Ik voel je, wij hebben ze alleen pas Novemberquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:55 schreef Yreal het volgende:
Heb het idee dat het jaar net begonnen is.. wat gaat het toch allemaal snel
Dat zou kunnen, geen ervaring. Is het werkelijk zo erg?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
schoonmaken is het ook niet helemaal.
Mwah.. verdiende 1700 ofzo met 30 uur werken in de week, was wel relaxt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, geen ervaring. Is het werkelijk zo erg?
Oh daar zou ik mijn bed niet voor uit komen, zeker niet om schoon te maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah.. verdiende 1700 ofzo met 30 uur werken in de week, was wel relaxt.
Vooral met dat 8-8-4 gedoe aan de UvA is het nu echt een grote leerfabriek gewordenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat zei ik altijd tegen ongemotiveerde leerlingen op de middelbare, een opleiding lijkt soms lang te duren maar omdat je constant van essay naar essay leeft, van toetsweek naar toetsweek, vliegt de tijd echt. Vier jaar is zo om als je er over nadenkt.
Ben bijna aan pantoffels toe.quote:
Om een beetje gezzelig te ouwenhoeren terwijl je wat staat de stoffen? Leuke mensen ontmoetquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh daar zou ik mijn bed niet voor uit komen, zeker niet om schoon te maken.
1700 per week met schoonmaken?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Om een beetje gezzelig te ouwenhoeren terwijl je wat staat de stoffen? Leuke mensen ontmoet
Leerfabriekquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral met dat 8-8-4 gedoe aan de UvA is het nu echt een grote leerfabriek geworden
Een liegende schoonmaker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
1700 per week met schoonmaken?Wat ben jij voor beesten schoonmaker dan
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
1700 per week met schoonmaken?Wat ben jij voor beesten schoonmaker dan
1700 per maand natuurlijk, kneuzenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Een liegende schoonmaker.
Dat is niet wat er staat, sloeber.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
1700 per maand natuurlijk, kneuzen
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
1700 per maand natuurlijk, kneuzen
Radioactief afval opruimen met z'n blote handen en stoffer en blikquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:08 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Dat is niet wat er staat, sloeber.
alsof een schoonmaker in 30 uur 1700 zou verdienen. Jullie kunnen zelf ook wel verzinnen dat dat per maand is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:08 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Dat is niet wat er staat, sloeber.
6800, net inkomenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
alsof een schoonmaker in 30 uur 1700 zou verdienen. Jullie kunnen zelf ook wel verzinnen dat dat per maand is.
Das wel zo, maar elke morgen blijft toch een verchrikkelijke langdurige morgen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat zei ik altijd tegen ongemotiveerde leerlingen op de middelbare, een opleiding lijkt soms lang te duren maar omdat je constant van essay naar essay leeft, van toetsweek naar toetsweek, vliegt de tijd echt. Vier jaar is zo om als je er over nadenkt.
Dat valt allemaal wel mee Meloewa. Jij bent zelf ook aan een opleiding begonnen en je merkt zelf waarschijnlijk ook wel dat de daardoor sneller gaat door verplichtingen, al weet ik niet hoeveel je op het mbo moet doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Das wel zo, maar elke morgen blijft toch een verchrikkelijke langdurige morgen.
Jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:14 schreef Plantagehouder het volgende:
Door het 8-8-4 gebeuren heb ik de 7de week geen vrij meer
Ik kan niet zo goed tegen regeltjes, en vroeg opstaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee Meloewa. Jij bent zelf ook aan een opleiding begonnen en je merkt zelf waarschijnlijk ook wel dat de daardoor sneller gaat door verplichtingen, al weet ik niet hoeveel je op het mbo moet doen.
Als jij echt met tegenzin gaat heb je een verkeerde opleiding gekozen of moet je misschien naar een meer passende, hbo studie gaan.
UvT in ieder geval wel, wel echter een week later tentamen week. Heb mijn vakantie er net op zitten namelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier in Groningen niet naar mijn weten.
ik heb teveel vrij.. met het regulieren programma zou ik enkel woensdagavond van 6-10 college hebben..quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Sowieso studenten die (ongeacht het niveau) nog durven te klagen over te weinig vrij krijgen.
Geniet er nou maar gewoon van zo lang het nog kan.
En ga anders een jaar backpacken in Australie ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |