quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Klopt, we zeiken al weken (langer) maar Eriksen wordt als 1 vd weinige verdedigd. Het is een collectief falen/kwaliteitsgebrek. De enige reden waarom Eriksen zo vaak ten sprake komt omdat niet iedereen zelfde mening over die dude heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat? Er wordt al weken lang op Eriksen gezeikt als er iets mis gaat, dus fuck dat. De goal is Vermeer zijn schuld, als de tegenstander druk zet en je hebt het moeilijk dan knal je de bal naar voren.
Ja, als je onder druk staat schiet je de bal maar naar voren om zodoende weer balverlies te lijden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat? Er wordt al weken lang op Eriksen gezeikt als er iets mis gaat, dus fuck dat. De goal is Vermeer zijn schuld, als de tegenstander druk zet en je hebt het moeilijk dan knal je de bal naar voren.
Daar heb je een punt. Maar deze jongen van 20 verdient dat niet, er is geen enkel speler die op 20 jarige leeftijd een team op sleeptouw nam terwijl het team collectief slecht was.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Burrito het volgende:
[..]
Klopt, we zeiken al weken (langer) maar Eriksen wordt als 1 vd weinige verdedigd. Het is een collectief falen/kwaliteitsgebrek. De enige reden waarom Eriksen zo vaak ten sprake komt omdat niet iedereen zelfde mening over die dude heeft.
Dat is normaal hoor? Als je de bal een paar keer naar voren gooit haal je de angel uit de aanval, plus we hebben met De Jong en Babel twee aardige koppers die wel een duel kunnen winnen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ja, als je onder druk staat schiet je de bal maar naar voren om zodoende weer balverlies te lijden.Je hebt een obsessie gozer
Normaal als Nac of Groningen onder druk staat tegen een topploeg, maar op die manier blijf je onder druk staan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor? Als je de bal een paar keer naar voren gooit haal je de angel uit de aanval, plus we hebben met De Jong en Babel twee aardige koppers die wel een duel kunnen winnen.
Maar als er massaal druk gezet wordt - dat doet Heracles wel vaker aangezien ze 3-4-3 spelen en nog achter stonden ook - en iedereen staat gedekt, dan moet je de bal gewoon naar voren schieten en hopen op geluk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:25 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Normaal als Nac of Groningen onder druk staat tegen een topploeg, maar op die manier blijf je onder druk staan.
Je kan lang en breed lullen, maar zowel Vermeer als Eriksen hebben schuld aan dit doelpunt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar als er massaal druk gezet wordt - dat doet Heracles wel vaker aangezien ze 3-4-3 spelen en nog achter stonden ook - en iedereen staat gedekt, dan moet je de bal gewoon naar voren schieten en hopen op geluk.
Vermeer 90 procent, Eriksen 10 procent. Vermeer als ervaren keeper had dit beter moeten oplossen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan lang en breed lullen, maar zowel Vermeer als Eriksen hebben schuld aan dit doelpunt.
ik hou het op 50/50quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vermeer 90 procent, Eriksen 10 procent. Vermeer als ervaren keeper had dit beter moeten oplossen.
Eriksen als megawereldultratoptalent had...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vermeer 90 procent, Eriksen 10 procent. Vermeer als ervaren keeper had dit beter moeten oplossen.
Dat is ook weer overdrevenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef Artillerieschaap het volgende:
Christian Eriksen doet mij terugverlangen naar Jurgen Colin!
Jij ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eriksen als megawereldultratoptalent had...
Hou nou gewoon eens op met dat joch, iedereen is kut, hij ook.
ja, klopt, maar ik speel niet bij Ajax voor een heleboel geld en doe mijn best nietquote:
Ik ben wel met je eens dat hij niet goed speelt maar hij is nog steeds de minst slechte, dus ik begrijp wel dat FdB hem laat staan bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen moet er maar eens langs gezet worden want zoals hij dit seizoen speelt dat kan gewoon echt niet. Kom nou ook vooral niet met die bekerwedstrijd tegen Utrecht op te proppen want dat was een totale offday voor Utrecht.
De minst slechte? Dat zijn Blind en Van Rhijn al weken Eriksen valt al maanden hard door de mand.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat hij niet goed speelt maar hij is nog steeds de minst slechte, dus ik begrijp wel dat FdB hem laat staan bij gebrek aan beter.
Dat zijn middenvelders?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De minst slechte? Dat zijn Blind en Van Rhijn al weken Eriksen valt al maanden hard door de mand.
Jij hebt het over de minst slechte. Het doet me bijna verlangen naar Serero zo slecht speelt Eriksen de laatste tijd.quote:
Jullie Vermeer, Daley, Poulsen, Sanaquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:31 schreef satecl het volgende:
Kunnen wij Cilessen niet huren tot de winterstop? Jullie gebruiken hem toch niet....
Van het team is de minst slechte Babelquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt het over de minst slechte. Het doet me bijna verlangen naar Serero zo slecht speelt Eriksen de laatste tijd.
Zou zomaar kunnen idd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:32 schreef satecl het volgende:
Het zal trouwens wel leuk worden zondag. Lamrpou vs. Vermeer. Ik voorspel dat het 9-7 wordt.
Dat kan je ook niet serieus menen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt het over de minst slechte. Het doet me bijna verlangen naar Serero zo slecht speelt Eriksen de laatste tijd.
Ik heb de laatste wedstrijden van ajax niet live gezien. Maar zijn Poulsen en Sana zo slecht dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:32 schreef J2T het volgende:
[..]
Jullie Vermeer, Daley, Poulsen, Sana
Wij Martins Indi
Doe ik ook niet maar hij mag wel week in week uit blijven staan terwijl de Boer andere spelers wel wisselt als ze slecht spelen zie Boerrigter afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:36 schreef J2T het volgende:
We moeten nou ook weer niet alles op Eriksen afschuiven.
Valt wel mee, maar Poulsen speelt opbouwend niet zo als Anita, is bijna meer een libero dan verdedigende middenvelder, Sana vind ik helemaal niet slecht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb de laatste wedstrijden van ajax niet live gezien. Maar zijn Poulsen en Sana zo slecht dan?
Sana was ook weer slecht tegen Heracles hij wil trucjes doen en te moeilijke balletjes geven. Hij moet gewoon eerst zijn normale acties goed doen ipv dit soort capriolen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar Poulsen speelt opbouwend niet zo als Anita, is bijna meer een libero dan verdedigende middenvelder, Sana vind ik helemaal niet slecht.
Ik vond het wel meevallen, echt slecht was Boerrigterquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sana was ook weer slecht tegen Heracles hij wil trucjes doen en te moeilijke balletjes geven. Hij moet gewoon eerst zijn normale acties goed doen ipv dit soort capriolen.
Dat werd net ook gezegd, maar er zijn er wel meer die hij niet wisselt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar hij mag wel week in week uit blijven staan terwijl de Boer andere spelers wel wisselt als ze slecht spelen zie Boerrigter afgelopen zaterdag.
Ik gok dat ze denken kans te maken en dus gaan voetballen, nou ja, wat er bij dit Ajax voor door moet gaan, en dus een ongenadig pak op de broek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:57 schreef DonRaja het volgende:
Wat gaat het tegen City worden mannen, gaat Frank daar nog volle bak of heeft hij de CL naar plan 2 geschoven?
Ben ik ook bang voor. Plus dat City weet dat ze tegen Ajax 6 punten moeten pakken willen ze kans maken door te gaan. Als die 90 min lang volle bak spelen, worden we overlopen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat ze denken kans te maken en dus gaan voetballen, nou ja, wat er bij dit Ajax voor door moet gaan, en dus een ongenadig pak op de broek.
Zo goed deed City het toch niet tegen Dortmund?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat ze denken kans te maken en dus gaan voetballen, nou ja, wat er bij dit Ajax voor door moet gaan, en dus een ongenadig pak op de broek.
Zo goed deed Ajax het toch niet tegen Utrecht, real(ok dat mag) en Heracles?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo goed deed City het toch niet tegen Dortmund?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen moet er maar eens langs gezet worden want zoals hij dit seizoen speelt dat kan gewoon echt niet. Kom nou ook vooral niet met die bekerwedstrijd tegen Utrecht op te proppen want dat was een totale offday voor Utrecht.
Poulsen heb je niks aan. Eriksen en Schone hebben apart meer ballen veroverd dan Poulsen. Ik heb het al eerder gezegd, maar hierdoor worden de kwaliteiten van Eriksen ook verneukt. Zet er een Enoh neer die al het vuile verdedigende werk opknapt en Eriksen kan zich meer focussen op zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar Poulsen speelt opbouwend niet zo als Anita, is bijna meer een libero dan verdedigende middenvelder, Sana vind ik helemaal niet slecht.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan er ook nog over wat anders gepraat worden dan Eriksen? Begint wat zielige vormen aan te nemen.
Eensquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan er ook nog over wat anders gepraat worden dan Eriksen? Begint wat zielige vormen aan te nemen.
Nee, maar dat tempo en die fysiek....quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo goed deed City het toch niet tegen Dortmund?
Nee klopt, maar ik vond jullie tegen Dortmund niet slecht spelen. Ik maakte meer die vergelijking.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo goed deed Ajax het toch niet tegen Utrecht, real(ok dat mag) en Heracles?.
Als niet iedereen telkens boos met zijn vingertje naar ons jongste speler (van afgelopen wedstrijd) wijst, vind ik het best.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo gaat het al bijna 2 jaar hierquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:06 schreef ValHallen het volgende:
Eriksen is gewoon een talent van 20 jaar die in een dip zit. Gebeurt elke speler wel eens. Voorstanders van Eriksen hebben een punt, tegenstanders momenteel ook. Klaar.
Enoh is het antwoord. Enohquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:06 schreef ValHallen het volgende:
Eriksen is gewoon een talent van 20 jaar die in een dip zit. Gebeurt elke speler wel eens. Voorstanders van Eriksen hebben een punt, tegenstanders momenteel ook. Klaar.
Dat was natuurlijk wel bij (onbegrijpelijke) gratie van Borussia.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik vond jullie tegen Dortmund niet slecht spelen. Ik maakte meer die vergelijking.
Want kritisch zijn mag niet natuurlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als niet iedereen telkens boos met zijn vingertje naar ons jongste speler (van afgelopen wedstrijd) wijst, vind ik het best.
Jij moet eens niet zo als door een wesp gestoken op alles over Eriksen willen reageren. Dat is nogal irritant.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als niet iedereen telkens boos met zijn vingertje naar ons jongste speler (van afgelopen wedstrijd) wijst, vind ik het best.
Kritisch zijn mag, was ik ook na Ajax - Utrecht, maar je mag niet onterecht kritisch zijn en de schuld van dingen geven waar hij niets aan kan doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want kritisch zijn mag niet natuurlijk
Hou nou gewoon op man
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kritisch zijn mag, was ik ook na Ajax - Utrecht, maar je mag niet onterecht kritisch zijn en de schuld van dingen geven waar hij niets aan kan doen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij moet eens niet zo als door een wesp gestoken op alles over Eriksen willen reageren. Dat is nogal irritant.
Jij moet niet telkens als een wesp willen steken richting Eriksen, beetje irritant.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij moet eens niet zo als door een wesp gestoken op alles over Eriksen willen reageren. Dat is nogal irritant.
Dat kan, maar los daarvan speelde Ajax toch ook gewoon goed voetbal die dag?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk wel bij (onbegrijpelijke) gratie van Borussia.
Ik ben er ook een beetje klaar mee eerlijk gezegdquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij moet niet telkens als een wesp willen steken richting Eriksen, beetje irritant.
Wederom eens. Maakt discussies een stuk minder leuk, o.a omdat je een beetje pesterig reacties gaat uitlokken van zijn tegenstanders.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ik ook wel met al dat onterechte kritiekquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben er ook een beetje klaar mee eerlijk gezegd
Ik kom hier niet zo vaak, dus je moet een ander hebben. En besides, dit is niet geheel netjes in een discussie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij moet niet telkens als een wesp willen steken richting Eriksen, beetje irritant.
Kap maar gewoonquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja ik ook wel met al dat onterechte kritiek
Mensen die onterecht dingen op een jochie van 20 afschuiven en vervolgens geen argumenten noemen daar kan je niet mee discusseren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kom hier niet zo vaak, dus je moet een ander hebben. En besides, dit is niet geheel netjes in een discussie.
Stop dan maar gewoon met de discussiequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen die onterecht dingen op een jochie van 20 afschuiven en vervolgens geen argumenten noemen daar kan je niet mee discusseren.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:11 schreef DonRaja het volgende:
Er is toch gewoon een Eriksen-topic, doe die verheerlijking daar dan. Het stoort hier meerdere mensen dat het altijd weer over hem moet gaan. Kap daar dan mee.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stop dan maar gewoon met de discussie
99% van de users hier stoort zich er aan
Ik reageer meestal gewoon op mensen die over hem beginnen hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:11 schreef DonRaja het volgende:
Er is toch gewoon een Eriksen-topic, doe die verheerlijking daar dan. Het stoort hier meerdere mensen dat het altijd weer over hem moet gaan. Kap daar dan mee.
En ga maar verder dan in het Eriksen topic, klaar nuquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik reageer meestal gewoon op mensen die over hem beginnen hoor
Waarom wordt hij zo verdedigd lijkt wel alsof hij een status apart heeft. Ik zeik nooit spelers af maar hij mag wel eens er naast worden gezet want hij speelt waardeloos.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus als iemand hier over hem begint moet ik verder in het Eriksen topic? Dan moet dat van twee kanten komen he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ga maar verder dan in het Eriksen topic, klaar nu
Helaas is dit op het moment niet het geval. Ik kijk niet graag naar anderen, maar als er nu een user of zeven toch wel tot de conclusie komen dat je wat irritant reageert op iedere vorm van kritiek op Eriksen, ben ik geneigd te denken dat dat dan ook zo is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen die onterecht dingen op een jochie van 20 afschuiven en vervolgens geen argumenten noemen daar kan je niet mee discusseren.
Ik ben volgens mij vrij duidelijk?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus als iemand hier over hem begint moet ik verder in het Eriksen topic? Dan moet dat van twee kanten komen he.
Hij wordt alleen door mij, Jordii en caass verdedigd. Maar genoeg nu anders wordt steven boosquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom wordt hij zo verdedigd lijkt wel alsof hij een status apart heeft. Ik zeik nooit spelers af maar hij mag wel eens er naast worden gezet want hij speelt waardeloos.
De Jong en Vermeer ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom wordt hij zo verdedigd lijkt wel alsof hij een status apart heeft. Ik zeik nooit spelers af maar hij mag wel eens er naast worden gezet want hij speelt waardeloos.
Poulsen mag van mij meteen uit de basis verwijderd worden, hij laat de overige middenvelders zijn werk opknappen.quote:
Vermeer heb ik nooit bijzonder gevonden. Weet je wat het is met De Jong hij haalt altijd toch wel een 6 tot 6,5 en lijdt een stuk minder balverlies.quote:
De Jong is alleen goed als hij in de spits speelt of dicht bij de spits, maar als hij op het middenveld speelt moet hij net zo als jeweetwel Poulsen zijn verdedigend werk opknappen omdat die geen reet uitvoerd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vermeer heb ik nooit bijzonder gevonden. Weet je wat het is met De Jong hij haalt altijd toch wel een 6 tot 6,5 en lijdt een stuk minder balverlies.
Ok, maar Eriksen wint vorig seizoen de Bronzen schoen...snap je? Dit seizoen is het idd nog niet goed, maar dat is niemand. Daarom blijf Tyron ook doorgaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vermeer heb ik nooit bijzonder gevonden. Weet je wat het is met De Jong hij haalt altijd toch wel een 6 tot 6,5 en lijdt een stuk minder balverlies.
Maar dat betekent niet dat je ook eens met Schöne Poulsen en de Jong kan spelen en hem eens rust kan geven. Hij is inderdaad nog jong en heeft veel talent maar het kost ons meer punten dan het oplevert op dit moment.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:19 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok, maar Eriksen wint vorig seizoen de Bronzen schoen...snap je? Dit seizoen is het idd nog niet goed, maar dat is niemand. Daarom blijf Tyron ook doorgaan![]()
Verder ben ik de discussie ook zat. Standpunten zijn inmiddels wel bekend hier...
Ik ga niet weer zeggen dat hij samen met Babel het meeste percentage in alle goals heeft, ow wacht. Maar Schone was tegen Heracles de eerste helft oke, tweede helft dramatisch. Poulsen is dramatisch en doet zijn werk niet goed. De Jong op het middenveld kan niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat je ook eens met Schöne Poulsen en de Jong kan spelen en hem eens rust kan geven. Hij is inderdaad nog jong en heeft veel talent maar het kost ons meer punten dan het oplevert op dit moment.
Toen speelde hij dichter bij de spits.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef ValHallen het volgende:
De Jong was echt goed in dat half jaar met Pantelic. Daarna is het langzaam maar zeker steeds minder geworden en sinds hij aanvoerder is, is het niks meer.
Omdat als jullie telkens over hem beginnen ik er op in wil gaan, daarom doe het daar dan even. Dan hebben ze er hier geen last meer van.quote:
Niet alles willen afschuiven, is wederom niet netjes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat als jullie telkens over hem beginnen ik er op in wil gaan, daarom doe het daar dan even. Dan hebben ze er hier geen last meer van.
Laten we dan voor iedere speler een ander topic maken en daarin posten dan is dit topic niet meer nodigquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat als jullie telkens over hem beginnen ik er op in wil gaan, daarom doe het daar dan even. Dan hebben ze er hier geen last meer van.
De Jong past als middenvelder niet in het systeem. Eigenlijk zou je hem alleen als spits op moeten stellen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ga niet weer zeggen dat hij samen met Babel het meeste percentage in alle goals heeft, ow wacht. Maar Schone was tegen Heracles de eerste helft oke, tweede helft dramatisch. Poulsen is dramatisch en doet zijn werk niet goed. De Jong op het middenveld kan niet.
[..]
Toen speelde hij dichter bij de spits.
Zeg dat tegen stevenmac en donraja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we dan voor iedere speler een ander topic maken en daarin posten dan is dit topic niet meer nodig
Babel - De Jong - Sanaquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De Jong past als middenvelder niet in het systeem. Eigenlijk zou je hem alleen als spits op moeten stellen.
Ik denk in het belang van Ajax en Eriksen haal hem even uit de spotlight en hij gaat zeker weer van waarde zijn.quote:
Eens, maar ik denk, en ik denk dat jij dat ook denkt dat het er dan niet beter op wordt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat je ook eens met Schöne Poulsen en de Jong kan spelen en hem eens rust kan geven. Hij is inderdaad nog jong en heeft veel talent maar het kost ons meer punten dan het oplevert op dit moment.
Ik denk dat alles goed komt als Poulsen gewisseld wordt met Enoh, ook voor de andere middenvelder zou dit ten goede komen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk in het belang van Ajax en Eriksen haal hem even uit de spotlight en hij gaat zeker weer van waarde zijn.
Alleen al daarom had ik graag gezien dat Janssen was gebleven, maar goed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk in het belang van Ajax en Eriksen haal hem even uit de spotlight en hij gaat zeker weer van waarde zijn.
Dit wordt gewoon een tussenjaar, we kunnen elke speler ervan de schuld geven maar PSV en Twente hebben een betere selectie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:28 schreef CaasS het volgende:
[..]
Alleen al daarom had ik graag gezien dat Janssen was gebleven, maar goed.
Als je dit hebt begrepen uit het voorgaande, kan je inderdaad beter in een ander topic gaan posten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we dan voor iedere speler een ander topic maken en daarin posten dan is dit topic niet meer nodig
Mjah dat viel niet meer te houdenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:28 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dit topic gaat al 2jaar over Eriksen en niks anders lijkt het welquote:
Wtf? Ik zeg juist dat hij dat tegen jullie moet zeggen omdat ik er niet op door wil gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit topic gaat al 2jaar over Eriksen en niks anders lijkt het wel
Elke keer wanneer iemand maar iets kritisch over hem zegt denk jij te moeten menen hem tot in de treurnis te moeten verdedigen. Mensen storen zich eraan, mensen zijn er klaar mee
DIt is volgens mij nou wel duidelijk genoeg dus dit soort opmerkingen alsof je niet snapt wat wij bedoelen kan je achterwege laten
Middenvelders die we vorig jaar wel hadden en nu niet: Janssen, Anita, Lodeiro, Aissati. Boccara, Andersen en Meleg zijn ervoor terug gekomen, 3 talenten. De spoeling is gewoon wat dunner dan vorig jaar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:28 schreef CaasS het volgende:
[..]
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 22-10-2012 om 14:30:12Alfons Groenendijk tekent een contract voor ruim 1,5 jaar als nieuwe trainer van Ajax A1. http://t.co/hZUJ6UJx #ajax http://t.co/aj10tAfe reageer retweet
Je had ze alle 4 goed kunnen gebruiken nu.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Middenvelders die we vorig jaar wel hadden en nu niet: Janssen, Anita, Lodeiro, Aissati. Boccara, Andersen en Meleg zijn ervoor terug gekomen, 3 talenten. De spoeling is gewoon wat dunner dan vorig jaar.
Dat is denk ik meer dan prima nieuws.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:32 schreef FredVleespet het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 22-10-2012 om 14:30:12Alfons Groenendijk tekent een contract voor ruim 1,5 jaar als nieuwe trainer van Ajax A1. http://t.co/hZUJ6UJx #ajax http://t.co/aj10tAfe reageer retweet
Lodeiro had een flink salaris en voegde niets toe en Aissati verdiend daar denk ik bijna het dubbelequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:33 schreef CaasS het volgende:
[..]
Je had ze alle 4 goed kunnen gebruiken nu.
Weet iemand waarom Lodeiro zo nodig weg moest?
Janssen is bekend, evenals Anita en Aissati was te duur (speelt nu bij een middelmatige club in Turkijezou hij daar nou meer verdienen?
Alleen met reden, zijn fout werd door FdB met name genoemd als omslagpunt bijv.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eriksen wordt er door bepaalde users ook steeds weer onnodig bijgehaald, het komt van twee kanten.
Preciesquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen met reden, zijn fout werd door FdB met name genoemd als omslagpunt bijv.
Ik roep al een tijdje dat iedereen kut is, dus OOK hij, maar tyron gaat zijn "leave eriksen alone" act weer opvoeren.
Anders ga je er even verder over in het Eriksen topic. De Boer heeft namelijk nooit zijn naam genoemd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik roep al een tijdje dat iedereen kut is, dus OOK hij, maar tyron gaat zijn "leave eriksen alone" act weer opvoeren.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eriksen wordt er door bepaalde users ook steeds weer onnodig bijgehaald, het komt van twee kanten.
En anders stop jij even met doen alsof je neus bloedt en met dit soort gedragquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Anders ga je er even verder over in het Eriksen topic. De Boer heeft namelijk nooit zijn naam genoemd.
Jezus man.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En anders stop jij even met doen alsof je neus bloedt en met dit soort gedrag
Je bent nu gewoon aan het zuigen
Nou nee hoor. Er wordt hier gewoon over iedere speler wel eens kritiek geuit, alleen is er niet bij iedere speler een user die er als een malle op af vliegt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja het zijn altijd andere die het doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jezus man.Hun beginnen er toch over.
Nouja, jij begint dan wanneer het over Vermeer vs. Cillissen gaat, mijns inziens een zeer legitieme discussie, weer over dat Eriksen ook eens gewisseld moet worden. Terwijl je volgens mij best weet dat het materiaal dat op de bank zit nog slechter is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wijzen is al helemaal niet netjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jezus man.Hun beginnen er toch over.
Is Enoh al fit dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Tyron het volgende:
Maar wat vinden jullie van mijn Poulsen er uit en Enoh er in wijziging? Of vind iemand hier Poulsen wel goed?
Is het proberen waard al zie ik het niet snel gebeuren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Tyron het volgende:
Maar wat vinden jullie van mijn Poulsen er uit en Enoh er in wijziging? Of vind iemand hier Poulsen wel goed?
Enoh is nog niet fit dus dit heeft geen enkel nut.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Tyron het volgende:
Eens wat Tyron in positieve zin is mbt tot Eriksen is Heatwave in negatieve zinquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, jij begint dan wanneer het over Vermeer vs. Cillissen gaat, mijns inziens een zeer legitieme discussie, weer over dat Eriksen ook eens gewisseld moet worden. Terwijl je volgens mij best weet dat het materiaal dat op de bank zit nog slechter is.
Jij mag ook stoppen met zuigenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:43 schreef CaasS het volgende:
[..]
Eens wat Tyron in positieve zin is mbt tot Eriksen is Heatwave in negatieve zin
Ontzettend goed nieuws, prima trainer. Mist alleen de uitstraling om als hoofdcoach te fungeren. De supporters van Den Bosch balen flink dat ie weg is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:32 schreef FredVleespet het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel houd van een discussiequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij mag ook stoppen met zuigen
Poulsen en Enoh zijn lood om oud ijzer. Allebei bij lange na niet goed genoeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Tyron het volgende:
Stop maar gewoonquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel houd van een discussie
Geen probleem baas.quote:
Erg leuk spelertjequote:
De discussie loopt gewoon te lang en users storen zich eraanquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:52 schreef CaasS het volgende:
[..]
Geen probleem baas.Het is soms alleen te verleidelijk om niet te reageren als er dan weer 1 begint. Ik zeg net niet voor niets dat die discussie wat mij betreft wel over mag zijn.
Zal ik volwassen zijn en je het laatste woord geven of is dat zuigen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De discussie loopt gewoon te lang en users storen zich eraan
En nee, het is geen vrijbrief voor iedereen om Eriksen te bekritiseren en ja je mag hem verdedigen maar dit topic gaat nu over niks anders dan hem
Dat wordt gewoon irritant en vermoeiend
Het is wel goed zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:56 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zal ik volwassen zijn en je het laatste woord geven of is dat zuigen?![]()
Ik ben het met je eens, op naar de volgende discussie
Nee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:59 schreef ValHallen het volgende:
Stelling: We geven het kampioenschap op als we zondag verliezen.
Rare stelling, vorig seizoen verloren jullie ook bij ons en toen was het nog veel later in het seizoen met meer punten achter de nummer 1 (volgens mij).quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:59 schreef ValHallen het volgende:
Ach,het is al 2 jaar gelukt terwijl het de eerste seizoenshelft net zo slecht ging. Maar voor mijn gevoel is dit echt de slechtste selectie van de 3 seizoenen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:59 schreef ValHallen het volgende:
Zeker niet. Dan is het gat nog steeds overbrugbaar. Het gaat wel heel moeilijk worden. Maar dat werd het in 2010 en 2011 ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:59 schreef ValHallen het volgende:
Het is gewoon overduidelijk dat je iemand als Vertonghen en zeker Anita mistquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach,het is al 2 jaar gelukt terwijl het de eerste seizoenshelft net zo slecht ging. Maar voor mijn gevoel is dit echt de slechtste selectie van de 3 seizoenen.
Driesje Mertens heeft ons geleerd dat je niet moet praten over kampioenswedstrijden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:59 schreef ValHallen het volgende:
Klopt, maar vorig seizoen (en het seizoen ervoor) was onze selectie echt een stuk beter en breder.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rare stelling, vorig seizoen verloren jullie ook bij ons en toen was het nog veel later in het seizoen met meer punten achter de nummer 1 (volgens mij).
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Enoh is nog niet fit dus dit heeft geen enkel nut.
Hij maakt vandaag minuten bij Jong Ajax net zoals Sulejmaniquote:
Nee echt niet. Poulsen doet geen reet en heeft ook niet de leidereigenschappen waarvoor hij gehaald is, voetballend is hij iets beter dan Enoh. Terwijl Enoh verdedigend 25x beter is dan Poulsen. Enoh is een soort van Anita maar kan alleen niet voetballen, al is dat onder Frankie verbeterd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Poulsen en Enoh zijn lood om oud ijzer. Allebei bij lange na niet goed genoeg.
Dus Enoh is nog niet fit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Hij maakt vandaag minuten bij Jong Ajax net zoals Sulejmani
Klasse argumenten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee echt niet. Poulsen doet geen reet en heeft ook niet de leidereigenschappen waarvoor hij gehaald is, voetballend is hij iets beter dan Enoh. Terwijl Enoh verdedigend 25x beter is dan Poulsen. Enoh is een soort van Anita maar kan alleen niet voetballen, al is dat onder Frankie verbeterd.
Ja, dan ben je dus nog wel even verwijderd van een basisplaats bij Ajax 1 he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fit genoeg om minuten te maken bij Jong Ajax.
Het probleem is, ons middenveld is onze slechtste linie en dat is dodelijk. Het middenveld is zo enorm belangrijk. Vorig jaar en 2 jaar gelee stond de verdediging en het middenveld prima en was onze voorhoede wat minder.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach,het is al 2 jaar gelukt terwijl het de eerste seizoenshelft net zo slecht ging. Maar voor mijn gevoel is dit echt de slechtste selectie van de 3 seizoenen.
Zoals ik al zei, hebben de overige twee middenvelders meer ballen veroverd dan Poulsen gister, dat heb ik al tig keer genoemd.quote:
We missen een Anitaquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het probleem is, ons middenveld is onze slechtste linie en dat is dodelijk. Het middenveld is zo enorm belangrijk. Vorig jaar en 2 jaar gelee stond de verdediging en het middenveld prima en was onze voorhoede wat minder.
En ook fit genoeg om 2 wedstrijden per week te spelen. Aan welke doping denk je?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fit genoeg om minuten te maken bij Jong Ajax.
Dan blijft Poulsen doet geen reet een argument om te janken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hebben de overige twee middenvelders meer ballen veroverd dan Poulsen gister, dat heb ik al tig keer genoemd.
Vind ik wel meevallen en het gaat er natuurlijk ook om hoe goed de concurrentie is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar vorig seizoen (en het seizoen ervoor) was onze selectie echt een stuk beter en breder.
Ja en nee. Anita excelleerde en haalde een topniveau, waarvan ik me altijd heb afgevraagd of hij dat dit jaar opnieuw had kunnen brengen. Ik twijfel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We missen een Anita
Die werd verschrikkelijk onderschat door iedereen denk ik maar was o zo belangrijk
Juist dat voetballende gedeelte is zo belangrijk op de VM positie. Waarom denk je dat we kampioen werden met Anita op VM en in het verleden Galasek en Davids? Dat waren mensen die konden voetballen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee echt niet. Poulsen doet geen reet en heeft ook niet de leidereigenschappen waarvoor hij gehaald is, voetballend is hij iets beter dan Enoh. Terwijl Enoh verdedigend 25x beter is dan Poulsen. Enoh is een soort van Anita maar kan alleen niet voetballen, al is dat onder Frankie verbeterd.
Toont wel de kwetsbaarheid van dit systeem. 1 Positie die niet functioneert en je hebt gevalletje kaartenhuis.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We missen een Anita
Die werd verschrikkelijk onderschat door iedereen denk ik maar was o zo belangrijk
Maar hij doet ook geen reet? Waar blinkt hij nou in uit? Als een verdedigende middenvelder niet veel druk zet en goed verdedigd of ballen onderschept, wtf heb je er dan aan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan blijft Poulsen doet geen reet een argument om te janken.
Heb ik dat gezegd? Ik zeg alleen dat ik liever Enoh zie spelen dan Poulsen, kan mij het schelen wanneer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:08 schreef TJV het volgende:
[..]
En ook fit genoeg om 2 wedstrijden per week te spelen. Aan welke doping denk je?
Op dit moment hebben we niet zo speler, of je wilt Schone er weer neer zetten maar dat gaat geheid mis.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Juist dat voetballende gedeelte is zo belangrijk op de VM positie. Waarom denk je dat we kampioen werden met Anita op VM en in het verleden Galasek en Davids? Dat waren mensen die konden voetballen.
Ik vond hem het jaar ervoor ook niet slechtquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en nee. Anita excelleerde en haalde een topniveau, waarvan ik me altijd heb afgevraagd of hij dat dit jaar opnieuw had kunnen brengen. Ik twijfel.
Een voetballer die geen reet doet bestaat niet. En een verdedigende middenvelder moet iets meer doen dan druk zetten of ballen onderscheppen. Maar dat weiger je te zien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar hij doet ook geen reet? Waar blinkt hij nou in uit? Als een verdedigende middenvelder niet veel druk zet en goed verdedigd of ballen onderschept, wtf heb je er dan aan?
verklaar u naderquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond hem het jaar ervoor ook niet slecht
En Anita is wel een typische eredivisie speler in mijn ogen, komt te kort voor echte topic maar perfect voor in nederland
Dat soort spelers blijken altijd wat onderschat. Kijk het hele Makelele verhaal bij Real Madrid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We missen een Anita
topquote:
Gast, als ik jou op ieder spelfoutje moet gaan wijzenquote:
Inderdaad, want topniveau, nou nee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond hem het jaar ervoor ook niet slecht
En Anita is wel een typische eredivisie speler in mijn ogen, komt te kort voor echte topic maar perfect voor in nederland
Ik scherp het gewoon een beetje aan, tuurlijk zou hij wel iets doen maar lang niet genoeg. Hij doet niet wat een verdedigende middenvelder hoort te doen en als jij zo goed weet wat een verdedigende middenvelder nog meer moet doen, noem dat gerust even op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een voetballer die geen reet doet bestaat niet. En een verdedigende middenvelder moet iets meer doen dan druk zetten of ballen onderscheppen. Maar dat weiger je te zien.
Nooit echt naar Madrid gekeken om eerlijk te zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat soort spelers blijken altijd wat onderschat. Kijk het hele Makelele verhaal bij Real Madrid.
Misschien is Ajax zijn top wel, niks mis mee verder dan en van mij mag ie terugkomenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, want topniveau, nou nee.
Krijgt hij veel speeltijd bij Newcastle?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien is Ajax zijn top wel, niks mis mee verder dan en van mij mag ie terugkomen
Makelele werd door de voorzitter verkocht omdat hij maar een simpel stofzuigertje was. Jaar erna waren de galacticos helemaal niks meer omdat er geen speler meer was die al het vuile werk van Zidane, Figo, Raul, Guti, Beckham en Ronaldo opknapte.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nooit echt naar Madrid gekeken om eerlijk te zijn
Gaat misschien nog wel gebeuren ook. Volgens mij bankt hij bij Newcastlequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien is Ajax zijn top wel, niks mis mee verder dan en van mij mag ie terugkomen
Nopequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijgt hij veel speeltijd bij Newcastle?
Ah okequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Makelele werd door de voorzitter verkocht omdat hij maar een simpel stofzuigertje was. Jaar erna waren de galacticos helemaal niks meer omdat er geen speler meer was die al het vuile werk van Zidane, Figo, Raul, Guti, Beckham en Ronaldo opknapte.
6 Keer heeft hij in de basis gestaan in de PL volgens wiki.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijgt hij veel speeltijd bij Newcastle?
Het punt is dat hij daar op de bank 2,5 keer zoveel paktquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nope
Misschien verandert dat wel wanneer de Afrika Cup is want tiote zal dan afwezig zijn
nvmquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
6 Keer heeft hij in de basis gestaan volgens wiki.
Daar zou je gewoon eens even mee moeten ophouden, met dat aanscherpen. Is ook al zo godsgruwelijk irritant namelijk en dat doe je constant.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik scherp het gewoon een beetje aan, tuurlijk zou hij wel iets doen maar lang niet genoeg. Hij doet niet wat een verdedigende middenvelder hoort te doen en als jij zo goed weet wat een verdedigende middenvelder nog meer moet doen, noem dat gerust even op.
Dat is sowieso de doodsteek van het nederlandse voetbal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het punt is dat hij daar op de bank 2,5 keer zoveel pakt
Enoh is eigenlijk ook een simpel stofzuigertje, vandaar dat ik hem graag zou willen zien spelen ipv Poulsen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Makelele werd door de voorzitter verkocht omdat hij maar een simpel stofzuigertje was. Jaar erna waren de galacticos helemaal niks meer omdat er geen speler meer was die al het vuile werk van Zidane, Figo, Raul, Guti, Beckham en Ronaldo opknapte.
Tja, Babel kwam ook terug om zijn carrière te redden ipv zijn bankrekeningquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het punt is dat hij daar op de bank 2,5 keer zoveel pakt
Daarvoor hadden ze ook gewoon mijn mening kunnen vragenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:11 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Theo van Duivenbode heeft gelijk gehad dat Poulsen geen flikker toevoegde .
En hij werd verkocht aan Chelsea die opeens kampioen werdenquote:
Zit wel wat in jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En hij werd verkocht aan Chelsea die opeens kampioen werdenEn er is natuurlijk een reden dat een City speelt met Yaya Touré, Barcelona met Busquets en Man. United met Carrick.
Maar Enoh kan niet voetballen en Makelele kon dat wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Enoh is eigenlijk ook een simpel stofzuigertje, vandaar dat ik hem graag zou willen zien spelen ipv Poulsen.
Het gaat om de omschakeling en die is bij Enoh nog slechter dan bij Poulsen dus schiet je helemaal niets opquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Enoh is eigenlijk ook een simpel stofzuigertje, vandaar dat ik hem graag zou willen zien spelen ipv Poulsen.
Poulsen geeft alleen maar tikkies breed en we zagen gister dat het VERDEDIGEND niet goed ging. Vandaar dat Enoh misschien beter is en zo hoeft de rest van het middenveld minder verdedigend te doen en kunnen die weer meer focussen op de aanval. Niet geheel onlogisch he?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar zou je gewoon eens even mee moeten ophouden, met dat aanscherpen. Is ook al zo godsgruwelijk irritant namelijk en dat doe je constant.
Een verdedigende middenvelder is aanvallend belangrijker dan verdedigend, ervan uitgaande dat je als Ajax zijnde de overhand en dus de bal hebt. Daarom is Enoh absoluut geen meerwaarde ten opzichte van Poulsen op het moment.
en die van de gemiddelde liverpool of juve supporter .quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:16 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Daarvoor hadden ze ook gewoon mijn mening kunnen vragen
Nee oke maar Enoh veroverd wel een bal op het middenveld en dat zag ik Poulsen gister amper tot niet doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om de omschakeling en die is bij Enoh nog slechter dan bij Poulsen dus schiet je helemaal niets op
Hij verovert de bal om hem vervolgens weer kwijt te raken omdat hij niet kan voetballenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee oke maar Enoh veroverd wel een bal op het middenveld en dat zag ik Poulsen gister amper tot niet doen.
Gister viel het allemaal wel mee op het Leidsepleinquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee oke maar Enoh veroverd wel een bal op het middenveld en dat zag ik Poulsen gister amper tot niet doen.
Gister stond het verdedigend prima hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen geeft alleen maar tikkies breed en we zagen gister dat het VERDEDIGEND niet goed ging. Vandaar dat Enoh misschien beter is en zo hoeft de rest van het middenveld minder verdedigend te doen en kunnen die weer meer focussen op de aanval. Niet geheel onlogisch he?
Hij heeft beter leren voetballen onder Frankie en vorig jaar in een wedstrijd waar het minder ging was Enoh een keer de betere en gaf hij prachtige passen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij verovert de bal om hem vervolgens weer kwijt te raken omdat hij niet kan voetballen
Inderdaad daar gaat het dus om, de problemen kwamen pas toen ze naar achter gingen lopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gister stond het verdedigend prima hoor.
Zaterdag zag je dat het niet heel erg goed was, maar dat je feitelijk niet heel erg in de problemen kwam. Waarom? Omdat je naar voren voetbalde. Maar als jij wil dat je verdedigende middenvelder enkel als stofzuiger fungeert, zou ik snel fan worden van een andere club.
Oh bedoelde eergister natuurlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zaterdag zag je dat het niet heel erg goed was, maar dat je feitelijk niet heel erg in de problemen kwam. Waarom? Omdat je naar voren voetbalde. Maar als jij wil dat je verdedigende middenvelder enkel als stofzuiger fungeert, zou ik snel fan worden van een andere club.
Inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is in balbezit ook gewoon de bedoeling en gebeurt ook regelmatig. Nog niet met de regelmaat als met Vertonghen gebeurde, maar het gebeurt wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef CaasS het volgende:
Zou Ajax niet nog wat meer risico kunnen nemen, door Moisander of Alderwereld in te laten schuiven. 3-4-3 in balbezit. Heb je geen verdedigende middenvelder nodig
dat zijn geen ordinaire stofzuigertjes hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En hij werd verkocht aan Chelsea die opeens kampioen werdenEn er is natuurlijk een reden dat een City speelt met Yaya Touré, Barcelona met Busquets en Man. United met Carrick.
Die kunnnen wel wat meer dan dat ja, maar dat is ook belangrijk op die positiequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zijn geen ordinaire stofzuigertjes hoor.
3-4-3 Spelen en als clubs zoals Utrecht dan even flink druk zetten heb je de bal snel kwijt en staan er nog maar 3 achterin.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef CaasS het volgende:
Zou Ajax niet nog wat meer risico kunnen nemen, door Moisander of Alderwereld in te laten schuiven. 3-4-3 in balbezit. Heb je geen verdedigende middenvelder nodig
Dan Moisander. Maar ik vrees dat ze beiden daarvoor niet de juiste capaciteiten hebben. Vertonghen kon het omdat het van nature een middenvelder is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef CaasS het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Spelers aantrekken zoals kuffour, Luque, Atouba en Poulsen
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je Poulsen gelijk in dat rijtje scharen?
Nee ik krijg net te horen in dit topic dat Poulsen heel goed in de omschakeling is en vooruit voetbalt.quote:
Nee, dat probeer ik ook te zeggen. Aan alleen een stofzuiger heb je niks, of je moet bij FC Utrecht voetballen. Enoh is een ordinaire stofzuiger, Anita en Galasek waren dat niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zijn geen ordinaire stofzuigertjes hoor.
Dat lezen niet je sterkste punt is, is me al lang duidelijk, maar je hoeft het niet iedere keer te onderstrepen. Echt niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee ik krijg net te horen in dit topic dat Poulsen heel goed in de omschakeling is en vooruit voetbalt.
Vorig jaar werd er tegen Roda zo gespeeld. Ging best aardig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
3-4-3 Spelen en als clubs zoals Utrecht dan even flink druk zetten heb je de bal snel kwijt en staan er nog maar 3 achterin.
Als je nou eens begint met te leren lezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee ik krijg net te horen in dit topic dat Poulsen heel goed in de omschakeling is en vooruit voetbalt.
Maar we hebben niet beter, Sporkslede is nog te jong en Frankie spaart Boccara denk ik voor volgend seizoen of na de winterstop.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik ook te zeggen. Aan alleen een stofzuiger heb je niks, of je moet bij FC Utrecht voetballen. Enoh is een ordinaire stofzuiger, Anita en Galasek waren dat niet.
Eerste wedstrijd ja, tweede wedstrijd voor de competitie kwamen we achter en moest Ebecillio er 3 maken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef CaasS het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er tegen Roda zo gespeeld. Ging best aardig.
Kan me niet schelen of we niet beter hebben. Ik wil zowel Poulsen als Enoh niet meer in een Ajax shirt zien omdat ze allebei veel kwaliteit tekort komenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar we hebben niet beter, Sporkslede is nog te jong en Frankie spaart Boccara denk ik voor volgend seizoen of na de winterstop.
Er is een reden waarom Ajax ineens goed ging voetballen en winnen; Anita.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft beter leren voetballen onder Frankie en vorig jaar in een wedstrijd waar het minder ging was Enoh een keer de betere en gaf hij prachtige passen.
Jullie zeggen toch dat Poulsen beter is dan Enoh? En dan krijg ik als argument dat Enoh niet goed kan voetballen en de bal alleen maar inlevert. Nou Poulsen doet precies hetzelfde en is verdedigend 3 klasse minder dan Enoh.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je nou eens begint met te leren lezen
Naar voren voetballen is iets heel anders dan de bal breed of terug geven. Dat heeft met positionering te maken, met doorschuiven, posities overnemen en overwicht creëren. Een verdedigende middenvelder neemt een zeer belangrijke plaats in dat proces in.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh bedoelde eergister natuurlijk.
Poulsen voetbalt ook niet naar voren hoor? Die geeft de bal alleen maar een tikkie breed of terug.
Fan worden van een andere club? Donder op man waar the fuck slaat dat nou weer op?
Gewoon met 10 man spelen dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kan me niet schelen of we niet beter hebben. Ik wil zowel Poulsen als Enoh niet meer in een Ajax shirt zien omdat ze allebei veel kwaliteit tekort komen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er is een reden waarom Ajax ineens goed ging voetballen en winnen; Anita.
Al zo vaak gezegd, je moet gewoon een goeie voetballer daar hebben voor de opbouw.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar we hebben niet beter, Sporkslede is nog te jong en Frankie spaart Boccara denk ik voor volgend seizoen of na de winterstop.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kan me niet schelen of we niet beter hebben. Ik wil zowel Poulsen als Enoh niet meer in een Ajax shirt zien omdat ze allebei veel kwaliteit tekort komen
Uitwedstrijd voor beker en competitie speelden ze 3-4-3...thuis wedstrijd weet ik niet meer, behalve Ebecilio met zijn linker de kruising in.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd ja, tweede wedstrijd voor de competitie kwamen we achter en moest Ebecillio er 3 maken.
Poulsen doet dat niet hoor wat je nu allemaal opnoemt en Enoh ook zeker niet, maar Enoh zet tenminste volop druk en kan goed verdedigen, zo heb je meer overgewicht op het middenveld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Naar voren voetballen is iets heel anders dan de bal breed of terug geven. Dat heeft met positionering te maken, met doorschuiven, posities overnemen en overwicht creëren. Een verdedigende middenvelder neemt een zeer belangrijke plaats in dat proces in.
Overigens zeg ik nergens dat ik Poulsen zo goed vind hoor, dat maak je er helemaal zelf van.
Nee dus, dat maak je er helemaal zelf van.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jullie zeggen toch dat Poulsen beter is dan Enoh? En dan krijg ik als argument dat Enoh niet goed kan voetballen en de bal alleen maar inlevert. Nou Poulsen doet precies hetzelfde en is verdedigend 3 klasse minder dan Enoh.
Maakt het systeem dus wel heeeel kwetsbaar. 1 Positie niet goed, en het houdt op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er is een reden waarom Ajax ineens goed ging voetballen en winnen; Anita.
Al zo vaak gezegd, je moet gewoon een goeie voetballer daar hebben voor de opbouw.
Mooi. Dus we zijn het er over eens dat als er een keuze gemaakt wordt tussen Poulsen en Enoh dat het liever Enoh is?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee dus, dat maak je er helemaal zelf van.
Boccara, Sporkslede. Ze moeten beiden nog veel leren maar dat maakt me niet uit want ze hebben de potentie om goede VM's te worden. Vergelijk het met Feyenoord toen ze opeens uit nood De Vrij en BMI moesten opstellen. Je plukt er nu de vruchten van.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]En dan met een nog slechtere aan komen kakken?
keusequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mooi. Dus we zijn het er over eens dat als er een keuse gemaakt wordt tussen Poulsen en Enoh dat het liever Enoh is?
Nou nee, met Enoh los je het probleem niet opquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mooi. Dus we zijn het er over eens dat als er een keuse gemaakt wordt tussen Poulsen en Enoh dat het liever Enoh is?
Ik zie Boccara ook liever dan Enoh, laat dat duidelijk zijn, maar weet ik dat Frankie dat niet doet. Daarom kies ik Enoh boven Poulsen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Boccara, Sporkslede. Ze moeten beiden nog veel leren maar dat maakt me niet uit want ze hebben de potentie om goede VM's te worden. Vergelijk het met Feyenoord toen ze opeens uit nood De Vrij en BMI moesten opstellen. Je plukt er nu de vruchten van.
Je moet je eigen jeugdspelers niet vergelijken met die van een andere club. Als die twee beter zouden kunnen presteren dan Enoh en Poulsen zou De Boer ze echt wel opstellen hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Boccara, Sporkslede. Ze moeten beiden nog veel leren maar dat maakt me niet uit want ze hebben de potentie om goede VM's te worden. Vergelijk het met Feyenoord toen ze opeens uit nood De Vrij en BMI moesten opstellen. Je plukt er nu de vruchten van.
Daar gáát het helemaal niet om. Overigens doet Poulsen driekwart wat ik zeg wel, maar dat is niet het punt. Het punt is dat jij een heel raar beeld van de taken van een verdedigende middenvelder hebt die eigenlijk meer overeenkomen met die van een andere club.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen doet dat niet hoor wat je nu allemaal opnoemt en Enoh ook zeker niet, maar Enoh zet tenminste volop druk en kan goed verdedigen, zo heb je meer overgewicht op het middenveld.
Nee maar verdedigend staat het tenminste goed en je hebt sneller de bal terug dan wanneer Poulsen er staat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nee, met Enoh los je het probleem niet op
quote:
Nee hoor. Nu leg je weer woorden in m'n mond. Is ook al niet zo netjes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mooi. Dus we zijn het er over eens dat als er een keuze gemaakt wordt tussen Poulsen en Enoh dat het liever Enoh is?
Naïef. Poulsen speelt want aankoop. Immers speelt want aankoop. Of wil je zeggen dat je Immers en Vormer beter vind dan Vilhena?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet je eigen jeugdspelers niet vergelijken met die van een andere club. Als die twee beter zouden kunnen presteren dan Enoh en Poulsen zou De Boer ze echt wel opstellen hoor.
Ik haalde de punten gewoon even aan die Poulsen niet doet, want hij hoort toch ook de bal te onderscheppen en druk te zetten? Dat deed Anita wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar gáát het helemaal niet om. Overigens doet Poulsen driekwart wat ik zeg wel, maar dat is niet het punt. Het punt is dat jij een heel raar beeld van de taken van een verdedigende middenvelder hebt die eigenlijk meer overeenkomen met die van een andere club.
Nee, Poulsen speelt want is nuttig. Niets meer, maar ook niets minder.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Naïef. Poulsen speelt want aankoop. Immers speelt want aankoop. Of wil je zeggen dat je Immers en Vormer beter vind dan Vilhena?
Enoh was tegen PSV thuis wel goed op rechtshalf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
Enoh, Boccara en Eriksen op het middenveld, Babel, de Jong en Lukoki voorin dan? Beetje PSV-thuis van vorig jaar proberen te benaderen?
Je kijkt echt alleen naar de bal. Is jammer. Er is zoveel meer!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik haalde de punten gewoon even aan die Poulsen niet doet, want hij hoort toch ook de bal te onderscheppen en druk te zetten? Dat deed Anita wel.
Ik wil meer dan nuttig op die positie. Als dat een Boccara is die de eerste paar wedstrijden minder is maar daarna beter wordt is, dan moet dat maar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, Poulsen speelt want is nuttig. Niets meer, maar ook niets minder.
Dat weet je toch ook niet? Je kan zo'n jongen beter rustig brengen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil meer dan nuttig op die positie. Als dat een Boccara is die de eerste paar wedstrijden minder is maar daarna beter wordt is, dan moet dat maar.
Het is pas naïef om te denken dat 2 van je jeugdspelertjes het wel even beter doen dan een Poulsen die al weet ik het hoeveel wedstrijden op een hoger niveau dan Ajax heeft gespeeld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Naïef. Poulsen speelt want aankoop. Immers speelt want aankoop. Of wil je zeggen dat je Immers en Vormer beter vind dan Vilhena?
Dat is er nu niet. Ook Boccara niet. Dus Poulsen speelt niet omdat hij aankoop is, maar omdat hij nuttig is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil meer dan nuttig op die positie. Als dat een Boccara is die de eerste paar wedstrijden minder is maar daarna beter wordt is, dan moet dat maar.
Spelers in het diepe gooien is er sowieso niet echt meer bij zo lijkt het. Voorzichtigheid is troef.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ze nog niet goed genoeg zijn, moet je ze niet brengen. Is slecht voor de ontwikkeling.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:32 schreef CaasS het volgende:
[..]
Spelers in het diepe gooien is er sowieso niet echt meer bij zo lijkt het. Voorzichtigheid is troef.
Zie je met Denswil, Fischer, Boccarra.
Hij wordt nu toch ook rustig gebracht? Dat was toch de bedoeling van de aankoop Poulsen, om je 2 talentvolle VM's rustig te brengen? Nu blijkt dat Poulsen door het ijs zakt kun je die 2 rustig gaan brengen. Laat ze desnoods om de week voetballen totdat blijkt wie er beter is. Heb je Poulsen nog voor de CL en Enoh als het echt niet anders kan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je toch ook niet? Je kan zo'n jongen beter rustig brengen.
Kan je over discussieren, bij Feyenoord is het prima gelopen. Die moesten en kijk naar BMI, De Vrij, Clasie enz.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ze nog niet goed genoeg zijn, moet je ze niet brengen. Is slecht voor de ontwikkeling.
Poulsen zakt helemaal niet door het ijs. Zo slecht is het écht niet. Het kan zeker beter, maar kom op mensen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij wordt nu toch ook rustig gebracht? Dat was toch de bedoeling van de aankoop Poulsen, om je 2 talentvolle VM's rustig te brengen? Nu blijkt dat Poulsen door het ijs zakt kun je die 2 rustig gaan brengen. Laat ze desnoods om de week voetballen totdat blijkt wie er beter is. Heb je Poulsen nog voor de CL en Enoh als het echt niet anders kan.
Dat denk ik in eerste instantie niet, maar ze zijn allebei in potentie een stuk beter dan de Poulsen van nu. Als ze geen kansen krijgen ga je nooit weten of ze daadwerkelijk beter worden. Jong talent is gebaat bij speelminuten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is pas naïef om te denken dat 2 van je jeugdspelertjes het wel even beter doen dan een Poulsen die al weet ik het hoeveel wedstrijden op een hoger niveau dan Ajax heeft gespeeld.
Ik vind Vilhena in potentie een veel betere speler, maar blijkbaar durft Koeman het niet aan en daar zal hij wel zijn redenen voor hebben. Natuurlijk zie ik liever Vilhena spelen, maar als hij echt op dit moment zoveel beter zou zijn zal hij echt wel spelen. Verhoek zou er bijvoorbeeld ook niet instaan als Schaken en Cissé fit waren gebleven en ook dat was een aankoop.
Clasie was al veel verder. BMI vind ik heel matig en De Vrij tja. Ook geen top. Maar er wordt door mensen zoals jij nu al weer vergeten dat Van Rhijn ook zomaar ineens er stond. Die was er dus wél klaar voor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef CaasS het volgende:
[..]
Kan je over discussieren, bij Feyenoord is het prima gelopen. Die moesten en kijk naar BMI, De Vrij, Clasie enz.
Alleen zijn Champions League wedstrijden vind ik wat zonde, door tussen de CV's te staan, maar dat kan ook tactiek zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Poulsen zakt helemaal niet door het ijs. Zo slecht is het écht niet. Het kan zeker beter, maar kom op mensen...
Natuurlijk was dat tactiek en die pakte zeker tegen Borussia prima uit. Nogmaals, bij de gratie van Dortmund, maar dan nog. Maar goed, een verdedigende middenvelder moet natuurlijk alleen maar ballen afpakken...quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef CaasS het volgende:
[..]
Alleen zijn Champions League wedstrijden vind ik wat zonde, door tussen de CV's te staan, maar dat kan ook tactiek zijn.
Wel in een goed draaiend team.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat denk ik in eerste instantie niet, maar ze zijn allebei in potentie een stuk beter dan de Poulsen van nu. Als ze geen kansen krijgen ga je nooit weten of ze daadwerkelijk beter worden. Jong talent is gebaat bij speelminuten.
Vind hem weldegelijk door het ijs zakken. In de CL is hij zeker nuttig, in de veel makkelijkere Eredivisie is het een speler met overbodige kwaliteiten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Poulsen zakt helemaal niet door het ijs. Zo slecht is het écht niet. Het kan zeker beter, maar kom op mensen...
V. Rhijn moest ook omdat v d Wiel geblesseerd raakte. Poulsen is fit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Clasie was al veel verder. BMI vind ik heel matig en De Vrij tja. Ook geen top. Maar er wordt door mensen zoals jij nu al weer vergeten dat Van Rhijn ook zomaar ineens er stond. Die was er dus wél klaar voor.
Dat ga je met dit elftal van zijn levensdagen niet krijgen dus kunnen ze maar beter vertrekkenquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat ga je met dit elftal van zijn levensdagen niet krijgen dus kunnen ze maar beter vertrekken
Niet altijd waar. Rafael van der Vaart debuteerde in een meer dan zwalkend Ajax, uit bij FC Den Bosch in 2000. Hans Westerhof was trainer. Als het goed genoeg is, komt het.quote:
Ik had het idee dat hij daar ging staan omdat hij het voetballend niet zou trekken, handelingssnelheid te kort zou komen. Had hem graag op het middenveld gezien in die wedstrijden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat tactiek en die pakte zeker tegen Borussia prima uit. Nogmaals, bij de gratie van Dortmund, maar dan nog. Maar goed, een verdedigende middenvelder moet natuurlijk alleen maar ballen afpakken...
Ja en messi zou ook wel op zijn 17e kunnen spelen in dit Ajax. Je moet je talenten niet vergelijken met uitzonderingen. met deze redenatie kun je al die spelers die vroeg naar het buitenland gaan ook gelijk geven, want Krul is het ook gelukt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet altijd waar. Rafael van der Vaart debuteerde in een meer dan zwalkend Ajax, uit bij FC Den Bosch in 2000. Hans Westerhof was trainer. Als het goed genoeg is, komt het.
Toen ging die helemaal los langs de zijlijn .quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet altijd waar. Rafael van der Vaart debuteerde in een meer dan zwalkend Ajax, uit bij FC Den Bosch in 2000. Hans Westerhof was trainer. Als het goed genoeg is, komt het.
Komop man, het is een kul argument. Van der Vaart debuteerde in de slechtste wedstrijd die ik ooit van Ajax heb gezien, Cruijff debuteerde toen Ajax op een degradatieplaats stond, Raul debuteerde toen Real Madrid in de middenmoot stond, en ga zo maar door.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Komop man, het is een kul argument. Van der Vaart debuteerde in de slechtste wedstrijd die ik ooit van Ajax heb gezien, Cruijff debuteerde toen Ajax op een degradatieplaats stond, Raul debuteerde toen Real Madrid in de middenmoot stond, en ga zo maar door.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en messi zou ook wel op zijn 17e kunnen spelen in dit Ajax. Je moet je talenten niet vergelijken met uitzonderingen. met deze redenatie kun je al die spelers die vroeg naar het buitenland gaan ook gelijk geven, want Krul is het ook gelukt.
Niet te vergelijken met spelers die vroeg naar het buitenland gaan natuurlijk. Het is echt onzin dat je moet debuteren in een goed draaiend team, dan zouden er maar bar weinig spelers debuteren elk seizoen.quote:
Feyenoord is een goed voorbeeld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met spelers die vroeg naar het buitenland gaan natuurlijk. Het is echt onzin dat je moet debuteren in een goed draaiend team, dan zouden er maar bar weinig spelers debuteren elk seizoen.
Zolang ze niet beter zijn dan wat er nu loopt is het niet handig om iemand te laten debuteren in een team.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met spelers die vroeg naar het buitenland gaan natuurlijk. Het is echt onzin dat je moet debuteren in een goed draaiend team, dan zouden er maar bar weinig spelers debuteren elk seizoen.
Ja, dat hebben we gezien in het laatste seizoen van Been.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef CaasS het volgende:
[..]
Feyenoord is een goed voorbeeld.
In een slecht draaiend team komen kan ook zijn voordelen hebben, omdat er niets van je verwacht wordt.
Was toch niet minder dan de Hofland types van destijds?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gezien in het laatste seizoen van Been.
Poulsen is niet niets en daar ging deze discussie over. Nu kap ik er mee en tot de 28e.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef CaasS het volgende:
[..]
Was toch niet minder dan de Hofland types van destijds?
Beter de Vrij dan Hofland als het beide niets is.
Zeg ik ook nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Poulsen is niet niets en daar ging deze discussie over. Nu kap ik er mee en tot de 28e.
Dikke bullshit ditquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zolang ze niet beter zijn dan wat er nu loopt is het niet handig om iemand te laten debuteren in een team.
En ik laat het hier bij, als je al Cruijff en Raul in je voorbeelden gaat noemen houd het voor mij op hoor.
We zijn dan ook aardig verwend opgegroeid he met spelers die dat allemaal konden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:56 schreef Artillerieschaap het volgende:
We zijn nogal veeleisend betreft de verdedigende middenvelder, hij moet niet alleen voorop gaan in de strijd en bal na bal veroveren, al hij de bal heeft moet 'ie ook nog iets geniaals ermee doen. Het is extreem moeilijk om een speler te vinden die dat kan. Met hetzelfde probleem kampen ook onze spelers in de achterhoede. Een back moet niet alleen kunnen verdedigen, maar ook de achterlijn van de tegenstander meermaals per duel halen. Een centrumverdediger moet kunnen opstomen door het midden tot aan de 16 aan de overkant of een crosspass over het hele veld geven.
Nederlanders lopen altijd te zeiken. En dan heb je hier nog te maken met Ajax supporters ook...quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:56 schreef Artillerieschaap het volgende:
We zijn nogal veeleisend betreft de verdedigende middenvelder, hij moet niet alleen voorop gaan in de strijd en bal na bal veroveren, al hij de bal heeft moet 'ie ook nog iets geniaals ermee doen. Het is extreem moeilijk om een speler te vinden die dat kan. Met hetzelfde probleem kampen ook onze spelers in de achterhoede. Een back moet niet alleen kunnen verdedigen, maar ook de achterlijn van de tegenstander meermaals per duel halen. Een centrumverdediger moet kunnen opstomen door het midden tot aan de 16 aan de overkant of een crosspass over het hele veld geven.
Op z'n vroegst jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Louis van Gaal en Co Adriaanse hebben de opleiding verkracht en Cruijff probeert de puinhopen op te ruimen . dat gaat lukken over 6 jaar![]()
en dan moet je maar hopen dat ze hier blijven en niet naar clubs als Sjelsie of man shitty gaanquote:
Hoe krijg je het uit je strot.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Louis van Gaal en Co Adriaanse hebben de opleiding verkracht en Cruijff probeert de puinhopen op te ruimen . dat gaat lukken over 6 jaar![]()
Allemaal de schuld van Louis van Gaal natuurlijk. Ik snap het!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Rody Turpijntje , Dave vd Bergh, Hose, Willems and the list goes on
inderdaad . net als Hoekstra, Juan , Gabrich en Veldman.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Louis van Gaal natuurlijk. Ik snap het!
Precies! Het winnen van de Champions League is dan ook compleet op het conto van Johan Cruijff te schrijven. Excuses dat ik even wat anders dacht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:20 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
inderdaad . net als Hoekstra, Juan , Gabrich en Veldman.
en ook dat oa Jonk niet wilde blijven . of dat hij niet kon verkroppen dat de goeien een Cruijff leerschool hebben gehad.
geen probleem hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies! Het winnen van de Champions League is dan ook compleet op het conto van Johan Cruijff te schrijven. Excuses dat ik even wat anders dacht.
Jij hebt het dus duidelijk niet gezienquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vond hem persoonlijk niet zo sterk, vooral die ongelukkige terugspeelbal
Echt Vermeer zijn schuld, ik wil echt Cillessen op doel. Als die dan ook faalt weten we tenminste dat we echt niet beter hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vond hem persoonlijk niet zo sterk, vooral die ongelukkige terugspeelbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |