hoiquote:
met z'n vriendin! tenmiste, ik meen dat ie dat vorig jaar opbiechte...quote:
Ramon is hetero?????quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met z'n vriendin! tenmiste, ik meen dat ie dat vorig jaar opbiechte...
Echt, zo'n kleuter grijnsquote:
blijkbaarquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk via http://www.3fm.nl/api/webcam en die doet het prima. hoewel ie af en toe ff hapert.
way to geek for mequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste doet het vrijwel nooit, skip altijd gelijk naar een ander.
heb ik al 2x gezien lieverdquote:
dacht ik al wel zag net de promo op 7 en moest gelijk aan jouw denkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik al 2x gezien lieverdsterker nog, heb ik op BluRay. de regisseur van Dead Snow komt btw volgend jaar met Hansel and Gretl: Witch Hunters. en die lijkt me moddervet. Slechter dan Abraham Lincoln: Vampire Hunter gaat het vast niet worden
wehehe, ik sta hier volgens mij bekend met ranzige opmerkingen en vage filmsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dacht ik al wel zag net de promo op 7 en moest gelijk aan jouw denken
imho beter dan Mr Polskaquote:
Is wat mij betreft om het even; rapper = kutquote:
yupquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is toch ook appels met peren vergelijken?
ja, Maskerade onlangs geluisterd. goeie plaatquote:
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat is die talent award uitreiking?
Duurt nog wel even denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat is die talent award uitreiking?
deels opgegroeid in Grunn geloof ik. en daar wonen rielekste mensenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij is Kraantje Pappie een hele relaxte gozer, als ik em zo hoor
Stadjer, inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deels opgegroeid in Grunn geloof ik. en daar wonen rielekste mensen
sterker nog, nu ongeveer!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:47 schreef Pino112 het volgende:
De uitreiking is bijna van de Talentaward.
Ik hoor om de week heul geen weekend te hebben op vrijdagavond, maar ik word om de een of andere mysterieuze reden nooit op zaterdag ingeplandquote:
Ach ik mag niet klagen, ik heb per maand 15 vrije dagen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoor om de week heul geen weekend te hebben op vrijdagavond, maar ik word om de een of andere mysterieuze reden nooit op zaterdag ingeplandEn ik ga uiteraard geen slapende honden wakker maken
Ach, tis m'n bijbaantje hoor, gemiddeld zo'n 16 uur per weekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ach ik mag niet klagen, ik heb per maand 15 vrije dagen.
Ik wilde net naar 3rdRock twitteren dat als ze dat weer doen, dat ze die ring dan wel pakkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:19 schreef Evertjan het volgende:
Wie is de Mol was alleen leuk toen er nog geen BN'ers mee deden
ik moet eerlijk zeggen dat ik het in de tijd zonder BN'ers amper keek. maar toen keek ik dan ook nog minder TV dan nu geloof ik...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wilde net naar 3rdRock twitteren dat als ze dat weer doen, dat ze die ring dan wel pakken
Het is logisch, deze semi-BN'ers zullen voor een deel ook meedoen om meer naamsbekendheid te krijgen en staan dus anders in het spel dan gewone mensen zoals jij en ik. Niet dat ik het niet tof vind, hoor, maar het is wel een issue bij WIDM. En ach, wat ik al zei, iets met commerciëlen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik het in de tijd zonder BN'ers amper keek. maar toen keek ik dan ook nog minder TV dan nu geloof ik...
nja, ik wil idd ook wel eens een seizoen zonder BNers zien, net als Exp Robinson.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is logisch, deze semi-BN'ers zullen voor een deel ook meedoen om meer naamsbekendheid te krijgen en staan dus anders in het spel dan gewone mensen zoals jij en ik. Niet dat ik het niet tof vind, hoor, maar het is wel een issue bij WIDM. En ach, wat ik al zei, iets met commerciëlen.
Geen idee, ik volg al die programma's nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik wil idd ook wel eens een seizoen zonder BNers zien, net als Exp Robinson.
en Boer Zoekt Vrouw is eigenlijk ook wel over zn hoogtepunt heen...
is zo'n beetje het enige dat ik volg. en Peking Express en Fort Boyard.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg al die programma's niet
lekker! met pindasausquote:
nja, op Evers Staat Op (en dat heeft vast al eens gewonnen) na is het ook zo'n beetje allemaal inwisselbare eenheidsworst zonder uitgesproken dj's. t staat op mn werk op en als ik het meekrijg is het meestal niet veel soeps imhoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)ad-Gouden-Radioring/
raar dat er geen 538 programma tussen zit
'Die' legobeurs? 'Die' beurs trekt elk jaar zo ontzettend veel bezoekers hèquote:
ik vermoed in dit pownews: http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2012/10/pownews_314.htmlquote:
pff, ik ben in legoland Denemarken geweest dus zo'n zaaltje met wat blokkies is natuurlijk peanutsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
'Die' legobeurs? 'Die' beurs trekt elk jaar zo ontzettend veel bezoekers hè
Zaaltjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed in dit pownews: http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2012/10/pownews_314.html
[..]
pff, ik ben in legoland Denemarken geweest dus zo'n zaaltje met wat blokkies is natuurlijk peanuts
dat vermoeden had ik al. maar ik moet de boel natuurlijk ff belachelijk maken omdat ik er zo naast zit. hoort bij mijn stoere imago hieroquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
ZaaltjeHet is het grootste lego-evenement ter wereld, grapjas.
Ik ben ook in Danmark geweest, én in DE lego beurs in Zwolle, en ik kan je vertellen, ze zijn allebei groot!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed in dit pownews: http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2012/10/pownews_314.html
[..]
pff, ik ben in legoland Denemarken geweest dus zo'n zaaltje met wat blokkies is natuurlijk peanuts
heeft Douwe Egberts tegenwoordig ook al Lego?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ook in Danmark geweest, én in DE lego beurs in Zwolle, en ik kan je vertellen, ze zijn allebei groot!
Bij geen van beiden geweest, maar elke herfst word ik weer doodgegooid met de beursquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat vermoeden had ik al. maar ik moet de boel natuurlijk ff belachelijk maken omdat ik er zo naast zit. hoort bij mijn stoere imago hiero
Boekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
Ah, begin november de boekenbeurs in Zwolle
ga toch eens naar Deventer!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
Ik ben in 2008 naar de boekenmarkt in Deventer geweest, wat een boeken...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
Boekenquote:
Ja, 3rdRock die zou me voor afgelopen editie herinneren, maar dat heeft ie natuurlijk weer niet gedaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben in 2008 naar de boekenmarkt in Deventer geweest, wat een boeken...
Eerste weekend in augustus geloof ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, 3rdRock die zou me voor afgelopen editie herinneren, maar dat heeft ie natuurlijk weer niet gedaan
ik in 2011 en 2012. een soort van Hemel is hetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben in 2008 naar de boekenmarkt in Deventer geweest, wat een boeken...
Dit soort stemverkiezingen zijn natuurlijk net zulke grote onzin als talentshows. Wie kan de meeste zieltjes winnen? Niks van aantrekken dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
DEVOICEOFHOLLAND______________________________________________________!
En dan kijken mensen er ook nog naar, en dan stemmen ze er ook nog op
Tijd voor 400% belasting op sms'en naar tv programma's...
niet? ik kan me niet voorstellen dat ik er niet over getweet heb in die tijd maar ik bied alsnog mijn excuses aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, 3rdRock die zou me voor afgelopen editie herinneren, maar dat heeft ie natuurlijk weer niet gedaan
Mooi, ik whatsapp m'n moeder even en zet het in m'n agendaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet? ik kan me niet voorstellen dat ik er niet over getweet heb in die tijd maar ik bied alsnog mijn excuses aan
en verder idd wat Dago zegt. 1e zondag van Augustus!
Neromix van Speed Demon van Michael Jacksonquote:
heel verstandigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mooi, ik whatsapp m'n moeder even en zet het in m'n agenda
Een klein tikje sneller tempo zou lekkerder zijn denk ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Neromix van Speed Demon van Michael Jackson
"mooi opgezet"quote:
pfoe, die weet ik nie meer hoor. maar alles wat Cee post is episch.quote:
"ga is ff weg joh"quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
En de liefde voor kinderen tijdens het filmen
Heb ik iets gemist?quote:
ze draaiden net dat liedje van Anouk. dat waarin ze heel hard "Cheetah" roeptquote:
eg wel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:58 schreef Cee het volgende:
Nee serieus, ik lees net een minuutje weer bij, ik zit niet achter de plant in de hoek van de kamer te wachten.
ik ben wel donor, zaaddonorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
NEE IK BEN GEEN DONOR, EN WANNEER WORDT ER NOU EENS GEKAPT MET AL DIE RECLAMES
Ach so, sehr gut!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze draaiden net dat liedje van Anouk. dat waarin ze heel hard "Cheetah" roept
Spuit je oren eens uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze draaiden net dat liedje van Anouk. dat waarin ze heel hard "Cheetah" roept
Ik zie het ook echt voor mequote:
jezus, die heb je snel gevondenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet nog steeds altijd aan die post denken bij dit nummer.
Oh, die!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet nog steeds altijd aan die post denken bij dit nummer.
godsamme, daar zou ik niet eens aan denkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een google-opdracht met "site:forum.fok.nl cheetah cee anouk mh" oid was genoeg.
ik koop sowieso geen Peugeotquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
Van deze reclames ga je toch juist GEEN peugeot kopen?
Met die opera-'zangeres'? Ik zei gisteren nog tegen m'n collega's, ze hebben weer een blik nieuwe Houten Reclameblok-waardige commercials opengetrokken zeg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
Van deze reclames ga je toch juist GEEN peugeot kopen?
SPOILER: Vrijdag de 12-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag de 13 19-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ah, tof, dank je! Beter dan die meuk op de radioquote:
ola!quote:
oh, ik hoor 1 of ander blij boybandje bij Stenders en ik dacht dat het One Direction was...quote:
snelkoppeling maken van VLCquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe krijg ik een snelkoppeling op m'n bureaublad van VLC player dat hij die vsr-bb link van die 3FM webcam stream opent?
Daar is hij wel fan van he?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, ik hoor 1 of ander blij boybandje bij Stenders en ik dacht dat het One Direction was...
ik word er wel vrolijk vanquote:
haha, Harry Potter met een stijvequote:
daar ken ik niet zoveel liedjes van...maar wel Carly Rae Jepsen.quote:
Yep, thanx.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
snelkoppeling maken van VLC
rechtermuisknop op de snelkoppeling en dan eigenschappen
bij doel de link van 3fm aan toevoegen (bijv. "C:\Program Files\VideoLAN\VLC\vlc.exe" http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb)
hai harde werker!quote:
hij zal de strijd wel opgegeven hebben. is al weken zoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:22 schreef Paul het volgende:
Stenders wil tegenwoordig wel in beeld op de webcam?
quote:
ik ben trots op jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb van de zomer op vakantie mijn eerste echte boek gelezen, was een biografie over het leven van Dave Grohl, nog in het Engels ookDaarvoor alleen een aantal 'Wolf boeken' en jeugdboeken
Onterechte conclusie.quote:
Ik las vroeger best veel boeken. Maar stomme internet en tv-series en andere dingen zorgen voor te veel onrust en afleiding waardoor ik op dit moment al 2 jaar lang 3 verschillende boeken aan het lezen ben, misschien 2 zinnen per maand. Het schiet niet op. Echt jammer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb van de zomer op vakantie mijn eerste echte boek gelezen, was een biografie over het leven van Dave Grohl, nog in het Engels ookDaarvoor alleen een aantal 'Wolf boeken' en jeugdboeken
nee, KXradioopnamequote:
ik lees iedere avond voor het slapengaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las vroeger best veel boeken. Maar stomme internet en tv-series en andere dingen zorgen voor te veel onrust en afleiding waardoor ik op dit moment al 2 jaar lang 3 verschillende boeken aan het lezen ben, misschien 2 zinnen per maand. Het schiet niet op. Echt jammer.
twitter:KimHollandxx twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 20:47:48Zo, weer terug van vakantie. En dan vandaag hier 22 graden. Wat een luxe! Sex gehad met leuk Spaans stel. Grote taalbarriere, maar wel top! reageer retweet
Neuj, meer een standaard FOK-opmerking waarvan het niet eens zeker is of het überhaupt mijn eigen mening wel is.quote:
Hmm, mijn moeder was ook in Spanje. Verdacht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:KimHollandxx twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 20:47:48Zo, weer terug van vakantie. En dan vandaag hier 22 graden. Wat een luxe! Sex gehad met leuk Spaans stel. Grote taalbarriere, maar wel top! reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, mijn moeder was ook in Spanje. Verdacht.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Kim jouw moeder?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, dat kan natuurlijk ook nogquote:
Nou, ik hóóp het niet.quote:
Heb je ene deuk op de bovenkant van je hoofd? Just checkingquote:
trusten poepie! en vergeet niet wat fietsen mee te nemen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen, de wekker staat op 5.10![]()
Daarna naar Duitsland, dus tot zondagavond!![]()
Fred heeft de politie gebeld?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:40 schreef Qunix het volgende:
19-10-12 23:24:16 Politie Amsterdam-Amstelland Prio: 2 Huis/lok. vredebreuk Gijsbrecht v Aemstelstr 21 1191AR OUDERKERK AAN D
0130007 Politie Amsterdam Persalarm
Nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb je ene deuk op de bovenkant van je hoofd? Just checking
Veel plezierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen, de wekker staat op 5.10![]()
Daarna naar Duitsland, dus tot zondagavond!![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:40 schreef Qunix het volgende:
19-10-12 23:24:16 Politie Amsterdam-Amstelland Prio: 2 Huis/lok. vredebreuk Gijsbrecht v Aemstelstr 21 1191AR OUDERKERK AAN D
0130007 Politie Amsterdam Persalarm
ik vind dit ook wel een beetje ver gaan. die inbraak bij 538 was nog wel humor, maar dit....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
Dit gaat dus helemaal nergens meer over hè
Bij wie breken ze nu in?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dit ook wel een beetje ver gaan. die inbraak bij 538 was nog wel humor, maar dit....
Een beetje boel. Je laat een minderjarige jongen dingen tegen de wet doen. Was eigenlijk net goed voor Stenders en co als Freek daadwerkelijk was opgepakt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dit ook wel een beetje ver gaan. die inbraak bij 538 was nog wel humor, maar dit....
hoofdredactrice Quote volgens mij.quote:
het was de bedoeling Freek te laten inbreken bij de hoofdredactrice van Quote. maar dat is een tikkie uit de hand gelopen. hij had bijna een tuinkabouter van de onderbuurvrouw(?) gejat.... en de politie is door die onderbuurvrouw gebeld...quote:
quote:
Is ie nu opgepakt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het was de bedoeling Freek te laten inbreken bij de hoofdredactrice van Quote. maar dat is een tikkie uit de hand gelopen. hij had bijna een tuinkabouter van de onderbuurvrouw(?) gejat.... en de politie is door die onderbuurvrouw gebeld...
nee, ze zitten nu in de auto naar de studio.quote:
Aha. Nouja, ik ga volgende week wel tussen 10 en 12 een filmpje kijken ofzo. Ik heb weinig trek in deze ongein.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ze zitten nu in de auto naar de studio.
ik ga er vanuit dat Stenders hiervan geleerd heeft...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aha. Nouja, ik ga volgende week wel tussen 10 en 12 een filmpje kijken ofzo. Ik heb weinig trek in deze ongein.
twitter:ElmerMedina twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 23:50:39#DJMag Results Armin#1, Tiesto#2, Avicii#3, Guetta#4, Deadmau5#5, Hardwell#6, Above&Beyond#7, Dash Berlin#8, Afrojack#9, Skrillex#10 reageer retweet
Hmm ik moet het nog zien. Ik verwacht Guetta toch hogerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
uitslag best DJ schijnt gelekt te zijn:twitter:ElmerMedina twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 23:50:39#DJMag Results Armin#1, Tiesto#2, Avicii#3, Guetta#4, Deadmau5#5, Hardwell#6, Above&Beyond#7, Dash Berlin#8, Afrojack#9, Skrillex#10 reageer retweet
Ik stoor me al langer aan de opdrachten voor Freek. Ze zijn al een tijdje van een typische powned-niveau. Een beetje schoppen vind ik niet erg, maar dit... De popquiz vind ik dan weer te leuk om niet te luisteren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat Stenders hiervan geleerd heeft...
Nog hoger? Plekje 3?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm ik moet het nog zien. Ik verwacht Guetta toch hoger
1, 2 of 3?quote:
Mja, ok, maar Armin en Tiësto doen het al jaren zo ontzettend goed wereldwijd. Sowieso zijn wij als klein landje daar best groot inquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
1, 2 of 3?
Al blijft het lastig schatten. Ik heb niet echt een goed beeld van hoe alle dj's het in andere landen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Niet echt verrassend tbhquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
uitslag best DJ schijnt gelekt te zijn:twitter:ElmerMedina twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 23:50:39#DJMag Results Armin#1, Tiesto#2, Avicii#3, Guetta#4, Deadmau5#5, Hardwell#6, Above&Beyond#7, Dash Berlin#8, Afrojack#9, Skrillex#10 reageer retweet
Veenstra vindt Kane ook al niet zoveel soeps...quote:
jaha! allemaal het gevolg van de global warming. (vast niet, maar klinkt leuk toch?)quote:
Gebeurt wel vaker! Erg fijn als je een zwarte auto hebtquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
er zal maar een kameel met dat zand meewaaien
of nog erger de Taliban.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
er zal maar een kameel met dat zand meewaaien
Of 2quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker! Erg fijn als je een zwarte auto hebt
uit de Sahara??? die zitten toch veel meer in Afghanistan?quote:
Ook erg fijn tijdens het hardlopen, al die meuk in m'n ogenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker! Erg fijn als je een zwarte auto hebt
of 144!quote:
duikbril!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook erg fijn tijdens het hardlopen, al die meuk in m'n ogen
neh, paar slokken maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
3rdRock, iets teveel Shandy gezop0n?
Sjeik Ali Ben Zinequote:
daar kan het langswaaien.....quote:
Wel even een goede fluim in de bril tegen condensquote:
Die woont niet in NL he, hier is het Saharazand, niet in de Saharaquote:
Goede zonnebril nietquote:daar kan het langswaaien.....
Fatsoenlijke zonnebril kopen danquote:
Thank you for the infoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
Goed. Ik ga even schijten en naar bed. Daag
eeejjjjquote:
Zweetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fatsoenlijke zonnebril kopen danLangs mijn zonnebril komt niks
2 hierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
eeejjjj![]()
Kan er maar in 1 tegelijk rijden, dus heb er maar 1
ik heb niet eens een zonnebrilquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet erg tof, neequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook erg fijn tijdens het hardlopen, al die meuk in m'n ogen
Challenge acceptedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen zand (of pollenquote:
wel in de goede volgorde doen he? anders heb je straks een bruin bolus onder je warme dekentjes liggenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
Goed. Ik ga even schijten en naar bed. Daag
Ik nam tijdens je afwezigheid ff de honneurs waar, het wordt een gewoontequote:
Daar had ik ook geen last van, vanmiddag, tijdens het hardlopen. Wel van dat zweet dusquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen zand (of pollen) in ieder geval. En daar is het me om te doen
precies wat ik zeg. ik heb sinds 1990 2x een soort van zonnebril gehad en amper gedragen. sinds een jaar of 5-6 heb ik helemaal geen zonnebrilquote:
Het isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik nam tijdens je afwezigheid ff de honneurs waar, het wordt een gewoonte
Hardlopen doe ik overigens niet met (zonne)bril. Wel een pet, scheelt weer haar in m'n gezichtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Daar had ik ook geen last van, vanmiddag, tijdens het hardlopen. Wel van dat zweet dus
Tja, prioriteitenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen geld voor, betaal m'n opleiding zelf
Daar had ik dan weer geen last vanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hardlopen doe ik overigens niet met (zonne)bril. Wel een pet, scheelt weer haar in m'n gezicht
Geen BH?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hardlopen doe ik overigens niet met (zonne)bril. Wel een pet, scheelt weer haar in m'n gezicht
Preciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |