Ik zag wat hier stondquote:
koekje van eigen deegh.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Gadverdamme.
Mij zie je hier niet meer.
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Twente FC vanaf nu sta jij met stip op 1 in mn favoriete users lijstje.
"KANKERFLIKKER"quote:
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPRING VOOR TWENTE, SPRING VOOR TWENTE, HEUJ HEUJ!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:09 schreef Saind het volgende:
Goede topics ook die SC van onsDie mag wel in de OP: "Welkom in VBL SC, KANKERFLIKKER"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:11 schreef Celeritas het volgende:
Leuk man. Krijg je daar geen ban voor. Welke aap heeft ook de TT weer gekaapt?
Ik ga voor 1000euro coke halenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:12 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga vandaag naar de C1000 om het te vieren.
Waar doen we meet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga voor 1000euro coke halen
Heet dat niet hexadecimaal?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:13 schreef Celeritas het volgende:
Wel mooi dat we geen heximaal stelsel gebruiken, anders hadden we nog een tijdje moeten posten voor we zo ver waren.
Nee dat is de euro.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... Stylo is dat Koerdisch geld?
Bij nader inzien toch wel een erg sterk verhaal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wilde net zeggen was een mooi verhaal, literair hoogstandje.
Jammer dat ik hem poste wanneer het topic al bijna dicht was daarom ga ik hem nog een keer spammen.
Littlerabbit's dagboek
Vanmorgen vroeg al van huis gegaan om op jacht te gaan naar de draak die al weken onze buurt terroriseert. Mijn stalen ros gepakt en een beetje aan het surveilleren geweest en na een klein uurtje rond baggeren zag ik op eens iets voorbij schieten dus ik croste er achteraan.
Die verdraaide draak was snel, maar ik was sneller. Na 10 minuten had ik hem ingesloten, en kon ik de draak eens van dichtbij bekijken. Wat bleek? Het was mijn schoonmoeder, we hadden altijd al een vermoeden dat ze draak was maar die twijfel is nu weg.
Nadat de eerste angst uit mijn lichaam was verdwenen twijfelde ik geen moment en pakte ik mijn satéprikker om deze draak te lijf te gaan, het was een zwaar gevecht maar mijn jaren lange ervaring in de oost Indische saté vechtsport liet mij niet in de steek en onthoofde de draak.
Als bewijs voor het nageslacht stopte ik het hoofd in een boterhamzakje en liep terug naar mijn stalenros die op de hoek van de straat nog stond te glinsteren in licht van de ondergaande zon.
Op het moment dat ik op wilde stappen hoorde ik op eens raar geluid uit een boom komen en dapper dat ik ben besloot ik op onderzoek uit te gaan.
Er hing iets ondersteboven en van wat ik kon vertellen was deze verschijning absoluut niet in een goede stemming. Op het moment dat ik een stap terug deed kwam het met veel kabaal en geluid uit de boom vliegen en probeerde me aan te vallen.
Door mijn formidabele snelheid kon ik deze aanval net op tijd ontwijken, en haalde snel weer mijn satéprikker uit mijn schede.
Ik keek nog eens goed en ik realiseerde me dat ik oog in oog stond met een vampier, maar dat was nog niet eens het engste van alles, het was mijn schoonvader! Hij zag hoe ik de draak had verslagen en kookte van woede omdat hij haar niet kon helpen in het felle zonlicht.
Het was ondertussen al redelijk donker geworden, en ik bereide me voor op een episch gevecht. Ik realiseerde me dat ik geluk had dat ik voor deze uitdaging op pad ben gegaan met een oldskool houten satéprikker.
Het gevecht barstte los maar de vampier nam de overhand, ik besloot om me even terug te trekken en sprintte richting mijn fiets om te maken dat ik weg kwam. Ik fietste hard, zo hard had ik nog nooit gefietst een Lance Armstrong aan de epo zou me nog kunnen bijhalen.
Maar toen ging het mis, ik maakte een scherpe bocht en de standaard van mijn fiets vloog in mijn spaken waardoor ik niet meer verder kon fietsen. Dit moest wel een teken zijn van God, Hij wilde natuurlijk dat deze vampier een langzame dood zou sterven.
Vanuit mijn val gooide ik de satéprikker richting de vampier en raakte hem recht in zijn hart. Wat een genot om dat ding te horen schreeuwen van pijn.
Vervolgens liep ik met mijn fiets huiswaarts waar de prachtige prinses op mij zat te wachten en de gehaktballen al op tafel had staan.
En we leefden nog lang en gelukkig, maar zonder mijn mooie fiets godverdomme.
Je moet dat soort dingen ook goegelen voor je het postquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij is niet zo slim als hij ons wil laten geloven.
Google weet dingenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:15 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen ook goegelen voor je het post
Dan is het geen euro maar een photoshop ervan.quote:
quote:
Hij is een brony, trots of it.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
We begrijpen je hint. Ieder z'n ding.
Mag ik het ook lezen of alleen AFCNiels?quote:
Kanker op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:19 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, de Rabobank is er mee gestopt.
Zo ongeveer alles wat Landis heeft gezegd blijkt achteraf waar te zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo dat is ook wel bewijs hoorBoogerd willen afvallen met dit soort bullshit.
Gramulanion. Wie ben jij?quote:
GGMM jij stelt dat wielrennen je niks boeit, waarom boeit het je dan toch? Ik ga de Rabobankploeg missen hoor. Hun fans waren meer dan vermakelijk in het TDF subforum.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM jij stelt dat wielrennen je niks boeit, waarom boeit het je dan toch? Ik ga de Rabobankploeg missen hoor. Hun fans waren meer dan vermakelijk in het TDF subforum.
Ik wil niet dat mijn bank een sport steunt waar ik een pleurishekel aan heb. Dat is sinds vandaag het geval.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM jij stelt dat wielrennen je niks boeit, waarom boeit het je dan toch? Ik ga de Rabobankploeg missen hoor. Hun fans waren meer dan vermakelijk in het TDF subforum.
Alleen zijn ontkenning bleek achteraf niet waar te zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles wat Landis heeft gezegd blijkt achteraf waar te zijn![]()
Sowieso denken dat Boogerd op een bruine boterham met kaas een volgepompte Vandenbroucke bij kon houden!!!!!
Ga dan naar een andere bank manquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn bank een sport steunt waar ik een pleurishekel aan heb. Dat is sinds vandaag het geval.
quote:
Denken dat Boogerd doping gebruiktequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles wat Landis heeft gezegd blijkt achteraf waar te zijn![]()
Sowieso denken dat Boogerd op een bruine boterham met kaas een volgepompte Vandenbroucke bij kon houden!!!!!
Doen ze nog steeds, blijven de amateurs steunen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn bank een sport steunt waar ik een pleurishekel aan heb. Dat is sinds vandaag het geval.
Was dan naar een andere bank gegaan gekkie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, ik bedoel dan de dingen die hij naar buiten heeft gebracht nadat hij veroordeeld is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alleen zijn ontkenning bleek achteraf niet waar te zijn.
Blijft een pleurisbankquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite dat is?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga dan naar een andere bank man
Gewoon je uitkering op een andere rekening laten storten is toch niet zo moeilijk?quote:
Je haalt mij en Steven door elkaar. Beetje racistisch van je om alle blanke mensen door elkaar te halen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon je uitkering op een andere rekening laten storten is toch niet zo moeilijk?
Moet nu de zuurkool van de muur schrapen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:23 schreef Caland het volgende:
Is Stijn echt aan het uithuilen bij zijn moeder?
Ik heb geen uitkering, debielquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je haalt mij en Steven door elkaar. Beetje racistisch van je om alle blanke mensen door elkaar te halen.
Blauw, kut smurf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je haalt mij en Steven door elkaar. Beetje racistisch van je om alle blanke mensen door elkaar te halen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet nu de zuurkool van de muur schrapen.
Ik geef te weinig wat? Ik vind het top dat ze hun naam niet meer verbinden aan die doping-sport joh.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hoor. En je geeft dus te weinig.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:24 schreef mrstylo het volgende:
Stijn is denk ik serieus boos.
Hij was er al 100 topics geleden al mee bezig.
Ze zijn nog steeds verbonden aan wielrennen, jammer voor je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef te weinig wat? Ik vind het top dat ze hun naam niet meer verbinden aan die doping-sport joh.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
Speciaal voor Stijn doen we 2 1000ste topics.
Maar minder als voorheen, beter dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds verbonden aan wielrennen, jammer voor je.
Kan ik het helpen, jullie lijken allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
Speciaal voor Stijn doen we 2 1000ste topics.
Wil je wel eens normaal doen tegen GGMM, wat ik net teruglas, vond ik wel heel erg triest.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds verbonden aan wielrennen, jammer voor je.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Gadverdamme.
Mij zie je hier niet meer.
We doen gewoon een 2e ronde en die mag jij hebben kom opquote:
Overdrijf nou niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We doen gewoon een 2e ronde en die mag jij hebben kom op
DOE HET NOU MAAR GEWOONquote:
Het ging al mis vanaf 700...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij topic 2000 is er wel een nieuwe kans, dan zitten we wel ergens in mei of juni.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GA NIET ZEIKEN, TOPIC 1100 KAN TOPIC 1200 KAN ENZOVOORT.
Zo. Waar waren we ook al weer?
Süssquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:28 schreef Tjacka het volgende:
Maar voor TwenteFC is het natuurlijk niet vreemd om vrienden te naaien.
Word daar met de paplepel in gegoten.
Ik ging mijn frustraties wegdarten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:29 schreef Caland het volgende:
Kom op Stijn, geef gewoon toe dat je net eventjes gehuild hebt.
Hij durft de lat tenminste hoog te leggen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow De Boer heeft wel uispraken hoor. Hij verliest liever geen punten tegen Heracles.
is Duits jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:28 schreef Tjacka het volgende:
Maar voor TwenteFC is het natuurlijk niet vreemd om vrienden te naaien.
Word daar met de paplepel in gegoten.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ging mijn frustraties wegdarten.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb speciaal een plaatje opgezocht om je weer beetje op te vrolijken Stijn
[ afbeelding ]
Geen dank enzo
Ach je was in elk geval de fipofaalhaas in het jubileumtopicquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GA NIET ZEIKEN, TOPIC 1100 KAN TOPIC 1200 KAN ENZOVOORT.
Zo. Waar waren we ook al weer?
tab?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef Saind het volgende:
jongens ik heb hulp nodig bij m'n kruiswoord
3 letters eerste letter t
"Lipje op je toetsenbord"
tab?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef Saind het volgende:
jongens ik heb hulp nodig bij m'n kruiswoord
3 letters eerste letter t
"Lipje op je toetsenbord"
Grappige is dat jij een Donstyle lunch had en hij broodje komkommerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
DonStyle lunch was goed. 2 Gangen uiteindelijk.
Langoustine vooraf en een Boeuf Laroche Lende als hoofdgerecht. Stevige bak pleur met een likeurtje na. Lekkere Tempranillo uit 2008. Lekker over de tong rollende makker.
Is maar goed dat we de opdracht voor het eten kregen anders hadden ze zich misschien bedacht. Ik heb ongegeneerd zitten te buffelen.
We zijn ieder geval af van de 1000-stressquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach je was in elk geval de fipofaalhaas in het jubileumtopic
Fixquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ieder geval af van de 1000-stress
alt dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:31 schreef Saind het volgende:
[..]
[..]
Zat ik ook al naar te kijken, snap het "lipje" alleen niet helemaal
Zo is dat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zijn ieder geval af van de 1000-stress
Nee man. Ik kan me een Pinot Noir herinneren. Dat eet je toch niet bij je komkommers.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappige is dat jij een Donstyle lunch had en hij broodje komkommer
Z'n collega's waren hem vergetenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Ik kan me een Pinot Noir herinneren. Dat eet je toch niet bij je komkommers.
Ja dus dat. Collega's nog even gesproken, de honden waren mij niet vergeten. Ze dachten gewoon dat ik niet meer meeging, omdat ik 2 minuten te laat was. Even bellen hadden ze niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappige is dat jij een Donstyle lunch had en hij broodje komkommer
Oh. Da's wel kut. Altijd de allochtoon he.quote:
Serieus, ze hebben hem laten zittenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Ik kan me een Pinot Noir herinneren. Dat eet je toch niet bij je komkommers.
Ja kut man. Van mij was iig erg lekker en ik heb aan je gedacht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dus dat. Collega's nog even gesproken, de honden waren mij niet vergeten. Ze dachten gewoon dat ik niet meer meeging, omdat ik 2 minuten te laat was. Even bellen hadden ze niet aan gedacht.
Fubar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Serieus, ze hebben hem laten zitten
Tempranillo.quote:
Je bent nu hetero?quote:
Je hebt aan me gedacht?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja kut man. Van mij was iig erg lekker en ik heb aan je gedacht.
Komen weer al die aidsusers van Onz hier.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:35 schreef Typisch het volgende:
Feliciteer hier de snelst lopende SC van FOK!
Feliciteer hier jezelf
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Komen weer al die aidsusers van Onz hier.
Tuurlijk man. No homo.quote:
Hebben we het al.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga eens weg.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
Godverquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 1 post in topic 1000, om af te leren.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 1 post in topic 1000, om af te leren.
Hopelijk sla je hem in elkaar danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom je vanavond naar het bockbierfestival Paul?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hopelijk sla je hem in elkaar dan
Waarom haten we Paul ook alweer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hopelijk sla je hem in elkaar dan
Omdat het kanquote:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom je vanavond naar het bockbierfestival Paul?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet ik je daarom haten? Ik ken wel meer dikzakken hoor.
Ik ben ook autistjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet ik je daarom haten? Ik ken wel meer dikzakken hoor.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ingegroeide teennagel, zal ik ff pic posten?
xDquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En Utrechtenaar. Ja. er staat niet utrechter.
Ook nog, ik ben gewoon helemaal misluktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al, Utrechtfan toch?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ingegroeide teennagel, zal ik ff pic posten?
okéquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:49 schreef Paul het volgende:
Ik vind dit wel een rommelige jubileumtopic
Je mag nu weer opkankeren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:50 schreef Paul het volgende:
Ajacied gaat de 1001e openen, anders wordt hij depri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |