Zo fanatiek ben ik nou ook weer niet hoorquote:
Nee, dat zegt me zo niet wat maar Google Maps biedt uitkomstquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zo fanatiek ben ik nou ook weer niet hoor
Ik vis hier in de buurt wel eens samen met mn vader.. Vlakbij de Rotte.. Ken je daaah?
Mn meest bijzondere vangst was een schildpadje
Hehehehe, ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:44 schreef Faxie het volgende:
Avond
Jaleesa, je hebt wat weg van Paris Hilton, maar op een goede manier
Tevens was mijn beste vangst ooit een horloge, I kid you not
Zat het kind er nog op?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, ik dacht hetzelfde
Ik ving eens een kinderfietsje
Dat kind ook denk ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg
Dan was ik getraumatiseerd geweest
quote:
Beetje flauw al dei mensen die van hun eigen comments screenshots gaat zitten makenquote:
True, true.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:52 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Beetje flauw al dei mensen die van hun eigen comments screenshots gaat zitten maken
"Loller doelt op -> comment was placed a few seconds ago"
Gojiraquote:Lie awake
Just cannot move
My arms and legs
I'm paralyzed
Don't recall how to free
Myself from this
In the heart of the dark
My face contorted
Don't know how to
Reach the light
But I feel so bad
Like a freak in a cage
Ja, jullie zijn niet zo van de Death Metal geloof ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
It was you
It was you
It was you
It was you
Ligt er aan...wat death metal nou precies is want ik weet het niet!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn niet zo van de Death Metal geloof ik
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan...wat death metal nou precies is want ik weet het niet!
Nee, is niet echt mijn dingquote:
Ik luister alle extremenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn niet zo van de Death Metal geloof ik
Dat hoor ik wel vaker jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:44 schreef Faxie het volgende:
Avond
Jaleesa, je hebt wat weg van Paris Hilton, maar op een goede manier
Tevens was mijn beste vangst ooit een horloge, I kid you not
Daarom zegt hij er ook duidelijk bij dat het bij jou op een goede manier isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker ja
Vind haar wel best lelijk
Ik bedoel dit positiever dan het wellicht overkomtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker ja
Vind haar wel best lelijk
Smooth Faxquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bedoel dit positiever dan het wellicht overkomt:
Zij heeft iets heel sletterigs, maar jij hebt dat niet
Ik ben hier zo slecht inquote:
Thanks though.. Ik had liever dat mn bankrekening op die van haar lijktquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bedoel dit positiever dan het wellicht overkomt:
Zij heeft iets heel sletterigs, maar jij hebt dat niet
Dat deed je goed heurquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben hier zo slecht in
En ik wil alleen maar mooie meisjes leuke complimentjes geven, meer niet hoor
Don't we allquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thanks though.. Ik had liever dat mn bankrekening op die van haar lijkt
quote:
Dan word jij toch ook fotomodelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thanks though.. Ik had liever dat mn bankrekening op die van haar lijkt
Zou ik graag willen.. Heb jij de connecties?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan word jij toch ook fotomodel
En presentatrice, en zangeres, en alles wat zij ook doet.
Nee, wel een goede camera.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zou ik graag willen.. Heb jij de connecties?
Ik zei ooit tegen een meisje: ik kwam een meisje tegen dat een beetje op je leek maar alleen veel lelijker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben hier zo slecht in
En ik wil alleen maar mooie meisjes leuke complimentjes geven, meer niet hoor
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei ooit tegen een meisje: ik kwam een meisje tegen dat een beetje op je leek maar alleen veel lelijker.
Zij: bedankt, echt heel leuk dat iemand waarom ik geef me lelijk vind
Ik: ZO BEDOELDE IK HET NIET
Ze heeft een week niet met me gesproken.
Nog zo'n ding als vrouwen boos zijn, laat ze met rust tot ze afgekoeld zijn.quote:
Idd dan valt er niet mee te pratenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog zo'n ding als vrouwen boos zijn, laat ze met rust tot ze afgekoeld zijn.
I learned my lesson.
Het punt is dat je het niet moet proberen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |