hoiquote:
met z'n vriendin! tenmiste, ik meen dat ie dat vorig jaar opbiechte...quote:
Ramon is hetero?????quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met z'n vriendin! tenmiste, ik meen dat ie dat vorig jaar opbiechte...
Echt, zo'n kleuter grijnsquote:
blijkbaarquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk via http://www.3fm.nl/api/webcam en die doet het prima. hoewel ie af en toe ff hapert.
way to geek for mequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste doet het vrijwel nooit, skip altijd gelijk naar een ander.
heb ik al 2x gezien lieverdquote:
dacht ik al wel zag net de promo op 7 en moest gelijk aan jouw denkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik al 2x gezien lieverdsterker nog, heb ik op BluRay. de regisseur van Dead Snow komt btw volgend jaar met Hansel and Gretl: Witch Hunters. en die lijkt me moddervet. Slechter dan Abraham Lincoln: Vampire Hunter gaat het vast niet worden
wehehe, ik sta hier volgens mij bekend met ranzige opmerkingen en vage filmsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dacht ik al wel zag net de promo op 7 en moest gelijk aan jouw denken
imho beter dan Mr Polskaquote:
Is wat mij betreft om het even; rapper = kutquote:
yupquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is toch ook appels met peren vergelijken?
ja, Maskerade onlangs geluisterd. goeie plaatquote:
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat is die talent award uitreiking?
Duurt nog wel even denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat is die talent award uitreiking?
deels opgegroeid in Grunn geloof ik. en daar wonen rielekste mensenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij is Kraantje Pappie een hele relaxte gozer, als ik em zo hoor
Stadjer, inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deels opgegroeid in Grunn geloof ik. en daar wonen rielekste mensen
sterker nog, nu ongeveer!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:47 schreef Pino112 het volgende:
De uitreiking is bijna van de Talentaward.
Ik hoor om de week heul geen weekend te hebben op vrijdagavond, maar ik word om de een of andere mysterieuze reden nooit op zaterdag ingeplandquote:
Ach ik mag niet klagen, ik heb per maand 15 vrije dagen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoor om de week heul geen weekend te hebben op vrijdagavond, maar ik word om de een of andere mysterieuze reden nooit op zaterdag ingeplandEn ik ga uiteraard geen slapende honden wakker maken
Ach, tis m'n bijbaantje hoor, gemiddeld zo'n 16 uur per weekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ach ik mag niet klagen, ik heb per maand 15 vrije dagen.
Ik wilde net naar 3rdRock twitteren dat als ze dat weer doen, dat ze die ring dan wel pakkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:19 schreef Evertjan het volgende:
Wie is de Mol was alleen leuk toen er nog geen BN'ers mee deden
ik moet eerlijk zeggen dat ik het in de tijd zonder BN'ers amper keek. maar toen keek ik dan ook nog minder TV dan nu geloof ik...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wilde net naar 3rdRock twitteren dat als ze dat weer doen, dat ze die ring dan wel pakken
Het is logisch, deze semi-BN'ers zullen voor een deel ook meedoen om meer naamsbekendheid te krijgen en staan dus anders in het spel dan gewone mensen zoals jij en ik. Niet dat ik het niet tof vind, hoor, maar het is wel een issue bij WIDM. En ach, wat ik al zei, iets met commerciëlen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik het in de tijd zonder BN'ers amper keek. maar toen keek ik dan ook nog minder TV dan nu geloof ik...
nja, ik wil idd ook wel eens een seizoen zonder BNers zien, net als Exp Robinson.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is logisch, deze semi-BN'ers zullen voor een deel ook meedoen om meer naamsbekendheid te krijgen en staan dus anders in het spel dan gewone mensen zoals jij en ik. Niet dat ik het niet tof vind, hoor, maar het is wel een issue bij WIDM. En ach, wat ik al zei, iets met commerciëlen.
Geen idee, ik volg al die programma's nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik wil idd ook wel eens een seizoen zonder BNers zien, net als Exp Robinson.
en Boer Zoekt Vrouw is eigenlijk ook wel over zn hoogtepunt heen...
is zo'n beetje het enige dat ik volg. en Peking Express en Fort Boyard.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg al die programma's niet
lekker! met pindasausquote:
nja, op Evers Staat Op (en dat heeft vast al eens gewonnen) na is het ook zo'n beetje allemaal inwisselbare eenheidsworst zonder uitgesproken dj's. t staat op mn werk op en als ik het meekrijg is het meestal niet veel soeps imhoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)ad-Gouden-Radioring/
raar dat er geen 538 programma tussen zit
'Die' legobeurs? 'Die' beurs trekt elk jaar zo ontzettend veel bezoekers hèquote:
ik vermoed in dit pownews: http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2012/10/pownews_314.htmlquote:
pff, ik ben in legoland Denemarken geweest dus zo'n zaaltje met wat blokkies is natuurlijk peanutsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
'Die' legobeurs? 'Die' beurs trekt elk jaar zo ontzettend veel bezoekers hè
Zaaltjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed in dit pownews: http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2012/10/pownews_314.html
[..]
pff, ik ben in legoland Denemarken geweest dus zo'n zaaltje met wat blokkies is natuurlijk peanuts
dat vermoeden had ik al. maar ik moet de boel natuurlijk ff belachelijk maken omdat ik er zo naast zit. hoort bij mijn stoere imago hieroquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
ZaaltjeHet is het grootste lego-evenement ter wereld, grapjas.
Ik ben ook in Danmark geweest, én in DE lego beurs in Zwolle, en ik kan je vertellen, ze zijn allebei groot!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed in dit pownews: http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2012/10/pownews_314.html
[..]
pff, ik ben in legoland Denemarken geweest dus zo'n zaaltje met wat blokkies is natuurlijk peanuts
heeft Douwe Egberts tegenwoordig ook al Lego?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ook in Danmark geweest, én in DE lego beurs in Zwolle, en ik kan je vertellen, ze zijn allebei groot!
Bij geen van beiden geweest, maar elke herfst word ik weer doodgegooid met de beursquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat vermoeden had ik al. maar ik moet de boel natuurlijk ff belachelijk maken omdat ik er zo naast zit. hoort bij mijn stoere imago hiero
Boekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
Ah, begin november de boekenbeurs in Zwolle
ga toch eens naar Deventer!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
Ik ben in 2008 naar de boekenmarkt in Deventer geweest, wat een boeken...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |