registratie in het op fok gevestigd register?.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
*geeft welkom aan Maharbal*
Wat zouden de leveringsvereisten zijn voor de levering van een 'welkom'?
M is niet naarquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:28 schreef Tchock het volgende:
Wat het grappige is is dat niemand iets had gezocht achter H-D maar nu je er zo panisch over doet wordt het alleen maar leuk voor nare mensen als Mahaarbal om er over te beginnen.
Ja er komt gewoon elke keer wat tussenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik kan me herrineren dat je dit al een paar weken zegt iddgewoon eens gaan doen.
Tijd voor een 3:89a BW dan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
registratie in het op fok gevestigd register?.
Is dat ook een HBO-studie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:30 schreef Yreal het volgende:
Fuck deze shit, ik ga wel motorkoerrier worden ofzo
Het is ook echt alleen hier dat het zoveel moeite kost. In andere topics waar ik vast kom wordt het gewoon normaal geaccepteerdquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:28 schreef Tchock het volgende:
Wat het grappige is is dat niemand iets had gezocht achter H-D maar nu je er zo panisch over doet wordt het alleen maar leuk voor nare mensen als Mahaarbal om er over te beginnen.
Dat komt omdat juristen vervelende mensen zijn die veel te goed lezen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is ook echt alleen hier dat het zoveel moeite kost. In andere topics waar ik vast kom wordt het gewoon normaal geaccepteerd
Dat komt omdat juristen vervelende zelfingenomen mensen zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat komt omdat juristen vervelende mensen zijn die veel te goed lezen.
Eend tapequote:
Ik ben helemaal niet zelfingenomenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat komt omdat juristen vervelende zelfingenomen mensen zijn.
Althans de meeste juristen (al dan niet in spé) die ik ken hebben die trek allemaal. Al is het bij de een meer dan de bij de ander.
Duck komt niet van eend, maar van cotton duck (katoenen doek - het woord duck komt zelfs van het Nederlandse doek), omdat duck tape in tegenstelling tot de meeste tape-soorten een lijmlaag op een stuk katoen had en niet op papier ofzo.quote:
Je hebt 'm hopelijk wel door?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
*geeft welkom aan Maharbal*
Wat zouden de leveringsvereisten zijn voor de levering van een 'welkom'?
welles. Kijk hoe je meteen weer over hbo'rs moest beginnen net. Alsof je jezelf verheven voeltquote:
Jij kunt ook niet tegen een grapje zeg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
welles. Kijk hoe je meteen weer over hbo'rs moest beginnen net. Alsof je jezelf verheven voelt
MAAR HEB JE 'M DOOR?!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin om een melige opmerking te maken.
ttttttttttttttttttttttttttquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef Yreal het volgende:
Oke, ik ben er klaar mee. Ga gewoon zitten in die zaal morgen en zie wel wat er gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |