SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Worden die turken niet moe van zichzelf ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:41 schreef Eagle_99 het volgende:
http://www.bugun.com.tr/s(...)aslatti-haberi-93098
Kunnen ze op hun buik schrijven. Als je wilt dat je kind goed Turks leert, kan het dat thuis ook leren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:41 schreef Eagle_99 het volgende:
http://www.bugun.com.tr/s(...)aslatti-haberi-93098
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:10 schreef Eagle_99 het volgende:
OMGGatver. Waarom post je dit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n foto zie je niet vaak op FB verschijnen, daaromquote:
Dan maak je ze de volgende keer zelf en doe je uploaden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Zo'n foto zie je niet vaak op FB verschijnen, daarom
LOL. Dit idd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan maak je ze de volgende keer zelf en doe je uploaden.
Oh wacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eagle, iets voor jou?![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:10 schreef Ambipur het volgende:
Zou geen nee zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eagle, iets voor jou?
Maar heupen zijn niet te zienSöylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 30.000 dollar aan operaties, kan echt iedereen op een slet lijken.
Ik ga alvast sparen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef Ambipur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 30.000 dollar aan operaties, kan echt iedereen op een slet lijken.
Ik ga alvast sparen.![]()
Terwijl ze zo mooi was
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Definieer ''slet''.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 30.000 dollar aan operaties, kan echt iedereen op een slet lijken.
Ik ga alvast sparen.
Wat valt er te definieren aan slet? Er bij lopen, alsof je elke dag aan een fucking paal hangt.quote:
Paal, als in ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat valt er te definieren aan slet? Er bij lopen, alsof je elke dag aan een fucking paal hangt.
Hoe Turksquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat valt er te definieren aan slet? Er bij lopen, alsof je elke dag aan een fucking paal hangt.
Sexueel moraal? Huh. Mis je link hierin, geloof ik. Ik had het niet over haar sexueel moraal, hoor. De desbetreffende dame is braaf getrouwd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoe Turks
Uiterlijk verwarren me de sexuele moraal van het vrouwsmens in kwestie.
Het begrip slet heeft niet zozeer iets van doen met uiterlijk, toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sexueel moraal? Huh. Mis je link hierin, geloof ik. Ik had het niet over haar sexueel moraal, hoor. De desbetreffende dame is braaf getrouwd.
Ik oordeel niet over sexueel moraal, ieder voor zich. Ik persoonlijk, snap alleen niet dat ze zich zo kleden, that's all.
Nee, nu ik er over nadenken, ik had beter ordinair kunnen tikken, dan slet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het begrip slet heeft niet zozeer iets van doen met uiterlijk, toch?
Yam. Ja, ik ga bulgur maken... Canim cekti.quote:
Afiyet olsun!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Afiyet olsun!Flits verpest het een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaakt goed hoor
![]()
Rustig maar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:31 schreef zarGon het volgende:
Ben, godverdomme.. Geen bereik in huis. Wat een pauperprovider. Er is helemaal niets veranderd bij T-Mobile.
.
Gelukkig kan ik maandelijks opzeggen. Argh, ik ben gewoon kwaad..
2 jaar lang geen enkele problemen met Vodafone (uitzonderingen daargelaten) en nu dit..
Je hebt vast een kut telefoon die het niet kan handlen. 2 jaar geen problemen met t-mobile. T-mobilequote:Op maandag 22 oktober 2012 18:31 schreef zarGon het volgende:
Ben, godverdomme.. Geen bereik in huis. Wat een pauperprovider. Er is helemaal niets verandert bij T-Mobile.
.
2 jaar lang geen enkele problemen met Vodafone (uitzonderingen daargelaten) en nu dit..
Nee, waren geen boeken.. Helemaal niets!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:30 schreef Eagle_99 het volgende:
Ambi, heb je nog leuke boeken kunnen vinden gisteren?
Bestel 20 pizzas, geef het adres van hun hoofdkantoor op !quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:31 schreef zarGon het volgende:
Ben, godverdomme.. Geen bereik in huis. Wat een pauperprovider. Er is helemaal niets verandert bij T-Mobile.
.
Oh? Volgens mijn buurvrouw waren er zelfs schrijvers die tekendenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, waren geen boeken.. Helemaal niets!
Nee, echt niet..quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:42 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Oh? Volgens mijn buurvrouw waren er zelfs schrijvers die tekendenMaar het kan dat zij op een andere dag waren geweest
uhm... Mooi. Gibi.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Eagle_99 het volgende:
Die kan niet tippen aan mijn monster![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in marokko werken ze gewoonquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:53 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel re-post allemaal
het systeem uitbuitenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Werken is voor sukkels! Ik heb een dikke uitkering, jwz.
Wrijven over je wasbak in de keuken. Kom even niet op het juiste woord.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:59 schreef Eagle_99 het volgende:
Hoe zorg je dat je handen niet stinken nadat je uien heb gesneden?
Handschoen geen optie
citroensap over je handen doen en uitspoelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:59 schreef Eagle_99 het volgende:
Hoe zorg je dat je handen niet stinken nadat je uien heb gesneden?
Handschoen geen optie
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:02 schreef Ambipur het volgende:
photoshop tot het uitersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauwquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mexico.. Tulum, bij de Maya bezienswaardigheden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tulum
Holguin. Geen aanrader, het is erg blijf-op-je-resort-achtig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
Cool! Cuba heb ik veel van gehoordWaar ben je geweest?
Kan het verschil aan de plaatjes zien ja. Is Havana niet alleen stad? Wat kan je daar zoal doen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Holguin. Geen aanrader, het is erg blijf-op-je-resort-achtig.
Ga naar Havana. Dan proef je echt Cuba
Telefoon kon prima overweg met Vodafone. Had in 2008 ook T-Mobile, bereik was toen ook bagger (1/2 streepjes).quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt vast een kut telefoon die het niet kan handlen. 2 jaar geen problemen met t-mobile. T-mobile![]()
Je kunt ook resortje pakken en dan naar Havana! Resort is dus echt vakantie en Havana is cultuur snuiven tot het uiterste. Dat ga ik de volgende x doen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kan het verschil aan de plaatjes zien ja. Is Havana niet alleen stad? Wat kan je daar zoal doen?
Havana lijkt me wel wat ja, bedankt voor de tipquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kunt ook resortje pakken en dan naar Havana! Resort is dus echt vakantie en Havana is cultuur snuiven tot het uiterste. Dat ga ik de volgende x doen!
Ik snap echt niet waarom mensen dit hun lichaam aandoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 30.000 dollar aan operaties, kan echt iedereen op een slet lijken.
Ik ga alvast sparen.
Onzekerheid..quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen dit hun lichaam aandoen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
vlucht gehaald, hier twee mega pizza's en drinken voor 12 euro
Foto's!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Have fun.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Je kunt beter Simyo nemen 1 jaar vast. 500mb+ 300minuten/smsjes = 15.75 daarbij kan je dan nog elke maand je belbundel/internetbundel wijzigen. Pluspunt je zit ook nog op het KPN netwerk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:38 schreef zarGon het volgende:
Telfort..
500 MB internet + 300 minuten + 0 sms'jes = 17 euro per maand.
500 MB internet + 300 minuten + 100 sms'jes = 16 euro per maand.
lol
Ik heb als eerste naar Simyo gekeken. Ik wil de gok van 1 jaar niet nemen. Telfort zit overigens ook op het netwerk van KPN.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Have fun.
[..]
Je kunt beter Simyo nemen 1 jaar vast. 500mb+ 300minuten/smsjes = 15.75 daarbij kan je dan nog elke maand je belbundel/internetbundel wijzigen. Pluspunt je zit ook nog op het KPN netwerk.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Have fun.
[..]
Je kunt beter Simyo nemen 1 jaar vast. 500mb+ 300minuten/smsjes = 15.75 daarbij kan je dan nog elke maand je belbundel/internetbundel wijzigen. Pluspunt je zit ook nog op het KPN netwerk.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:00 schreef zarGon het volgende:
Ik merk dat Simyo veel goedkoper wordt als ik het voor 1 jaar in plaats van 1 maand afsluit.
Ben:
14,21 euro (maandelijks; 250 min/sms + 500 MB)
Simyo:
13,50 euro (jaarlijks; 200 min/sms + 500 MB)
14,50 euro (jaarlijks; 300 min/sms + 500 MB)
18 euro (maandelijks; 200 min/sms + 500 MB)
19 euro (maandelijks; 300 min/sms + 500 MB)
Telfort:
16 euro (jaarlijks; 300 min + 100 sms + 500 MB)
Simyo of Telfort... Welke raden jullie aan?
Dat geloof ik best, heb ook vaak meegemaakt dat op plekken waar ik wel bereik had met tmobile mensen met kpn dat niet echt optimaal hadden. Tmobile heeft het ook altijd goed gedaan, maar op drukke plekken zoals in amsterdam merk je wel dat hun netwerk het niet echt kan handlen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:07 schreef Ambipur het volgende:
KPN netwerk is ook niet optimaal, hoor. Ik heb KPN en hoevaak ik er wel niet last van heb.
In de grote steden alleen maar drama gehad met T-Mobile. Heb je er geen problemen mee in Rotterdam?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |