SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!Helemaal super.
In de gehele film is die goed geanimeerdquote:
Funimation levert de animatie niet, die brengt 't alleen uit in de VS.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
In de gehele film is die goed geanimeerd
Zelfde met Yamato 2199 die nu bezig is FUNimation leverd echt puik werk af.
oh kutquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Funimation levert de animatie niet, die brengt 't alleen uit in de VS.
Zou best kunnen ze leveren in iedergeval puik werk af.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
XEBEC is de animator, als ik me niet vergis.
Konichiwa Dakgoot.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zou best kunnen ze leveren in iedergeval puik werk af.
Wazaaaaaquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik dacht je komt altijd hallo tegen Peter zeggen en nu doe ik dat eens hier. Snapje?
Ja, dat snap ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik dacht je komt altijd hallo tegen Peter zeggen en nu doe ik dat eens hier. Snapje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:10 schreef Qunix het volgende:
Ik zal het maar niet te hard zeggen...hmm ik blijf er mixed feelings over hebben voor gundam SEEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het dan goedquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
> in b4 piraten tt
> maakt piraten tt
[ afbeelding ]
het zou zomaar kunnen in nederlandquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gedroomd dat we zijn gecarjacked door Somaliërs.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Miin ouders heb ik het laten zien gr grquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ga hem zo kijken als mijn ouders er niet bij zijn
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Miin ouders heb ik het laten zien gr gr
Dit is inderdaad nog wel iets wat ik aan m'n moeder zou kunnen doorsturenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Miin ouders heb ik het laten zien gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wtf is dit van loli anime
[ afbeelding ]
Hou het nu maar gewoon bij Suzumiya. Ik heb al genoeg K-ON!s en homo-gladiatorussen gezien, deze week.quote:
Niet genoeg piraten neem ik aan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hou het nu maar gewoon bij Suzumiya. Ik heb al genoeg K-ON!s en homo-gladiatorussen gezien --voor de rest van mijn leven.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nog niet nee. Post dat filmpje nog maar een keer.
quote:
Ah, even opnieuw kijkenquote:
quote:
Nee man die kleren zien er niet uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joho! Why is the cake gone?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ah, even opnieuw kijken.
[..]
[ afbeelding ]
wat nu weer ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed zo! Sakamichiquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:26 schreef marp0 het volgende:
Gister eerste 5 episodes van sakamichi no appollon gekeken...
Love it so far!! Geen hysterische gedoe en toch wel vermakelijke humor
![]()
![]()
Its the jazz menn
Sakamichiquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:26 schreef marp0 het volgende:
Gister eerste 5 episodes van sakamichi no appollon gekeken...
Love it so far!! Geen hysterische gedoe en toch wel vermakelijke humor
![]()
![]()
Its the jazz menn
Jupjup! Moanin' sinds vanmorgen al aan het luisterenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sakamichi
Hele toffe anime dat!!!
http://open.spotify.com/u(...)7ojRdBNY4c2QRfBFug17
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
pas om rond 05:00 naar bed gegaan en 1.5 uur geleden wakker
Waarom is dit herkenbaar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
pas om rond 05:00 naar bed gegaan en 1.5 uur geleden wakker
NEET-style.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is dit herkenbaar.
Ik heb een tijd lang zo geleefd. Nu niet meer gelukkig.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is dit herkenbaar.
Ik heb een tijd lang zo geleefd. Nu niet meer gelukkig.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:48 schreef omelette het volgende:
Sakamichi staat ook hoog op mijn to-watch lijstje. Ben nu nog even bezig met Clannad ~After Story~
Ik niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:10 schreef omelette het volgende:
[..]
Als ik Tomoya was had ik Kyou zo hard gedaan
Bron: http://www.theglobaldaily.net#ixzz2A3NMbVCdquote:(This story is still developing)
'Katawa Shoujo' Cutting: A local teenager remains in a critical condition tonight following an attempt to deliberately sever his arms after playing a Japanese-style dating sim.
Ryan Dunham in happier times
A community is in shock as last night local student Ryan Dunham convinced a friend to hack off his arms. The 16 year old was inspired by a video game called 'Katawa Shoujo', which translates as 'Deformed Girls'. The game involves the player seducing a group of disabled high school students, one of which lacks arms, and having sex with them. Dunham's parents and schoolmates were understandably shocked by the bizarre incident, his mother saying "I don't know why Ryan decided to throw his life away over a stupid game, the people who make this junk should be ashamed".
Dunham's friend (name withheld by request) used a large woodcutting axe to deliver the blows and intended to sever both arms but panicked and called an ambulance after nearly severing Ryan's right arm. Ryan had knocked himself out by consuming a large quantity of alcohol earlier in the night, but he left a message on his computer explaining the reasons behind his choice and telling his parents that his friend was not to blame. The message was also posted on social networking websites Reddit and 4chan. Several Reddit users tried to raise the alarm and alert authorities but it was too late. Paramedics rushed Dunham to Brantford General Hospital but were unable to re-attach the partially severed arm and were forced to amputate it. A local police spokesperson said they are looking into the incident but does not expect they will file charges.
Katawa Shoujo is a 'visual novel', a new style of video game popular in Japan where a player reads the action instead of plays it. The game has caused quite a splash online after finally being released, it was in development for 5 years. The game was created by a group of amateur game designers and is available to anyone free of charge, regardless of age. This follows the controversy over another visual novel called 'Rapelay' which Taina Bien-Aime, Executive Director of Equality Now, called "An abomination," continuing to say "These type of games have no place in our society, we are working with community leaders and government to stop the spread of toxic games like Disability Girls (Katawa Shoujo)".
Bleek dit niet een soort hoax te zijn?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:23 schreef Kyubey het volgende:
Oud nieuws, maar toch
[..]
Bron: http://www.theglobaldaily.net#ixzz2A3NMbVCd
Weet nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bleek dit niet een soort hoax te zijn?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Check je bron trouwens even..![]()
Robin verdient het niet om te te leven. gr grquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ritsu verdient het niet om te leven. gr gr
Wat is er nou weer mis met haarquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ritsu verdient het niet om te leven. gr gr
Je weet wat ik van haar vind.quote:
MJORUUUNIRRUUUUUU TOOOOOHNEEEDOOOOOquote:
En daarom mag ze niet levenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je weet wat ik van haar vind.
Dat hele drukke rotkarakter.
Kan haar mond niet houden
Brutaal
Onbeschoft.
Onder Arashimashou wordt alles beter.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
MJORUUUNIRRUUUUUU TOOOOOHNEEEDOOOOO
[..]
En daarom mag ze niet levendat wordt wat met dictator Robin.
Muhahaha. Dat is de eerste maatregel die ik heb genomen in mijn dictatuur.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Onder Arashimashou wordt alles beter.
Wil chrome Arashimashou nou verbeteren naar 'shoarmasaus'?
Kyuubei dictatuur. Not sure if want.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Muhahaha. Dat is de eerste maatregel die ik heb genomen in mijn dictatuur.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kyuubei dictatuur. Not sure if want.
Mensen met dit soort persoonlijkheidstrekjes schoppen het volgens mij sowieso niet ver. Of ik het nou doe, of dat de natuur een handje meehelpt..quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
MJORUUUNIRRUUUUUU TOOOOOHNEEEDOOOOO
[..]
En daarom mag ze niet levendat wordt wat met dictator Robin.
Ik wil samen met haar een dictatuur. Ze is alleen bang dat ik haar laat vermoorden omdat ik vind dat ze te machtig is, dus dat maakt samenwerking lastig grrrquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kyuubei dictatuur. Not sure if want.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JULLIE ZULLEN MIJ DIENEN HERHAAL JULLIE ZULLEN MIJ DIENEN
En Daarom Is Yui De Beste Keionquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
WEG MET RITSU
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
>quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
WEG MET RITSU
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
>![]()
New Dakgoot Waifu detected.
[..]
[ afbeelding ]
Come at me.
Mugi zou hem wel kunnen afschieten, die keyboard weegt al meer dan 23 kiloquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als zij dat ding op die manier afvuurt kunnen we haar straks van de muur schrapen![]()
Ja Mugi is hardcore.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mugi zou hem wel kunnen afschieten, die keyboard weegt al meer dan 23 kilo
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja Mugi is hardcore.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja Mugi is hardcore.
[ afbeelding ]
FYL.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
boh ik kan maar niet wennen aan die gundam 00 modellen dat ze geen jet thrusters hebben
Genki desu!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Brutaal
Onbeschoft.
ach, het is weer eens wat anders.. maar niet mijn ding iig..quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Brutaal
Onbeschoft.
die wenkbrauwen die ruineren het hele plaatjequote:
Ik heb die tweede niet gekekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tonari no Kaibutsu-kun of Sukitte Ii Na Yo; welke van die 2 is volgens jullie de beste Shoujo dit seizoen? Ik vind ze allebei erg vet, en ook zo ''lief''
Balalaika!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
BALLS BALLS BALLS BALLS OF STEEEL
[ afbeelding ]
Kijk eigenlijk alleen die eerste. Typisch gevalletje van "Ik ben blij dat ik deze serie niet na één aflevering heb afgezet dankzij de drie-afleveringen-regel."quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tonari no Kaibutsu-kun of Sukitte Ii Na Yo; welke van die 2 is volgens jullie de beste Shoujo dit seizoen? Ik vind ze allebei erg vet, en ook zo ''lief''
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Balalaika!![]()
Duke Nukem!![]()
Mugi!
[..]
Kijk eigenlijk alleen die eerste. Typisch gevalletje van "Ik ben blij dat ik deze serie niet na één aflevering heb afgezet dankzij de drie-afleveringen-regel."
Sukitte Ii Na Yo is wel tof, als je tijd over hebt; zeker kijkenquote:
Nee dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Sukitte Ii Na Yo is wel tof, als je tijd over hebt; zeker kijken
Komt ik anders in de macht van de Duistere Zijde?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Minder FOK! meer anime, young padawanees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Zonder dat filmpje vind ik de muziek best wel fijn om naar te luisteren, maar omdat ik 1 keer dat filmpje heb gezien, kan ik het nu niet meer luisteren zonder dat ik mij dat filmpje weer ga inbeelden.quote:
Kan denk ik niet meer live zijn, was deze nachtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
USA prez debate live zit te kijken!
Ik bedoel, zat te kijken!live!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kan denk ik niet meer live zijn, was deze nacht
Horses and Bayonets
Oooh, op die manierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik bedoel, zat te kijken!live!
Romney is helemaal fucking gestoord en ging van buitenlands beleid(1ste vraag) naar binnenland(economisch).quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oooh, op die manier
En, wat vond je ervan?
Oke, da's best wel smerig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Romney is helemaal fucking gestoord en ging van buitenlands beleid(1ste vraag) naar binnenland(economisch).Net als de rest van debat,is hij diep in kontje genaaid door Obama
Ik kan niet wachten om te horen wat Jon Stewart en Steven Colbert daar over te zeggen hebben.quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Romney is helemaal fucking gestoord[citation needed] en ging van buitenlands beleid(1ste vraag) naar binnenland(economisch).Net als de rest van debat,is hij diep in z'n kontje genaaid door Obama
Het is een soort van Gyou maar dan met manneverslindende vagina's en penislasso's als ik het me goed herinner.quote:
Stewart en Colbertquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om te horen wat Jon Stewart en Steven Colbert daar over te zeggen hebben.
[..]
Pics or it didn't happen!
Dafuq?quote:
quote:
Heb jij zijn andere films ook gezien? Misschien die eerst maar eens kijken voordat ik voor de derde keer 5cm per second ga kijkenquote:
kan kloppenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik meer ervaringen mee
5cm per secondquote:
Ik heb The Promise Made In Our Early Days of zo gezien. Was wel goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:00 schreef omelette het volgende:
[..]
Heb jij zijn andere films ook gezien? Misschien die eerst maar eens kijken voordat ik voor de derde keer 5cm per second ga kijken
The Place Promised in Our Early Daysquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb The Promise Made In Our Early Days of zo gezien. Was wel goed.
Ja ben een beetje verward vandaag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:25 schreef omelette het volgende:
[..]
The Place Promised in Our Early Days
Bijna 1000 hoofdstukkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hajime no Ippo! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik herken het chrome-filter gr grquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
toch wel goed gelukt nu nog wat met de filters spelen
[ afbeelding ]
is geen chromequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik herken het chrome-filter gr gr
Nicequote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Basmati rijst met roerbaksaus en gegrilde plate rib(6 stuks,in marinade)
2 blikken Dr Foots
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:12 schreef .Cake. het volgende:
He he, eindelijk heb ik vanavond tijd om weer wat voor animees te schrijven. Sociale leven, ziekte en arbeidsverplichtingen hebben mij daar tot nu toe van weerhouden de afgelopen twee weken.
Dus vanavond is er weer leesvoer!
Ga dan colorful kijken als je die nog niet gezien hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Genoteerdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:22 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ga dan colorful kijken als je die nog niet gezien hebt
Baas van deze thread.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb ALLES gezien van Pokémon. Heb ook alle games uitgespeeld
En dan bedoel ik ook echt alles he. Ik was dé baas van mijn straat toen ik bij Ruby en Saphire ontdekt had hoe je Regirock etc. kon vangenquote:
EENS!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hajime no Ippo! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij waren ze jaloers op mijn lvl100 Plonsje* in Silver.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En dan bedoel ik ook echt alles he. Ik was dé baas van mijn straat toen ik bij Ruby en Saphire ontdekt had hoe je Regirock etc. kon vangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Je Pokémon bijnamen geven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Bij mij waren ze jaloers op mijn lvl100 Plonsje* in Silver.![]()
* Dit is natuurlijk een Lapras.
Doen alsof je dat zelf stiekem nooit gedaan hebtquote:
Nooit gedaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Doen alsof je dat zelf stiekem nooit gedaan hebt
uberhaupt pokemon gehad hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Doen alsof je dat zelf stiekem nooit gedaan hebt
waarom?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Disgusting.
Ga het snel spelen.
Doe jij het ook??quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Morgen tussen 05:00 en 10:00, e-gitaar oefenen(5 uur lang dus)![]()
Eerst wel snaren tunen,natuurlijk
Je hebt echt wat gemist. Echt een schande. Algemene kennis ook een beetje, om minstens toch wel 20 pokémons te kunnen noemen.quote:
Weet je toch heel goed?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt echt wat gemist. Echt een schande. Algemene kennis ook een beetje, om minstens toch wel 20 pokémons te kunnen noemen.
Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet je toch heel goed?
ik kan er 2 noemen, dat vind ik meer als voldoende algemene kennis: pikachu en charizardquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt echt wat gemist. Echt een schande. Algemene kennis ook een beetje, om minstens toch wel 20 pokémons te kunnen noemen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan er 2 noemen, dat vind ik meer als voldoende algemene kennis: pikachu en charizard
True. Maar Haruhi kijk je niet voor Haruhi. Haruhi kijk je voor Kyon.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
aw.. cute... maar voor de rest vind ik het maar een irritant personage
Jullie moeten echt Super Effective gaan lezen. Om in het thema te blijven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die ken ik wel. Geniaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jullie moeten echt Super Effective gaan lezen. Om in het thema te blijven.
wie is dat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
True. Maar Haruhi kijk je niet voor Haruhi. Haruhi kijk je voor Kyon.
Jaa Super Effective is leuk! Jammer dat ze zo weinig nieuwe strips hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jullie moeten echt Super Effective gaan lezen. Om in het thema te blijven.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kyon is de eigenlijke hoofdpersoon van de serie en tevens de narrator ja.
Probeerde een Kyon gifje te vinden maar ik kwam deze tegen en die vond ik leuker.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kyon is de eigenlijke hoofdpersoon van de serie en tevens de narrator ja.
Probeerde een Kyon gifje te vinden maar ik kwam deze tegen en die vond ik leuker.
[ afbeelding ]
aha, duidelijk...quote:
Maar het gaat dan ook om de waifu's en niet je character.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag dit en moest aan dit topic denken
over waifu's gesproken, ik heb mijn oude waifu teruggevonden, Erika van medabotsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar het gaat dan ook om de waifu's en niet je character.
Aha dus jij bent meer van de loli'squote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
over waifu's gesproken, ik heb mijn oude waifu teruggevonden, Erika van medabots
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Aha dus jij bent meer van de loli's
ligt eraan welke je bedoelt:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is het overigens nog gelukt met je pc?
Welcome to the NHK. Gr grquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:47 schreef Kyubey het volgende:
Vanmiddag maar eens Kaibutsu en Chuuni kijken.
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
ben benieuwd hoe mijn ouders gaan reageren als ik een adnere opleiding ga doen
zit eraan te denken om toch de applicatie ontwikkelaars kant op te gaanquote:
Whatever you do, do it in C.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zit eraan te denken om toch de applicatie ontwikkelaars kant op te gaan
Goed idee. Veel plezier met je veel betere leven.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:33 schreef Kyubey het volgende:
Ik ga Japankunde studeren. Daar is alles beter, zoals de cultuur, de media, het onderwijs, de werkplekken, enzovoort. Als je daar woont is elke dag namelijk als in een anime.
Gr gr
echt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:33 schreef Kyubey het volgende:
Ik ga Japankunde studeren. Daar is alles beter, zoals de cultuur, de media, het onderwijs, de werkplekken, enzovoort. Als je daar woont is elke dag namelijk als in een anime.
Gr gr
Doen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zit eraan te denken om toch de applicatie ontwikkelaars kant op te gaan
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Whatever you do, do it in C.
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:33 schreef Kyubey het volgende:
Gr gr
Zeg alleen niet bij het vliegveld dat je chaos wil verspreiden. Dat valt niet goed bij de douane.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
echt?dan hoef je nooit te werken voor je geld, dat krijg je dan automagisch
* mschol boekt vliegticket...
Man, ik kreeg daar zware oogziektes van. Dit is veul fijner.quote:
Vergelijk de OP van ep 3 met 4. Vooral het Pillow-senpai stukje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb er nooit zo op gelet... even vergelijken hoor
Oh ja, dat hebben ze een beetje veranderd ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Man, ik kreeg daar zware oogziektes van. Dit is veul fijner.
[..]
Vergelijk de OP van ep 3 met 4. Vooral het Pillow-senpai stukje.
Is daar iets mis mee desu?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:08 schreef Kyubey het volgende:
Ah fuck, die ene met de staarten is een desu-monster![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet overigens niet de Lite aflevering!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik zou mijn hele chuuni en k-on folder moeten raren om ze te delen
Jouw K-ON folder moet echt iets van 6.7GB zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik zou mijn hele chuuni en k-on folder moeten raren om ze te delen
Valt mee is iets van 211mb waarvan meer dan 150mb van yui isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jouw K-ON folder moet echt iets van 6.7GB zijn
Impossibru.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Valt mee is iets van 211mb waarvan meer dan 150mb van yui is
nietin de muv luv threads zittenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
/a/
Wie gaat er mee naar /pol/
Daarom /a/, /v/, /vg/ /R9K/ voor al je feels en /int/ voor de bullshitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:51 schreef Arashimashou het volgende:
Laat ook maar /pol/ is vanzelfsprekend gay as fuck.
Wie gaat een topic openen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Daarom /a/, /v/, /vg/ /R9K/ voor al je feels en /int/ voor de bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |