Gij vlegel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:05 schreef Vinniiee het volgende:
Goedemorgen deze brakke morgen. Voor het eerst met alcohol op achter het stuur, had me voorgenomen om de bus te nemen maar ik had me verslapen. Straf me
Ik niet, mijnes staat bij de garage.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Ben ook op de motor gestapt om naar m'n werk te gaan.O+
't Is maar een klein stukkie, maar toch lekker.
Ik sliep pas rond een uurtje of 4, ¾ fles whiskey opgezopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gij vlegel.
Zo vroeg al aan de drank.
Branden in de hel zult gij!
Vooral omdat je niet deelt!![]()
Meh, whiskey.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sliep pas rond een uurtje of 4, ¾ fles whiskey opgezopen
Winteropslag ?quote:
Nee de bout van de uitlaat voorbocht in de cilinder is afgebroken toen ik hem los wilde halen.quote:
Niet klussen voor een rit!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee de bout van de uitlaat voorbocht in de cilinder is afgebroken toen ik hem los wilde halen.
Strak planquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Dat brengt ongeluk.
Misschien moeten we het koeiengroot in de OP zetten.
de trutquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:37 schreef lipjes het volgende:
Tevens gaat vriendinlief misschien in januari even voor een maand of 9 naar de VS om als au-pair (lees hulp in huis) te werken
Kut voor jou, maar wel een hele ervaring voor haar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:37 schreef lipjes het volgende:
Tevens gaat vriendinlief misschien in januari even voor een maand of 9 naar de VS om als au-pair (lees hulp in huis) te werken
I know, i know. 1x per 3 maanden... dan ben je alsnog veel geld kwijt aan vliegtickets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef lipjes het volgende:
Ja, naar de VS kan ik niet elke maand toe vliegen, misschien 1x per 3 maanden....
Is leuk voor haar, maar stiekem hoop ik dat ze niet gaat.
Heb er al de pest in als ik haar 1 week niet zie.....
Eerst zou ze voor een jaar naar afrika gaan, dat zou ik aan de ene kant wat minder erg vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, i know. 1x per 3 maanden... dan ben je alsnog veel geld kwijt aan vliegtickets.
Ik begrijp je gedachtengang wel
Ik zou gewoon eerlijk zijn tegen haar dat je haar zolang niet kan en wil missen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef lipjes het volgende:
Ja, naar de VS kan ik niet elke maand toe vliegen, misschien 1x per 3 maanden....
Is leuk voor haar, maar stiekem hoop ik dat ze niet gaat.
Heb er al de pest in als ik haar 1 week niet zie.....
Mja, Afrika is ook makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Eerst zou ze voor een jaar naar afrika gaan, dat zou ik aan de ene kant wat minder erg vinden.
Nam ik een maand vrij en ging ik er op de motor heen.
Naar de VS is dat wat moeilijker.
voor haar welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kut voor jou, maar wel een hele ervaring voor haar.
Dat wordt 9 maanden geen seks
Ja we zien het wel, hoop dat iemand anders eerder isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, Afrika is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
quote:
ik wil niet stoken hoor maar noem je vinnie nu een amateuristische prutser?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik weet wat ik doe, en ben er waarschijnlijk niet eens bij
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wil niet stoken hoor maar noem je vinnie nu een amateuristische prutser?
Nice! Succes man! De bus, die had ik ook moeten pakkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:10 schreef WhiteJoker het volgende:
Zo... De bus maar eens pakkenVeel belwerk dit keer, en met de bus kan dat nou eenmaal beter dan op de motor... Wel tof dat ik de eerste reactie op een sollicitatie om kwart voor 9 al terug had
Ik stuur gewoon de politie op je afquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik had te veel gedronken om te rijden. Maar toen had ik me verslapen
Is goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon de politie op je af
V:quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
V:
Hallo politie, er rijd ergens een gast rond op een motor, die heeft te veel gedronken.
Waar weet ik niet, wat voor motor ook niet, kenteken ook en hoe die eruit ziet ook niet, maar pakt em!
P:
We weten precies over wie u het heeft, we gaan eropaf.
Staat de politie ineens voor me neus
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:29 schreef lipjes het volgende:
Heb er alweer spijt van dat ik er iets van heb gezegd
Ach, zolang Vinniiee er niet weer met mijn ex vandoor gaat
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:35 schreef lipjes het volgende:
Iedereen wil altijd maar over mijn exen heen!
Wanneer wordt je zijn ex?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Vin, gewoon niet de avond voordat je moet werken/rijden zoveel drinken. Niet verstandig
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Vin, gewoon niet de avond voordat je moet werken/rijden zoveel drinken. Niet verstandig
Ehm, ik wil echt niet over zijn exen heen, dat bedoel ik er mee te zeggen en daarnaast zal hij nooit een ex worden want ik begin er met lipjes niet eens aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer wordt je zijn ex?
I know, liep een beetje uit de hand. Ik wil cracker of beschuit eten, maar dat heb ik nietAlleen fruit of brood.
I knowquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm, ik wil echt niet over zijn exen heen, dat bedoel ik er mee te zeggen en daarnaast zal hij nooit een ex worden want ik begin er met lipjes niet eens aan
Even langs benzinepomp of zo? Vaak hebben die tegenwoordig wel zoiets te koop
Tof!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:37 schreef lipjes het volgende:
Verkopen ze exen bij de pomp? Moet je er dan nog zegels voor sparen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:39 schreef Mickeys het volgende:
Wats wrong with mequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm, ik wil echt niet over zijn exen heen, dat bedoel ik er mee te zeggen en daarnaast zal hij nooit een ex worden want ik begin er met lipjes niet eens aan
Mwa, ik houd haar ook niet tegen, maar hoop stiekem dat ze niet gaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Tof!
Hoe graag je ook wil dat ze in NL blijft, mijn advies zou zijn om haar gewoon daarheen te laten gaan. Het is een geweldige ervaring voor haar om zolang in een ander land te zijn en dan ook nog alleen (gok ik zo maar?).
Nu kan ze het doen en over een paar jaar wellicht niet meer, daar gaat zij spijt van hebben als ze het niet doet. En jij gaat er spijt van krijgen dat je haar tegengehouden hebt als je dat doet
Ik heb zelf een halfjaar in het buitenland gezeten, ik heb er ervaring mee
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Verkopen ze exen bij de pomp? Moet je er dan nog zegels voor sparen?
Dat idee had ik ook al. Had eens 150 op de dijk gehaald, dat lukt never nooit met een GSquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Trouwens, @Mickeys: ik kan geen berichten uit een gesloten topic quoten met de mobiele layout, dus maar even zo!
Die Pirelli app doet bij mij best raar. Hij geeft de max. gereden snelheid veel te hoog aan. Nee, ik rij niet veel te hard
Hij geeft een max gereden snelheid van 10 tot 30 km/h hoger aan dan dat ik op mn teller heb gehad. Ik vind de Mytracks app van Google veel prettiger
Haha okquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wats wrong with me
[..]
Mwa, ik houd haar ook niet tegen, maar hoop stiekem dat ze niet gaat
kijk maar uit voor je het weet komt zn vriendin terug met een babyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:28 schreef Dekatria het volgende:
9 maanden man, kinderen worden nog sneller geboren dan dat.
Soms.
Gewoon even een gaatje erin prikken in de laatste nachtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk maar uit voor je het weet komt zn vriendin terug met een baby
quote:Familie Pot mag dochtertje niet Bloem noemen
Een gezin met de achternaam Pot heeft tevergeefs geprobeerd hun dochter de naam Bloem te geven.De naam werd echter geweigerd door de burgerlijke stand van hun woonplaants Gent.
Dat meldt Het Nieuwsblad.
Volgens de ambtenaar van de burgerlijke stand heeft hij het recht 'belachelijke namen' niet te registreren. Combinaties zoals Bloem Pot, Peter Celie of Beau ter Ham worden geweigerd in het Vlaamse Gent.
Toch worden in de stad slechts een drietal namen per jaar geweigerd.
duidelijke taalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:56 schreef Mickeys het volgende:
@lipjes Allereerst het leeftijdsverschil, ten tweede ken ik je niet en van wat je hier soms post loop ik nou niet echt warm voor en ten derde en sowieso de belangrijkste, jij bent al bezet
quote:
Metzeler Tourance of Avon Distanza zijn nu de alternatieven. Ik weet nog betrekkelijk weinig over de Avon, dus daar moet ik me nog ff in verdiepen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:25 schreef Salatrel het volgende:
ben je eigelijk nog tot een conclusie gekomen mbt de banden dekatria?
Bij mij gaf ie 239 km/h aan, terwijl mn teller niet boven de 200 was geweestquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al. Had eens 150 op de dijk gehaald, dat lukt never nooit met een GS
Ik heb hem in één van de zakken van m'n jas, past precies en die kan ook niet verschuiven. Maar dat zou voor de snelheid ook niet uit mogen maken, die haalt hij gewoon van de GPS af. De lean angle kan wel uitmaken als je telefoon kan verschuivenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:56 schreef Mickeys het volgende:
@Deka, nee die krijg je gratis bij een pakje boter
@lipjes Allereerst het leeftijdsverschil, ten tweede ken ik je niet en van wat je hier soms post loop ik nou niet echt warm voor en ten derde en sowieso de belangrijkste, jij bent al bezet
@Tankiej Bij mij doet die app het heel goed. Maar moet ook zeggen dat ik de telefoon in mijn tanktasje heb zitten zodat die niet kan verschuiven en sowieso zit hij in het vakje waar ook van dat doorzichtige plastic in zit. Misschien dat dat uitmaakt? Geen idee eigenlijk. Het enige wat mij (nog) niet lukt is de ritjes op FB posten.
Vaag dingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Bij mij gaf ie 239 km/h aan, terwijl mn teller niet boven de 200 was geweest
Ja, op de Autobahn
[..]
Ik heb hem in één van de zakken van m'n jas, past precies en die kan ook niet verschuiven. Maar dat zou voor de snelheid ook niet uit mogen maken, die haalt hij gewoon van de GPS af. De lean angle kan wel uitmaken als je telefoon kan verschuiven
BAM! Trauma uitgedeeld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Tsja, je kan het positief noemenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:11 schreef lipjes het volgende:
Ja dat is soms wel wat handiger
Maar dat is snel, toch wel positief hoop ik?
Oeh! Mickeys! Ik heb ook naar Achmea gemaild, maar kreeg een out-of-office replyquote:Hartelijk dank voor je interesse in een afstudeeropdracht bij XXX. Ik heb jouw verzoek in goede orde ontvangen en uitgezet binnen de organisatie. Gezien de tijdsdruk neem ik z.s.m. weer contact met je op.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
BAM! Trauma uitgedeeld.
Die arme lipjes, weg zelfvertrouwen. En dat is juist zo belangrijk als ze nog zo jong zijn
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
BAM! Trauma uitgedeeld.
Die arme lipjes, weg zelfvertrouwen. En dat is juist zo belangrijk als ze nog zo jong zijn
Voor mij wel. En zelfs ik ben nog een kind in Mickeys ogenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:59 schreef lipjes het volgende:
Trouwens, alsof ik nog zo jong ben godverdomme
quote:
Kennisen hebben een meisje met de welluidende naam Yoniquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mooi wel. En terecht ook, kind zou echt een kut jeugd krijgen. Misschien wel zo erg dat ze er spontaan pot van wordt![]()
![]()
Hier woont ergens een meisje dat Sletta heet. Zwaar Christelijke ouders kenden dat woord niet
Heten ze ook niet toevallig 'Bak' van de achternaam?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:05 schreef BlackLining het volgende:
Hier woont ergens een meisje dat Sletta heet. Zwaar Christelijke ouders kenden dat woord niet
Word die een grote jongen van. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden en daar werk ik niet aan mee natuurlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
BAM! Trauma uitgedeeld.
Ben benieuwd, zou wil leuk zijn als je er terecht kunt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oeh! Mickeys! Ik heb ook naar Achmea gemaild, maar kreeg een out-of-office reply
JA, broekje!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:59 schreef lipjes het volgende:
Trouwens, alsof ik nog zo jong ben godverdomme
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor mij wel. En zelfs ik ben nog een kind in Mickeys ogen
1 2 | [*][b][url=LINK NAAR JE PLAATJE]MERK + TYPE MOTOR + BOUWJAAR[/url][/b] - [url=http://forum.fok.nl/user/profile/710585](peterzx9r)[/url] |
die 12v aansluiting? Want de NAVO doet het wel gewoon... na ja deed danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:21 schreef whY... het volgende:
Misschien toch een te hoge piekspanning, heb je hem al doorgemeten?
Ook leuk voor in de stadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef JK1982 het volgende:
Mijn god...
vanmiddag zag ik dit bij de benzinepomp staan
Voor 10% minder brandstofverbruik zou ik toch echt niet zo voor lul gaan rijden..
[ afbeelding ]
http://www.cathelijne.nl/aerotail/
En dat ding kost 125?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef JK1982 het volgende:
Mijn god...
vanmiddag zag ik dit bij de benzinepomp staan
Voor 10% minder brandstofverbruik zou ik toch echt niet zo voor lul gaan rijden..
[ afbeelding ]
http://www.cathelijne.nl/aerotail/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |