Ah omdat de meest gebruikte nederlandse spelling duct tape is (van buizen tape) maar jouw verhaal is ook wel leuk + duck tape is wel een correcte spelwijzequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Duck komt niet van eend, maar van cotton duck (katoenen doek - het woord duck komt zelfs van het Nederlandse doek), omdat duck tape in tegenstelling tot de meeste tape-soorten een lijmlaag op een stuk katoen had en niet op papier ofzo.
Jij gaat die belastingrecht 1 toets doen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef Yreal het volgende:
Oke, ik ben er klaar mee. Ga gewoon zitten in die zaal morgen en zie wel wat er gebeurd.
wat nou T? Ga fietsen ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
MAAR HEB JE 'M DOOR?!
[..]
tttttttttttttttttttttttttt
Ja ik was een apostrof en een 'e' vergeten. Maar dan kon ik die opmerking over leveren niet maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
MAAR HEB JE 'M DOOR?!
[..]
tttttttttttttttttttttttttt
jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij gaat die belastingrecht 1 toets doen?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ik was een apostrof en een 'e' vergeten. Maar dan kon ik die opmerking over leveren niet maken.
wattes?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:41 schreef Ties02 het volgende:
Oh ik wou wel, voor de grap maar doe niet mee aan bonus
Ik heb dat ook altijdquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Sorry, ik ben moe en dan word ik flauw.
je zit aan de uva?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die toets is vereiste voor een bonuspunt
Ik doe niet mee aan de bonusregeling voor belasting
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
welles. Kijk hoe je meteen weer over hbo'rs moest beginnen net. Alsof je jezelf verheven voelt
quote:
Als het niet over politiek gaat ben ik het vrijwel altijd met Paxcon eens dus ik mocht 'm sowieso wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:51 schreef Actaeon het volgende:
Paxcon stijgt wel in aanzien hier denk ik.
Ik ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het niet over politiek gaat ben ik het vrijwel altijd met Paxcon eens dus ik mocht 'm sowieso wel.
Nope. Ik ben veel te links voor de meeste mensen hierquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ook.
Als het over politiek gaat ben ik het ook nooit met jou eens trouwens geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |