Gezien TS in .net ontwikkeld is NOP commerce een beter alternatief, uberhaupt denken dat je in een week een webshop developedquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:41 schreef Messina het volgende:
Installeer Magento NOP . Zij blij, jij snel klaar.
Tis toch niet TS zijn probleem dat die oude webwinkel niet werkt?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry maar zo simpel werkt het niet
verplaats je eens in de eiser?
zij hebben nu geen werkende webwinkel en geen inkomsten![]()
dat vervolgcontract komt er sowieso niet meer hoor dus daar hoef je niet vanuit te gaan
maar je kunt iemand ook niet zo laten zitten omdat jij dacht dat je wel semi-proffesioneel mee kon doen maar gewoon kei hard faalt
je komt echt over als een puber
begrijp nou eens dat hier grotere en belangrijkere dingen mee gemoeid zijn dan alleen jij en wat jij wil
Waarom dat?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is echt een erg naïeve gedachte die veel mensen duur is komen te staan
quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom dat?
Je bent niet schuldig totdat het tegendeel bewezen is, dat is het hele idee van onze rechtstaat.
Dit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:01 schreef Scorpie het volgende:
Als ze miepen over een sorteerfunctie terwijl je betalingen het niet doen zou ik ze eerst een les prioriteiten stellen aanbieden.
nee maar wel dat ie de deadline niet haaltquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis toch niet TS zijn probleem dat die oude webwinkel niet werkt?
Kan wel, maar dan mag je wel even flink wat meer neertellen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:11 schreef themole het volgende:
Overigens kan ik me het niet voorstellen dat een webshop die binnen een week in elkaar gebeund is lekker werkt, stabiel is en vooral veilig is.
Hangt natuurlijk ook van de functionaliteit af.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan mag je wel even flink wat meer neertellen.
Dit wil niet direct implicieren dat jij zwart werkt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:33 schreef BMS-THAD het volgende:
Hun kant is helemaal wit. Mijn kant is volledig zwart. Ik heb géén Kvk nummer, géén bedrijf of wat dan ook. Ze wilden wel dat ik voor de betaling een Kvk zou aanvragen, maar dit heb ik dus nog niet gedaan.
Dus als er een aanklacht ingedient wordt die niet waar is ben je gewoon de sjaak als je niet kan bewijzen dat het niet zo is?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar wel dat ie de deadline niet haalt
en 'onschuldig tot tegendeel bewezen' het is geen strafzaak
nee maar er zijn genoeg dingen waarmee zij kunnen aantonen dat die afspraak er wasquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus als er een aanklacht ingedient wordt die niet waar is ben je gewoon de sjaak als je niet kan bewijzen dat het niet zo is?
Waar is het bewijs van de andere partij dan? Waarom wordt die gelijk geloofd? Kvind het niet heel eerlijk eerlijk gezegd.
True, en met zo een afspraak ben je verplichtingen aangegaan dat het allemaal succesvol verloopt tenzij anders vermeld?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar er zijn genoeg dingen waarmee zij kunnen aantonen dat die afspraak er was
waarom heeft hij anders uberhaubt die nieuwe site gemaakt en proefgedraaid? en dan is er nog de tussenpersoon van TS die alles kan bevestigen
je bent een deal aan gegaan waarbij jij een (werkend) eindproduct zegt te leveren op en een bepaalde datumquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, en met zo een afspraak ben je verplichtingen aangegaan dat het allemaal succesvol verloopt tenzij anders vermeld?
Maar er staat nergens iets vermeld.... TS zei het te proberen.
Tevens niet TS zijn probleem nog steeds dat ze hun oude inkomsten missen omdat hun oude systeem niet werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |