abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121803276
Daar het momenteel nogal rustig is hier na alle uitspattingen rondom de feestdagen ;)
Aangeboden: etenbij cadeaubon twv 25 euro.
Gekregen voor ons 25-jarig huwelijk maar daar we én niet zo van buiten de deur eten zijn én zeer succesvol op dieeët ligt die kaart hier maar te liggen.
Bij de voorwaarden staat nadrukkelijk dat de kaart onbeperkt geldig is dus hij kan niet zijn verlopen (gekregen augustus 2011)
Voor de deelnemende restaurants check zelf even etenbij.nl. en kijk of een deelnemend restaurant bij je in de buurt zit.
Heb je dan interesse, stuur me een pb en zijn er meer geïnteresseerden zal ik de kaart eerlijk verloten.
Ik stuur dan op eigen kosten de kaart inclusief het originele doosje netjes naar je toe.
Waar het stinkt is het warm.
pi_121804403
wat een lief aanbod :)
melk is goed voor elk
-imikethat
pi_121806106
O ja, alvorens te enthousiast te worden en je je schoonouders tegen heug en meug half gratis een keer mee uit te nodigen omdat je daarvoor geen geld wilt uitgeven :+
Het is wel enkel voor de bekende doelgroep bedoeld maar aangezien het hier FHF is ga ik er vanuit dat dat duidelijk is :)
Heb ik zelf een voorkeur? Niet echt, hoewel iemand die zichzelf ook af en toe inzet voor FHF en het zelf niet breed heeft wél de voorkeur heeft.
En daar ga ik met de eventuele loting wel rekening mee houden :@
Dus bot gezegd, heb je zelf nog nooit ooit FHF ueberhaupt bezocht dan val je af (ik ben hard :Y )
En als iemand die zich vaker ingezet heeft voor FHF (inclusief de modjes!) zich aanmeld waardeer ik de kaart ook nog een beetje op.

edit: en dan een kers-dan wel sneeuw-verse edit: net met hond gewandeld door de kersverse ongerepte sneeuw en op de wandel route ligt één vd deelnemende eetgelegenheden dus ben het maar even voor de zekerheid gaan vragen: de kaart is idd geheel onbeperkt geldig en ik mag hem dus ook nog evt. opwaarderen ^O^

[ Bericht 22% gewijzigd door knoblaucha6 op 20-01-2013 18:12:11 ]
  zondag 20 januari 2013 @ 21:24:20 #4
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_121820111
Wat een leuk aanbod! Heb even gespiekt en zitten hele diverse restaurantjes bij! Lief!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_121820344
Leuk en lief aanbod :)
pi_121821688
leuk aanbod, en aardig om de bon ook nog te verhogen in waarde
pi_121825414
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
O ja, alvorens te enthousiast te worden en je je schoonouders tegen heug en meug half gratis een keer mee uit te nodigen omdat je daarvoor geen geld wilt uitgeven :+
Het is wel enkel voor de bekende doelgroep bedoeld maar aangezien het hier FHF is ga ik er vanuit dat dat duidelijk is :)
Heb ik zelf een voorkeur? Niet echt, hoewel iemand die zichzelf ook af en toe inzet voor FHF en het zelf niet breed heeft wél de voorkeur heeft.
En daar ga ik met de eventuele loting wel rekening mee houden :@
Dus bot gezegd, heb je zelf nog nooit ooit FHF ueberhaupt bezocht dan val je af (ik ben hard :Y )
En als iemand die zich vaker ingezet heeft voor FHF (inclusief de modjes!) zich aanmeld waardeer ik de kaart ook nog een beetje op.

edit: en dan een kers-dan wel sneeuw-verse edit: net met hond gewandeld door de kersverse ongerepte sneeuw en op de wandel route ligt één vd deelnemende eetgelegenheden dus ben het maar even voor de zekerheid gaan vragen: de kaart is idd geheel onbeperkt geldig en ik mag hem dus ook nog evt. opwaarderen ^O^

Aaaahhhhwwww.......jij bent liefffff....
Maar deze sla ik dan toch over, heb net die andere bon al :)
Enne, heb jou kerstpakket gehad, waar ik nog steeds plezier van heb, de kaarsjes ruiken lekker :) en zo nu en dan bak ik me helemaal gek :) (oh en ik weet dat het hier niet hoort, maar wil wel dat je het weet, de suikervrije chocolaatjes, daar zaten ook nog hele lekkere bij, dus toch genoten)
pi_121829294
Superleuk dit!!
pi_121854881
Wat een super aanbod weer!! <3
  maandag 21 januari 2013 @ 18:42:34 #10
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_121855063
Ik kan helaas alleen 2 bioscoopbonnen aanbieden..
pi_121855551
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:42 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik kan helaas alleen 2 bioscoopbonnen aanbieden..
Je bent niet verplicht iets aan te bieden, alleen als je de bioscoopbonnen zelf niet gebruikt en ze graag wilt aanbieden kan je hier zelf een topic voor openen :)
pi_121861114
Heb een paar pb's, mogen er meer worden hoor maar nogmaals, ik roer wel maar pas na woensdagavond. Schroom niet om interesse te hebben, dat alles wel onder eerder beschreven "voorwaarden".
(ik laat mijn hond "loten" , leg briefjes met de namen van geïnteresseerden neer met op elk briefje een identiek snoepje en het eerste snoepje wat haarbal pakt van het naambriefje is de winnaar. Zo kan ik niet smokkelen, eerlijker loting bestaat niet :+ )
Overigens heb ik in goed overleg met mezelf ( :P ) besloten dat ik de kaart, mits het lootje valt voor iemand binnen de eerder duidelijk geprefereerde en eerder genoemde doelgroep verdubbel dus opwaardeer naar 50 euro.
PB me maar en ik hossel.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:35:06 #13
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_121861257
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:54 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Je bent niet verplicht iets aan te bieden, alleen als je de bioscoopbonnen zelf niet gebruikt en ze graag wilt aanbieden kan je hier zelf een topic voor openen :)
Hee Cindy! Ja, dat weet ik.. maar het liefst doe ik als ik iets krijg ook iets terug, snap je? Anders voel ik me min of meer een profiteur.. :$
  maandag 21 januari 2013 @ 20:38:28 #14
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_121861541
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:35 schreef Grijsbaard het volgende:

[..]

Hee Cindy! Ja, dat weet ik.. maar het liefst doe ik als ik iets krijg ook iets terug, snap je? Anders voel ik me min of meer een profiteur.. :$
Maar moet dat dan perse iets terug doen aan de eerdere gever? Je kan dan toch ook gewoon binnen FhF iets aanbieden, op die manier ontvang je iets, en geef je ook weer iets en blijft het toch ook rouleren? Hoeft toch niet 1 op 1 te wezen? :)

@Knoflookje: O+ Echt heel erg lief!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 21 januari 2013 @ 20:51:10 #15
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_121861918
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:38 schreef Ireth het volgende:

[..]

Maar moet dat dan perse iets terug doen aan de eerdere gever? Je kan dan toch ook gewoon binnen FhF iets aanbieden, op die manier ontvang je iets, en geef je ook weer iets en blijft het toch ook rouleren? Hoeft toch niet 1 op 1 te wezen? :)

@Knoflookje: O+ Echt heel erg lief!
Daar heb je zeker gelijk in! Sowieso zet ik dan wel wat in het forum als ik iets krijg... Dat vind ik wel eerlijk... voor wat, hoort wat..
pi_121861982
Hé Ireth! O+ :W
Eigenwijs als ik ben stop ik stiekum nog wat namen in het lootpotje bij, al melden ze zich niet aan namelijk een aantal users welke zich uitgesloofd hebben voor de KPA en zelf het ook niet makkelijk hebben. Zonder namen te noemen loot ik die allemaal lekker stiekum in en het zijn er best veel.
Dus lieve lezers, kan zomaar zijn dat je donderdag een eetcadeaukaart in je strot geramt krijgt, zelfs als je er niet om gevraagd hebt. :+ Je doet het er dan maar mee O-)

[ Bericht 9% gewijzigd door knoblaucha6 op 21-01-2013 21:46:43 ]
  maandag 21 januari 2013 @ 21:16:48 #17
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_121862136
Hahaha echt super dit!!.. Aan iedereen wordt gedacht en iedereen maakt evenveel kans...! (Y)
pi_121876829
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hé Ireth! O+ :W
Eigenwijs als ik ben stop ik stiekum nog wat namen in het lootpotje bij, al melden ze zich niet aan namelijk een aantal users welke zich uitgesloofd hebben voor de KPA en zelf het ook niet makkelijk hebben. Zonder namen te noemen loot ik die allemaal lekker stiekum in en het zijn er best veel.
Dus lieve lezers, kan zomaar zijn dat je donderdag een eetcadeaukaart in je strot geramt krijgt, zelfs als je er niet om gevraagd hebt. :+ Je doet het er dan maar mee O-)
Super lief <3 leuk idee ook om doggie te laten trekken ;)
pi_121896602
Wat een lief aanbod :) O+

Er is niet echt een restaurant in de buurt, dus hoewel ik zeker onder de doelgroep van FHF val, laat ik deze onwijs lieve actie aan me voorbij gaan!

En zeker een toffe manier om lootjes te trekken :D _O-
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:54:45 #20
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_121905903
Ik ben benieuwd of hare harige hoogheid niet gewoon keihard buik schuift naar al die koekjes en zo al die papiertjes door de war maakt, koekjes overal en wie is het nou!?

Mocht het zo gaan dan stel ik voor dat de man des huizes het over doet, bij voorkeur ook met hondenkoekjes natuurlijk maar ik wil er ook wel een zak pepernoten voor doneren :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_121943345
Yska, ik lag echt in een deuk, hoe verzín je het _O- , lekker dier ben je toch ook O+

Afijn, ik heb eerlijk geloot (niet aan HHH overgelaten , ik verdenk dat mormel van valsspelen :+ maar ouderwets briefjes gemaakt en blind getrokken, het waren 9 namen, had er meer maar die wonen net daar waar geen deelnemend restaurant een beetje binnen een straal van véél kilometers zit dus... ) en er is dus een ontvanger welke er superblij mee is, er niet om gevraagd heeft maar het wel verdiend, erg verrast was maar het zeer goed kan gebruiken, liever anoniem blijft wat ik respecteer en laat ik dus aan hem/haar over wat dat betreft want is een goed recht.)
Ben er zeker van overtuigd dat de bon bijzonder mooi terechtkomt :Y
Dus morgen ga ik even zoals beloofd maar dan 3-dubbel (gezien de situatie) opwaarderen en versturen.
Lieve ontvang(st)er, heel veel plezier ermee, het is je zó erg gegund :Y) Veel plezier!

Edit: was er één die graag de waarde vd kaart wel liever cash had en dat niet zo vriendelijk vroeg _O- . Zal niet in detail treden, was een beetje :? Onnodig te zeggen dat die naam dus niet bij de briefjes zat :X

[ Bericht 11% gewijzigd door knoblaucha6 op 23-01-2013 20:59:51 ]
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2013 @ 19:06:26 #22
34726 Fratz
Max
pi_121949143
Wat een schat ben je toch knoblaucha6 :)
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_121949192
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:46 schreef knoblaucha6 het volgende:

Edit: was er één die graag de waarde vd kaart wel liever cash had en dat niet zo vriendelijk vroeg _O- . Zal niet in detail treden, was een beetje :? Onnodig te zeggen dat die naam dus niet bij de briefjes zat :X
oh mijn gód, wat vréselijk onbeschoft :X
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121949630
pm gestuurd

niet voor mezelf
maar als verrassing voor iemand anders die zeer zeker binnen de doelgroep valt
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_121951010
@ Fratz: en dat zegt één van de allerliefste mensen (jij dus, dat je het maar snapt :+ ) die ik ooit via virtuele media heb mogen leren kennen, gij geliefd dooschke O+ :* en nogmaals :*

@ Mirjam, om met mijn pap zaliger te spreken:" je hebt er me die zijn er me" nou, dat dus, en echt, ook nog grof taalgebruik : en ook als in " jij ken tog" en zo... :{w

@Kwiebus, sorry maar hij is al weg ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door knoblaucha6 op 23-01-2013 20:01:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')