en voor de mannen die durven deze man .. rechtsquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef Karina het volgende:
Voor de mannen die nog niet zo goed durven, de kleine bakkebaard:
[ afbeelding ]
Wauw DAT is pas een bakkebaard.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en voor de mannen die durven deze man .. rechts
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Dat is net Wolverinequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:29 schreef tong80 het volgende:
Maik van de Boegies
Tot aan het puntje van zijn kin.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:29 schreef Bosbeetle het volgende:
hier trouwens een enorme lijst met muzikanten met bakkebaarden
http://www.last.fm/group/Sideburns/connectionsDat is flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan maar nauwelijks zien waar de bakkebaard eindigt en het hoofdhaar begintquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en voor de mannen die durven deze man .. rechts
[ afbeelding ]
Zou hij ze NU nog hebben?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:35 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Had zelfs een hond met bakkenbaarden.
Nee de honden zijn overleden.quote:
Chiuwanna's ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]Die bakkebaarden natuurlijk. Maar ik had al gezocht, hele kleine, niet noemenswaardig.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:39 schreef ChesterPerry het volgende:
Method Man heeft sowieso de beste baard
Ik heb ze zelf. Je bent een ouwe rocker of je bent het niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Maar tong en Bb, wat vinden jullie van bakkebaarden? Leuk of vreselijk?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf. Je bent een ouwe rocker of je bent het niet.
Die zijn kaperenvaren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ken niemand met bakkebaarden, zo jammer.
Bakkebaarden zijn geen baarden he? Ik zit te denken, ik ken volgens mij ook niemand met een baard of snorquote:
Net als sinterklaas of zwarte Piet met een bril op. Is ook geen gezicht.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Wat een saaie pieten allemaal eigenlijk.
Dit vind ik wel nicequote:Op zondag 21 oktober 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Zou ook leuk zijn als jullie vertellen wat je van bakkebaarden vindt
Ik zit Studio Sport te kijken en wat zie ik, bakkebaarden bij Frank de Boer
[ afbeelding ]
Piet met een bril heb ik weleens gezien, dat was vast "slimme Piet"quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als sinterklaas of zwarte Piet met een bril op. Is ook geen gezicht.
Hoewel de ene wel een baard heeft.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kleine bakkebaarden vind ik sexy. Grote niet.
Ik vind bakkebaarden cool.. maar bij mij groeit daar amper wasquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Maar tong en Bb, wat vinden jullie van bakkebaarden? Leuk of vreselijk?
Raar, ik dacht dat daar altijd wat groeide bij mannen. Je hebt wel een baard toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind bakkebaarden cool.. maar bij mij groeit daar amper was
Ik heb sowieso maar matige baardgroeiquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Raar, ik dacht dat daar altijd wat groeide bij mannen. Je hebt wel een baard toch?
Noem dat maar matigquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb sowieso maar matige baardgroei![]()
[ afbeelding ]
bij mij is het altijd een kwestie van lang sparen
als je bedenkt dat het daar niet voller wordt en dat dat van ongeveer 4 jaar groeien is vind ik het vrij matigquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Noem dat maar matigAan de onderkant is het lekker vol. Dat aan de zijkant is gewoon 1 hele grote bakkebaard
Oh als dat van 4 jaar is, dan groeit het inderdaad niet echt vlot.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
als je bedenkt dat het daar niet voller wordt en dat dat van ongeveer 4 jaar groeien is vind ik het vrij matig(aan de zijkant hoef ik bijna nooit iets af te halen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |