Aaaahhhhwwww.......jij bent liefffff....quote:Op zondag 20 januari 2013 16:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
O ja, alvorens te enthousiast te worden en je je schoonouders tegen heug en meug half gratis een keer mee uit te nodigen omdat je daarvoor geen geld wilt uitgeven![]()
Het is wel enkel voor de bekende doelgroep bedoeld maar aangezien het hier FHF is ga ik er vanuit dat dat duidelijk is
Heb ik zelf een voorkeur? Niet echt, hoewel iemand die zichzelf ook af en toe inzet voor FHF en het zelf niet breed heeft wél de voorkeur heeft.
En daar ga ik met de eventuele loting wel rekening mee houden![]()
Dus bot gezegd, heb je zelf nog nooit ooit FHF ueberhaupt bezocht dan val je af (ik ben hard)
En als iemand die zich vaker ingezet heeft voor FHF (inclusief de modjes!) zich aanmeld waardeer ik de kaart ook nog een beetje op.
edit: en dan een kers-dan wel sneeuw-verse edit: net met hond gewandeld door de kersverse ongerepte sneeuw en op de wandel route ligt één vd deelnemende eetgelegenheden dus ben het maar even voor de zekerheid gaan vragen: de kaart is idd geheel onbeperkt geldig en ik mag hem dus ook nog evt. opwaarderen![]()
Je bent niet verplicht iets aan te bieden, alleen als je de bioscoopbonnen zelf niet gebruikt en ze graag wilt aanbieden kan je hier zelf een topic voor openenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:42 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik kan helaas alleen 2 bioscoopbonnen aanbieden..
Hee Cindy! Ja, dat weet ik.. maar het liefst doe ik als ik iets krijg ook iets terug, snap je? Anders voel ik me min of meer een profiteur.. :$quote:Op maandag 21 januari 2013 18:54 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht iets aan te bieden, alleen als je de bioscoopbonnen zelf niet gebruikt en ze graag wilt aanbieden kan je hier zelf een topic voor openen
Maar moet dat dan perse iets terug doen aan de eerdere gever? Je kan dan toch ook gewoon binnen FhF iets aanbieden, op die manier ontvang je iets, en geef je ook weer iets en blijft het toch ook rouleren? Hoeft toch niet 1 op 1 te wezen?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:35 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hee Cindy! Ja, dat weet ik.. maar het liefst doe ik als ik iets krijg ook iets terug, snap je? Anders voel ik me min of meer een profiteur.. :$
Daar heb je zeker gelijk in! Sowieso zet ik dan wel wat in het forum als ik iets krijg... Dat vind ik wel eerlijk... voor wat, hoort wat..quote:Op maandag 21 januari 2013 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar moet dat dan perse iets terug doen aan de eerdere gever? Je kan dan toch ook gewoon binnen FhF iets aanbieden, op die manier ontvang je iets, en geef je ook weer iets en blijft het toch ook rouleren? Hoeft toch niet 1 op 1 te wezen?
@Knoflookje:Echt heel erg lief!
Super lief <3 leuk idee ook om doggie te laten trekkenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hé Ireth!![]()
![]()
Eigenwijs als ik ben stop ik stiekum nog wat namen in het lootpotje bij, al melden ze zich niet aan namelijk een aantal users welke zich uitgesloofd hebben voor de KPA en zelf het ook niet makkelijk hebben. Zonder namen te noemen loot ik die allemaal lekker stiekum in en het zijn er best veel.
Dus lieve lezers, kan zomaar zijn dat je donderdag een eetcadeaukaart in je strot geramt krijgt, zelfs als je er niet om gevraagd hebt.Je doet het er dan maar mee
![]()
oh mijn gód, wat vréselijk onbeschoftquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Edit: was er één die graag de waarde vd kaart wel liever cash had en dat niet zo vriendelijk vroeg. Zal niet in detail treden, was een beetje
Onnodig te zeggen dat die naam dus niet bij de briefjes zat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |