Het begrip slet heeft niet zozeer iets van doen met uiterlijk, toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sexueel moraal? Huh. Mis je link hierin, geloof ik. Ik had het niet over haar sexueel moraal, hoor. De desbetreffende dame is braaf getrouwd.
Ik oordeel niet over sexueel moraal, ieder voor zich. Ik persoonlijk, snap alleen niet dat ze zich zo kleden, that's all.
Nee, nu ik er over nadenken, ik had beter ordinair kunnen tikken, dan slet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het begrip slet heeft niet zozeer iets van doen met uiterlijk, toch?
Yam. Ja, ik ga bulgur maken... Canim cekti.quote:
Afiyet olsun!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Afiyet olsun!Flits verpest het een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaakt goed hoor
![]()
Rustig maar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:31 schreef zarGon het volgende:
Ben, godverdomme.. Geen bereik in huis. Wat een pauperprovider. Er is helemaal niets veranderd bij T-Mobile.
.
Gelukkig kan ik maandelijks opzeggen. Argh, ik ben gewoon kwaad..
2 jaar lang geen enkele problemen met Vodafone (uitzonderingen daargelaten) en nu dit..
Je hebt vast een kut telefoon die het niet kan handlen. 2 jaar geen problemen met t-mobile. T-mobilequote:Op maandag 22 oktober 2012 18:31 schreef zarGon het volgende:
Ben, godverdomme.. Geen bereik in huis. Wat een pauperprovider. Er is helemaal niets verandert bij T-Mobile.
.
2 jaar lang geen enkele problemen met Vodafone (uitzonderingen daargelaten) en nu dit..
Nee, waren geen boeken.. Helemaal niets!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:30 schreef Eagle_99 het volgende:
Ambi, heb je nog leuke boeken kunnen vinden gisteren?
Bestel 20 pizzas, geef het adres van hun hoofdkantoor op !quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:31 schreef zarGon het volgende:
Ben, godverdomme.. Geen bereik in huis. Wat een pauperprovider. Er is helemaal niets verandert bij T-Mobile.
.
Oh? Volgens mijn buurvrouw waren er zelfs schrijvers die tekendenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, waren geen boeken.. Helemaal niets!
Nee, echt niet..quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:42 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Oh? Volgens mijn buurvrouw waren er zelfs schrijvers die tekendenMaar het kan dat zij op een andere dag waren geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |