http://www.ntr.nl/html/nachtvandepopmuziek/quote:Zaterdag 20 oktober 2012 is er weer een nieuwe Nacht van de Popmuziek!
In de Nacht van de Popmuziek, ruim drie uur live op Nederland 3, biedt de NTR popliefhebbers bijzonder en vaak nog nooit vertoond archiefmateriaal. Alleen maar live registraties, ingeleid en van anekdotes voorzien door Matthijs van Nieuwkerk, Leo Blokhuis en verzamelaar Fenno Werkman.
Met ondere andere B.B. King en Etta James; Cheap Trick; De Heideroosjes met het Metropole Orkest; The Average White Band; Hall & Oates; één van de laatste concerten van Lynyrd Skynyrd voor het vliegtuigongeluk; David Bowie met een als non verklede Marianne Faithfull; en Paul Weller met The Jam. Ook zullen we aandacht besteden aan dit jaar overleden muzikanten zoals bijvoorbeeld Robin Gibb van de Bee Gees en Levon Helm van The Band.
In de loop van de nacht komt ook de smaak en keuze van het publiek aan bod. Voorafgaand en tijdens de uitzending kan iedereen namelijk via deze site een verzoekje doen uit een lijst van 36.000 live-opnamen in het archief van VJ en verzamelaar Fenno Werkman. Het gaat niet om de meeste stemmen, maar de verzoekjes met het mooiste verhaal erachter komen in de uitzending.
Ook tijdens de uitzending wordt het publiek via het tweede scherm (laptop, tablet en smartphone) actief bij het programma betrokken. Want naast de verzoekjes moeten er harde keuzes gemaakt worden: wordt het Blur of Oasis? Wordt het Tears for Fears of de Pet Shop Boys? Hiernaast kan je reageren, twitteren, krijg je veel achtergrondinformatie en is er extra videomateriaal.
En meteen het nieuwe topic openen ook nogquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, eredivisie klaar, tijd voor muziek
Net als na de vorige?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
Stones gaan stoppen na deze concertreeks.
Ja ik kwam toevallig toch langs. Maar ik open alleen topics waar ik ook in post hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
En meteen het nieuwe topic openen ook nog
Eerst zien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
Stones gaan stoppen na deze concertreeks.
Mooiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik kwam toevallig toch langs. Maar ik open alleen topics waar ik ook in post hoor
Nee, het is nu echt wel over en uit na die komende tour.quote:
quote:
ik vraag me af wat mick in zijn boek over keif zegtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het is nu echt wel over en uit na die komende tour.
En Keith heeft zo een hekel aan Mick (Brenda) dat ie echt niet verder wil.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:50 schreef golfer het volgende:
Het is wel ouwe lullenmuziek allemaal, aldus deze ouwe lul.
/ouder dan Matthijs en Leo.
Wel terecht ja.quote:
Klopt, Tears for fears is het nieuwste wat ik heb gezien sinds ik ingeschakeld ben. Ik mis zo vaak aandacht voor bandjes zoals radiohead, blur, oasis, rhcp bij alles wat dwdd en de daaraan gerelateerde redactieleden met muziek doen. Is allemaal populair genoeg, maar liever laten ze voor de zoveelste keer Otis Redding zien. Of juist weer eens Tim Knol Wel prachtig (vooral otis dan), maar de aandacht is niet echt evenredig verdeeld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:50 schreef golfer het volgende:
Het is wel ouwe lullenmuziek allemaal, aldus deze ouwe lul.
/ouder dan Matthijs en Leo.
Radiohead was vorig jaar aan bod geweest hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:52 schreef thettes het volgende:
[..]
Klopt, Tears for fears is het nieuwste wat ik heb gezien sinds ik ingeschakeld ben. Ik mis zo vaak aandacht voor bandjes zoals radiohead, blur, oasis, rhcp bij alles wat dwdd en de daaraan gerelateerde redactieleden met muziek doen. Is allemaal populair genoeg, maar liever laten ze voor de zoveelste keer Otis Redding zien. Of juist weer eens Tim Knol Wel prachtig (vooral otis dan), maar de aandacht is niet echt evenredig verdeeld.
The Beatles/Bob Dylan = alles in hun beleving.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:52 schreef thettes het volgende:
[..]
Klopt, Tears for fears is het nieuwste wat ik heb gezien sinds ik ingeschakeld ben. Ik mis zo vaak aandacht voor bandjes zoals radiohead, blur, oasis, rhcp bij alles wat dwdd en de daaraan gerelateerde redactieleden met muziek doen. Is allemaal populair genoeg, maar liever laten ze voor de zoveelste keer Otis Redding zien. Of juist weer eens Tim Knol Wel prachtig (vooral otis dan), maar de aandacht is niet echt evenredig verdeeld.
Heb ik niet gezien toen. Misschien kijk ik net op de verkeerde momentenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Radiohead was vorig jaar aan bod geweest hoorEn volgens mij meer bands die jij noemt.
[Ekdom]Hallo, is Paul Weller?[/Ekdom]quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie vragen om nieuwe muziek, Paul Weller is dan nog vrij nieuw.
En vreselijk
tjaaa, toch is dat ook wel weer zo natuurlijk :pquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The Beatles/Bob Dylan = alles in hun beleving.
Radiohead was een keuzenummer toen. Weet niet meer tegen welk nummer, zo ver gaat m'n nutteloze geheugen niet meerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien toen. Misschien kijk ik net op de verkeerde momenten
The Velvet Underground en Bowie vind ik ook al prima hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Bosbeetle het volgende:
in dit soort programmas mis ik altijd randjes en rafeltjes waarom geen electric prunes, 13th floor elevators, silver apples, white noise, frank zappa ... de mensen die de jaren 60 echt interessant maakten
Mijn request vorig jaar (Pearl jam op Pinkpop) is ook gedraaid toenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Radiohead was vorig jaar aan bod geweest hoorEn volgens mij meer bands die jij noemt.
In de huidige database zit wel één!!! radioheadnummer. Paranoid Android. Als je dan ziet dat je 15 verschillende Joe Jackson tracks kan kiezen, dan zie ik een ondervertegenwoordigingquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Radiohead was een keuzenummer toen. Weet niet meer tegen welk nummer, zo ver gaat m'n nutteloze geheugen niet meer
Oh, die had jij aangevraaagd? Met dat legendarische optreden toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn request vorig jaar (Pearl jam op Pinkpop) is ook gedraaid toen
Leo is een groot Radiohead fan, laat geen kans onbenut te melden hoe GROOT de band isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Radiohead was een keuzenummer toen. Weet niet meer tegen welk nummer, zo ver gaat m'n nutteloze geheugen niet meer
Da's idd wel heel weinigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef thettes het volgende:
[..]
In de huidige database zit wel één!!! radioheadnummer. Paranoid Android. Als je dan ziet dat je 15 verschillende Joe Jackson tracks kan kiezen, dan zie ik een ondervertegenwoordiging
meh beetje te vaak gezienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Velvet Underground en Bowie vind ik ook al prima hoor.
Uhuquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, die had jij aangevraaagd? Met dat legendarische optreden toch?
mooi concert hèquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:56 schreef thettes het volgende:
Maar het meeste wat ik nu hoor vind ik ook mooi hoor. Zondag nog dikke twee uur radiohead aangehoord dus ik zal verder niet klagen
Rare databasequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:57 schreef Desunoto het volgende:
Je kan ook uit 20 verschillende Rihanna nummers kiezen. Maar ik denk niet dat ze zoiets gaan uitzenden, al komt er iemand met "een mooi verhaal".
Ja klopt, ik vind ook dat hier wel wat meer aparte aandacht getoond mag worden. Maar ik zou ook al blij zijn als ze The Smiths en New Order erin gooien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
meh beetje te vaak geziendat weten ze bij dit soort programma's toch ook dat de mensen dat wel kennen....
ik had in dit geval liever een compleet nummer van nina hagen gezien bijvoorbeeld maar dat werd echt zo vervelend weggeknipt zo van we hebben dit maar hihihahaho het is te stom om te laten zien.
http://live.ntr.nl/quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar kan ik die database vinden?
http://live.ntr.nl/#verzoekplaatquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar kan ik die database vinden?
Valt ook een beeetje in dezelfde categorie ja. Maar dan meer voor de jaren 80. Het wat alternatievere maar wel gewoon zeer bekende circuit die die tijden interessant maakten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind ook dat hier wel wat meer aparte aandacht getoond mag worden. Maar ik zou ook al blij zijn als ze The Smiths en New Order erin gooien.
quote:
Ja, Jim had inspiratiequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er een nieuwe DVD van The Doors uitgekomen?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop dat hun comeback niks afdoet aan het oude materiaal.
Die, Pixies en New Order, mijn favorieten van voor 1990.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
The Smiths moeten wel langs komen
Ze moeten gewoon bij houden wat ze laten zien bij dit soort dingen en die vervolgens wegstrepen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind ook dat hier wel wat meer aparte aandacht getoond mag worden. Maar ik zou ook al blij zijn als ze The Smiths en New Order erin gooien.
Hippie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
* golfer bij het graf van Jim.
pere lachaisse (schrijf je dat zo?)quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n hoofd is al 'op'?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Yups en vele andere beroemdheden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:02 schreef thettes het volgende:
[..]
pere lachaisse (schrijf je dat zo?)
Ben ik ook geweest ooit eensook bij Edith Piaf toch?
Ik zag een keer een programma op de BBC - daar hadden ze echt een hele goede mix. Geweldig programma.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon bij houden wat ze laten zien bij dit soort dingen en die vervolgens wegstrepen...
in die paradiso docu hiervoor werd het heel mooi aangegeven.. er is steeds meer mainstream en je moet wel aan de goede kant blijven zitten.. dat moeten ze bij dit soort programma's nog eens leren .. maarja het zijn dan ook geen pop podia programmeurs.
een jim bio heeft mijn leven als 15 jarige wel veranderd....quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Dank u!!!!! Zwaar overgewaardeerd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Flikker toch op met die Bruce. Elke keer weer
Als ze Streets of Philadelphia draaien vergeef ik het ze, maar anders.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
editquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze Streets of Philadelphia draaien vergeef ik het ze, maar anders.
Of Badlands.
hij kan me echt niet boeien.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zag het welquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze Streets of Philadelphia draaien vergeef ik het ze, maar anders.
Of Badlands.
Ja ik kon even niet op de naam komenquote:
Maar je bent wel te laat.quote:
Jaaaquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Gooi dan een tom waits erin met iets van swordfishtrombones!
Hij lijkt mij erg sympathiekquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef golfer het volgende:
Bruce heb ik nooit iets mee gehad en nog steeds niet.
Want?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
een jim bio heeft mijn leven als 15 jarige wel veranderd....
Grappig om te zien dat jongeren nog steeds daar iets mee hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:06 schreef D. het volgende:
De film van The Doors is de film die ik het vaakst gezien heb van alle films
Ik weet niet zijn manier van leven sprak mij als 15 jarige erg aan... het mythische narsicistische poetische anarchistische gevaarlijke...quote:
Toch niet die 1991 film? Die vond ik echt helemaal niks.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:06 schreef D. het volgende:
De film van The Doors is de film die ik het vaakst gezien heb van alle films
Om nou iedereen die jonger is dan jou gelijk voor 'jongere' uit te maken is wat overdrevenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat jongeren nog steeds daar iets mee hebben.
Ik dacht: ik houd mijn mond maarquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Om nou iedereen die jonger is dan jou gelijk voor 'jongere' uit te maken is wat overdreven
Sorry. Hoe oud/jong ben je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef D. het volgende:
Om nou iedereen die jonger is dan jou gelijk voor 'jongere' uit te maken is wat overdreven
jawel die met val kilmer ...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Toch niet die 1991 film? Die vond ik echt helemaal niks.
Ja, die van Oliver Stonequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Toch niet die 1991 film? Die vond ik echt helemaal niks.
Lekker jong nog.quote:
Begin jaren 80 konden ze er ook wat van hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:10 schreef WeezerButler het volgende:
Goed kapsel. Die 70s kapsels blijven het coolst
Zo zagen wij dat nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:10 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Daar is Jim Morrison echt een soort psychopaat.
Sommige is wel goed (Otis bv, Sam Cooke), maar over het algemeen deel ik die mening. Wat ook heeeeel glad is is Bill Withers, maar dat is desondanks weer fantastisch mooi.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb niet zoveel met soul mij te glad....
Te vrolijk zonder echte emotie... of ben ik nu te diep.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb niet zoveel met soul mij te glad....
Ik heb als blanke, net als Willem van Hanegem, ooit een extra permanentje in mijn toch al krullende haar laten zetten en een Afro-kapsel gehad. Moest je onderhouden met zo'n special steekkam.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:10 schreef WeezerButler het volgende:
Goed kapsel. Die 70s kapsels blijven het coolst
hmm ik heb een paar bios van hem gelezen.. en hij lijkt mij ook echt behoorlijk gevaarlijk .. voornamelijk voor zichzelfquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:10 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Daar is Jim Morrison echt een soort psychopaat.
soul heeft altijd heeeeel veel emotie .. van die ik lul je nu het bed in emotiequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te vrolijk zonder echte emotie... of ben ik nu te diep.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:
als ik moet kiezen tussen blur en oasis kies ik altijd voor pulp of radiohead.
Radiohead vind ik teveel verschillen, maar voor mij staan Pulp, Suede, The Verve, The Stone Roses en Supergrass boven allebei.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:
als ik moet kiezen tussen blur en oasis kies ik altijd voor pulp of radiohead.
Tja, Song 2 had nog enige kans gehad.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef WeezerButler het volgende:
Blur anytime. Maar de massa gaat natuurlijk voor Wonderwall....
Hopelijk doen ze dan oude live optredens. Oasis net voor het uiteenvallen gezien, was nog steeds top.. van de zomer Stone Roses en dat was ronduit zielig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radiohead vind ik teveel verschillen, maar voor mij staan Pulp, Suede, The Verve, The Stone Roses en Supergrass boven allebei.
Het nummer bestond in jouw jeugd, dus het kan jeugdsentiment zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
Echte muziek
Alleen geen jeugdsentiment, dat is alleen voor de echt ouderen
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
Echte muziek
Alleen geen jeugdsentiment, dat is alleen voor de echt ouderen
Ik heb idd jeugdsentiment voor een album van Kate & Anne McGarrigle, terwijl dat album 25 jaar voor mijn geboorte uitkwamquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Het nummer bestond in jouw jeugd, dus het kan jeugdsentiment zijn
Britpopquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef MilaNL het volgende:
Blur en Oasis de "grote strijd van de jaren 90"?
bij mij ging die tussen rage against the machine en the prodigyquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef MilaNL het volgende:
Ants in your pants and need to dance???quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:18 schreef WeezerButler het volgende:
Heeeeeeey Bo Diddley, ik dans door het huis
Speelde vooral in Engeland kan ik me herinneren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef MilaNL het volgende:
Vind ik toch wel 2 heel verschillende dingen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bij mij ging die tussen rage against the machine en the prodigy![]()
ze hebben allebei gewonnen al doet die laatste het tegenwoordig een stuk beter dan de eerste
Ik zie de vergelijking nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bij mij ging die tussen rage against the machine en the prodigy![]()
ze hebben allebei gewonnen al doet die laatste het tegenwoordig een stuk beter dan de eerste
Niet de mijne.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:20 schreef thettes het volgende:
[..]
Leo leest je briefjesgelukkig maar.
die is er ook niet maar bij mij op school moest je kiezen tussen killing in the name en outer space.. ik geloof dat ik niet gekozen hebquote:
Outer spacequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die is er ook niet maar bij mij op school moet je kiezen tussen killing in the name en outer space.. ik geloof dat ik niet gekozen heb
Raar dat dat 'moest'quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die is er ook niet maar bij mij op school moest je kiezen tussen killing in the name en outer space.. ik geloof dat ik niet gekozen heb
Out of Space vind ik niet echt hun geweldigste nummer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die is er ook niet maar bij mij op school moest je kiezen tussen killing in the name en outer space.. ik geloof dat ik niet gekozen heb
schoolfeesten met drive in show ....quote:
Volgens mij is Mexicanobakker jonger.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
Volgens mij ben ik de jongste persoon in dit topic![]()
Er bestond wel heel veel muziek in mijn jeugd, maar dat maakt het niet allemaal jeugdsentimentquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Het nummer bestond in jouw jeugd, dus het kan jeugdsentiment zijn
waarschijnlijk was het betere werk nog nonexistent op dat momentquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Out of Space vind ik niet echt hun geweldigste nummer.
Als 1988 voor je geboortejaar staat, dan hey, ik ben ook van dat bouwjaarquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben jongerquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
aan je username te zien vermoed ik dat ik twee jaar ouder ben ja :pquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben 19.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is Mexicanobakker jonger.
Echte bouwjaar is 89quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als 1988 voor je geboortejaar staat, dan hey, ik ben ook van dat bouwjaar
drive in show.. er werd gestemd door zo'n dj met veel echo welke e e e plaaaa a a a a at wil je hor en en en en en.... etc.quote:
Nee, want de 2 nummers die daarvoor uitkwamen waren beterquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef thettes het volgende:
[..]
waarschijnlijk was het betere werk nog nonexistent op dat moment
Ah, dan ben ik dus ouderquote:
Voor een drive-in show had ik Rage gekozenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
drive in show.. er werd gestemd door zo'n dj met veel echo welke e e e plaaaa a a a a at wil je hor en en en en en.... etc.
charly says ...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want de 2 nummers die daarvoor uitkwamen waren beter
Wat vind jij van al deze ouwe knarren?quote:
Jonkiesquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik dus ouderMaar ik zie net dat Mexicanobakker het echte broekie onder ons is
lemmy stylequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef thettes het volgende:
wel in prachtige houding zoals altijd, die liam.
En de beste band sinds Oasis is One Direction?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Beste band sinds The Beatles And Stones
Ik kan het wel waarderen. Grootste deel van mijn muziekcollectie is uit 86-92quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat vind jij van al deze ouwe knarren?
Kasabian/Musequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de beste band sinds Oasis is One Direction?
Intussen hou je het wel goed vol Karinaquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef Karina het volgende:
Plaspauze voor mij. Hier houd ik niet van.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zullen we die aanvragen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoor ook liever jou uit je k*t kletteren dan Oasis.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef Karina het volgende:
Plaspauze voor mij. Hier houd ik niet van.
Goed plan. Ik hoorde ze vanavond al in het Philips stadionquote:
Ik zou er een cd van kopenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoor ook liever jou uit je k*t kletteren dan Oasis.
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Intussen hou je het wel goed vol Karina
Ik dacht al aan Take Thatquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:27 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Je kan wel de Backstreet Boys aanvragen
when two tribes go to war .... iets iets iets scooooooooooooooooooorequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:28 schreef Karina het volgende:
Iets van Frankie goes to Hollywood zou ook wel leuk zijn.
Liever New Order dan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:28 schreef Karina het volgende:
Iets van Frankie goes to Hollywood zou ook wel leuk zijn.
A point is all that you can scorequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
when two tribes go to war .... iets iets iets scooooooooooooooooooore
Scooterquote:
Ik zat al na te denken waarom ik dit de laatste tijd zo vaak hoorde maar niet in deze variantquote:
Dan konden we tenminste lachen ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef Bosbeetle het volgende:
het gaat niet lang duren en dan wordt dit de avond van blues muziek gepresenteerd door johan derksen..
Of iedere zaterdagavondquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kunnen ze niet de hele nacht doorgaan
Niet rullevantquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef Bosbeetle het volgende:
het gaat niet lang duren en dan wordt dit de avond van blues muziek gepresenteerd door johan derksen..
Het is weer bijna kerst, daarna een week lang iedere dag een uurquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kunnen ze niet de hele nacht doorgaan
Moet er eerlijk gezegd niet aan denken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog beterquote:
Er is elke zaterdagavond muziek op tv! Toppop 3 en daarna meestal een docu.quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is weer bijna kerst, daarna een week lang iedere dag een uur
En 3onstage.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is elke zaterdagavond muziek op tv! Toppop 3 en daarna meestal een docu.
En de hele dag radio 2 aanquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is weer bijna kerst, daarna een week lang iedere dag een uur
+1quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
Maar ik stem net als vorig jaar voor elke week een nacht van de popmuziek.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:33 schreef WeezerButler het volgende:
Misschien moet die lui van the Voice of Holland hier is naar kijken. Zo doe je dus muziek
Voice heeft toch niets met muziek te maken?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:33 schreef WeezerButler het volgende:
Misschien moet die lui van the Voice of Holland hier is naar kijken. Zo doe je dus muziek
er kan zoveel in, alleen is daar de tijd niet voor ....quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens prodigy, underworld, state808, technotronic, beastie boys, hadden hier allemaal in gekunt.
Of voor de 80s the cure, the smiths, the cult, the fall, throbbing gristle, swans,
souixie and the banshees zie je ook veel te weinig op de nederlandse tv.
Weet je wat dat wel niet kost?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:33 schreef Karina het volgende:
Al doen ze dit maar 1 keer in de maand, zou ook al mooi zijn.
dat doen ze wel inmiddels elke vrijdag topop3 en een muziek docuquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:31 schreef Karina het volgende:
Volgens mij riepen we dat vorig jaar ook: kan dit niet elke zaterdagavond.
klopt, rap is al helemaal ondergeschoven. Public Enemy, Run DMC, kan toch best? Of helemaal beastie boys.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens prodigy, underworld, state808, technotronic, beastie boys, hadden hier allemaal in gekunt.
Of voor de 80s the cure, the smiths, the cult, the fall, throbbing gristle, swans,
Zeker, erg leuk. Zoveel muziek is er niet op tv.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat doen ze wel inmiddels elke vrijdag topop3 en een muziek docugoede zaak!
Siouxsiequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Zaterdagquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat doen ze wel inmiddels elke vrijdag topop3 en een muziek docugoede zaak!
80's namen erg goed.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef Bosbeetle het volgende:
tijd en wil... ze gaan wel expliciet voor de hitjes en die zijn eigenlijk het minst interessant.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
er kan zoveel in, alleen is daar de tijd niet voor ....
Niet voor jou misschien, maar wel voor het 'grote publiek'. Anders waren het ook geen hitjes geweestquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tijd en wil... ze gaan wel expliciet voor de hitjes en die zijn eigenlijk het minst interessant.
Matthijs en Leo wilden wel, maar het mocht/kon niet van hogerhand, zei-ie eens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:33 schreef Karina het volgende:
Al doen ze dit maar 1 keer in de maand, zou ook al mooi zijn.
Ik vind dat ze toch veel 'minder bekende' nummers draaienquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tijd en wil... ze gaan wel expliciet voor de hitjes en die zijn eigenlijk het minst interessant.
Jammer. Een paar jaar geleden had je wel op The Box elke vrijdag classic video clips, was ook altijd leuk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:36 schreef bfx het volgende:
[..]
Matthijs en Leo wilden wel, maar het mocht/kon niet van hogerhand, zei-ie eens.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
80's namen erg goed.
Wat mij betreft ook New Order (en dan iets anders dan Blue Monday 88), Sonic Youth, Crass, Minor Threat, Pixies, Sonic Youth, Cranes, Kyuss)
Vind het inderdaad wel ok, maar het is net niet helemaal wat ik zou kiezen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat ze toch veel 'minder bekende' nummers draaien
Ja, die heb ik ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Candy Dulfer doet hier een erg leuke versie van op een live cd.
Zo goed dat ik ze 2x erin heb gezet zie ik nu.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat ze toch veel 'minder bekende' nummers draaien
Like a bossquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik heb nog geen nummer gehoord dat ik niet ken.
Ik ook niet en zo een muziekkenner ben ik niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Daar kent iedereen ook alleen Fool's Gold vanquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
The Stone Roses mogen ook wel langskomen
nee dat niet, ik vind muziek die ik nog niet ken vaak veel leuker.quote:
Dat is jammer, genoeg betere nummersquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kent iedereen ook alleen Fool's Gold van
Het stond ook tussen 'jesquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |