Chat weer aanklikken zodat die weer aan de zijkant staat en dan CTRL+F5.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Stansfield het volgende:
Ik zat net een beetje te kloten om dat chatten uit te zetten. Maar toen verdween ook ineens rechtsboven dat gedeelte waar je ziet wat al je vrienden allemaal doen, waar ze reageren enz. Hoe krijg ik dat weer terug?
Daar mei ik wol oer!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:43 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb Facebook trouwens zonet op Frysk gezet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je niets van hoor. Bij Engelse mensen op je Facebook zie je toch ook niet ineens alles in het Engels?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gelukkig geen friesen op FB, anders was dat ook een klacht voor dit toic geweest
Ik irriteer mij wel degelijk aan mijn Friese vrienden.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zie je niets van hoor. Bij Engelse mensen op je Facebook zie je toch ook niet ineens alles in het Engels?
je ergert je aanquote:Op donderdag 1 november 2012 10:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik irriteer mij wel degelijk aan mijn Friese vrienden.
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik irriteer erger mij wel degelijk aan mijn Friese vrienden.
Ik bedoel eerder wanneer ze fries beginnen te typen. Ik heb sowieso niets met friesland, ik heb zelfs iets tegen friesland.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zie je niets van hoor. Bij Engelse mensen op je Facebook zie je toch ook niet ineens alles in het Engels?
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:14 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je ergert je aan
taalfouten op facebook
Gelukkig heb ik jullie nog.quote:
Deze antwoorden tenminste nog in het Nederlands, wat denk je van Turken die leven in hun eigen wereld.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:19 schreef Silverdigger2 het volgende:
of mensen die arabischof irakees of weet ik veel wat praten
dan antwoorden in het engels nederlands en in die vage letters
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:27 schreef ejiraM het volgende:
Ja, godver en dan heb je ook nog allerlei Nederlanders die facebook gewoon in het NEDERLANDS gebruiken..![]()
Waaróm praat je in facebook in vredesnaam in de taal die je in het dagelijks leven ook spreekt
Oh op die fiets.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder wanneer ze fries beginnen te typen. Ik heb sowieso niets met friesland, ik heb zelfs iets tegen friesland.
Maar daar gaat dit topic niet over
Stel je aan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik begin echt een untermensch-ubermensch gevoel te krijgen als ik naar Facebook kijk. Wat een zooitje onderontwikkeldheid bij elkaar
Ik zit zelf ook op Facebook, dus je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Maar de zwakzinnigheid van sommige mensen op FB die hier soms gepost wordt gaat nergens meer over.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iemand die ook op facebook zit.
Je kan beter gewoon genieten van die zwakzinnigheidquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook op Facebook, dus je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Maar de zwakzinnigheid van sommige mensen op FB die hier soms gepost wordt gaat nergens meer over.
ow wat goed van je dat je al 8 jaar gestopt bent, ben trots op jequote:Op vrijdag 2 november 2012 13:01 schreef Groenevlinder het volgende:
Mijn grootste ergernis,
Mensen die echt overal aandacht mee willen opeisen en denken dat ze heel bijzonder zijn in bepaalde dingen:
Bijvoorbeeld;
"Nu alweer een jaar geleden dat ik ben gestopt met roken.. het is niet altijd makkelijk geweest maar dankzij steun van alle lieve mensen om me heen en mijn lieve mannetje ben ik er doorheen gekomen, "Peter" Ik hou van je........ enz enz..."![]()
Dat melancholische gezeur... verschrikkelijk![]()
Ik ben zelf al 8 jaar gestopt en kan me niet herinneren dat ik daar ooit zo dramatisch over heb gedaan of hebt gevist naar complimenten.....
Haha dankje.. is viste niet naar een complimentje hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:04 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ow wat goed van je dat je al 8 jaar gestopt bent, ben trots op je
Mensen uit facebook gooien en denken een statement te makenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:00 schreef ZarB het volgende:
Gadverdamme ik zag nu weer dat 1 of ander "ik ben 22 en wil huisvrouw worden dus ik poep er gelijk een kind uit" oud klasgenootje een foto had geliked van een zielige anti-abortus organisatie. Echt, cut.the.crap godverdomme zeg. Haar gelijk eruit geflikkerd. Sowieso, baby- en zwangerschapprovocatie moet verboden worden!!!!
Wat betekent dit?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:00 schreef ZarB het volgende:
Sowieso, baby- en zwangerschapprovocatie moet verboden worden!!!!
Het lopen leuren met je baby en allerlei provocerende teksten rondom anti abortus en van die foto's waarom zwangerschap verheerlijkt wordt (zo'n foto waarbij je een vrouwenbuik met vandie lelijke striemen erop en er dan staat: you are a tiger who earned the stripes blabla). Anyway, ik vind het provocerend en hoef het niet te zien.quote:
Of het provocerend is weet ik niet, maar voor de rest ben ik het daar helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het lopen leuren met je baby en allerlei provocerende teksten rondom anti abortus en van die foto's waarom zwangerschap verheerlijkt wordt (zo'n foto waarbij je een vrouwenbuik met vandie lelijke striemen erop en er dan staat: you are a tiger who earned the stripes blabla). Anyway, ik vind het provocerend en hoef het niet te zien.
Die ben ik ook al tegengekomenquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:20 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
sentimentele plaatjuhs posten jeweettogggg
lofjoewwwwall
Die heb je ook wel veelquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen uit facebook gooien en denken een statement te maken
Vind ik ook debiel, maar dat doe ik niet. De enige die wat van mijn unfriend-actie zal merken is zijzelf.. Althans, als ze het merkt. Dus ik vind er bij mij niks statementachtig aan!quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die heb je ook wel veel
"Ik heb even weer mijn vriendenlijst opgeschoond"
En dat hoor je dan van mensen die zelf al niet de populairste zijn
Ik begrijp je, verwijderen die zooi. Vervuilt je wall alleen maar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:54 schreef ZarB het volgende:
[..]
Vind ik ook debiel, maar dat doe ik niet. De enige die wat van mijn unfriend-actie zal merken is zijzelf.. Althans, als ze het merkt. Dus ik vind er bij mij niks statementachtig aan!
Met joukan ik pratenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het lopen leuren met je baby en allerlei provocerende teksten rondom anti abortus en van die foto's waarom zwangerschap verheerlijkt wordt (zo'n foto waarbij je een vrouwenbuik met vandie lelijke striemen erop en er dan staat: you are a tiger who earned the stripes blabla). Anyway, ik vind het provocerend en hoef het niet te zien.
En een statement maken? Ik? Als ik haar er niet uit zou gooien dan zou er gezegd worden dat ik dat juist wel moet doen. En ik gooi haar eruit omdat ik dat soort crap niet hoef te zien. Niet meer dan logisch toch?
ahahahaha leukgevonden en zo origineeelquote:
Great.quote:Sorry, something went wrong.
We're working on getting this fixed as soon as we can.
Go Back
Bij jou helemaal ? Bij mij werkt het nu maar halfquote:
Het sterke geslachtquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Bij jou helemaal ? Bij mij werkt het nu maar half
quote:
En dan ook nog iemand die vraagt 'oh wat is er wijffie?'...zucht...quote:
Wat een plebejerquote:
Dat heb ik gedaan, jankbal. Als ENIGE trouwens.quote:
Is niet te lezen in je verhaal.quote:Op zondag 4 november 2012 03:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, jankbal. Als ENIGE trouwens.
Wat was je reactie?quote:Op zondag 4 november 2012 03:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, jankbal. Als ENIGE trouwens.
Wat ik er van denk is al niet zo relevant meer nadat tig mensen om een kort, pittig kapsel staan te brullen.quote:
Ik heb me nog redelijk ingehouden door te zeggen dat het geen gezicht is whatsoever.quote:
Emosmileys posten omdat je eigenlijk te dom bent om te poepen en je niet goed kunt verwoorden.quote:Op zondag 4 november 2012 03:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat soort mensen op je fb hebben
quote:Op zondag 4 november 2012 03:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Emosmileys posten omdat je eigenlijk te dom bent om te poepen en je niet goed kunt verwoorden.
quote:Op zondag 4 november 2012 03:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Emosmileys posten omdat je eigenlijk te dom bent om te poepen en je niet goed kunt verwoorden.
Ik zie maar 1 figuur hier die te dom is om te poepen. Simpele aardappel met je scheve verhaalquote:Op zondag 4 november 2012 03:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan moet je je hoofd eens uit je reet trekken, voetbalsjakie.quote:Op zondag 4 november 2012 09:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 figuur hier die te dom is om te poepen. Simpele aardappel met je scheve verhaal
Jij bent klachtwaardiger dan die debiel waarover je post.quote:Op zondag 4 november 2012 12:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan moet je je hoofd eens uit je reet trekken, voetbalsjakie.
Meisje in mijn FB, best leuke breezah achtige die post steeds van die We are teens dingen op het nieuwsboard.quote:we are teens
quote:Op zondag 4 november 2012 02:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik lees vandaag een update van een moddervette vrouw die zich afvraagt of ze 'r haar moet kortwieken. ''Doen of niet?'' Dit met een foto van een model met kort pittig kapsel erbij, ter illustratie. En toegegeven, hoewel het al gruwelijk genoeg op zich oogt, kan dat model (slank, jong, mooi) het nog wel hebben.
Als je echter 140 kilo weegt wordt het een heel andere kwestie. Je moet dingen niet erger maken dan ze al zijn namelijk. En dan lees je de reacties met stijgend afgrijzen. Een bloemlezing:
''jaaaa doen leukkkkkkkkkkkkk''
'' DOEN!!!! DAN WORDT JE EEN NOG GROTERE SCHOONHEID!!!!!''
''haha lieverd het is al 6-0 dus het wordt doen hahahahahahahhahahahaha''
''Leuk lekker pittig joh zal je heel goed staan.''
''Ik zeg test test test....het groeide toch snel weer aan lieverd.''
''JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaa!!!''
20 mensen die erop reageren (voornamelijk vrouwen van 30+ trouwens) en ALLEMAAL lyrisch. Niemand die eens eerlijk zijn smoel opentrekt, zegt dat ze nu wel heel erg op een wandelende kermisattractie gaat lijken en haar voor een naderende epic fail behoedt. Echt, als ze zou voorstellen een mohawk op te scheren gaan al die blije libelle-kutten er nog in mee. Want hey, vooral positief zijn luidt het devies.
En dan hoop je nog dat ze 'r met zijn allen lopen te trollen, maar dat zal wel niet.
Huiliequote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef haan33 het volgende:
Of wanneer je jarig bent, je hele facebook vastloopt door al die kutfelicitaties
Dan moet je je geboortedatum niet invullen. Aandacht trekken noemen we dit.quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef haan33 het volgende:
Of wanneer je jarig bent, je hele facebook vastloopt door al die kutfelicitaties
Nee van die mensen die een post zetten als ze jarig zijn. Iets in de buurt van: "Its my birthday" om 00.01quote:Op zondag 4 november 2012 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet je je geboortedatum niet invullen. Aandacht trekken noemen we dit.
ik heb dat altijd met post. Kan de deur niet eens meer open krijgen - zoveel kaartjes enzo krijg ik ieder jaar rond mijn verjaardag. Echt niet normaal.quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef haan33 het volgende:
Wat heb jij tegen het kamp anders.quote:Op zondag 4 november 2012 16:05 schreef haan33 het volgende:
http://www.facebook.com/WoonwagenKampenMoetenBlijfenBestaan
Te dom om 'blijven' te spellen._!
Nog altijd beter dan jouw baggertopics.quote:Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef haan33 het volgende:
Bij mij komen de eerste foto's binnen van mensen die gisteravond zijn gaan feesten:
'hahahahh check hoe dronku jullie zijn'_!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ook foto's van je neef en nicht ?quote:Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef haan33 het volgende:
Bij mij komen de eerste foto's binnen van mensen die gisteravond zijn gaan feesten:
'hahahahh check hoe dronku jullie zijn'_!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 4 november 2012 16:05 schreef haan33 het volgende:
Natuurlijk moeten die kampen blijven. Stel je voor dat ze naast je komen wonenquote:Op zondag 4 november 2012 16:05 schreef haan33 het volgende:
En hoe ze zichzelf ook zo serieus nemen.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 13:07 schreef Queens het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: de eerste keer dat ik een plaatje post, ik doe blijkbaar iets verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |