Weet ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:21 schreef Samzz het volgende:
Het is trouwens wel lastig iemand te ontmoeten die nooit uit gaat, MK.
Whut?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:17 schreef Samzz het volgende:
Als ik niet al iemand had zou ik Faxie wel willen daten, hij lijkt me een erg leuke jongeman.
Lijkt me best een goed ideequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik
Daarom maar via een datingsite proberen straks
Ik zou haar er aan houden als ik jou was.quote:
Nou, wat er staat. Ik zou wel interesse hebben, ik ben sowieso benieuwd naar hoe je in het echt bentquote:
Ligt eraan hoe strikt je je lijstje wilt volgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een beetje weinig keus lijkt me
Zaandam zit de oude warskip en die heet nu las vegas ofzo bij de deka achter de burcht, daar hebben ze single party's voor oudere mensen, dus 40plusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een beetje weinig keus lijkt me
Kwestie van wat het beste alternatief is. Niks tegenkomen is sowieso slechter dan online datenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe strikt je je lijstje wilt volgen.
Ik ben nog lang geen 40+quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaandam zit de oude warskip en die heet nu las vegas ofzo bij de deka achter de burcht, daar hebben ze single party's voor oudere mensen, dus 40plus
Weet niet hoe oud je verder bent maar toch
Ik ga een keer heenquote:
Je hebt uiteraard wel meer opties dan online daten, dat bedoel ik te zeggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kwestie van wat het beste alternatief is. Niks tegenkomen is sowieso slechter dan online daten![]()
Daar hebben lijstjes niks mee te maken
Welke dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard wel meer opties dan online daten, dat bedoel ik te zeggen.
Ik kom je joinen. Gewoon 2 milfs keihard gevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga een keer heen
Misschien zit er wel een geile milf tussen
Ik ga geen degens kruizen voor het geval ik er 1 heb en jij mee wil doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom je joinen. Gewoon 2 milfs keihard geven
Minder drama queen dan op Fok in ieder gevalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wat er staat. Ik zou wel interesse hebben, ik ben sowieso benieuwd naar hoe je in het echt bent.
Dat bedoel ik met lijstje strikt volgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke dan?
Fok?
Tegen mijn zin uitgaan?
Nou...nee
Hobbies waar je vrouwen tegen kunt komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke dan?
Fok?
Tegen mijn zin uitgaan?
Nou...nee
Welk lijstje bedoel je dan? Want ik volg je voor geen meter nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met lijstje strikt volgen.
Ik vind het wel meevallen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Minder drama queen dan op Fok in ieder geval
Op de sportclub waar ik sinds kort kom (en al 4 weken niet meer geweest ben door omstandigheden) zit ook niemand die met mij zou kunnen matchen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hobbies waar je vrouwen tegen kunt komen.
Je houdt vast aan je lijstje, niet uitgaan. Terwijl er zoveel vormen van uitgaan zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welk lijstje bedoel je dan? Want ik volg je voor geen meter nu
Meer hobbies zoeken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op de sportclub waar ik sinds kort kom (en al 4 weken niet meer geweest ben door omstandigheden) zit ook niemand die met mij zou kunnen matchen.
M'n volgende hobby wordt online datenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer hobbies zoeken.
Nouja, hier levert het ook niks op hoor...
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, eigenlijk.
Bij jou praten mensen niet tegen een muur aan dus je bent zeker geen Benzin.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik voel me soms wel een typetje Benzin hier...
Dat is wel extreem. Ik had al wel door dat je vandaag niet zo lekker in je vel zitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik voel me soms wel een typetje Benzin hier...
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:37 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik denk dat het slim is om niet te veel vast te houden aan eisenlijstjes.
Of aan bepaalde vrouwenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:37 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik denk dat het slim is om niet te veel vast te houden aan eisenlijstjes.
Zo lang is mijn lijstje helemaal nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:37 schreef Samzz het volgende:
Gebeurt af en toequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel extreem. Ik had al wel door dat je vandaag niet zo lekker in je vel zit.
Ach, laten we maar niet over mannen beginnen, dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of aan bepaalde vrouwen.
Echt een toffe meid tegengekomen, mooie weekenden gehad, en opeens hoor ik niets meerDuidelijk dat het meer was dan een beetje zoenen en chillen, nu is het gewoon "vaag" contact houden over FB
![]()
Ik blijf wel gewoon sletten, vrouwen belazeren je toch bijna altijd
Niks mis mee. Ik ben ook wel eens down.quote:
Het heeft bij mij altijd dezelfde redenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik ben ook wel eens down.
downiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik ben ook wel eens down.
Was dat die mandy?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of aan bepaalde vrouwen.
Echt een toffe meid tegengekomen, mooie weekenden gehad, en opeens hoor ik niets meerDuidelijk dat het meer was dan een beetje zoenen en chillen, nu is het gewoon "vaag" contact houden over FB
![]()
Ik blijf wel gewoon sletten, vrouwen belazeren je toch bijna altijd
Bij mij sinds een paar maand ook, hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het heeft bij mij altijd dezelfde reden
Hij was te makkelijk iddquote:
Ja man, ik weet het gewoon niet meer, de 1e bij wie ik mijn hart gewoon echt open gooi en er helemaal voor ga, en dan si het gewoon vaag...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was dat die mandy?
Anders krijgt die nog wat van mij te heuren
Ik doe dat soort shit ook niet meer hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja man, ik weet het gewoon niet meer, de 1e bij wie ik mijn hart gewoon echt open gooi en er helemaal voor ga, en dan si het gewoon vaag...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja man, ik weet het gewoon niet meer, de 1e bij wie ik mijn hart gewoon echt open gooi en er helemaal voor ga, en dan si het gewoon vaag...
Nee daar schiet ie iets mee opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:46 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik gun je een vrouw zoals ik. Ik kloon mezelf even, brb.
Waarom nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee daar schiet ie iets mee op
Wel behoorlijk uit de hoogtequote:
Alsof ik zo ben. Kom op, je kent me toch wel een beetje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel behoorlijk uit de hoogte
Ik gun je iemand zoals mij
Was een geintje samzz, kom op je kent mij toch ook wel een beetjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof ik zo ben. Kom op, je kent me toch wel een beetje?
Ja, mijn opmerking dus ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was een geintje samzz, kom op je kent mij toch ook wel een beetje
Jupquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik ken jullie beide, waarom zit ik hier te emo giffen in mijn ééntje ?
_
You know you want mequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik ken jullie beide, waarom zit ik hier te emo giffen in mijn ééntje ?
_
Ik kreeg een vies voorstel per dm van hem net andersquote:
Klinkt als Monoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg een vies voorstel per dm van hem net anders
Ik geef hem nog een boostquote:
Ik moest lachen om die laatste zinquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geef hem nog een boost
Je bent serieus echt een schat en 1 van de leukste dames die ik in de afgelopen paar jaar heb ontmoet, moet ik wel bijzeggen dat ik een hoop debielen ben tegen gekomen maar toch
Weet ik ja, en dat maakt je echt tot een tof iemand en erg liefquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die laatste zin.
Dank je. Je weet hoe ik rol
.
Aaah, je ziet de hint nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet ik ja, en dat maakt je echt tot een tof iemand en erg lief
Oh wachtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah, je ziet de hint niet.
Je vond het leuk admit it. Ik was er wel echt strontchagrijnig van
.
Hehequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh wacht![]()
Nu snap ik de hint wel![]()
En ik vond het leuk omdat ik met jou was ja, de rest niet
Zelfs wanneer ik een dikke kater had jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hehe. Ja, precies, ik maak zelfs shoppen in de Primark leuk
.
Rustig aan he, muppiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:02 schreef Faxie het volgende:
Ik ga, ff spelletje spelen en dan m'n nest maar eens in
Lekker door Damsko huppelenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfs wanneer ik een dikke kater had ja
Opzoek naar een straat en huisnummer die er helemaal niet zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker door Damsko huppelen.
Ik heb serieus nog nooit zo hard gebaald dat een winkel dicht was. Nu zijn ze uit de collectie.
Ja, I knowquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Opzoek naar een straat en huisnummer die er helemaal niet zijn![]()
En ik wou ze nog voor je halen toen en heb ze zelfs laten nabestellen, nooit meer achter aan gegaan eigenlijk omdat ik toen ziek werd
Zo'n hufter was ik nou ook weer niet dusquote:
Lul niet, je bent een nare manquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo'n hufter was ik nou ook weer niet dus
Ik kan best naar zijn jaquote:
Never said you werequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo'n hufter was ik nou ook weer niet dus
Ik ken je "goede" kantquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan best naar zijn ja
Tegen Samzz was ik wel lief
Ik had je onder de duim.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan best naar zijn ja
Tegen Samzz was ik wel lief
Woensdag weerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken je "goede" kant
Vond ik best wel tof hé. We zaten op de bank te chillen en een goed gesprek, uit het niets.
quote:
Wat Samzz nog heel lullig vond van mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:14 schreef Monopoly het volgende:
Rustig, rustig ?
Je sloeg mij op mijn tere verbande huidje ja
Ik smeerde je in met slakkenslijm.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:14 schreef Monopoly het volgende:
Rustig, rustig ?
Je sloeg mij op mijn tere verbande huidje ja
Ik ga zo pistoletjes met gesmolten kaas maken, blauwe kaas, en geitenkaas, pijnboompitjes erbij, beetje slaquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga zo pistoletjes met gesmolten kaas maken, blauwe kaas, en geitenkaas, pijnboompitjes erbij, beetje sla
Kloptquote:
trustequote:
Als je mij toch niet hadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Kwam ik ook pas achter na die broodjes die jij at toen in Zaandam
quote:
Waarom is dat extreem?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel extreem. Ik had al wel door dat je vandaag niet zo lekker in je vel zit.
Heequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:38 schreef Casie het volgende:
[..]
Bij jou praten mensen niet tegen een muur aan dus je bent zeker geen Benzin.
Een dag zelf kan niet slecht zijn. De mens ervaart het als slechtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
Ik zit vaak niet zo lekker in mijn vel, waarom ligt dat dan ineens aan mij in plaats van de slechte dag.
Een dag kun je zo goed maken als hij zelf isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een dag zelf kan niet slecht zijn. De mens ervaart het als slecht
wat een wijsheid zo vroegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je was nog wel zo blij met je baan!quote:
suffe glimlachquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je was nog wel zo blij met je baan!
Denk dan maar aan de warme sterke omhelzing van twi op een koude winterdag.
Dat je omhoog kijkt en je zijn suffe glimlach ziet, aan weerskanten begrensd door zijn rode wangetjes.
Ja, alsof hij zich nog steeds niet beseft wat een geluksvogel hij is.quote:
Jij kijkt maar wat graag bij de burenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, alsof hij zich nog steeds niet beseft wat een geluksvogel hij is.
Mijn dag is nogal lullig begonnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En mijn dag is ook nogal kut begonnen
vertel... je had juist geen odol?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn dag is nogal lullig begonnen
Nee, deze keer nietquote:
Dat is meestal de functie van de wekker.. dat als je (half) slaapt, je wakker maken door getetterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
Nee, deze keer niet![]()
Wel een wekker die in mijn optiek op een nogal vreemde manier afging. Ik denk dat ik nog half sliep toen dat ding begon te tetteren
Ja, dat weet ik. Ik heb een bepaald geluidje ingesteld die deze ochtend voor mijn gevoel heel anders werd afgespeelt wat technisch gezien niet mogelijk is. Ik had echt zoiets van; huhquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is meestal de functie van de wekker.. dat als je (half) slaapt, je wakker maken door getetter
Je hebt duidelijk geen ervaring met mijn dagen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:11 schreef benzin het volgende:
Je hebt duidelijk geen ervaring met mijn dagen.
Hij zal ze waarschijnlijk niet passenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik gun het mijn ergste vijand nog niet om in mijn schoenen te staan.
watjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:17 schreef benzin het volgende:
Ik gun het mijn ergste vijand nog niet om in mijn schoenen te staan.
Een slechte dag ligt altijd aan de persoon, niet aan de dag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom is dat extreem?Ik zit vaak niet zo lekker in mijn vel, waarom ligt dat dan ineens aan mij in plaats van de slechte dag.
[..]
Hee![]()
Als je het zelfs je ergste vijand niet toewenst vind ik je een watje. Kan ik heel goed over oordelenquote:
Dan ben ik blijkbaar een slecht persoon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een slechte dag ligt altijd aan de persoon, niet aan de dag.
Als jij kon voelen wat ik voel, kon denken wat ik dacht en kon zien wat ik zie; dan zou je dat niet zeggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het zelfs je ergste vijand niet toewenst vind ik je een watje. Kan ik heel goed over oordelen
Niet slecht, wel heel erg negatief.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar een slecht persoon.
[..]
Als jij kon voelen wat ik voel, kon denken wat ik dacht en kon zien wat ik zie; dan zou je dat niet zeggen.
Vanwaar deze interpretatie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:25 schreef benzin het volgende:
Dan ben ik blijkbaar een slecht persoon.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het zelfs je ergste vijand niet toewenst vind ik je een watje. Kan ik heel goed over oordelen
Klopt, want dan zou ik jouw denkpatroon hebben en hetzelfde posten als jij. En dan heeft zo'n forum weinig zinquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:25 schreef benzin het volgende:
Als jij kon voelen wat ik voel, kon denken wat ik dacht en kon zien wat ik zie; dan zou je dat niet zeggen.
Hoi M.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:24 schreef muhahaha het volgende:
Pandora's box ditdat
Mogeh trouwens Samzz
Geen enkel mens verdient het om zicht te voelen zoals ik mezelf elke dag moet voelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik oordeel trouwens niet over wat je hebt meegemaakt enzo, enkel dat ik vind dat als het heel negatief is je dat best je ergste vijand kan toewensen.
Je kan me ook gewoon een zoentje terug geven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier nu over ga muggeziften he
Doe er wat aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen enkel mens verdient het om zicht te voelen zoals ik mezelf elke dag moet voelen.
Echt wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen enkel mens verdient het om zicht te voelen zoals ik mezelf elke dag moet voelen.
Iedere dag opstaan en gaan slapen met dusdanig lichamelijke pijn dat je geen zin meer hebt om op te staan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Mensen die in kwaad en goed geloven.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan me ook gewoon een zoentje terug geven.
Geloven dat je me niet echt goed kwaad kan maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die in kwaad en goed geloven.
Mensen die niet in orde en chaos geloven.
Ik zou willen dat ik dat kon, want ik zit er echt ongelofelijk doorheen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe er wat aan. Je zorgt zelf voor die negatieve spiraal.
Zoek hulp, ga langs je huisarts en leg alles op tafel. Hij kan je doorverwijzen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon, want ik zit er echt ongelofelijk doorheen.
Hoe was het?quote:
Mensen die niet kwaad worden omdat ze jouw goede kontje niet mogen betasten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geloven dat je me niet echt goed kwaad kan maken.
Dat heb jij.. of benzin?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere dag opstaan en gaan slapen met dusdanig lichamelijke pijn dat je geen zin meer hebt om op te staan?
Als je wakker bent dusdanig afgeleid zijn door je eigen stormende gedachten en een gebrek aan concentratie vermogen zodat je de hele dag werkelijk waar niks gedaan krijgt?
Zoek hulp.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon, want ik zit er echt ongelofelijk doorheen.
Geluksvogel dat je bent!quote:
Heb ik jarenlang gehad. Nu is het redelijk onder controle.quote:
Zou jij het je ergste vijand toewensen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik jarenlang gehad. Nu is het redelijk onder controle.
Moeilijk, ik haat niet echt iemand.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou jij het je ergste vijand toewensen?
Ik ook niet, maar als ik een erge vijand zou hebben, zou ik dat best wel toewensen. Weet je in ieder geval zeker hoe die zich zal voelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moeilijk, ik haat niet echt iemand.
Soms als iemand me kwaad krijgt wens ik wel wat toe ja maar echt menen doe ik nooit. Het lost niks op en anderen ellende toewensen laat je ook niet echt beter voelen op de lange termijn. Je word er negatiever van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou jij het je ergste vijand toewensen?
Daarom lepraquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:41 schreef Cue_ het volgende:
Ipv dat je iemand de tyfus toewenst en je geen idee hebt hoe dat nou precies zal zijn
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoek hulp, ga langs je huisarts en leg alles op tafel. Hij kan je doorverwijzen.
Mensen komen eigenlijk bijna altijd alleen maar met die loze kreet in plaats van oplossingen.quote:
Het hoeft ook niet altijd iets toe te voegen. Stel iemand verkracht je dochtertje van 3 meerdere malen. Denk niet dat je het dan van belang vindt dat het op lange termijn beter zal gaan met hem.. aangezien je kind er misschien een levenslange trauma aan over houdt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:42 schreef muhahaha het volgende:
Soms als iemand me kwaad krijgt wens ik wel wat toe ja maar echt menen doe ik nooit. Het lost niks op en anderen ellende toewensen laat je ook niet echt beter voelen op de lange termijn. Je word er negatiever van.
Ik weet wel wat alternatieve oplossingen, maar dat mag ik je op FOK! niet aanraden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:44 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Mensen komen eigenlijk bijna altijd alleen maar met die loze kreet in plaats van oplossingen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet altijd iets toe te voegen. Stel iemand verkracht je dochtertje van 3 meerdere malen. Denk niet dat je het dan van belang vindt dat het op lange termijn beter zal gaan met hem.. aangezien je kind er misschien een levenslange trauma aan over houdt.
Gaat ook niet om mensen die je gewoon niet mag.. echte vijanden.. haat.. enzo.
Omdat wij je niet kunnen helpen. Daarvoor heb je specialisten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:44 schreef benzin het volgende:
Mensen komen eigenlijk bijna altijd alleen maar met die loze kreet in plaats van oplossingen.
We hebben het nu wel over een onderwerp wat ons goed ligt.quote:
Omdat wij niet deskundig genoeg zijn om jou oplossingen te bieden. Dat en we kennen je situatie niet volledig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:44 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Nouja, ik heb er geen ervaring mee. Nog nooit iemand gehaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:47 schreef Murdera het volgende:
We hebben het nu wel over een onderwerp wat ons goed ligt.Haat en mensen verdoemenis toewensen.
Goed puntquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet altijd iets toe te voegen. Stel iemand verkracht je dochtertje van 3 meerdere malen. Denk niet dat je het dan van belang vindt dat het op lange termijn beter zal gaan met hem.. aangezien je kind er misschien een levenslange trauma aan over houdt.
Gaat ook niet om mensen die je gewoon niet mag.. echte vijanden.. haat.. enzo.
Ik niet, maar ik heb er ook wel mijn redenen voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er geen ervaring mee. Nog nooit iemand gehaat![]()
Ben al slecht in boos zijn/blijven![]()
Op dit moment IS dat de enige oplossing. Zien wij eruit als Freud of zo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:44 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen oplossing, dat is opgeven en elke kans laten schieten dat het ooit nog goed komt. Dat doen betekent dat je er niet meer bent. Niet bestaan is geen oplossing voor een rot bestaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet wel wat alternatieve oplossingen, maar dat mag ik je op FOK! niet aanraden.
Maar wat voor oplossingen heb je al geprobeerd dan (wat wss uiteindelijk geen oplossing bleek)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:49 schreef benzin het volgende:
Dat is geen oplossing, dat is opgeven en elke kans laten schieten dat het ooit nog goed komt. Dat doen betekent dat je er niet meer bent. Niet bestaan is geen oplossing voor een rot bestaan.
Een rotte boot weggooien betekent dat je helemaal geen transportmogelijkheid over water meer hebt, niet dat je ineens een goede boot hebt. Ik wil een goede boot.
Ik verkoop geen boot maar de botenverkoper wel oftewel ga naar de botenverkoper.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is geen oplossing, dat is opgeven en elke kans laten schieten dat het ooit nog goed komt. Dat doen betekent dat je er niet meer bent. Niet bestaan is geen oplossing voor een rot bestaan.
Een rotte boot weggooien betekent dat je helemaal geen transportmogelijkheid over water meer hebt, niet dat je ineens een goede boot hebt. Ik wil een goede boot.
Ik wil geen psycholoog.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op dit moment IS dat de enige oplossing. Zien wij eruit als Freud of zo?
Wij huilen niet zo hard en proberen wat van ons leven te maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil geen psycholoog.
Jullie zijn net als ik mensen en bij jullie gaat het wel goed. Ergo, als ik zou snappen wat er bij jullie gebeurt wat bij mij niet goed gaat dan is het opgelost.
Ieder mens is anders.. ik zit heel anders in elkaar dan jij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef benzin het volgende:
Ik wil geen psycholoog.
Jullie zijn net als ik mensen en bij jullie gaat het wel goed. Ergo, als ik zou snappen wat er bij jullie gebeurt wat bij mij niet goed gaat dan is het opgelost.
Waarom geen psycholoog? Zo'n persoon heeft jaren geleerd en jaren ervaring. Als er iemand is die jou kan helpen, is het wel een psycholoog.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil geen psycholoog.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook helemaal niets met psychologen heb.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik verkoop geen boot maar de botenverkoper wel oftewel ga naar de botenverkoper.
Ik heb wel hulp gezocht omdat ik er met sommige zaken niet uit kwam... Dat en ik wil niet meer in die neerwaardse spiraal want ik heb ervan geleerd dat je daar niks aan hebt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil geen psycholoog.
Vaagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelf ook helemaal niets met psychologen heb.
Ik heb er 8 gehad, en het enige wat ze deden is schrijven. En meer vragen stellen.
Natuurlijk bieden ze nooit de oplossing aan, maar ze hadden geen enkele input, niets om te zorgen dat ik het eens van een andere kant zag, of dat ik iets anders kon proberen. Helemaal niets.
Alleen schrijven.
Vreemde snuiters.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb er 8 gehad, en het enige wat ze deden is schrijven. En meer vragen stellen.
Natuurlijk bieden ze nooit de oplossing aan, maar ze hadden geen enkele input, niets om te zorgen dat ik het eens van een andere kant zag, of dat ik iets anders kon proberen. Helemaal niets.
Alleen schrijven.
Dat kan, je moet wel een klik hebben om echt aan jezelf te kunnen werken. Ik heb 3 maatschappelijk werk(st)ers versleten waarvan ik er bij 1 zoiets had van, daar kan ik wat mee. De andere 2 had ik dat veel minder mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen schrijven.
Ik wil dat mijn bestaande boot goed wordt, geen nieuwe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik verkoop geen boot maar de botenverkoper wel oftewel ga naar de botenverkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat probeer ik ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij huilen niet zo hard en proberen wat van ons leven te maken.
Het waren lieve mensen hoor, ik kon er ook prima mee praten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan, je moet wel een klik hebben om echt aan jezelf te kunnen werken. Ik heb 3 maatschappelijk werk(st)ers versleten waarvan ik er bij 1 zoiets had van, daar kan ik wat mee. De andere 2 had ik dat veel minder mee.
Dat zou ook kunnen. Maar voor mij hielp het al dat ik met die kerel kon praten en dat hij luisterde zonder oordelen. Veel mensen zijn daar totaal niet toe in staat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:55 schreef Murdera het volgende:
Maar wellicht had ik opgenomen moeten worden, in therapie moeten gaan oid.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn bestaande boot goed wordt, geen nieuwe.Repareer 'm dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Tjah dat is lastig. Soms hebben mensen ook wat aansturing nodig en psychologen hebben handvaten die ze je kunnen geven om iets mee te gaan doen. Een duwtje in de goede richting gebasseerd op scholing en ervaring.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het waren lieve mensen hoor, ik kon er ook prima mee praten.
Maar uiteindelijk kwam het er elke keer op neer dat ik vroeg wat ze nou deden wat een vriend niet zou kunnen doen. Want ik heb ook vrienden die naar mijn verhaal konden luisteren. En dan niet voor 75 euro per uur. En dat snapten ze, en dan gaven ze me daar wel gelijk in.
En dan stopte ik, en dan zat ik na een tijdje bij een ander, om het nog eens te proberen.
[..]
Ik wil dat mijn bestaande boot goed wordt, geen nieuwe.Besef je je niet dat je aan ons vraagt om die psycholoog te spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem me één goede reden waarom je geen psycholoog zou raadplegen. Slechts één.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik snap het principe wel, het is ook niet alsof ze alles voor je oplossen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah dat is lastig. Soms hebben mensen ook wat aansturing nodig en psychologen hebben handvaten die ze je kunnen geven om iets mee te gaan doen. Een duwtje in de goede richting gebasseerd op scholing en ervaring.
[..]
Ik wil dat mijn bestaande boot goed wordt, geen nieuwe.Dat snap ik en dan ga je toch een restaurateur zoeken die hierin gespecialiseerd is? Zo gek is het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik dus ook bij 1 persoon van de 3quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap het principe wel, het is ook niet alsof ze alles voor je oplossen.
Maar ook dat duwtje was er niet.
Dat had ik ook bij een paar hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook bij 1 persoon van de 3. Bij haar had ik ook echt het gevoel dat ze luisterde en dat ze ook oprecht geinteresseerd was.
Maar die handvaten of dat duwtje moeten ze je wel kunnen geven. En als dat niet gebeurd is het zinloos lijkt mij. Of je moet je verhaal kwijt willen, maar dat is weer een andere insteek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:58 schreef muhahaha het volgende:
Tjah dat is lastig. Soms hebben mensen ook wat aansturing nodig en psychologen hebben handvaten die ze je kunnen geven om iets mee te gaan doen. Een duwtje in de goede richting gebasseerd op scholing en ervaring.
Dat kanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij een paar hoor.1 had nog hele bijzondere verhalen over haar vorige werkplek, ik mocht haar echt, tof mens.
Maar ik had er niets aan.
Klopt, vandaar ook de klik die nodig is. Als dat er niet is word het erg lastig om hulp te bieden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar die handvaten of dat duwtje moeten ze je wel kunnen geven. En als dat niet gebeurd is het zinloos lijkt mij. Of je moet je verhaal kwijt willen, maar dat is weer een andere insteek.
Natuurlijk is een klik nodig. Maar als je wel een klik hebt met de persoon, maar diegene komt dan nooit met input waar je wat mee kan. Dan is het misschien wel gezellig, maar dan schiet je nog niets op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:02 schreef muhahaha het volgende:
Klopt, vandaar ook de klik die nodig is. Als dat er niet is word het erg lastig om hulp te bieden.
Alleen met nietsdoen schiet je helemaal niets op, althans als het je als persoon ook daadwerkelijk belemmert in die zin dat je zaken laat schieten die je wel zou willen doen maar niet weet hoe.
Nee, dan houd het ook snel opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is een klik nodig. Maar als je wel een klik hebt met de persoon, maar diegene komt dan nooit met input waar je wat mee kan. Dan is het misschien wel gezellig, maar dan schiet je nog niets op.
Ik heb geen tijd, geen geld, het is onvermijdelijk dat mijn ouders erachter komen etc. etc.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Besef je je niet dat je aan ons vraagt om die psycholoog te spelen?
Noem me één goede reden waarom je geen psycholoog zou raadplegen. Slechts één.
Meestal vraagt de oplossing extra gedoe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd, geen geld, het is onvermijdelijk dat mijn ouders erachter komen etc. etc.
Maar bovenal, ik heb er geen vertrouwen in. Ik wil gewoon een oplossing, niet extra gedoe.
Kan ik me voorstellen ja. Bij mij wilden ze dat ik het hele riedeltje van voren af aan weer ging vertellen ipv even het dossier lezenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat is blijkbaar wat bij Mur gebeurde bij 8!! therapeuten. Pff word je ook moedeloos van
En toen je je ex vond.. toen? Vond je dat het niet meer nodig was?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:06 schreef muhahaha het volgende:
Kan ik me voorstellen ja. Bij mij wilden ze dat ik het hele riedeltje van voren af aan weer ging vertellen ipv even het dossier lezen. Ben je weer 3 sessies verder voordat je de draad weer op kunt pakken. Ik ben er toen ook mee gestopt en toen liep ik tegen mijn ex aan
Dat was 1 van de issues die ik hadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toen je je ex vond.. toen? Vond je dat het niet meer nodig was?
Ah zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:08 schreef muhahaha het volgende:
Dat was 1 van de issues die ik had. Het niet aanspreken van andere vrouwen / relaties aangaan.
Duurde nog 9 maanden voordat we echt iets hadden
Je bent meer dan 60 uur per week bezig met je werk? Onzin, psychologen kun je ook buiten kantooruren terecht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd, geen geld, het is onvermijdelijk dat mijn ouders erachter komen etc. etc.
Maar bovenal, ik heb er geen vertrouwen in. Ik wil gewoon een oplossing, niet extra gedoe.
Nu loop ik er trouwens weer tegenaanquote:
Wacht, dat je niemand aan durft te spreken? Volgens mij als je die barrières hebt opgeruimd is het toch ontzettend makkelijk te fiksen door het gewoon een keertje te doen? Je negatieve gedachten houden je niet meer tegen en je wanhopigheid staat je kans op succes niet in de weg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu loop ik er trouwens weer tegenaan
Alleen dat hele negatieve denken, doen en het stukje wanhopigheid is weg. In die zin ben ik wel gegroeid.
Dat is mooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:10 schreef muhahaha het volgende:
Nu loop ik er trouwens weer tegenaan
Alleen dat hele negatieve denken, doen en het stukje wanhopigheid is weg. In die zin ben ik wel gegroeid.
Het aanspreken is opzich het probleem ook niet meer, wel om qua stappen verder te gaan. Het blijft bij gezellig keuvelenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wacht, dat je niemand aan durft te spreken? Volgens mij als je die barrières hebt opgeruimd is het toch ontzettend makkelijk te fiksen door het gewoon een keertje te doen? Je negatieve gedachten houden je niet meer tegen en je wanhopigheid staat je kans op succes niet in de weg.
Therapie heb ik naar mijn inziens niet echt nodig, het is inderdaad gewoon een kwestie van durven en doen. Dat en leren de signalen te herkennenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is mooi
Maar je zou dan nu kunnen putten uit wat er in die vorige sessies is gebeurd.. of zou je er opneiuw voor in therapie willen? Want opzich is het toch een kwestie van durven en doen?
Dat is toch echt een kwestie van trail and error. Keertje dit proberen, keertje dat proberen. Tja soms loop je daardoor wat mis, maar wie weet is de volgende weer leuker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:15 schreef muhahaha het volgende:
Het aanspreken is opzich het probleem ook niet meer, wel om qua stappen verder te gaan. Het blijft bij gezellig keuvelen
Misschien is dat alleen een kwestie van woordkeus of aanpak. Je zou eens iets anders moeten proberen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het aanspreken is opzich het probleem ook niet meer, wel om qua stappen verder te gaan. Het blijft bij gezellig keuvelen
Leg het dan ook een keer goed uit! Meer info, meer motivatie, meer uitleg. Dan snappen we het misschien beter.quote:
Ja, daar loopt het nog spaakquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is toch echt een kwestie van trail and error. Keertje dit proberen, keertje dat proberen. Tja soms loop je daardoor wat mis, maar wie weet is de volgende weer leuker.
Dat heeft hij al vaak genoeg gedaan, op verschillende manieren en de conclusie die iedereen altijd trekt is dan meneer vol zit met onwil. Wat dat betreft heeft Kaneel gewoon gelijk, als je niet in therapie wilt maar direct een oplossing dan snap je het zelf gewoon niet. Dan moet je niet anderen de schuld geven dat zij het niet begrijpen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leg het dan ook een keer goed uit! Meer info, meer motivatie, meer uitleg. Dan snappen we het misschien beter.
Angstig zou ik mezelf niet omschrijven, meer onkundig als het aankomt op de volgende stap nemen. Die angst had ik jaren geleden. Ik ben wel een snelle blozerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien is dat alleen een kwestie van woordkeus of aanpak. Je zou eens iets anders moeten proberen.
Maar ja, de beste stuurlui staan aan wal, deze adviezen volg ik zelf ook niet altijd op. Je bent toch hopelijk niet heel angstig aangelegd?
Zolang 'ken' ik benzin nog niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
Dat heeft hij al vaak genoeg gedaan, op verschillende manieren en de conclusie die iedereen altijd trekt is dan meneer vol zit met onwil. Wat dat betreft heeft Kaneel gewoon gelijk, als je niet in therapie wilt maar direct een oplossing dan snap je het zelf gewoon niet. Dan moet je niet anderen de schuld geven dat zij het niet begrijpen.
Je kan je onkunde en blozen ook als plus gebruiken. Dit verhaal kan je ook mooi verpakken en tegen een vrouw gebruiken. Er zijn zeker types die daardoor gevleid raken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Angstig zou ik mezelf niet omschrijven, meer onkundig als het aankomt op de volgende stap nemen. Die angst had ik jaren geleden. Ik ben wel een snelle blozer
True, dat is ook eerder ter sprake gekomen hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan je onkunde en blozen ook als plus gebruiken. Dit verhaal kan je ook mooi verpakken en tegen een vrouw gebruiken. Er zijn zeker types die daardoor gevleid raken.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:21 schreef muhahaha het volgende:
. Ik ben nu 2x per week aan het sporten bv.
Maar dat is niet onbezwarend veel of ongemakkelijk werk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
Joh, in een wereld vol met ready-made oplossingen die altijd werken hadden we het hele therapeutengilde op straat staan. Voor sommige oplossingen moet je wat doen. Wat zeg ik, voor alle oplossingen moet je wat doen.
Als je keukenkastje scheef hangt zal je ook een schroevendraaier moeten pakken om hem weer recht te hangen.
Goed bezig. En naar meets en dergelijke. Ontmoet je ook veel nieuwe mensen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, dat is ook eerder ter sprake gekomen hier. Ik vind het nog moeilijk allemaal. Ik ben ook tot na de breuk vrij solitair geweest altijd en dat is nu pas aan het veranderen. Ik ben nu 2x per week aan het sporten bv
.
Dit ja, de eerste stap is imo erkenning dat je een probleem hebt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
Joh, in een wereld vol met ready-made oplossingen die altijd werken hadden we het hele therapeutengilde op straat staan. Voor sommige oplossingen moet je wat doen. Wat zeg ik, voor alle oplossingen moet je wat doen.
Als je keukenkastje scheef hangt zal je ook een schroevendraaier moeten pakken om hem weer recht te hangen.
Klopt, daar moest ik tot een jaar geleden niets van wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig. En naar meets en dergelijke. Ontmoet je ook veel nieuwe mensen.
Daarnaast kunnen andere mensen me prima vertellen dat mijn kastje scheef hangt, hoe een schroevendraaier werkt en wat ik moet doen om het kastje recht te hangen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat is niet onbezwarend veel of ongemakkelijk werk.
Het is dan ook maar een klein probleem. Hoe groter het probleem hoe harder en ongemakkelijker de oplossing is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:22 schreef benzin het volgende:
Nou, ik ben er thuis te lui voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar mijn kastje zit anders in elkaar dan jouw kastje. Ik heb misschien een kruiskopschroevendraaier nodig en jij een platbek. Dus dan wringt het nog steeds en kan jij denken "ze zegt dit.. maar ik heb heul wat anders nodig"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:24 schreef benzin het volgende:
Daarnaast kunnen andere mensen me prima vertellen dat mijn kastje scheef hangt, hoe een schroevendraaier werkt en wat ik moet doen om het kastje recht te hangen.
Psychologie werkt beter wanneer de patient realiseert wat er scheelt en wat eventueel in zijn of haar situatie kan werken. Alles op een dienblad aanreiken werkt voor korte duur, je vervalt weer terug in je oude patroon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Daarnaast kunnen andere mensen me prima vertellen dat mijn kastje scheef hangt, hoe een schroevendraaier werkt en wat ik moet doen om het kastje recht te hangen.
Toen ik eerst op FOK! zat, jaren geleden, durfde ik ook niet naar meets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, daar moest ik tot een jaar geleden niets van weten. Nu denk ik; wanneer is de volgende
Schattigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Angstig zou ik mezelf niet omschrijven, meer onkundig als het aankomt op de volgende stap nemen. Die angst had ik jaren geleden. Ik ben wel een snelle blozer
Wat knap dat je inmiddels in de top 10 van FOK! topposters staatquote:
Dat komt goed uit want ik geef ze nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In before random compliment.quote:
Je krijgt nu vast een shitlood/tdt/ aan complimentenquote:
Insgelijks, ik vond het erg leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik eerst op FOK! zat, jaren geleden, durfde ik ook niet naar meets.
Bij mijn terugkomst was het eerst wel even eng. Maar ik wilde de mensen wel eens meeten. Niemand organiseerde, dus deed ik het zelf maar.
Daarna volgenden er nog velen.
Had dit nooit willen missen.
In het echt. Ik weet nooit goed wat ik moet zeggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar geen complimenten meer geven.
"dankje"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het echt. Ik weet nooit goed wat ik moet zeggen.
Ik heb mezelf aangeleerd om dank je wel te zeggenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je trouwens je omgang met vrouwen wil 'oefenen' kan je ook gewoon op een datingsite gaan zoeken. Doe je wat dates, heb je vrij snel door wat vrouwen over het algemeen graag horen en wat je beter weg kunt laten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, daar moest ik tot een jaar geleden niets van weten. Nu denk ik; wanneer is de volgende
Ik kan me geen houding geven en ik word er onzeker door omdat ik me afvraag of het wel gemeend isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In before random compliment.
Maar wat bedoel je hiermee? Niet mee om kunnen gaan? Freak je helemaal of weet je je gewoon geen houding te geven? Dat laatste lijkt me toch niet zo erg.
Stom weglachen of gelijk het tegendeel zeggenquote:
Neem maar van mij aan dat mensen echt geen adem gaan verspillen aan iemand die geen compliment verdientquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me geen houding geven en ik word er onzeker door omdat ik me afvraag of het wel gemeend is.
Zoveel mensen die ik nu al niet meer uit mijn leven kan denken.quote:
Dat heb ik ook jaren gehad. Nu is het gewoon: Dank je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe/deed ik ook! Of het compliment afzwakken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stom weglachen of gelijk het tegendeel zeggen
Maar dankje probeer ik ook steeds vaker te doen.
sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
"ja, weet ik"
Doet het meestal niet zo goed.
Daar ben jij wel echt een type voor ja. Gelijk alles bagatelliseren of even zelfspot toepassen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stom weglachen of gelijk het tegendeel zeggen
Maar dankje probeer ik ook steeds vaker te doen.
Dat laatste vooral. En als ik het niet hardop doe.. dan wel in mezelfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe/deed ik ook! Of het compliment afzwakken.
"Dat hoor ik vaker"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
"ja, weet ik"
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar ben jij wel echt een type voor ja. Gelijk alles bagatelliseren of even zelfspot toepassen.
"Je bent zo knap en goed in bed. En je penis is zo fijn!"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
"ja, weet ik"
Helaas wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
Daar ben jij wel echt een type voor ja. Gelijk alles bagatelliseren of even zelfspot toepassen.
Dat zei mijn broer ja, ik wil het toch liever in het echte leven proberen/oefenen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je trouwens je omgang met vrouwen wil 'oefenen' kan je ook gewoon op een datingsite gaan zoeken. Doe je wat dates, heb je vrij snel door wat vrouwen over het algemeen graag horen en wat je beter weg kunt laten.
Ja, dat heb ik ook bedacht, idd. Dat helpt ook wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat mensen echt geen adem gaan verspillen aan iemand die geen compliment verdientDie hebben wel wat beters te doen.
Preciesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. En als ik het niet hardop doe.. dan wel in mezelf
Dat laatste is wel jammer want misschien meent die persoon het welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe/deed ik ook! Of het compliment afzwakken.
Moet je vrouwen daten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:33 schreef Murdera het volgende:
Ik heb er echt een hekel aan als meisjes dat doen.
Dat zou kunnen, maar dat zelf geloven is lastig somsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:32 schreef muhahaha het volgende:
Dat laatste is wel jammer want misschien meent die persoon het wel
Als ze wat doen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:33 schreef Murdera het volgende:
Ik heb er echt een hekel aan als meisjes dat doen.
Neuh, die zeuren gewoon overal overquote:
Ik snap jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat zelf geloven is lastig soms
Maar alleen een dankje vind ik dan ook vaak zo kaalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Complimenten afzwakken, of onkennen.Accepteer hem gvd gewoon.
Ja, dan kan je beter jezelf even onderuit gaan halenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar alleen een dankje vind ik dan ook vaak zo kaal
Is het ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat laatste is wel jammer want misschien meent die persoon het wel
Dankje, jij ook is het beste.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En een glimlach erbijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zei niet dat dat beter wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, dan kan je beter jezelf even onderuit gaan halen
Dat 'jij ook' vind ik dan ook zo afgezaagd. Of tenminste, zo'n half compliment.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
Dankje, jij ook is het beste.
Als het waar is. Niet als ik zeg dat je zulke mooie pronte borsten hebt ofzo.
Vind ik ook, dan plaats je zo een excuuscompliment terug om de score weer gelijk te trekkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zei niet dat dat beter was
[..]
Dat 'jij ook' vind ik dan ook zo afgezaagd. Of tenminste, zo'n half compliment.
Dat zeg ik vaak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:37 schreef Cue_ het volgende:
Dat 'jij ook' vind ik dan ook zo afgezaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |