uhm... Mooi. Gibi.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:49 schreef Eagle_99 het volgende:
Die kan niet tippen aan mijn monster![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in marokko werken ze gewoonquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:53 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel re-post allemaal
het systeem uitbuitenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Werken is voor sukkels! Ik heb een dikke uitkering, jwz.
Wrijven over je wasbak in de keuken. Kom even niet op het juiste woord.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:59 schreef Eagle_99 het volgende:
Hoe zorg je dat je handen niet stinken nadat je uien heb gesneden?
Handschoen geen optie
citroensap over je handen doen en uitspoelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:59 schreef Eagle_99 het volgende:
Hoe zorg je dat je handen niet stinken nadat je uien heb gesneden?
Handschoen geen optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:02 schreef Ambipur het volgende:
photoshop tot het uitersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauwquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mexico.. Tulum, bij de Maya bezienswaardigheden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tulum
Holguin. Geen aanrader, het is erg blijf-op-je-resort-achtig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
Cool! Cuba heb ik veel van gehoordWaar ben je geweest?
Kan het verschil aan de plaatjes zien ja. Is Havana niet alleen stad? Wat kan je daar zoal doen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Holguin. Geen aanrader, het is erg blijf-op-je-resort-achtig.
Ga naar Havana. Dan proef je echt Cuba
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |