quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We gaan misschien idd een voetbalteam samenspelen en deze heren uitdagen
Moeten wel even kijken hoe en wat
Zoooo dat gaat lekker !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:09 schreef ElisaB het volgende:
Woei, nog 16 stemmen tot de 1.400 stuks
Ik gok dat we de 1.500 gaan halen. Wie durft het met me oneens te zijn
Voetbal verbroedert ookal was het volgens Rinus Michels oorlogquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit maakt me vrolijk![]()
Hoop echt dat ze winnen!
Normaal word je helemaal afgezeken door dit topics. Maar dit keer werkt iedereen mee en doet niemand moeilijk. Was de wereld altijd maar zo![]()
Zojuist ook nog met een oud e-mail adresje gestemd
Is al zo hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:43 schreef Tjacka het volgende:
Hey doe eens een #2 in de titel Steven.
Kijk het filmpje danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef theunderdog het volgende:
Hoe kun je ingodsnaam voetballen met een been? (en vat dit lullig of beledigent op), maar ik zie echt niet hoe je daadwerkelijk kunt voetballen met een been.
Staat een filmpje in de OPquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef theunderdog het volgende:
Hoe kun je ingodsnaam voetballen met een been? (en vat dit lullig of beledigent op), maar ik zie echt niet hoe je daadwerkelijk kunt voetballen met een been.
waar traint dit team?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Staat een filmpje in de OP
En denk dat Angelo vanzelf wel met nieuw materiaal komt
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Staat een filmpje in de OP
En denk dat Angelo vanzelf wel met nieuw materiaal komt
Goede vraagquote:
oh hebben ze een feestboek? Heb je linkje voor me?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goede vraag
Ik heb wel op de facebookpagina gekeken vanmiddag maar zal het later vragen aan hem als ie er weer is
Je reageert dus neem ik aan dat je ook gewoon even de OP leestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom direct zo,n triest gezichtje? Ik heb dat filmpje niet gezien, kan de beste gebeuren.
Heb ik ook gedaan, maar om een of andere rede heb ik dat filmpje niet gezien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je reageert dus neem ik aan dat je ook gewoon even de OP leest
Yes, ga even zoeken voor je hoor, uno momentoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh hebben ze een feestboek? Heb je linkje voor me?
Je was niet de enige hoor, in het vorige topic is het ook gevraagdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar om een of andere rede heb ik dat filmpje niet gezien.
Maja, niet dat het veel uitmaakt ofzo.![]()
Heb jij nou echt een speciale persoonlijke facebook voor Fok aangemaakt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Yes, ga even zoeken voor je hoor, uno momento
https://www.facebook.com/pages/FC-KMK/472592436103336
Neequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heb jij nou echt een speciale persoonlijke facebook voor Fok aangemaakt?
dank jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Yes, ga even zoeken voor je hoor, uno momento
https://www.facebook.com/pages/FC-KMK/472592436103336
Jupquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik wil graag weten waar en wanneer geraind wordt, dus als iemand me dat kan vertellen, graag
Gefeli met de winst alvastquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:05 schreef angelo1982 het volgende:
super dames en heren:D![]()
jullie zijn gewoon nog bezig stemmen te regelen en ik ben al heel de avond weg .
echt waar dank jullie allemaal voor het stemmen.
Angelo, nu je er bentquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:05 schreef angelo1982 het volgende:
jullie zijn gewoon nog bezig stemmen te regelen en ik ben al heel de avond weg .
Waarom?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik wil graag weten waar en wanneer geraind wordt, dus als iemand me dat kan vertellen, graag
Misschien keertje foto's nemen ofzo?quote:
nou de trainingen zijn nu nog door het hele land vorige week in de buurt van nijmegen morgen in de maasdam dit doen we om dat we nog geen vast veld hebben waar we trainen . ze zijn wel een veld aan het aanleggen in groesbeek (in de buurt van Nijmegen)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Angelo, nu je er bent
Mirjam wil graag weten welke dagen,tijden en waar jullie trainen
Groesbeek is wel een mooi voetbaldorpquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:11 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
nou de trainingen zijn nu nog door het hele land vorige week in de buurt van nijmegen morgen in de maasdam dit doen we om dat we nog geen vast veld hebben waar we trainen . ze zijn wel een veld aan het aanleggen in groesbeek (in de buurt van Nijmegen)
Oke okequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:11 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
nou de trainingen zijn nu nog door het hele land vorige week in de buurt van nijmegen morgen in de maasdam dit doen we om dat we nog geen vast veld hebben waar we trainen . ze zijn wel een veld aan het aanleggen in groesbeek (in de buurt van Nijmegen)
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke
Maar dat is te volgen op jullie facebookpagina neem ik aan?
En iets anders, we willen misschien een FOK! vbl team samenstellen om een potje tegen jullie te spelen, staan jullie daar voor open want de meeste van ons zijn geestelijk beperkt
Nou daar is vast over te praten:D maar wij op de krukken jullie ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke
En iets anders, we willen misschien een FOK! vbl team samenstellen om een potje tegen jullie te spelen, staan jullie daar voor open want de meeste van ons zijn geestelijk beperkt
Ik denk dat tegen die tijd wel iets te regelen valt dan jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:18 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
Nou daar is vast over te praten:D maar wij op de krukken jullie ook
alle trainingen komen zoiezo op face book te staanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke
Zelfs met krukken lopen jullie er mij uit waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:18 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
Nou daar is vast over te praten:D maar wij op de krukken jullie ook
Top manquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:20 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
alle trainingen komen zoiezo op face book te staan
haha oke okequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:19 schreef angelo1982 het volgende:
lijkt me leuk:D zal het morgen tijdens de training bespreken
Ik wacht op jullie uitdaging:Pquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Top man
[..]
haha oke oke
We gaan even kijken wat er mogelijk is maar er zijn al een paar mensen wel enthousiast om de uitdaging aan te gaan
Ik ga het proberen te regelenquote:
kom maar op hahaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Geen praatjes he anders geef ik je een panna
Dat!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
1416![]()
![]()
![]()
tevens kick voor de nachtploeg
Ik ben stout geweestquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat!
Morgenochtend als ik inlog, wil ik de teller graag minimaal op 1.450 zien staan
Fuck, da's wel erg uit de buurt. Ik woon zelf in de Randstad, komen jullie daar ooit in de buurt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:11 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
quote:
Bijna gehaald; nog 5 te gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat!
Morgenochtend als ik inlog, wil ik de teller graag minimaal op 1.450 zien staan
Topquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef angelo1982 het volgende:
Ik ga nu ff trainen zal wat fotos maken van het team dan weten jullie waar jullie voor gestemd hebben
Thanks iedereen
vanavond zet ik wat fotos er op
Ik geloof tot ergens in december, dus neem gerust de tijdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:27 schreef Ole het volgende:
Zo ook nog maar even een paar oude mailadressen zoeken vrienden vragen om te stemmen!
Tot wanneer hebben we nou
Man je wordt over het hele forum gespamd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:05 schreef angelo1982 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef angelo1982 het volgende:
Ik ga nu ff trainen zal wat fotos maken van het team dan weten jullie waar jullie voor gestemd hebben
Thanks iedereen
vanavond zet ik wat fotos er op
Tss, ik heb ook gestemd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:59 schreef KatyM het volgende:
Haal die taalfouten uit de OP en ik stem ook.
Voel je vrij om te herschrijven..quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:59 schreef KatyM het volgende:
Haal die taalfouten uit de OP en ik stem ook.
respectquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:15 schreef Karina het volgende:
Ik ga morgen op mijn werk nog even stemmen met mijn werkemail
Jij bent hier de echte topper.quote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:12 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij we zijn gewoon allemaal toppers
Go Boyquote:
Ik ga zo nog wat collega's onder druk zetten netjes vragen om te stemmen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:28 schreef angelo1982 het volgende:
iedereen die dit leest moet stemmen
hahahaquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga zo nog wat collega's onder druk zetten netjes vragen om te stemmen.
Je weet het topic wel te kickenquote:
Kunnen wij ergens misschien de spelregels vinden? Het lijkt me echt wel interessant om die te zien. En tevens de naam van die stichtingquote:
Waarom moest ik lachen om kort en krachtigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:15 schreef angelo1982 het volgende:
De naam van de stichting is korter maar krachtig
http://www.kortermaarkrachtig.com/
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom moest ik lachen om kort en krachtig
Halverwege topic 1 heb ik er al een reeks van gemaakt en deze blijft open tot Angelo en zijn vrienden gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar wel tof dat dit topic open blijft en zo goed gedragen wordt.
Zo kan het ook (soms)
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar wel tof dat dit topic open blijft en zo goed gedragen wordt.
Zo kan het ook (soms)
echt tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Halverwege topic 1 heb ik er al een reeks van gemaakt en deze blijft open tot Angelo en zijn vrienden gewonnen hebben
Daarna gaan we ze nog uitdagen voor een wedstrijd
Mooi manquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
Thanks man, mooi om te lezen![]()
Kijken of mijn UK collega's ook zin hebben om te stemmen morgen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
Thanks man, mooi om te lezen![]()
Kijken of mijn UK collega's ook zin hebben om te stemmen morgen
Ik zou niet durven .quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:20 schreef Karina het volgende:
Hehe je weet het topic goed levend te houden
Zegt niks. Het is pas rustquote:
gestemd,quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:26 schreef angelo1982 het volgende:
we staan er nog maar 170 voorkop op mensen stemmen
onze dank zal groot zijn.En waar blijft die uitdaging nou ???
Groetjes Angelo
thanks voor de stemquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:28 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
gestemd,
en zou best wel tegen het team willen spelen met mijn team lijkt me bijzonder..
toppiequote:
plaats ook ff de vertaling erbij hahaquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:46 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
plaats ook ff de vertaling erbij haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
200+ voor op de andere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
ik kan niet meer stemmenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:26 schreef angelo1982 het volgende:
we staan er nog maar 170 voorkop op mensen stemmen
onze dank zal groot zijn.En waar blijft die uitdaging nou ???
Groetjes Angelo
Topquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:00 schreef Droopie het volgende:
Zo ik heb effe een paar bn'ers gespamd op twitter, hopelijk retweet iemand hem.
afgekort is het kmkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef Marsenal het volgende:
Ik steun dit ten volle, maar moest wel onbedaarlijk hard lachen om de naam 'korter maar krachtig' afgekort met kak.
3 voetbalblogs hebben hem geretweet.. 2000 volgers totaal.. Fingers crossedquote:
Je bent een schatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik kan niet meer stemmenmaar ik ga wel een slag in de rondte mailen
Weer even flink spammen jaquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 15:18 schreef AnimeFan het volgende:
Stem gerust met random namen @mazzy.nl
Ik ontvang alles en bevestig het dan
Coolquote:Op maandag 5 november 2012 15:18 schreef AnimeFan het volgende:
Dat zal bij die anderen ook zijn denk ikquote:Op maandag 5 november 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oeh, we moeten wel oppassen dat ze die stemmen niet gaan schrappen.
Dat is ook weer zo natuurlijk. Animefan gaat een ontploffende mailbox krijgenquote:Op maandag 5 november 2012 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal bij die anderen ook zijn denk ik
Dan Pietje Hazelip zo ook denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jaap heeft ook weer een paar keer gestemd
Lijkt mij het beste vlak voor de deadline.quote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef Gutz het volgende:
Waarom staat dit nog niet op de FP?
Het grote Fok! Goodwill project!
quote:Op maandag 5 november 2012 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij gaat AnimeFan ernstig gestoorde emailadressen binnenkrijgen
quote:Op maandag 5 november 2012 16:53 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga eten vanavond
Ja ik heb heel even gedacht om daar ook nog op te stemmen, maar toch maar niet gedaanquote:Op maandag 5 november 2012 22:54 schreef ejiraM het volgende:
Gestemd! Wat een tof initiatief, hier op FOK!
Maar ergens vind ik die uit Zwolle met maar 16 stemmen wel een beetje sneu..
nah, dat is toch niet eerlijk?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:16 schreef DonRaja het volgende:
Oh nog een tip om AnimeFan's mailbox te ontzien:
Als je een gmail account hebt, kun je naar hartelust puntjes toevoegen in het emailadres.
Heel flauw maar moest toch een beetje lachenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:14 schreef tong80 het volgende:
Die mongolen zijn straks wel down al ze niet winnen.
Wat, echt? Lijkt me niet toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:16 schreef DonRaja het volgende:
Oh nog een tip om AnimeFan's mailbox te ontzien:
Als je een gmail account hebt, kun je naar hartelust puntjes toevoegen in het emailadres.
DonRaja@gmail.com
Don.Raja@gmail.com
D.onRaja@gmail.com
Do.nRaja@gmail.com
etc.
Komen allemaal gewoon aan en wordt door de stemsite als verschillende adressen gezien.
Klopt, de punt wordt niet als karakter gezien blijkbaar. Ik heb het al een paar keer gedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, echt? Lijkt me niet toch?
Dus als iemand eenmaal jan.piet@gmail heeft kan janpi.et@gmail niet meer geregistreerd worden?![]()
oh damn, voor jou is deze behoorlijk hard.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:14 schreef tong80 het volgende:
Die mongolen zijn straks wel down al ze niet winnen.
Sorryquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
oh damn, voor jou is deze behoorlijk hard.
Desalniettemin minder kostelijk!
Dan moeten we maar stemmen met (voornaam)(achternaam)@hotmail.com of wat dan ook. En dan moeten we verschillende voornamen en achternamen gebruiken, dan wordt het moeilijker te traceren. Laten we eerst afwachten hoeveel stemmen er gewist worden, of denk je dat ze dat pas aan het eind doen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef angelo1982 het volgende:
Hoi hoi iedereen jullie zijn goed bezig
Ik ben ff een weekje niet online geweest ben namelijk papa geworden van een hele leuke lieve zoon.[ afbeelding ]
en heb een paar dagen moeten pendelen tussen zieken huis en huis dus geen tijd gehad
.
bedank voor de inzet allemaal
Maar er is een mailtje bij stichting KMK binnen gekomen .
en ik zal hem even plakken':
Deze mail kreeg ik binnen van de Klaasjanhuntelaarfoundation. Het is een mail naar alle projecten.
Beste deelnemers,
Het stemmen is al in volle gang, heel goed. Wellicht overbodig maar we wijzen jullie graag op sportief spel, willen jullie ook je leden daarover informeren. Het is vrij eenvoudig om een onbeperkt aantal fictieve emailadressen aan te maken als er een eigen domeinnaam wordt gebuikt. Maar dit is niet de bedoeling, wij zullen dergelijke stemmen niet accepteren.
Dus ben bang dat er veel gewist gaan worden:(
Dat is inderdaad beter ja maar alsnog bedankt voor het meedenken iedereen Jammer dat ze er achter zijn gekomenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan moeten we maar stemmen met (voornaam)(achternaam)@hotmail.com of wat dan ook. En dan moeten we verschillende voornamen en achternamen gebruiken, dan wordt het moeilijker te traceren. Laten we eerst afwachten hoeveel stemmen er gewist worden, of denk je dat ze dat pas aan het eind doen?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef angelo1982 het volgende:
Ik ben ff een weekje niet online geweest ben namelijk papa geworden van een hele leuke lieve zoon.[ afbeelding ]
en heb een paar dagen moeten pendelen tussen zieken huis en huis dus geen tijd gehad
.
Deze mail kreeg ik binnen van de Klaasjanhuntelaarfoundation. Het is een mail naar alle projecten.
Beste deelnemers,
Het stemmen is al in volle gang, heel goed. Wellicht overbodig maar we wijzen jullie graag op sportief spel, willen jullie ook je leden daarover informeren. Het is vrij eenvoudig om een onbeperkt aantal fictieve emailadressen aan te maken als er een eigen domeinnaam wordt gebuikt. Maar dit is niet de bedoeling, wij zullen dergelijke stemmen niet accepteren.
Van hartequote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef angelo1982 het volgende:
.
Beste deelnemers,
dit zullen ze aan het einde gaan doen denk ik .quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan moeten we maar stemmen met (voornaam)(achternaam)@hotmail.com of wat dan ook. En dan moeten we verschillende voornamen en achternamen gebruiken, dan wordt het moeilijker te traceren. Laten we eerst afwachten hoeveel stemmen er gewist worden, of denk je dat ze dat pas aan het eind doen?
dat is gelijk ook het eerlijkst verlies liever eerlijk dan niet eerlijk winnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Dan maar op een normale manier stemmen
En gefeliciteerd met de kleine
iedereen zegt dat ie op mij lijkt. hahaquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:49 schreef tong80 het volgende:
Angelo hij lijkt toch wel op zijn moeder he ?Mooi kindje man.
Jammer van de stemmen idd.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:52 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
iedereen zegt dat ie op mij lijkt. haha
ik kan me niet voorstellen dat de nummer 1 niet ook zo aan zoveel stemmen gekomen is hoor!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:49 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
dit zullen ze aan het einde gaan doen denk ik .
Er zijn er wel een stuk of 150 gedaan met een domein mailadres geloof ikquote:Op woensdag 7 november 2012 00:49 schreef Greys het volgende:
Het gaat toch alleen om mailadressen van een eigen domein die dubbel zijn gebruikt?
Of lees ik het nou verkeerd? En de mensen hier op FOK! die op je hebben gestemd dat zijn toch echt heel veel verschillende mensen hoor, niet 1 iemand die 200 mailadressen heeft aangemaaktDus lijkt me stug dat ze er heel veel gaan wissen.
Door 1 persoon?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zijn er wel een stuk of 150 gedaan met een domein mailadres geloof ik
Nee, door meerdere personen hierquote:
Oh dat is dan idd niet handig in dit geval.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, door meerdere personen hier
Iemand gaf zijn adres op en je kon zelf namen verzinnen ervoor
Je zou denken dan van niet neequote:Op woensdag 7 november 2012 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is dan idd niet handig in dit geval.
Maar goed, dan kan je dus ook niet met alle medewerkers van een bedrijf stemmen? Want die hebben dan allemaal hetzelfde domein maar zijn toch echt 'losse' personen.
Misschien dat ze ook gaan kijken hoe aannemelijk een emailadres is? ikhebzininhutspot@ en fokisawesome@ zijn minder aannemelijk dan henkjanssen@ of fritsvanderwaal@ ? Aan de andere kant zijn er genoeg mensen wiens hotmail nog een overblijfsel uit de puberteit isquote:Op woensdag 7 november 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je zou denken dan van niet nee
Maar misschien zit ik mis hoor
Volgens mij is dat de voorwaarde voor de keepers, dat ze tenminste 1 arm missen. Angelo heeft het eerder een keer uitgelegd.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:22 schreef Jimbo het volgende:
iemand zonder armen zou topscorder zijn in het veld..
ohja , ik zie t... t leek me al zo makkelijk valsspelenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de voorwaarde voor de keepers, dat ze tenminste 1 arm missen. Angelo heeft het eerder een keer uitgelegd.
Wat flauw dat ze niet willen geloven dat jij 400 man tegelijkertijd aan het stemmen krijgt. Gooi anders de charme van je pasgeboren kind in het spel!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef angelo1982 het volgende:
.
Beste deelnemers,
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat flauw dat ze niet willen geloven dat jij 400 man tegelijkertijd aan het stemmen krijgt. Gooi anders de charme van je pasgeboren kind in het spel!
de toekomstige spits heet Milanquote:Op woensdag 7 november 2012 00:09 schreef DonRaja het volgende:
Gefeliciteerd kerel! En hoe heet de toekomstige spits van Oranje?
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:45 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
de toekomstige spits heet Milan
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoi ik ben Angelo Grishaver
2 jaar geleden ben ik mijn onderbeen verloren, door een ongeval 6 jaar daarvoor.
Voor mijn ongeval was ik best vaak bezig met voetbal en diverse andere sporten bezig.
Ik heb jaren in de put gezeten, door dat ik dacht dat mijn sportieve leven voorbij was.
Tot dat ik er half dit jaar achter kwam dat er een voetbal team word opgericht
voor mensen met een amputatie aan been(veldspeler)of aan de arm (keeper) door de stichting
korter maar krachtig .
Inmiddels is het team opgericht, en heeft het mij en andere geamputeerden een boost gegeven om weer te gaan sporten .
Tevens hebben we al sponsoren en zijn we 1 van de projecten van het KlaasJanHuntelaarfoundation geworden .
Nu is mijn vraag zouden jullie AUB willen stemmen op het amputatie team .
Om mij en de andere voetballers van het amputatie team te kunnen laten voetballen .
Het kost je alleen een minuutje van je tijd. Stemmen kan op
www.klaasjanhuntelaarfoundation.nl
klik op stemmen en daar zie je het ampu team
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie naam en ook erg toepasselijk in dit geval, in het hindoestaans betekent het: ontmoeting/verenigd.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:45 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
de toekomstige spits heet Milan
Hoe weet jij datquote:Op donderdag 8 november 2012 10:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooie naam en ook erg toepasselijk in dit geval, in het hindoestaans betekent het: ontmoeting/verenigd.
Leukquote:
Raja is mijn 2e naam, ik heb een westerse roepnaamquote:Op donderdag 8 november 2012 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
LeukWist ik niet. Had eerder een Italiaan die limonade drinkt achter DonRanja gezocht.
Trudie ?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Raja is mijn 2e naam, ik heb een westerse roepnaam
Dan heb je een mooie naam Bryan Raja.quote:
Thanksquote:Op donderdag 8 november 2012 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan heb je een mooie naam Bryan Raja.
Dat is onze trainerquote:Op woensdag 7 november 2012 22:13 schreef pirlo444 het volgende:
Wie is die valspeler rechts op die foto met die jas aan
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 8 november 2012 10:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooie naam en ook erg toepasselijk in dit geval, in het hindoestaans betekent het: ontmoeting/verenigd.
Wat een onzin, ben bang dat hun zelf gewoon al iets uitgekozen hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:22 schreef angelo1982 het volgende:
.
Beste deelnemers,
Heb je onze positivo ook weer. Ga buiten spelen man.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een onzin, ben bang dat hun zelf gewoon al iets uitgekozen hebben.
Hij mag niet naar buitenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je onze positivo ook weer. Ga buiten spelen man.
Van de verpleegster niet of van zijn psychiater ?quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:58 schreef angelo1982 het volgende:
Jongens heel slecht nieuws
Het volgende is het geval
Straf van Klaasjanhuntelaarfoundation
Wij worden gestraft door de klaasjanhuntelaarfoundation. Er worden 342 stemmen afgetrokken van ons totaal omdat ene Danny en ene Massi of Masih valse stemmen geven. Als dit nog een keer gebeurt dan worden we gediskwalificeerd
Ik ken niemand met die namen. Ken jij die wel, aub laat het stoppen. Geef dat aan diegene aan.
Ik weet niet is diegene van het forum????? AUB niet meer stemmen anders worden we gediskwalificeerd
gr Angelo
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:58 schreef angelo1982 het volgende:
Jongens heel slecht nieuws
Het volgende is het geval
Straf van Klaasjanhuntelaarfoundation
Wij worden gestraft door de klaasjanhuntelaarfoundation. Er worden 342 stemmen afgetrokken van ons totaal omdat ene Danny en ene Massi of Masih valse stemmen geven. Als dit nog een keer gebeurt dan worden we gediskwalificeerd.
Ik ken niemand met die namen. Ken jij die wel, aub laat het stoppen. Geef dat aan diegene aan.
Ik weet niet is diegene van het forum?????
Het zal dit zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 15:18 schreef AnimeFan het volgende:
schijnbaar niet daar zijn geen stemmen af gegaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:18 schreef plopkweker het volgende:
Volgens mij spelen hun ook vals, hoe weet ik niet, maar er zit een luchtje aan...
Wat jammerquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:12 schreef angelo1982 het volgende:
Aiiii we staan 300 stemmen achter![]()
![]()
iemand nog iedeen om aan eerlijke stemen te komen.
Ik hoor ze graag
Prins Friso ?quote:
Tong! Als jij nou even een break van fok! neemt en de tijd die je daarmee overhoudt besteed aan het aanmaken van hotmail adressen, staan ze binnen no time 500 stemmen voorquote:
Nog geen grappen over die jongen, Tim gezien, had ik wel verwacht. Of heb ik het topic gemist?quote:
neeeeeee niet vals spelen nog 1 x en we worden gediskwalificeerd Aub jongensquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:03 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Tong! Als jij nou even een break van fok! neemt en de tijd die je daarmee overhoudt besteed aan het aanmaken van hotmail adressen, staan ze binnen no time 500 stemmen voor
Gaat per ip; ik denk dat die @mazzy dingen wel oke waren maar iemand dus heel vaak verschillende @mazzy's vanaf 1 ip heeft aangemaakt. (dom)quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:03 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Tong! Als jij nou even een break van fok! neemt en de tijd die je daarmee overhoudt besteed aan het aanmaken van hotmail adressen, staan ze binnen no time 500 stemmen voor
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:03 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat was een grapje Angelo. Omdat ik zoveel posts heb op Fok. Dat ik dat dan voor jou moet doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:06 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
neeeeeee niet vals spelen nog 1 x en we worden gediskwalificeerd Aub jongens
begrijp dat ie graag wou helpen ben er ook blij mee dat iedereen zo mee denkt.maar moet eerlijk gaan he.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef drumstickNL het volgende:
Degene wilde je alleen helpen Angelo, daarnaast is het niet zo dat wij iedereen hier kennen. Zeker niet de echte naam.
Was een grapje...quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:06 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
neeeeeee niet vals spelen nog 1 x en we worden gediskwalificeerd Aub jongens
Heb het ook erin gezet! Nu maar hopen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat jammerIk gun het jullie van harte. Ik heb het in mijn signature gezet maar zo actief ben ik nou ook weer niet op fok!
Wordt dat niet ook doorzien of afgevangen dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:40 schreef Jimbo het volgende:
Tevens, 10minutemail is ook goed te gebruiken hiervoor
geen idee wat dat is:Dquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:40 schreef Jimbo het volgende:
Tevens, 10minutemail is ook goed te gebruiken hiervoor
Als je meerdere keren vanaf het zelfde ip stemt wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt dat niet ook doorzien of afgevangen dan?
Ik denk dat jij eerder zo'n type bentquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van de verpleegster niet of van zijn psychiater ?
Het is een moeilijke keuze voor hem geweest maar hij zal er alleen maar beter op worden en tegenwoordig kunnen ze zo veel met protheses.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
Een vriend van mij heeft 2 jaar geleden een vreselijk ongeluk gehad, zijn voet en enkel verbrijzeld en spierdistrofie heeft hij eraan over gehouden. Hij voetbalde ook.
Ik heb steeds het gevoel gehad dat het een amputatie gaat worden en gisteren vertelde hij me dat dit inderdaad ter sprake is gekomen, tot boven de knie zelfs.
Vanwege dit heb ik hem niet gevraagd om te stemmen omdat ik niet weet hoe hij zou reageren maar het is wel de reden waarom ik zo graag wil dat het ampu voetbal team dit gaat winnen. Omdat het wat mij betreft aan toont dat het ontzettend klote is een ledemaat te moeten verliezen maar laten jullie zien dat het leven nog genoeg mogelijkheden biedt.
Ik weet dat het er somber uit ziet nu die stemmen verwijderd zijn maar ik hoop echt dat jullie gaan winnen..
Als iedereen die online is nou ff stemt hebben we zo gewonnen hihiquote:Op zondag 11 november 2012 00:37 schreef ElisaB het volgende:
We moeten het met FOK! toch voor elkaar kunnen krijgen dat er nog wat gestemd wordt
quote:Op zondag 11 november 2012 14:20 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
Als iedereen die online is nou ff stemt hebben we zo gewonnen hihi
quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef angelo1982 het volgende:
gaat al weer de goede kant op 250 in de min
Weet je hem alweer?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:38 schreef Jimbo het volgende:
Hey verdomme, ik had z'n briljante grap voor dit topic bedacht gister..
ben ik hem weer vergeten!
quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef angelo1982 het volgende:
gaat al weer de goede kant op 250 in de min
*KICK*quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:54 schreef angelo1982 het volgende:
Kom op mannen we kunnen het nog een paar stemmen
geen ideequote:Op dinsdag 13 november 2012 15:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar haalt die andere club zoveel stemmen vandaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |