Gelul.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vind het absurd.. We zijn hier in Nederland, dus hier wordt les gegeven in het Nederlands.
quote:Inmiddels is de helft van alle universitaire masteropleidingen Engelstalig. Enkele domeinen zijn bijna volledig op het Engels overgestapt: landbouw en natuur (94 procent), techniek (91 procent) en economie (82 procent). In het bacheloronderwijs gaat het om vijf procent van alle opleidingen, zowel in het hbo als in het wetenschappelijk onderwijs.
Basisschool meneer Muisarm, basisschoolquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:15 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Gelul.
http://delta.tudelft.nl/a(...)oger-onderwijs/23892
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van les geven in het Turks?
Arabisch, even afwachten hoe veel mensen dat zullen accepteren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef Flow3r het volgende:
Ze kunnen beter Spaans, Arabisch of Chinees geven, dat zijn wereldtalen waar je nog wel eens nut van kan hebben.
Doe dan Engels, met de Arabieren hebben we over pakweg 40 jaar ook niks meer te schaften lijkt me.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Arabisch, even afwachten hoe veel mensen dat zullen accepteren.
La afham Arabiaquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Arabisch, even afwachten hoe veel mensen dat zullen accepteren.
Het gaat over les, onderwijs, in 't Turks. Niet over Turks als extra vreemde taal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af.
Wel handig voor als je op vakantie gaat naar Turkije, dan spreek je de taal een beetje.
Wat een onzin. Gewoon in het Nederlands de geschiedenis leren. Het zijn Nederlandse kinderen, waarslaat dit op?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Het gaat over les, onderwijs, in 't Turks. Niet over Turks als extra vreemde taal.
Dus Turkse kindjes die Nederlandse geschiedenis in 't Turks onderwezen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |