Zo fanatiek ben ik nou ook weer niet hoorquote:
Nee, dat zegt me zo niet wat maar Google Maps biedt uitkomstquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zo fanatiek ben ik nou ook weer niet hoor
Ik vis hier in de buurt wel eens samen met mn vader.. Vlakbij de Rotte.. Ken je daaah?
Mn meest bijzondere vangst was een schildpadje
Hehehehe, ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:44 schreef Faxie het volgende:
Avond
Jaleesa, je hebt wat weg van Paris Hilton, maar op een goede manier
Tevens was mijn beste vangst ooit een horloge, I kid you not
Zat het kind er nog op?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, ik dacht hetzelfde
Ik ving eens een kinderfietsje
Dat kind ook denk ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg
Dan was ik getraumatiseerd geweest
quote:
Beetje flauw al dei mensen die van hun eigen comments screenshots gaat zitten makenquote:
True, true.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:52 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Beetje flauw al dei mensen die van hun eigen comments screenshots gaat zitten maken
"Loller doelt op -> comment was placed a few seconds ago"
Gojiraquote:Lie awake
Just cannot move
My arms and legs
I'm paralyzed
Don't recall how to free
Myself from this
In the heart of the dark
My face contorted
Don't know how to
Reach the light
But I feel so bad
Like a freak in a cage
Ja, jullie zijn niet zo van de Death Metal geloof ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
It was you
It was you
It was you
It was you
Ligt er aan...wat death metal nou precies is want ik weet het niet!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn niet zo van de Death Metal geloof ik
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan...wat death metal nou precies is want ik weet het niet!
Nee, is niet echt mijn dingquote:
Ik luister alle extremenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn niet zo van de Death Metal geloof ik
Dat hoor ik wel vaker jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:44 schreef Faxie het volgende:
Avond
Jaleesa, je hebt wat weg van Paris Hilton, maar op een goede manier
Tevens was mijn beste vangst ooit een horloge, I kid you not
Daarom zegt hij er ook duidelijk bij dat het bij jou op een goede manier isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker ja
Vind haar wel best lelijk
Ik bedoel dit positiever dan het wellicht overkomtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker ja
Vind haar wel best lelijk
Smooth Faxquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bedoel dit positiever dan het wellicht overkomt:
Zij heeft iets heel sletterigs, maar jij hebt dat niet
Ik ben hier zo slecht inquote:
Thanks though.. Ik had liever dat mn bankrekening op die van haar lijktquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bedoel dit positiever dan het wellicht overkomt:
Zij heeft iets heel sletterigs, maar jij hebt dat niet
Dat deed je goed heurquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben hier zo slecht in
En ik wil alleen maar mooie meisjes leuke complimentjes geven, meer niet hoor
Don't we allquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thanks though.. Ik had liever dat mn bankrekening op die van haar lijkt
quote:
Dan word jij toch ook fotomodelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thanks though.. Ik had liever dat mn bankrekening op die van haar lijkt
Zou ik graag willen.. Heb jij de connecties?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan word jij toch ook fotomodel
En presentatrice, en zangeres, en alles wat zij ook doet.
Nee, wel een goede camera.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zou ik graag willen.. Heb jij de connecties?
Ik zei ooit tegen een meisje: ik kwam een meisje tegen dat een beetje op je leek maar alleen veel lelijker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben hier zo slecht in
En ik wil alleen maar mooie meisjes leuke complimentjes geven, meer niet hoor
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei ooit tegen een meisje: ik kwam een meisje tegen dat een beetje op je leek maar alleen veel lelijker.
Zij: bedankt, echt heel leuk dat iemand waarom ik geef me lelijk vind
Ik: ZO BEDOELDE IK HET NIET
Ze heeft een week niet met me gesproken.
Nog zo'n ding als vrouwen boos zijn, laat ze met rust tot ze afgekoeld zijn.quote:
Idd dan valt er niet mee te pratenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog zo'n ding als vrouwen boos zijn, laat ze met rust tot ze afgekoeld zijn.
I learned my lesson.
Het punt is dat je het niet moet proberen.quote:
Omdat muziek direct het gevoel aanspreektquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo voel ik me nu
Waarom uit ik m'n gevoelens altijd met liedjes?
Hmmm... Ik zal erover nadenkenquote:
True storyquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat muziek direct het gevoel aanspreekt
Is goed, ik ren niet wegquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hmmm... Ik zal erover nadenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is goed, ik ren niet wegRaket aangedreven rolstoel wil dan nog wel eens helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True story
[..]
Is goed, ik ren niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
En als ik nou niet weg WIL dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Raket aangedreven rolstoel wil dan nog wel eens helpen
Ik voel de liefdequote:
Ik heb zoveel liefde om te gevenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En als ik nou niet weg WIL dan?
[..]
Ik voel de liefde
Ik kan nog wel wat liefde gebruikenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb zoveel liefde om te geven
Mag ik een klein beetje? Om een warm gevoel te krijgen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb zoveel liefde om te geven
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag ik een klein beetje? Om een warm gevoel te krijgen?
Lief hequote:
Nee ik wil vrouwenliefdequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil je een beetje liefde van mij?
Soms ben ik ook een trut ja, maar alleen als iemand dat verdientquote:
Consequente dame ben jijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Soms ben ik ook een trut ja, maar alleen als iemand dat verdient
Handige dame ben jij!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik word nooit ongesteld!
Prikpil ftw!
Ow je woont in Rotterdamquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik word nooit ongesteld!
Prikpil ftw!
quote:
Pas op, Fax is een master in poolen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow je woont in Rotterdam
Kom je morgen kijken als ik moet poolen in Blaak?
Correct!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow je woont in Rotterdam
Kom je morgen kijken als ik moet poolen in Blaak?
A girls best friendquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Handige dame ben jij!
Zou m'n zusje nog wat van kunnen leren
Ow dat klinkt als een pooldatequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Correct!
Ik hou van poolen
Maar moet morgen in Utrecht werken, museumnacht
Cateringquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat klinkt als een pooldate
Werken voor museumnacht? Vertel
Het is maar digitaal hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
He bah, ik ben niet van de heren
Digitale liefde is uberhaupt al niks johquote:
...Wat zeg je nu?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Digitale liefde is uberhaupt al niks joh
Precies, betekent niks voor mijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Digitale liefde is uberhaupt al niks joh
Wat voor muziek moet je nu aan denken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
...Wat zeg je nu?
Mijn warme gevoel
Voor andere geldt dat misschien niet, maar ik ontvang liever echte liefde dan digitale liefdequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
...Wat zeg je nu?
Mijn warme gevoel
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor muziek moet je nu aan denken?
Ja, ik ook natuurlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Voor andere geldt dat misschien niet, maar ik ontvang liever echte liefde dan digitale liefde
Beter begin je met een datequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ook natuurlijk
Maar je moet ergens beginnen
Beter begin ik daar voorlopig even helemaal niet aanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter begin je met een date
Niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter begin ik daar voorlopig even helemaal niet aan
Iemand die Sonic SYndicate kentquote:
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik ook natuurlijk
Maar je moet ergens beginnen
Sterker nog, ik zag ze livequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iemand die Sonic SYndicate kent
Je wilt graag he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bijbaantje ofzo?
Maare.... pooldate?
En terechtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je wilt graag he?
Had ik je al verteld dat ik ook een zoontje heb?
Meestal krabbelen ze hierna wel terug
quote:
Daar ben je vroeg meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je wilt graag he?
Had ik je al verteld dat ik ook een zoontje heb?
Meestal krabbelen ze hierna wel terug
en ik maar denken dat ik speciaal wasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar ben je vroeg mee
Maar ik wil nog steeds wel poolen hoor
sorry, ik duik op elke vrouw in dit topic
Zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Sorry, maar ik vind dat echt een vreemde uitspraak
DAT MOET JE NIET ZEGGENquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
sorry, ik duik op elke vrouw in dit topic
Jij krabbelt toch niet terug he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik speciaal was
Precies, als je digitaal al zo wanhopig bent, hoe erg zal je in het echt dan wel niet zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, als je digitaal al zo wanhopig bent, hoe erg zal je in het echt dan wel niet zijn?Nee ze moet zich bijzonder voelen enzo, vinden ze belangrijk. Denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Althans dat zei mijn PUA boekje.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik voelde me speciaal, maar nu niet meerquote:
Het is gewoon een playthingquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze moet zich bijzonder voelen enzo, vinden ze belangrijk. Denk ik.
Althans dat zei mijn PUA boekje.
Als je ja zegt ben je wel speciaal, want dan ben je m'n eerste Fok date meisjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik voelde me speciaal, maar nu niet meer
Ik moet er een nachtje over slapen nu ik dit weet
Smooth recovery.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je ja zegt ben je wel speciaal, want dan ben je m'n eerste Fok date meisje
Beter was geweest als ie had gezegd dat hij graag met haar op stap zou willen omdat Jaleesa zo ontzettend tof overkomt hierquote:
He has a long way to go.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter was geweest als ie had gezegd dat hij graag met haar op stap zou willen omdat Jaleesa zo ontzettend tof overkomt hier
He ik heb nooit gezegd dat ik bergen ervaring heb.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sprak onze ervaringsdeskundige
Touchéquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:36 schreef heloef het volgende:
[..]
He ik heb nooit gezegd dat ik bergen ervaring heb.
She as well.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
She as well.TMI mate, TMI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Mooi he? Dat moment dat ze echt niet dieper kan en dan toch zachtjes doorduwen, heerlijk.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi he? Dat moment dat ze echt niet dieper kan en dan toch zachtjes doorduwen, heerlijk.
Jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je ja zegt ben je wel speciaal, want dan ben je m'n eerste Fok date meisje
SLET!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
SLET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon laten gaan, het is nog zo pril, straks gaat het kapotquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij zijn hier getuige van een heuze opbloeiende FOK!Liefde
Ik ga me er niet in mengenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan, het is nog zo pril, straks gaat het kapot
Tis wel heel erg rustig hier nu, nu Fax en Jaleesa druk bezig zijn in DMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, jij hebt die heerlijk melkende MILFkut straks bij je op schoot...quote:
Ver?? Het is hier nog braver dan JP Balkenende op een grristelijk meisjeskamp...quote:
Wat ben jij grappig vandaag!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ver?? Het is hier nog braver dan JP Balkenende op een grristelijk meisjeskamp...
Een poeet jij bent het.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast, jij hebt die heerlijk melkende MILFkut straks bij je op schoot...
Als je het een beetje goed aanpakt, dat is.
Gastquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast, jij hebt die heerlijk melkende MILFkut straks bij je op schoot...
Als je het een beetje goed aanpakt, dat is.
Sarcast?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ben jij grappig vandaag!
Trustequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik ga eens een poging tot slapen doen
Spreek jullie snel weer
Slaap ze!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik ga eens een poging tot slapen doen
Spreek jullie snel weer
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis wel heel erg rustig hier nu, nu Fax en Jaleesa druk bezig zijn in DMGeen DM hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ver?? Het is hier nog braver dan JP Balkenende op een grristelijk meisjeskamp...
Wat, jij gaat poolen en met een droge stok weer naar huis?quote:
Je zit nu in een vliegtuig?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sarcast?
Ik heb eindelijk weekend. Heel hard verdiend, al is het nog 2,5 uur vliegen naar huis.
Nu aan de koffie, zo boarden...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zit nu in een vliegtuig?
Lijkt me wel, als je een week hard gewerkt hebtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu aan de koffie, zo boarden...
Lekker naar huis, heb er zin in.
Wat teh is een melkende milf?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat, jij gaat poolen en met een droge stok weer naar huis?
Melkende MILFs...![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah dammith
Die Jaleesa...
Wat een pareltje was dat
Ik verwacht minstens DMs over warme ballen en natte keus, "Fak"sie...quote:
Scoor er een en je weet het.quote:
Ik heb niet zoveel met oudere vrouwen met kind of tienermoeders.quote:
Ik heb vakantie nodig. Maar mijn geboekte moet ik omzetten. De klant met wie ik zou gaan zit dan in de VS, de hoer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me wel, als je een week hard gewerkt hebt
Vriendin van me was met 17 moeder.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 04:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met oudere vrouwen met kind of tienermoeders.
Ik kan niet, moet morgen hardeschijf halen voor m'n moederquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 04:05 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga m'n bed opzoeken
Morgen live 14:00 @ poolcentrum Blaak: Emo Squad (featuring Faxie) - Nes 3 Amsterdam.
Komt dat zien
Succes vin.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje jammer ja.
Zodadelijk sollicitatie, ben benieuwd.
'k Zou het niet wetenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:19 schreef GSbrder het volgende:
Altijd jammer als je al aan het werkt bent en weet dat er een mooi vrouwenlichaam nog in je bed ligt.
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:32 schreef MissExpert het volgende:
Goedemorgen, nu al lekker bij scheveningen.
Vet!.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel plezier
Kans dat ik morgen naar Ouddorp ga, noordenwindje
Kitesurfen gewoonquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Vet!.
Ga je wavekiten? Golf, windsurfen?
Ouddorp kom ik ook soms alleen moeilijk te bereiken met ov. Daarom minder vaak als schevingen.
Dat is toch snel al 2uur reizenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Putte, bij de Belgische grens
Da's niet te ver toch?
Oke, freestylen is ook nicequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kitesurfen gewoonGolven zullen wel meevallen denk ik, dus gaat een soort van freestyle sessie worden
Dan moet er maar een weekend van gemaakt wordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dat is toch snel al 2uur reizen
Ik heb vorige week gereageerd op een 2e hands surfboardje, maar nog geen reactiequote:
Een weekend lang surfen in welke vorm dan ook, lijkt me een leuk plan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet er maar een weekend van gemaakt worden
Ik zit al maanden te wachten op een mooi surfweekendquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:43 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Een weekend lang surfen in welke vorm dan ook, lijkt me een leuk plan.
Hoe oud is faxie eigenlijk?
Vaak is het dan maar een dag in een heel weekend mooie golven en mooi weer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit al maanden te wachten op een mooi surfweekend
Het is 'm telkens net niet...
Ow 29
Thnx! Jij ook veel plezierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:45 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Vaak is het dan maar een dag in een heel weekend mooie golven en mooi weer.
Ik ga nu ervandoor. Have fun morgen!
Succes en dat op zaterdagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje jammer ja.
Zodadelijk sollicitatie, ben benieuwd.
Herkenbaar, liever 7 x 4,5 uur dan 6 x 4,5 en 1 x 7,5.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:49 schreef Fera het volgende:
Goedemorgen.Enige nacht van 7,5 uur en ik voel me n partij brak.
True.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Herkenbaar, liever 7 x 4,5 uur dan 6 x 4,5 en 1 x 7,5.
Haiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:49 schreef Fera het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:53 schreef Fera het volgende:
[..]
True.Maar ik streef naar 7 x 7,5-8 uur.
Ik ben nog hier, ik hoef zondag pas weg. Nu kan ik iig vandaag nog spullen bij ex halen en in t nieuwe huis stallen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Heb je al iets kunnen regelen voor onderdak? Of zit je bij Kaneel nu?
Afgelopen week zat het steeds tussen 3 en 5.quote:
Dat moet prima lukkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Afgelopen week zat het steeds tussen 3 en 5.
Komt goed dus?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog hier, ik hoef zondag pas weg. Nu kan ik iig vandaag nog spullen bij ex halen en in t nieuwe huis stallen.
Het komt altijd goed, maar toch kut dat ik weer ergens anders heen moet. Wat een gedoe.quote:
U heeft pm.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:49 schreef Fera het volgende:
Hehe ja kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Het komt altijd goed, maar toch kut dat ik weer ergens anders heen moet. Wat een gedoe.
Ik had het gezien, ziet er tof uit. Dat soort brillen zijn awesomequote:
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 19-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 246 Vinniiee
02 220 Fera
03 191 DevilsWhore
04 129 kingtoppie
05 124 AldoTheApache
06 122 Newbie114
07 111 Samzz
08 102 Grijsbaard
09 098 Kaneelstokje
10 087 Jofunu-kun
11 078 Capstan
12 075 TheGirlNextDoor
13 070 JJH
14 068 MissExpert
15 055 -_Guitarist_-
16 053 tijnbrein
17 050 twi
18 049 NitraatPoep
19 042 Murdera
20 035 Royco1
21 034 Faxie
22 030 Lokasenna
23 028 Evie
24 024 MohMi
25 020 Karzai
26 019 muhahaha
27 018 fietsie
28 015 Giertje
28 015 magnetronkoffie
30 009 Koen66
30 009 gewoonmezelf87
32 008 goldfinger1963
32 008 heloef
34 006 JijHebtGeenRokje
35 003 DaMook
36 001 Tamashii
36 001 El_Matador
36 001 TheClown1
36 001 Braamyo
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Moguh wa.quote:
Hipsterbril?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het gezien, ziet er tof uit. Dat soort brillen zijn awesome
Dankjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het gezien, ziet er tof uit. Dat soort brillen zijn awesome
Ik doe ook een keer een hele dag meequote:
en wat had je gedroomd?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:03 schreef Fera het volgende:
Ik had vannacht gedroomd over FOK!
True story.
Ik had vannacht gedroomd dat ik iets uit de kelder ging pakken en Loka was er en toen maakte ik veel lawaai en toen kwamen mijn ouders naar beneden en die waren heel boos.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:03 schreef Fera het volgende:
Ik had vannacht gedroomd over FOK!
True story.
Nee, geen hipsterbril. Die vind ik alleen bepaalde mensen staan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hipsterbril?
Ik vind het helemaal niks eigenlijk, maar 't ziet er zo geil uit
Die staan me even slecht als hoedenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, geen hipsterbril. Die vind ik alleen bepaalde mensen staan.
Veel lawaai met Loka in n kelder? Kinky.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik had vannacht gedroomd dat ik iets uit de kelder ging pakken en Loka was er en toen maakte ik veel lawaai en toen kwamen mijn ouders naar beneden en die waren heel boos.
Geen Fok orgie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel lawaai met Loka in n kelder? Kinky.
Ik weet niet meer precies hoe mn droom ging. Volgens mij dat deze SC n real life gesprek was.
Gatverquote:
Niet eens, ze was boven de kelder, ik ging een pingpongtafel halen ofzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel lawaai met Loka in n kelder? Kinky.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet eens, ze was boven de kelder, ik ging een pingpongtafel halen ofzoof iig iets wat er zo uitzag.
Die dingen vallen zo omquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:09 schreef Fera het volgende:
[..]Best goed onthouden dan. Op een pingpongtafel kun je ook kinky dingen doen.
Signature van Elbow, zulks een baas.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:11 schreef MohMi het volgende:
MogguhTijd voor some serious koffie-gieten.
Ligt eraan wat voor een je voor je hebt. Ik heb stevige gezien in mijn leven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Die dingen vallen zo omtenzij dat ze vast staan, anders kun je er niet eens goed op zitten. Of ligt dat dan weer aan mij
![]()
komt omdat ik wakker werd gebeld toen de droom in het midden was.
Slechts bro's. En bro's naaien bro's niet. Behalve Mur, want die vindt dat lekker.quote:
Ik lees dit nu pas.quote:
Dat is fijn om te horen. Nog even een week of 2 doorbijten, dan zit je voorlopig goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep.Ze wil me daar wel met de auto naartoe brengen, dat scheelt weer gepuzzel met alle spullen.
Ok. Als je toch in Leiden bent voor KT, wil ik wel even kijken of je een geschikte kandidaat bent.quote:
Een biljarttafel lijkt me fijner. Tenten zijn trouwens echt rot. En ik heb nog nooit een pingpongtafel gezien (behalve die buiten staan en verankerd met beton) waarvan ik verwacht dat die uberhaupt mijn gewicht houdt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor een je voor je hebt. Ik heb stevige gezien in mijn leven.
Ik wilde nog smsen, maar was bang je te wekken. Maar ik kan hier nog tot morgenmiddag blijven.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts bro's. En bro's naaien bro's niet. Behalve Mur, want die vindt dat lekker.
[..]
Ik lees dit nu pas.
Snel schoonmaken, ditdat.
[..]
Dat is fijn om te horen. Nog even een week of 2 doorbijten, dan zit je voorlopig goed.
[..]
Ok. Als je toch in Leiden bent voor KT, wil ik wel even kijken of je een geschikte kandidaat bent.
Die bedoel ik eigenlijk ook. Midden in de speeltuin.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Een biljarttafel lijkt me fijner. Tenten zijn trouwens echt rot. En ik heb nog nooit een pingpongtafel gezien (behalve die buiten staan en verankerd met beton) waarvan ik verwacht dat die uberhaupt mijn gewicht houdt.
Ok, komt goed. Morgen werk ik vroege dienst. Ben ik om 3 uur thuis ofzo. Schikt dat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde nog smsen, maar was bang je te wekken. Maar ik kan hier nog tot morgenmiddag blijven.
Succes!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:15 schreef Newbie114 het volgende:
En nu ga ik mijn laptop inpakken. Lekker 10 uur reizen
Nee, dat is toevallig precies goed. Maar weet je t wel zeker enz?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, komt goed. Morgen werk ik vroege dienst. Ben ik om 3 uur thuis ofzo. Schikt dat?
Of moet ik de sleutel aan de buurman geven?
Wut? Te maken met een exhibitioniste hier?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Die bedoel ik eigenlijk ook. Midden in de speeltuin.
Veel plezier Newb. En geef haar van katoen he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:15 schreef Newbie114 het volgende:
En nu ga ik mijn laptop inpakken. Lekker 10 uur reizen
Een man komt niet terug op zijn woord he.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is toevallig precies goed. Maar weet je t wel zeker enz?
Nooit gedaan hoor. Ik hou niet van kijkers, maar wel van buitenlucht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wut? Te maken met een exhibitioniste hier?
Nog even ipodden voor m'n ouders me komen halen
Ok, dat is fijn. Ik wil niemand tot last zijn en aangezien vriendin er ook op terug kwam, wilde ik het wel even vragen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier Newb. En geef haar van katoen he?
[..]
Een man komt niet terug op zijn woord he.
Als ik het niet zeker wist, had ik het niet gezegd.
Ik hoorde m'n buurman ook vanochtendquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor mijn buurvrouw weer veel te hard kreunen.
Je let teveel op die mensen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor mijn buurvrouw weer veel te hard kreunen.
Oké meester kaneelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier Newb. En geef haar van katoen he?
Tss ga je nu al vreemd!?quote:
Faxie is de meest trouwe man die je zult vinden. Ooit.quote:
Ik heb een gehorig huis!quote:
Je weet hoe dat voor Tyr afliep toch? Een dure eed is dat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie is de meest trouwe man die je zult vinden. Ooit.
Zelfs trouwer dan ik.
Hier durf ik mijn hand voor in de muil van Fenrir te steken, alsware ik de ware Týr en niet slechts de moderne equivalent.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie is de meest trouwe man die je zult vinden. Ooit.
Zelfs trouwer dan ik.
Hier durf ik mijn hand voor in de muil van Fenrir te steken, alsware ik de ware Týr en niet slechts de moderne equivalent.
Ik weet het. Maar zo zeker ben ik van mijn zaak Newb.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je weet hoe dat voor Tyr afliep toch? Een dure eed is dat.
Your loss.quote:
Ik heb de proza Edda bij om te lezen in het vliegtuig/de bus/naar huis, dus ik zal ook wel weer lezen over de band gemaakt van de wortels van bergenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar zo zeker ben ik van mijn zaak Newb.
Heb het laatst nog eens gelezen.
Ik ga binnenkort dat verhaal over de dood van Baldr weer eens lezen denk ik. Heb het zo snel niet kunnen vinden in dat ding.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb de proza Edda bij om te lezen in het vliegtuig/de bus/naar huis, dus ik zal ook wel weer lezen over de band gemaakt van de wortels van bergen
Aha!quote:
Het staat bij het stuk waarin Aegir dingen aan Bragi vraagt en dan het stuk waarom Höd niet graag door de Asen wordt genoemd. Ergens in het begin van dat hoofdstuk is het.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort dat verhaal over de dood van Baldr weer eens lezen denk ik. Heb het zo snel niet kunnen vinden in dat ding.
Waar de neuk gaat dit overquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het staat bij het stuk waarin Aegir dingen aan Bragi vraagt en dan het stuk waarom Höd niet graag door de Asen wordt genoemd. Ergens in het begin van dat hoofdstuk is het.
Mythologie natuurlijk. Verhalen van mijn geloof (asatru, leg er graag een keer over uit maar nu geen tijd voor) en Kaneel zijn belangstelling.quote:
Deal. Jammer dat ik in Turkije zit, ik zwaffel je doodquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Je mag wel meedouchen, gaan we zwaardvechten
Dat je dat niet snapt, tssss.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Kusjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Twijfelen aan de woorden van Kaneel
Ok, ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het staat bij het stuk waarin Aegir dingen aan Bragi vraagt en dan het stuk waarom Höd niet graag door de Asen wordt genoemd. Ergens in het begin van dat hoofdstuk is het.
Dat iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Signature van Elbow, zulks een baas.
Tevens, koffiezwart
sterk
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:47 schreef Newbie114 het volgende:
Maar nu ben ik echt weg, even eten en dan komt de bus wss.
Tot morgen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat de neuk ben jij al wakker??![]()
Tevens ben je mn favo Fokker in mn Fobo
Je hurrquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:48 schreef shifto het volgende:
[..]dat zeg je gewoon vanwege mn looks!
![]()
Wat doen mensen op dit soort tijdstippen eigenlijk int weekend naast fokken?quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat je dat niet snapt, tssss.Het is toffe shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Newb zijn overtuiging/geloof.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Te vroeg wakker wezenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat doen mensen op dit soort tijdstippen eigenlijk int weekend naast fokken?
Weinig. Echt bar weinig. Zo vast beginnen aan het huis poetsen denk ik, zal morgen weinig van komen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat doen mensen op dit soort tijdstippen eigenlijk int weekend naast fokken?
schrale pener hier0quote:
Zeker morgen pas, dwoasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Weinig. Echt bar weinig. Zo vast beginnen aan het huis poetsen denk ik, zal morgen weinig van komen.
Ik moet er vandaag ook weer aan gelovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |