quote:Op zondag 4 november 2012 03:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Emosmileys posten omdat je eigenlijk te dom bent om te poepen en je niet goed kunt verwoorden.
Ik zie maar 1 figuur hier die te dom is om te poepen. Simpele aardappel met je scheve verhaalquote:Op zondag 4 november 2012 03:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Emosmileys posten omdat je eigenlijk te dom bent om te poepen en je niet goed kunt verwoorden.
Dan moet je je hoofd eens uit je reet trekken, voetbalsjakie.quote:Op zondag 4 november 2012 09:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 figuur hier die te dom is om te poepen. Simpele aardappel met je scheve verhaal
Jij bent klachtwaardiger dan die debiel waarover je post.quote:Op zondag 4 november 2012 12:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan moet je je hoofd eens uit je reet trekken, voetbalsjakie.
Meisje in mijn FB, best leuke breezah achtige die post steeds van die We are teens dingen op het nieuwsboard.quote:we are teens
quote:Op zondag 4 november 2012 02:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik lees vandaag een update van een moddervette vrouw die zich afvraagt of ze 'r haar moet kortwieken. ''Doen of niet?'' Dit met een foto van een model met kort pittig kapsel erbij, ter illustratie. En toegegeven, hoewel het al gruwelijk genoeg op zich oogt, kan dat model (slank, jong, mooi) het nog wel hebben.
Als je echter 140 kilo weegt wordt het een heel andere kwestie. Je moet dingen niet erger maken dan ze al zijn namelijk. En dan lees je de reacties met stijgend afgrijzen. Een bloemlezing:
''jaaaa doen leukkkkkkkkkkkkk''
'' DOEN!!!! DAN WORDT JE EEN NOG GROTERE SCHOONHEID!!!!!''
''haha lieverd het is al 6-0 dus het wordt doen hahahahahahahhahahahaha''
''Leuk lekker pittig joh zal je heel goed staan.''
''Ik zeg test test test....het groeide toch snel weer aan lieverd.''
''JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaa!!!''
20 mensen die erop reageren (voornamelijk vrouwen van 30+ trouwens) en ALLEMAAL lyrisch. Niemand die eens eerlijk zijn smoel opentrekt, zegt dat ze nu wel heel erg op een wandelende kermisattractie gaat lijken en haar voor een naderende epic fail behoedt. Echt, als ze zou voorstellen een mohawk op te scheren gaan al die blije libelle-kutten er nog in mee. Want hey, vooral positief zijn luidt het devies.
En dan hoop je nog dat ze 'r met zijn allen lopen te trollen, maar dat zal wel niet.
Huiliequote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef haan33 het volgende:
Of wanneer je jarig bent, je hele facebook vastloopt door al die kutfelicitaties
Dan moet je je geboortedatum niet invullen. Aandacht trekken noemen we dit.quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef haan33 het volgende:
Of wanneer je jarig bent, je hele facebook vastloopt door al die kutfelicitaties
Nee van die mensen die een post zetten als ze jarig zijn. Iets in de buurt van: "Its my birthday" om 00.01quote:Op zondag 4 november 2012 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet je je geboortedatum niet invullen. Aandacht trekken noemen we dit.
ik heb dat altijd met post. Kan de deur niet eens meer open krijgen - zoveel kaartjes enzo krijg ik ieder jaar rond mijn verjaardag. Echt niet normaal.quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef haan33 het volgende:
Wat heb jij tegen het kamp anders.quote:Op zondag 4 november 2012 16:05 schreef haan33 het volgende:
http://www.facebook.com/WoonwagenKampenMoetenBlijfenBestaan
Te dom om 'blijven' te spellen._!
Nog altijd beter dan jouw baggertopics.quote:Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef haan33 het volgende:
Bij mij komen de eerste foto's binnen van mensen die gisteravond zijn gaan feesten:
'hahahahh check hoe dronku jullie zijn'_!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ook foto's van je neef en nicht ?quote:Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef haan33 het volgende:
Bij mij komen de eerste foto's binnen van mensen die gisteravond zijn gaan feesten:
'hahahahh check hoe dronku jullie zijn'_!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 4 november 2012 16:05 schreef haan33 het volgende:
Natuurlijk moeten die kampen blijven. Stel je voor dat ze naast je komen wonenquote:Op zondag 4 november 2012 16:05 schreef haan33 het volgende:
En hoe ze zichzelf ook zo serieus nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |