De aap blijft bij mijquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat lief, gaat die leuke knuffel ook mee?
Wel een platte muis...quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:44 schreef Mark het volgende:
Geen aap, maar krijgt de gelukkige wel een muis?
Ja, met de garantie dat de gelukkige ontvanger 'm direct doorverkoopt inderdaad. Zoals Mark al zegt zal Faustino de laptop bewust hier aanbiedenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef qwertytoetsenbord het volgende:
Ik denk dat het handig is als je hem aanbied op Mp
2310 is het.quote:
Zuchtquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef qwertytoetsenbord het volgende:
Ik denk dat het handig is als je hem aanbied op Mp
Dat is correctquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:08 schreef Mark het volgende:
Ik denk dat TS hem bewust eerst hier aanbiedt
En dat klopt en dank jequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:46 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ja, met de garantie dat de gelukkige ontvanger 'm direct doorverkoopt inderdaad. Zoals Mark al zegt zal Faustino de laptop bewust hier aanbieden
Superinitiatief overigens!![]()
Kijk even waar het in staat zou ik zeggenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:56 schreef Levi87 het volgende:
Hallo!
Wat wil je er voor hebben? Ik ga binnenkort op mezelf en zoek eigenlijk nog een laptop om alleen op internet mee te kunnen!
Kakkerlakquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:56 schreef Levi87 het volgende:
Hallo!
Wat wil je er voor hebben? Ik ga binnenkort op mezelf en zoek eigenlijk nog een laptop om alleen op internet mee te kunnen!
Dat hoeft nu ook weer niet... Vandaar ook mijn vraag waarom!quote:
Haha waar het in staat? Hoe bedoel je.. En ja die pc hou ik sowiezo:)quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:34 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
2310 is het.
[..]
Zucht
[..]
Dat is correct
[..]
En dat klopt en dank je
[..]
Kijk even waar het in staat zou ik zeggen
V&A / [TK] Azerty pc
In mijn ogen kun je deze dan houden maar als ik nu iets verkeerds zeg hoor ik het graag.
Het staat in FHF, niet in V&A is wat hij probeert te zeggen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:37 schreef Levi87 het volgende:
[..]
Haha waar het in staat? Hoe bedoel je.. En ja die pc hou ik sowiezo:)
Ja en dat houd in?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:42 schreef destrovel het volgende:
[..]
Het staat in FHF, niet in V&A is wat hij probeert te zeggen.
Dat maar ook er naar vraag omdat hij een goede computer aanbied via V&A met een nieuwwaarde van circa 1000 Euro van een jaar oud al is dat natuurlijk in November dan nog snap je?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:42 schreef destrovel het volgende:
[..]
Het staat in FHF, niet in V&A is wat hij probeert te zeggen.
Dit is ook een oudje hoor maar zoals gezegd deze werkt gewoon. Van mij mag je hem hebben moeten we wel even kijken hoe we het regelen met transportquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:24 schreef Turbomuis het volgende:
De laptop van mijn dochter is ingestort (en dat was al een doorgeschoven oudje). Helaas geen geld voor een nieuwe, dus ik hou me heel graag aanbevolen!
Hartstikke fijn!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:16 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dit is ook een oudje hoor maar zoals gezegd deze werkt gewoon. Van mij mag je hem hebben moeten we wel even kijken hoe we het regelen met transport
Vlak bij de A2 afslagje Nedcarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Hartstikke fijn!
Ik denk dattie hoe dan ook beter is dan die ze nu heeft
Ik ga iets verzinnen qua vervoer. Waar in Z-Limburg moet ik aan denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |