een out-of-office replyquote:Hartelijk dank voor je interesse in een afstudeeropdracht bij XXX. Ik heb jouw verzoek in goede orde ontvangen en uitgezet binnen de organisatie. Gezien de tijdsdruk neem ik z.s.m. weer contact met je op.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
BAM! Trauma uitgedeeld.
Die arme lipjes, weg zelfvertrouwen. En dat is juist zo belangrijk als ze nog zo jong zijn
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
BAM! Trauma uitgedeeld.
Die arme lipjes, weg zelfvertrouwen. En dat is juist zo belangrijk als ze nog zo jong zijn
Voor mij wel. En zelfs ik ben nog een kind in Mickeys ogenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:59 schreef lipjes het volgende:
Trouwens, alsof ik nog zo jong ben godverdomme
quote:
Kennisen hebben een meisje met de welluidende naam Yoniquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mooi wel. En terecht ook, kind zou echt een kut jeugd krijgen. Misschien wel zo erg dat ze er spontaan pot van wordt![]()
![]()
Hier woont ergens een meisje dat Sletta heet. Zwaar Christelijke ouders kenden dat woord niet
Heten ze ook niet toevallig 'Bak' van de achternaam?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:05 schreef BlackLining het volgende:
Hier woont ergens een meisje dat Sletta heet. Zwaar Christelijke ouders kenden dat woord niet
Word die een grote jongen van. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden en daar werk ik niet aan mee natuurlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
BAM! Trauma uitgedeeld.
Ben benieuwd, zou wil leuk zijn als je er terecht kunt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oeh! Mickeys! Ik heb ook naar Achmea gemaild, maar kreeg een out-of-office reply
JA, broekje!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:59 schreef lipjes het volgende:
Trouwens, alsof ik nog zo jong ben godverdomme
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor mij wel. En zelfs ik ben nog een kind in Mickeys ogen
1 2 | [*][b][url=LINK NAAR JE PLAATJE]MERK + TYPE MOTOR + BOUWJAAR[/url][/b] - [url=http://forum.fok.nl/user/profile/710585](peterzx9r)[/url] |
die 12v aansluiting? Want de NAVO doet het wel gewoon... na ja deed danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:21 schreef whY... het volgende:
Misschien toch een te hoge piekspanning, heb je hem al doorgemeten?
Ook leuk voor in de stadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef JK1982 het volgende:
Mijn god...
vanmiddag zag ik dit bij de benzinepomp staan
Voor 10% minder brandstofverbruik zou ik toch echt niet zo voor lul gaan rijden..
[ afbeelding ]
http://www.cathelijne.nl/aerotail/
En dat ding kost 125?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef JK1982 het volgende:
Mijn god...
Voor 10% minder brandstofverbruik zou ik toch echt niet zo voor lul gaan rijden..
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar je die prijs vandaan haalt, maar dit is e.o.a. zelfbouwding.quote:
Dat gokte ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die prijs vandaan haalt, maar dit is e.o.a. zelfbouwding.
Kan me niet voorstellen dat je voor ¤ 125,= al klaar bent, incl. fietsendrager, materiaal etc.
Maargoed, ik had echt zoiet van: WTF is dat?!
sleepkabeltje ertussen en het zal ongetwijfeld goedkoper zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
net als mensen die denken dat het goedkoper is om met je kip caravan strak achter een vrachtwagen te gaan rijden tot aan Italië.
Wat ga je met die compressor doen dan? Bandenspanning checken wanneer je op vakantie gaat met de motor?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sleepkabeltje ertussen en het zal ongetwijfeld goedkoper zijnwel ff opletten dat ie niet onverwacht remt of in gaat halen
morgen maar eens op pad voor een nieuwe zekering
en gewoon thuis voor de deurquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat ga je met die compressor doen dan? Bandenspanning checken wanneer je op vakantie gaat met de motor?
En betaal je 50 cent voor 5 min luchtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en gewoon thuis voor de deurvoor zover mij bekend moet je banden op spanning doen met koude banden en tegen de tijd dat ik bij de pomp ben zijn ze niet meer koud
gewoon gratis hier in het dorp hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
En betaal je 50 cent voor 5 min lucht
Ideaal op reis, voor banden op spanning krijgen als er geen pomp met blaasding voor handen isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat ga je met die compressor doen dan? Bandenspanning checken wanneer je op vakantie gaat met de motor?
Een al lelijke A2 nog erger maken.. Ik wist niet dat het mogelijk wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef JK1982 het volgende:
Mijn god...
[ afbeelding ]
Het is gewoon een verlengde achterbrugquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Een al lelijke A2 nog erger maken.. Ik wist niet dat het mogelijk was
Die auto zelf is al lelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef JK1982 het volgende:
Mijn god...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is gewoon een verlengde achterbrug
Toch vraag ik mij een paar dingen af;quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef JK1982 het volgende:
Mijn god...
[ afbeelding ]
Als hem achter een panda hangt welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij een paar dingen af;
Gaat je kofferbak nog wel open? Lijkt me niet?
En hoe krijg je spullen in dat 'ding' zonder hem half af te moeten breken?
Dat "+ 50% bagageruimte" lijkt me niet te kloppen gewoon.
Hoe wil je de spullen erin krijgen dan? Er zit geen deksel/deur in ofzo. Heb sowieso het idee dat je er niet veel gewicht in kwijt kan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als hem achter een panda hangt wel
al sla je me dood.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil je de spullen erin krijgen dan? Er zit geen deksel/deur in ofzo. Heb sowieso het idee dat je er niet veel gewicht in kwijt kan.
235kg, 1300cc, koude motor. En dat alles in die paar seconden dat het alarm en de startonderbreker nog niet aanslaanquote:
http://www.louis.de/_308b(...)r=10048300&typ_id=AJquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:29 schreef lipjes het volgende:
http://www.japparts.nl/in(...)obhg1tfjhi3l16oeah95
Beetje degelijke kettingset?
Wil hem graag nog wel voor het weekend hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://www.louis.de/_308b(...)r=10048300&typ_id=AJ
goedkoper?
omdat aanbieding weliswaar maar dat maakt niet uit toch? ik bent ff pleite
DC komt uit Japan, dus zou in orde moeten zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:29 schreef lipjes het volgende:
http://www.japparts.nl/in(...)obhg1tfjhi3l16oeah95
Beetje degelijke kettingset?
Kettingvisje? loshalen, kettingwielen vervangen, oude ketting er terug opleggen, nieuwe ketting eraan haken en dan kan je hem zo over je kettingwielen trekken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:40 schreef lipjes het volgende:
Oke, ja maar wat is goed voor een 600CC, is er nog wat beters?
En waar moet ik op letten? (ja, 1e keer motorketting vervangen)
Als je een hele set koopt kun je het beter allemaal in 1x vervangenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:48 schreef Dekatria het volgende:
Sowieso je voortandwiel checken, als je je ketting gaat doen. Als je tandwielen versleten zijn houdt een nieuwe ketting het ook niet lang vol.
Dat heb ik wel altijd geleerd, alles als set vervangen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:48 schreef Dekatria het volgende:
Sowieso je voortandwiel checken, als je je ketting gaat doen. Als je tandwielen versleten zijn houdt een nieuwe ketting het ook niet lang vol.
Ja het vervangen zelf gaat wel lukkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kettingvisje? loshalen, kettingwielen vervangen, oude ketting er terug opleggen, nieuwe ketting eraan haken en dan kan je hem zo over je kettingwielen trekken.
Maakt allemaal niet zoveel uit denk ik. Ik heb er nu DID opliggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat heb ik wel altijd geleerd, alles als set vervangen.
Dus daarom, kettingkit. zitten de tandwielen bij in.
[..]
Ja het vervangen zelf gaat wel lukken
Maar wat is nou een betere ketting oid...
Die fietsendrager kan naar achteren scharnieren, waardoor de achterklep gewoon open kan. Die fietsendragers zijn gewoon in de handel tegenwoordig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij een paar dingen af;
Gaat je kofferbak nog wel open? Lijkt me niet?
En hoe krijg je spullen in dat 'ding' zonder hem half af te moeten breken?
Dat "+ 50% bagageruimte" lijkt me niet te kloppen gewoon.
GSX600 Fuck, GSX600 Fuck You & GSX600 Fuck You Too!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:14 schreef lipjes het volgende:
prijs bij hun is 153 euro.
Als ik op de goede manier mijn motor heb geselecteerd dan.
Want hun hebben de GSX600F, GSX600FU & GSX600FU2
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
GSX600 Fuck, GSX600 Fuck You & GSX600 Fuck You Too!
Hoe komen ze erop..
[..]
Hoe komen ze erop..
[..]
Hoe komen ze erop..
[..]
Hoe komen ze erop..
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:20 schreef WhiteJoker het volgende:
Probleem van mijn afstudeeropdracht is blijkbaar gefixt, krijg nu een telefoontje van m'n school dat de opdracht door de Belastingdienst is uitgebreid. Wat die uitbreiding is weet ik niet....
[..]
Nais!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:20 schreef WhiteJoker het volgende:
Probleem van mijn afstudeeropdracht is blijkbaar gefixt, krijg nu een telefoontje van m'n school dat de opdracht door de Belastingdienst is uitgebreid. Wat die uitbreiding is weet ik niet....
[..]
Je moet even mijn belastingaanslag terugdraaien..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:20 schreef WhiteJoker het volgende:
Als het voor 2 jar gleden kan wel jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:35 schreef WhiteJoker het volgende:
Andere systemenIk ga aan de Douane-kant aan de slag... Moest je nog een importheffing teruggedraaid hebben?
Nieuwe gegevens en een negatieve navordering?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef WhiteJoker het volgende:
Het gaat om historische gegevensWeet alleen niet of je het dan ook terugkrijgt
Hell noquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:10 schreef WhiteJoker het volgende:
Uh... Misschien valt onze snertrit in het water... Kans op hagel en natte sneeuw
noppenbanden en GAAAANquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef Dekatria het volgende:
Godsamme, ik wil wel nog even kunnen rijden voordat Koning Vorst definitief toeslaat
Dan gaat er echt geen sneeuw vallen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef lipjes het volgende:
Volgens knmi, 8 graden en veul kans op zon
Crapquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:01 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh, het is zondag?Da's toch een stuk minder... Verplaatsen dan maar?
[ afbeelding ]
Nog 3 dagen om beter te wordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:11 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik moet nog even kijken of ik kom... Met het mooie weer zou ik ja hebben gezegd, maar voel me niet zo lekker...
Doet je brommer het nou al weer?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:51 schreef stinkie het volgende:
Ach, het traditionele "grote afzeggen" is begonnen. Het wordt een echte Fok! meer dus
Ja, en dat is godverdomme kut, want mijn ouders maken snert.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:51 schreef stinkie het volgende:
Ach, het traditionele "grote afzeggen" is begonnen. Het wordt een echte Fok! meer dus
Ze hebben nog geen boodschappen gedaan, dus dat scheeltquote:
Niet doen als je ziek bentquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:00 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik zal proberen er bij te zijn... En anders kom ik naderhand gewoon snert etenWoon toch in Apeldoorn
Systeemhelmquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef Salatrel het volgende:
gewoon zorgen dat je je vizier ff open doet als je een niesbui voelt opkomen
Ik heb dat dus een keer gehad met dicht vizierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef Salatrel het volgende:
gewoon zorgen dat je je vizier ff open doet als je een niesbui voelt opkomen
Zo duur zijn systeemhelmen niet heurquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jaja tough guy.. lekker makkelijk praten met dat knakenwiel van je
Vast wel. En zodra ik de accu geladen weet ik dat zekerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doet je brommer het nou al weer?
Ik zit te wachten op mijn nieuwe ketting, aangezien ik ook gewoon nog steeds doorrijdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies. Eckte bikkels die rijden gewoon
Ja, en zo koud is het helemaal niet. 2 jaar geleden zat ik met 10cm sneeuw, ijzel op de brommer, 11km lang, 2x per dag, zonder goede handschoenenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op mijn nieuwe ketting, aangezien ik ook gewoon nog steeds doorrijd
Qua ruimte misschien 50% extra, maar in dat opzetstuk kan nooit veel gewicht. Het ziet er niet al te stevig uit om veel te kunnen dragen en volgens mij mag er ook niet zoveel direct op de kogel. 75kg ofzo max. kogeldruk bij de meeste auto's?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:14 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Die fietsendrager kan naar achteren scharnieren, waardoor de achterklep gewoon open kan. Die fietsendragers zijn gewoon in de handel tegenwoordig.
En op de foto's zie ik duidelijk een groot rechthoekig vak, dat zal er niet voor niets zitten lijkt me. Dus ik neem aan dat daar nog een klep op is gekomen via welke je spullen in kan laden.
[ afbeelding ]
Die +50% bagageruimte klinkt ook niet zo raar, het ligt er maar aan hoe je het leest. Ik zou zeggen: +50% van de normale kofferbak van zo'n A2. Kofferbak is volgens mij niet zo groot in zo'n ding, dus het klopt wel aardig denk ik..
Niet dat de bus dan nog ergens komt...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:35 schreef lipjes het volgende:
Ja voor mij precies hetzelfde, daarom zo een crosser, kunnen vaak ook wat meer hebben met vallen.
Gewoon 1tje met zo min mogelijk plastic en wat valbeugels erop.
Komt het helemaal goed
Maar dat zal dit jaar nog niet lukken, dus zodra het begint te sneeuwen, is het bussen....
quote:
Hoe dan? Spikes eronder?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 03:50 schreef BlackLining het volgende:
Sneeuw is wel te doen op zich.. Ijzel is echt no-go. Maar godverdomme, toen ik aan het zeiken was dat het wel wat kouder mocht voor een snertrit bedoelde ik dus niet dit heHoewel een graad of 5 wel een lekker temperatuurtje is. Goed aankleden en gaan, niet zeuren. Al moet ik dan voor die tijd wel even wat gaan knutselen tegen dat carb-icen, want als het dan 's nachts mistig zou worden ben ik dus gewoon de lul. En als het toch nog glad lijkt te gaan worden dan gaat morgen die Bridgestone rommel er per direct onderuit. Die vertrouw ik op droog wegdek al niet.
[..]
Ik weet niet, maar bij ons worden de busbanen altijd gestrooid.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet dat de bus dan nog ergens komt...
en voor zoiets hebben ze thuiswerken uitgevondenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet dat de bus dan nog ergens komt...
moggequote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:36 schreef Mickeys het volgende:
Morning all
@lipjes... vind het filmpje wel meevallen hoor, vind m niet zo lachwekkend.
Blijkbaar wel in deze vorm. Ik vind het een nietszeggend filmpje van wel 7 hele secondenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:46 schreef lipjes het volgende:
Ben ik nou de enige die om domme dingen af en toe helemaal in een scheur kan liggen ?
Had je niet beter vrouw kunnen zijn? Iedere dag is er wel iets mis bij jouquote:Vandaag foutje van mijn kant, iets de dicht op mijn voorgangerwas een flinke slip zegmaar, maar wel goed gegaan
Kijk, dit vind ik dan wel weer grappigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Blijkbaar wel in deze vorm. Ik vind het een nietszeggend filmpje van wel 7 hele seconden
[..]
Had je niet beter vrouw kunnen zijn? Iedere dag is er wel iets mis bij jou
Iedere dag valt wel mee hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Blijkbaar wel in deze vorm. Ik vind het een nietszeggend filmpje van wel 7 hele seconden
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Je valt wel een beetje in herhaling steedsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Typisch vrouwenreactie. Je hebt het zelf niet eens doorquote:
Daar hebben ze kamertjes voorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Je valt wel een beetje in herhaling steeds. Is dat ook vrouw-eigen?
En nu lopen de vrouwen op elkaar te bitchenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, voordeel, ik ben vrouw, dan mag hetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik val nog onder de categorie meisjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
En nu lopen de vrouwen op elkaar te bitchen
Jullie zijn een mooi stel zo
Eentje in de categorie "Ik ben niet chagrijnig" *stampvoet*quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Typisch vrouwenreactie. Je hebt het zelf niet eens door
*humeur is ongesteld*quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
Eentje in de categorie "Ik ben niet chagrijnig" *stampvoet*
Het is nog steeds ochtend dus u is op tijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:38 schreef Salatrel het volgende:
*zucht* ik kan jullie ook niet ff een ochtendje alleen laten he
Ik ook heeeeeel veeeeeel van jou hoorquote:
Ah... ik wist het wel dat ik het ergens niet goed deedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:03 schreef stinkie het volgende:
Is het niet handiger je schuur leeg te halen ipv hem aan de kant te schuiven? Lijkt me zo omslachtig om 'm er zo in te krijgen
Nee, ik ging kapotquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:46 schreef lipjes het volgende:
Ben ik nou de enige die om domme dingen af en toe helemaal in een scheur kan liggen ?
Vandaag foutje van mijn kant, iets de dicht op mijn voorgangerwas een flinke slip zegmaar, maar wel goed gegaan
Tettenquote:
Lol, dat is dus mede (de grootste) reden dat ik niet meega. Dat trekt mijn ranke lijf niet. Heb niet zoveel beschermingsvet opgebouwd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
Het gaat zaterdag en zondagnacht vriezenDat mag niet
Dan heb je dat wel erg snel beslist, dat staat er pas sinds vandaag opquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, dat is dus mede (de grootste) reden dat ik niet meega. Dat trekt mijn ranke lijf niet. Heb niet zoveel beschermingsvet opgebouwd.
Staat al sinds vorige week er op. -5 van zaterdag op zondag.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je dat wel erg snel beslist, dat staat er pas sinds vandaag op
Bij jou misschien, maar hier niet hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Staat al sinds vorige week er op. -5 van zaterdag op zondag.
WAT ZEG JIJ ZELF NOU ALTIJDquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:26 schreef lipjes het volgende:
Voor mij gaat het zondag nu definitief niet door.
De nieuwe ketting moet er echt onder en kon ik gisteren niet krijgen.
Vanavond heb ik geen tijd om te sleutelen evenals vrijdag en zaterdag,
Oeh, er wordt gebitched!? *present!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
En nu lopen de vrouwen op elkaar te bitchen
Jullie zijn een mooi stel zo
Ja maar ik weet wat ik doequote:
Whahaha!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:36 schreef Anne het volgende:
Nou is het wel weer mooi geweest ja. Dat afkraken van vrouwen. Anders stuur ik BE op je af, stinkie.
Lol... welkom hoor... "zie" ik je ook nog eens een keertjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whahaha!Ik zie dit echt nu pas!
Ik kom ook een keertje stalken.
Het is in ieder geval meer ontopic dan dat gemauw en gezeikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoor net dat de Busa wrsch dit weekend weer voor een paar maanden opgeborgen gaat worden dus ik ben helemaal![]()
Maar daar is dit topic niet helemaal de juiste plek voor he?![]()
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja maar ik weet wat ik doe
Nee, ik ga niet het risico nemen om met een brakke ketting en tandwielen waarbij de tanden bijna wegzijn met vriendinlief een tourrit te rijden.
Dat ik mezelf in het risico gooi is 1, ik heb geen ander vervoer, dat ik haar erin meeneem begin ik niet aan.
Succesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:38 schreef Mickeys het volgende:
* Mickeys slikt opmerking in...
nu tijd voor andere zaken. Sollicitatiegesprek. Eens zien of ik nog de blits kan maken over dat ik motor (probeer te) rijd(en)
Als degene tegenover je motors tof vindt zit je gebakken. Vaak meegemaaktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:38 schreef Mickeys het volgende:
nu tijd voor andere zaken. Sollicitatiegesprek. Eens zien of ik nog de blits kan maken over dat ik motor (probeer te) rijd(en)
Goede hintquote:
Had ik ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als degene tegenover je motors tof vindt zit je gebakken. Vaak meegemaakt
Als ik er nog het vertrouwen in had, dan kwamen we wel, maar dat heb ik niet meer met deze kettingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
En ik wist ook wat ik deed hoor
Succesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:38 schreef Mickeys het volgende:
Klopt, ik zou het ook alleen bij toeval bespreken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:47 schreef Anne het volgende:
Maar nofi, dat gooi je toch niet in je sollicitatiegesprek(tenzij je dus bij het KNMV solliciteert, want dat staat dan zelfs in de vacature vermeld).
Als het er toevallig over gaat oke..
Dan moet je het niet doen nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als ik er nog het vertrouwen in had, dan kwamen we wel, maar dat heb ik niet meer met deze ketting
[..]
Succes
Ik kwam bij mijn 2e gesprek op de motor aan, ja toen was het vrij makkelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, ik zou het ook alleen bij toeval bespreken.
Niet zo van: Nou, ik rijd motor...
Bij mij hadden ze mijn facebook opgezochtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik kwam bij mijn 2e gesprek op de motor aan, ja toen was het vrij makkelijk
Ja, klopt. Op mijn CV staat inderdaad welke rijbewijzen ik in bezit heb.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hobby's op mijn cv staan en daar zou voor mij motorrijden ook onder kunnen vallen bijvoorbeeld. Of dat je het aangeeft bij het gedeelte over rijbewijs ofzo.
Werknemers die je googelenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze mijn facebook opgezochtEn daar had k een oude omslagfoto
.
Bij mij staan rijbewijzen op CV en bij m'n vorige sollicitatiegesprek vroegen ze 'Waar word je heel erg blij van, om te doen in je vrije tijd?'quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:47 schreef Anne het volgende:
Maar nofi, dat gooi je toch niet in je sollicitatiegesprek(tenzij je dus bij het KNMV solliciteert, want dat staat dan zelfs in de vacature vermeld).
Als het er toevallig over gaat oke..
Stomme vraag bij iemand die in zijn CV heeft staat dat hij een motorrijbewijs heeftquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Bij mij staan rijbewijzen op CV en bij m'n vorige sollicitatiegesprek vroegen ze 'Waar word je heel erg blij van, om te doen in je vrije tijd?'
Motorrijden natuurlijk
Jij wordt ook blij van autorijden? Ik heb een paar jaar alleen maar functioneel op de motor gezeten, dat heeft weinig met blij worden te makenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stomme vraag bij iemand die in zijn CV heeft staat dat hij een motorrijbewijs heeft
Ik heb geen autorijbewijs, dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jij wordt ook blij van autorijden? Ik heb een paar jaar alleen maar functioneel op de motor gezeten, dat heeft weinig met blij worden te maken
Oi!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoor net dat de Busa wrsch dit weekend weer voor een paar maanden opgeborgen gaat worden dus ik ben helemaal![]()
Maar daar is dit topic niet helemaal de juiste plek voor he?![]()
Doe ik minstens 1 keer per jaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb mezelf daarna ook maar even gegoogled.
Had 'm vanochtend al gekekenquote:
Dit dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hobby's op mijn cv staan en daar zou voor mij motorrijden ook onder kunnen vallen bijvoorbeeld. Of dat je het aangeeft bij het gedeelte over rijbewijs ofzo.
Eén voordeel, ze is er nog als jij thuis komt. Als het goed is tenminstequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, vriendinlief ligt lekker in mijn bed uit te slapen
Wel de bedoelingquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eén voordeel, ze is er nog als jij thuis komt. Als het goed is tenminste
Lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:45 schreef Yreal het volgende:
Hyperpro, nieuwe keringen en nieuwe olie in de veren.
![]()
![]()
Goed plan, die moet ik er ook nog in doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:08 schreef Tankiej het volgende:
Vannacht vanuit Groningen terug naar huis gereden, het was +1 graad
Opzich is het best te doen met m'n wintervoeringen erin, alleen mijn tenen worden erg koud.. Even kijken of ik dikkere sokken kan fixen voor zondag
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je niet meer thuis komt neem ik haar wel over. Is bij E. ook gelukt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |