quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Klopt, we zeiken al weken (langer) maar Eriksen wordt als 1 vd weinige verdedigd. Het is een collectief falen/kwaliteitsgebrek. De enige reden waarom Eriksen zo vaak ten sprake komt omdat niet iedereen zelfde mening over die dude heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat? Er wordt al weken lang op Eriksen gezeikt als er iets mis gaat, dus fuck dat. De goal is Vermeer zijn schuld, als de tegenstander druk zet en je hebt het moeilijk dan knal je de bal naar voren.
Ja, als je onder druk staat schiet je de bal maar naar voren om zodoende weer balverlies te lijden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat? Er wordt al weken lang op Eriksen gezeikt als er iets mis gaat, dus fuck dat. De goal is Vermeer zijn schuld, als de tegenstander druk zet en je hebt het moeilijk dan knal je de bal naar voren.
Daar heb je een punt. Maar deze jongen van 20 verdient dat niet, er is geen enkel speler die op 20 jarige leeftijd een team op sleeptouw nam terwijl het team collectief slecht was.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Burrito het volgende:
[..]
Klopt, we zeiken al weken (langer) maar Eriksen wordt als 1 vd weinige verdedigd. Het is een collectief falen/kwaliteitsgebrek. De enige reden waarom Eriksen zo vaak ten sprake komt omdat niet iedereen zelfde mening over die dude heeft.
Dat is normaal hoor? Als je de bal een paar keer naar voren gooit haal je de angel uit de aanval, plus we hebben met De Jong en Babel twee aardige koppers die wel een duel kunnen winnen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ja, als je onder druk staat schiet je de bal maar naar voren om zodoende weer balverlies te lijden.Je hebt een obsessie gozer
Normaal als Nac of Groningen onder druk staat tegen een topploeg, maar op die manier blijf je onder druk staan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor? Als je de bal een paar keer naar voren gooit haal je de angel uit de aanval, plus we hebben met De Jong en Babel twee aardige koppers die wel een duel kunnen winnen.
Maar als er massaal druk gezet wordt - dat doet Heracles wel vaker aangezien ze 3-4-3 spelen en nog achter stonden ook - en iedereen staat gedekt, dan moet je de bal gewoon naar voren schieten en hopen op geluk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Normaal als Nac of Groningen onder druk staat tegen een topploeg, maar op die manier blijf je onder druk staan.
Je kan lang en breed lullen, maar zowel Vermeer als Eriksen hebben schuld aan dit doelpunt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar als er massaal druk gezet wordt - dat doet Heracles wel vaker aangezien ze 3-4-3 spelen en nog achter stonden ook - en iedereen staat gedekt, dan moet je de bal gewoon naar voren schieten en hopen op geluk.
Vermeer 90 procent, Eriksen 10 procent. Vermeer als ervaren keeper had dit beter moeten oplossen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan lang en breed lullen, maar zowel Vermeer als Eriksen hebben schuld aan dit doelpunt.
ik hou het op 50/50quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vermeer 90 procent, Eriksen 10 procent. Vermeer als ervaren keeper had dit beter moeten oplossen.
Eriksen als megawereldultratoptalent had...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vermeer 90 procent, Eriksen 10 procent. Vermeer als ervaren keeper had dit beter moeten oplossen.
Dat is ook weer overdrevenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef Artillerieschaap het volgende:
Christian Eriksen doet mij terugverlangen naar Jurgen Colin!
Jij ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eriksen als megawereldultratoptalent had...
Hou nou gewoon eens op met dat joch, iedereen is kut, hij ook.
ja, klopt, maar ik speel niet bij Ajax voor een heleboel geld en doe mijn best nietquote:
Ik ben wel met je eens dat hij niet goed speelt maar hij is nog steeds de minst slechte, dus ik begrijp wel dat FdB hem laat staan bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen moet er maar eens langs gezet worden want zoals hij dit seizoen speelt dat kan gewoon echt niet. Kom nou ook vooral niet met die bekerwedstrijd tegen Utrecht op te proppen want dat was een totale offday voor Utrecht.
De minst slechte? Dat zijn Blind en Van Rhijn al weken Eriksen valt al maanden hard door de mand.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat hij niet goed speelt maar hij is nog steeds de minst slechte, dus ik begrijp wel dat FdB hem laat staan bij gebrek aan beter.
Dat zijn middenvelders?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De minst slechte? Dat zijn Blind en Van Rhijn al weken Eriksen valt al maanden hard door de mand.
Jij hebt het over de minst slechte. Het doet me bijna verlangen naar Serero zo slecht speelt Eriksen de laatste tijd.quote:
Jullie Vermeer, Daley, Poulsen, Sanaquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:31 schreef satecl het volgende:
Kunnen wij Cilessen niet huren tot de winterstop? Jullie gebruiken hem toch niet....
Van het team is de minst slechte Babelquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt het over de minst slechte. Het doet me bijna verlangen naar Serero zo slecht speelt Eriksen de laatste tijd.
Zou zomaar kunnen idd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:32 schreef satecl het volgende:
Het zal trouwens wel leuk worden zondag. Lamrpou vs. Vermeer. Ik voorspel dat het 9-7 wordt.
Dat kan je ook niet serieus menen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt het over de minst slechte. Het doet me bijna verlangen naar Serero zo slecht speelt Eriksen de laatste tijd.
Ik heb de laatste wedstrijden van ajax niet live gezien. Maar zijn Poulsen en Sana zo slecht dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:32 schreef J2T het volgende:
[..]
Jullie Vermeer, Daley, Poulsen, Sana
Wij Martins Indi
Doe ik ook niet maar hij mag wel week in week uit blijven staan terwijl de Boer andere spelers wel wisselt als ze slecht spelen zie Boerrigter afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:36 schreef J2T het volgende:
We moeten nou ook weer niet alles op Eriksen afschuiven.
Valt wel mee, maar Poulsen speelt opbouwend niet zo als Anita, is bijna meer een libero dan verdedigende middenvelder, Sana vind ik helemaal niet slecht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb de laatste wedstrijden van ajax niet live gezien. Maar zijn Poulsen en Sana zo slecht dan?
Sana was ook weer slecht tegen Heracles hij wil trucjes doen en te moeilijke balletjes geven. Hij moet gewoon eerst zijn normale acties goed doen ipv dit soort capriolen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar Poulsen speelt opbouwend niet zo als Anita, is bijna meer een libero dan verdedigende middenvelder, Sana vind ik helemaal niet slecht.
Ik vond het wel meevallen, echt slecht was Boerrigterquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sana was ook weer slecht tegen Heracles hij wil trucjes doen en te moeilijke balletjes geven. Hij moet gewoon eerst zijn normale acties goed doen ipv dit soort capriolen.
Dat werd net ook gezegd, maar er zijn er wel meer die hij niet wisselt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar hij mag wel week in week uit blijven staan terwijl de Boer andere spelers wel wisselt als ze slecht spelen zie Boerrigter afgelopen zaterdag.
Ik gok dat ze denken kans te maken en dus gaan voetballen, nou ja, wat er bij dit Ajax voor door moet gaan, en dus een ongenadig pak op de broek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:57 schreef DonRaja het volgende:
Wat gaat het tegen City worden mannen, gaat Frank daar nog volle bak of heeft hij de CL naar plan 2 geschoven?
Ben ik ook bang voor. Plus dat City weet dat ze tegen Ajax 6 punten moeten pakken willen ze kans maken door te gaan. Als die 90 min lang volle bak spelen, worden we overlopen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat ze denken kans te maken en dus gaan voetballen, nou ja, wat er bij dit Ajax voor door moet gaan, en dus een ongenadig pak op de broek.
Zo goed deed City het toch niet tegen Dortmund?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat ze denken kans te maken en dus gaan voetballen, nou ja, wat er bij dit Ajax voor door moet gaan, en dus een ongenadig pak op de broek.
Zo goed deed Ajax het toch niet tegen Utrecht, real(ok dat mag) en Heracles?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo goed deed City het toch niet tegen Dortmund?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |