SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Worden die turken niet moe van zichzelf ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:41 schreef Eagle_99 het volgende:
http://www.bugun.com.tr/s(...)aslatti-haberi-93098
Kunnen ze op hun buik schrijven. Als je wilt dat je kind goed Turks leert, kan het dat thuis ook leren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:41 schreef Eagle_99 het volgende:
http://www.bugun.com.tr/s(...)aslatti-haberi-93098
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:10 schreef Eagle_99 het volgende:
OMGGatver. Waarom post je dit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n foto zie je niet vaak op FB verschijnen, daaromquote:
Dan maak je ze de volgende keer zelf en doe je uploaden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Zo'n foto zie je niet vaak op FB verschijnen, daarom
LOL. Dit idd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan maak je ze de volgende keer zelf en doe je uploaden.
Oh wacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eagle, iets voor jou?![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:10 schreef Ambipur het volgende:
Zou geen nee zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eagle, iets voor jou?
Maar heupen zijn niet te zienSöylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 30.000 dollar aan operaties, kan echt iedereen op een slet lijken.
Ik ga alvast sparen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef Ambipur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 30.000 dollar aan operaties, kan echt iedereen op een slet lijken.
Ik ga alvast sparen.![]()
Terwijl ze zo mooi was
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef Ambipur het volgende:
Definieer ''slet''.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 30.000 dollar aan operaties, kan echt iedereen op een slet lijken.
Ik ga alvast sparen.
Wat valt er te definieren aan slet? Er bij lopen, alsof je elke dag aan een fucking paal hangt.quote:
Paal, als in ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat valt er te definieren aan slet? Er bij lopen, alsof je elke dag aan een fucking paal hangt.
Hoe Turksquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat valt er te definieren aan slet? Er bij lopen, alsof je elke dag aan een fucking paal hangt.
Sexueel moraal? Huh. Mis je link hierin, geloof ik. Ik had het niet over haar sexueel moraal, hoor. De desbetreffende dame is braaf getrouwd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoe Turks
Uiterlijk verwarren me de sexuele moraal van het vrouwsmens in kwestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |