doen we.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:37 schreef FAUSTINO het volgende:
FHF / Laptop zoekt baasje
Deze kan dicht, niks meer gehoord en aangezien er iemand dichtbij ontzettend verlegen zit om een computer. Gaat ie richting daar.
je hebt PM terug.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:53 schreef Mucha-Girl het volgende:
Even een korte vraag: ik heb gisteren vroeg in de middag een PM gestuurd naar de FHF-mods met een vraag. Is deze PM inmiddels al bekeken?
Ik hoef niet direct een reactie, maar wil slechts weten of e.e.a. in behandeling is....
Gereageerd en aangemaakt, dank je wel!quote:
Had Liesje inmiddels gedaan zag ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 02:10 schreef Mark het volgende:
PTA / betaalbare betrouwbare auto kan beter in PTA
En FHF / Vakantiebeleving verbeteren! mag weg van TS
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:21 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Hello!
Deze mag dicht, bon wordt morgen opgestuurd.
http://forum.fok.nl/topic/1922172
Thnx!
Correctie, TS vroeg om een slotje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef destrovel het volgende:
FHF / Wie wil er op mij stemmen? Hiermee kan ik winnen!
Vraagt om stemmen voor een wedstrijd
je vrienden op facebook maar vragen op je te stemmen ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:48 schreef Neo-- het volgende:
dat mocht dus niet. Foutje!(maar ik wil zo graahaag winnen
Snap ik. Het probleem is dat als we jou toestemming geven een stemwerflinkje te plaatsen, dat iedereen dat dan mag doen. En daar wordt FHF niet leuker van, denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:48 schreef Neo-- het volgende:
dat mocht dus niet. Foutje!(maar ik wil zo graahaag winnen
Ik had gewoon beter moeten lezen of het mocht of niet mocht. Mijn foutquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snap ik. Het probleem is dat als we jou toestemming geven een stemwerflinkje te plaatsen, dat iedereen dat dan mag doen. En daar wordt FHF niet leuker van, denk ik.
super!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dank![]()
Voor de goede orde, vanmiddag is de bups opgestuurd en de T&T code doorgegeven aan de aanstaande "vreter"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |