Weet ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:21 schreef Samzz het volgende:
Het is trouwens wel lastig iemand te ontmoeten die nooit uit gaat, MK.
Whut?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:17 schreef Samzz het volgende:
Als ik niet al iemand had zou ik Faxie wel willen daten, hij lijkt me een erg leuke jongeman.
Lijkt me best een goed ideequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik
Daarom maar via een datingsite proberen straks
Ik zou haar er aan houden als ik jou was.quote:
Nou, wat er staat. Ik zou wel interesse hebben, ik ben sowieso benieuwd naar hoe je in het echt bentquote:
Ligt eraan hoe strikt je je lijstje wilt volgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een beetje weinig keus lijkt me
Zaandam zit de oude warskip en die heet nu las vegas ofzo bij de deka achter de burcht, daar hebben ze single party's voor oudere mensen, dus 40plusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een beetje weinig keus lijkt me
Kwestie van wat het beste alternatief is. Niks tegenkomen is sowieso slechter dan online datenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe strikt je je lijstje wilt volgen.
Ik ben nog lang geen 40+quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaandam zit de oude warskip en die heet nu las vegas ofzo bij de deka achter de burcht, daar hebben ze single party's voor oudere mensen, dus 40plus
Weet niet hoe oud je verder bent maar toch
Ik ga een keer heenquote:
Je hebt uiteraard wel meer opties dan online daten, dat bedoel ik te zeggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kwestie van wat het beste alternatief is. Niks tegenkomen is sowieso slechter dan online daten![]()
Daar hebben lijstjes niks mee te maken
Welke dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard wel meer opties dan online daten, dat bedoel ik te zeggen.
Ik kom je joinen. Gewoon 2 milfs keihard gevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga een keer heen
Misschien zit er wel een geile milf tussen
Ik ga geen degens kruizen voor het geval ik er 1 heb en jij mee wil doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom je joinen. Gewoon 2 milfs keihard geven
Minder drama queen dan op Fok in ieder gevalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wat er staat. Ik zou wel interesse hebben, ik ben sowieso benieuwd naar hoe je in het echt bent.
Dat bedoel ik met lijstje strikt volgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke dan?
Fok?
Tegen mijn zin uitgaan?
Nou...nee
Hobbies waar je vrouwen tegen kunt komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke dan?
Fok?
Tegen mijn zin uitgaan?
Nou...nee
Welk lijstje bedoel je dan? Want ik volg je voor geen meter nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met lijstje strikt volgen.
Ik vind het wel meevallen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Minder drama queen dan op Fok in ieder geval
Op de sportclub waar ik sinds kort kom (en al 4 weken niet meer geweest ben door omstandigheden) zit ook niemand die met mij zou kunnen matchen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hobbies waar je vrouwen tegen kunt komen.
Je houdt vast aan je lijstje, niet uitgaan. Terwijl er zoveel vormen van uitgaan zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welk lijstje bedoel je dan? Want ik volg je voor geen meter nu
Meer hobbies zoeken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op de sportclub waar ik sinds kort kom (en al 4 weken niet meer geweest ben door omstandigheden) zit ook niemand die met mij zou kunnen matchen.
M'n volgende hobby wordt online datenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer hobbies zoeken.
Nouja, hier levert het ook niks op hoor...
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, eigenlijk.
Bij jou praten mensen niet tegen een muur aan dus je bent zeker geen Benzin.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik voel me soms wel een typetje Benzin hier...
Dat is wel extreem. Ik had al wel door dat je vandaag niet zo lekker in je vel zitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik voel me soms wel een typetje Benzin hier...
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:37 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik denk dat het slim is om niet te veel vast te houden aan eisenlijstjes.
Of aan bepaalde vrouwenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:37 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik denk dat het slim is om niet te veel vast te houden aan eisenlijstjes.
Zo lang is mijn lijstje helemaal nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:37 schreef Samzz het volgende:
Gebeurt af en toequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel extreem. Ik had al wel door dat je vandaag niet zo lekker in je vel zit.
Ach, laten we maar niet over mannen beginnen, dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of aan bepaalde vrouwen.
Echt een toffe meid tegengekomen, mooie weekenden gehad, en opeens hoor ik niets meerDuidelijk dat het meer was dan een beetje zoenen en chillen, nu is het gewoon "vaag" contact houden over FB
![]()
Ik blijf wel gewoon sletten, vrouwen belazeren je toch bijna altijd
Niks mis mee. Ik ben ook wel eens down.quote:
Het heeft bij mij altijd dezelfde redenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik ben ook wel eens down.
downiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik ben ook wel eens down.
Was dat die mandy?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of aan bepaalde vrouwen.
Echt een toffe meid tegengekomen, mooie weekenden gehad, en opeens hoor ik niets meerDuidelijk dat het meer was dan een beetje zoenen en chillen, nu is het gewoon "vaag" contact houden over FB
![]()
Ik blijf wel gewoon sletten, vrouwen belazeren je toch bijna altijd
Bij mij sinds een paar maand ook, hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het heeft bij mij altijd dezelfde reden
Hij was te makkelijk iddquote:
Ja man, ik weet het gewoon niet meer, de 1e bij wie ik mijn hart gewoon echt open gooi en er helemaal voor ga, en dan si het gewoon vaag...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was dat die mandy?
Anders krijgt die nog wat van mij te heuren
Ik doe dat soort shit ook niet meer hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja man, ik weet het gewoon niet meer, de 1e bij wie ik mijn hart gewoon echt open gooi en er helemaal voor ga, en dan si het gewoon vaag...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja man, ik weet het gewoon niet meer, de 1e bij wie ik mijn hart gewoon echt open gooi en er helemaal voor ga, en dan si het gewoon vaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |