A moment of madnessquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:17 schreef Yreal het volgende:
Ik switch naar katie meluah.. En dan weer terug aan de studie, dit economie geneuzel gaat dramatisch eindigen als ik er niet even wat aandacht aan besteed.
Oh nee!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vond jij altijd meer een hardstyle type Pax
Ohquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus bedoeld hè
Actaeon.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:40 schreef Boterbartje het volgende:
HD, ik moest vrijdag een uurtje wachten op m'n ouders, kom ik dus bij DE cafe, ff proberen. Gesloten op vrijdag middag
Ahja, sorryquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Actaeon.
En je moet inderdaad even de openingstijden checken jana 1600 zijn ze ook dicht geloof ik. Maar morgen herkansing?
op het rooster, einsteinquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:50 schreef Pascaltjuh het volgende:
Ik krijg dat recht als raadsel niet in mijn kop hoor. Het interesseert mij ook gewoon veel minder dan grondslagen. Weet toevallig een van jullie die aan de UvA studeert, hoe je kan zien waar je tentamen afgenomen wordt?
Helemaal gelijk. Dinsdag danquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ahja, sorry
Eh, moet eerst om 9:30 in Breda zijn en ik reis vanaf Twente dus vroeg op en daar duurt ook nog wel even dus ik ben pas 's middags terug in Nijmegen.. ik weet het nog niet! Kom waarschijnlijk via station weer thuis dus kan ik net zo goed even een rustmomentje inlassen bij starbucks
iwo of poort 0.08. Kijken welk nummer je hebt. Zal wel een lijst op bb staanquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:50 schreef Pascaltjuh het volgende:
Ik krijg dat recht als raadsel niet in mijn kop hoor. Het interesseert mij ook gewoon veel minder dan grondslagen. Weet toevallig een van jullie die aan de UvA studeert, hoe je kan zien waar je tentamen afgenomen wordt?
Op je rooster. Sherlock.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:50 schreef Pascaltjuh het volgende:
Denk het, even checken of de koffie lekker is!quote:
MS huurmoordenaars zijn onderwegquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb al mijn hele leven Office gratis, dus er voor betalen ben ik nu niet van plan
Wel legaal uiteraard. Mijn moeders werk houdt standaard een ''pc'' (ben het goede woord kwijt) over.quote:
BREIN BREIN IK RUIK PIRATERIJ ONDERNEEM ACTIE GR GRquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb al mijn hele leven Office gratis, dus er voor betalen ben ik nu niet van plan
Ik kan me herrineren dat je dit al een paar weken zegt iddquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Denk het, even checken of de koffie lekker is!
Sowieso wil ik deze week goed aan de gangOver 1,5 week is SVA al en die week erop IBK 1 tentamen.. 19 december inleiding rechtswetenschappen en daarna in januari nog wat.. dus loopt wel lekker door zegmaar!
En ik loop beetje achter! haha, dus dat ga ik vanaf morgen oppakkenHoop dat het niet bij een goed voornemen blijft deze keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |