abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118234928
Spannend Free

Twinkle herken het wel hoor dat je er geen voorstelling bij kan maken. ik had dat zelf toen ik aan de bevalling begon. maar zodra mijn zoon er was, was het wel echt goed.

Hier toen helemaal geen last gehad op het wachten. ik ging juist uit van voorbij de 41 weken te lopen en toen was hij daar op de ud.
pi_118234972
quote:
6s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:28 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Nee, gisteren nogal laat gaan slapen en heb hem vanmorgen rond 6u wakker gemaakt omdat ik mij verveelde O-)

Wahahhaa >:) ... Dat zal hem leren
pi_118234977
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:28 schreef Incantrix het volgende:
Free, woah, spannend joh!!! :o :*

Oh, en Keshet had mij laten weten dat de groei pas komende week weer nagekeken wordt, maar dat de flow van de navelstreng e.d. verder gied was, dus Hendrikje zit nog goed :)

En thnx Twinkle, vind het best een raar gevoel, in de dertig nu. Er is al bijna biefstuk aan het eind van de tunnel ;)
Ja gezien jouw voorgeschiedenis kan ik dat wel begrijpen. Daarom, een mooie mijlpaal om bij stil te staan :) .. Lekker doorbakken jij! :)
pi_118235016
Gisteravond nog even gesprekje gehad met vent dat ik er zo godsgruwelijk van baal niks meer zelf te kunnen in het huishouden en er gewoon dingen zijn, die elke dag moeten gebeuren in mijn ogen (stofzuigen ivm beestjes thuis, afwasje .. noem het maar op).

Het heeft weer gewerkt hoor :') ... Vent heeft vanaf 8 uur vanochtend al het hele huis op zijn kop staan :D
Geen plekje dat ie over slaat >:)

Is denk ik vooral omdat ik me niet rot wil schamen voor kraamzorg of familie/vrienden tijdens kraamweek :P

Oww fijn trouwens Incan dat alles wel goed gaat met Hendrikje :) ... Dan is die gewoon lekker van haar weekend aan het genieten denk ik :)

En nu ga ik echt op de bank zitten met een goed boek ;)
pi_118235048
Twinkle wegwezen jij!!
Incan, fijn dat de kleine nog goed zit!!
pi_118235103
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:36 schreef As1981 het volgende:
Hier toen helemaal geen last gehad op het wachten. ik ging juist uit van voorbij de 41 weken te lopen en toen was hij daar op de ud.
Ik ben nu zo blij dat ik daar vanaf het begin vanuit gegaan ben.
pi_118235187
Ja dat scheelt denk ik een hoop Ophelia. Nog steeds alles rustig?
pi_118235230
Ik had ook geen last van wachten de vorige keer, ben bevallen met 39 weken en 6 dagen. :s)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118235282
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:55 schreef As1981 het volgende:
Ja dat scheelt denk ik een hoop Ophelia. Nog steeds alles rustig?
:Y
pi_118235296
Succes voor de wachtenden! Voor mij nog heeeel ver weg. Eerste mijlpaal die ik hoop te halen zijn de 12 weken. Morgen ben ik 8.

En die pijn.. mja, kweetniet. Wat ik al schreef, ik meld het woensdag wel bij de gyn. 't Is een beetje een zeurderig gevoel en af en toe een steek, echt rond schaambeen. Ben dus ook nooit eerder zwanger geweest, dus weet niet wat erbij hoort en wat niet :+. Ik houd het er vooralsnog maar op dat die sinaasappel met koffieboon in mn onderbuik de omgeving aan het pesten is :P.
pi_118235375
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:50 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik ben nu zo blij dat ik daar vanaf het begin vanuit gegaan ben.
Vent zei dat ook al tegen me .. Ga er nu maar vanuit dat het 42 weken gaan worden, anders zal jij het nog lastig krijgen die laatste paar weken :Y
pi_118235423
TWINKLE!! Op de bank jij! ;) ~O>
  zondag 21 oktober 2012 @ 11:15:15 #213
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118235501
Spen wil niet naar de apenheul maar rommelmarkt, doe mijn best niet al te hardop te balen ... doing a bad job :') hij wil volgende wk maar va vrijdag wordt het kutweer.. mên -O- en heb nu helemaal geen zin meer in de rommelmarkt.. kan wel janken, voel me net een teleurgesteld klein kind :@

/egopost
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118235601
Logi ik herken het wel hoor.. misschien kun je er dan nog iets anders leuks uitslepen, zoals warme choco met slagroom na de rommelmarkt?
pi_118235628
Ah joh Logi, mss vind je wel hét perfecte item voor de babykamer op de rommelmarkt ;)

Free, woahh, spannend! :o Succes, hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten :)

:* voor de allerlaatste-loodjes-mama's

Omentielvo, mooi dat gezichtje zo O+

Ik droomde vannacht dat ik nu al enorrrrme striae had, echt afschuwelijk :')
Maar ik droomde ook dat ik ging trouwen met een dikke buik, dat was dan wel weer heel leuk O+
  zondag 21 oktober 2012 @ 11:23:51 #216
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118235652
Mwah zijn er gister ook al geweest en was weinig leuks verder.. zonde van de entree dus imho bleegh }:|
pi_118235670
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:23 schreef Logician78 het volgende:
Mwah zijn er gister ook al geweest en was weinig leuks verder.. zonde van de entree dus imho bleegh }:|
Oh, als je er gisteren ook al bent geweest zou ik er ook geen zin in hebben nee :') Waarom wil 'ie 2 keer dan?
  zondag 21 oktober 2012 @ 11:28:12 #218
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118235738
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:24 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oh, als je er gisteren ook al bent geweest zou ik er ook geen zin in hebben nee :') Waarom wil 'ie 2 keer dan?
omdat we eigenlijk vandaag zouden gaan ipv gisteren...
pi_118235779
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:28 schreef Logician78 het volgende:

[..]

omdat we eigenlijk vandaag zouden gaan ipv gisteren...
Ohja, logisch.
pi_118235781
Maar waarom 2x gaan? Dat is toch niet leuk? :@
pi_118235824
Mweh, suf Logi -O- kan je hem niet alsnog overtuigen?

Ik was uitgegaan van 39 weken. L was er met 37, F met 39+1. De gyn zei steeds al dat 38 of eerder realistischer was.
Ik kom er nu achter dat ik dat nooit echt helemaal geloofd heb _O- ik ben niet geschrokken, maar heb nog steeds niet het gevoel dat ik zo kan beginnen.
  zondag 21 oktober 2012 @ 11:33:16 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118235838
Free, spannend :o

Inca, 30 weken *O*
  zondag 21 oktober 2012 @ 11:34:54 #223
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118235862
Niet zonder gedoe... sfeer is nu al bagger door mijn balen :') maw proberen emoties onder controle te houden wat erg moeilijk is, schaam me dood dat dat niet zo goed lukt.....
pi_118235899
Laat m ff inloggen en meelezen O-)
  zondag 21 oktober 2012 @ 11:39:17 #225
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118235940
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:36 schreef Fieder het volgende:
Laat m ff inloggen en meelezen O-)
Nah als ik wist dat ie meelas zou ik dit niet posten en jullie gaan toch snel zat :P

moet me gewoon niet zo aanstellen, in afrika hebben ze honger en ik loop me druk te maken om zoiets sufs :')
  zondag 21 oktober 2012 @ 11:42:46 #226
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118236020
Logi, heb je stampvoeten als geprobeerd? :*
pi_118236039
Ja natuurlijk, er zijn altijd ergere dingen, maar ik snap jou ook heel goed hoor. Als je ergens naar uitgekeken hebt is dat gewoon niet leuk. t Is hier trouwens nu al k*tweer.
Ik herken dat heel erg trouwens, dat je uit een bui wilt komen maar dat dat niet lukt. En dat je zelfs tegen jezelf zegt: doe eens normaal man! En toch chago blijven :') :*
pi_118236206
Bekend inderdaad! ;) dan kom jr gewoon niet meer uit zon bui!

En ergere dingen.... Dan mag er maar 1 persoon op aarde klagen ;) ben heel benieuwd wat die mankeert...
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:04:30 #229
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118236481
free wat doe je nou :o
hoop voor je combo dat deze vandaag nog komt :D

twinkle gewoon ontspannen, als is dat erg moeilijk
zelf loop ik steeds tegen het punt aan dat opeens m'n buik in de weg zit ofzo, of dat je opeens helemaal buiten adem bent van het opmaken van een bed of een trap oplopen
dan denk ik echt wel eens WTF :? wat is dat

ik zag een mooie echo voorbij komen O+

en logi, begrijpelijk hoor dat je baalt als je je ingesteld hebt op het ene en hij wil het andere
misschien gaan stampvoeten en rollen over de vloer :9

ga zo maar even naar duinrel met de familie, we hadden nog gratis kaarten liggen en het is de laatste dag en om de hoek
zal vast wel gezellig worden :)
W
Z
E
pi_118236601
Fijn te lezen dat het goed gaat met Keshet.
En Free, lig je lekker? Checken ze wel op ontsluiting ofzo, of is het gewoon een kwestie van wachten totdat er iets gebeurd?
Met een meidenkwartet
pi_118236639
Ze checken niks :) 2x per dag ctg, verder niet. Infectiegevaar :)
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:17:24 #232
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_118236725
Even een dikke :* voor Twink!
*sluipt weer weg*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_118236791
*O* Mineola, Gefeliciteerd *O*

Freecell veel succes de komende dagen!

Wat zijn jullie allemaal snel. Ik moet nog 13 weken en kan me niet voorstellen dat het ook maar 10 kan zijn. Dat kan helemaal niet, dan kan ik nog een 2012 kindje krijgen en dat hoort niet :D.
pi_118236892
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 10:08 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Bij jou ook nog steeds alles rustig? Hoop dat alles goed gaat?!

Ik ben woensdag ''pas'' 39 weken maar het frustreert me enorm dat ik links en rechts door vrouwen word ingehaald die later als mij zijn uitgerekend. Tegelijkertijd probeer ik mij er dan in te berusten dat de draagtijd nu eenmaal 40 weken is .. En dat ik eigenlijk blij zou moeten zijn dat ik niet met 35/36 weken al een spontane bevalling of een spoedkeizersnede heb gehad.

Dat + dat ik mijn nesteldrang niet kan botvieren .. lichaam wil echt niet meer.
Ik snap je gevoel wel, het is ook frustrerend, maar totaal onverwacht met 36 weken bevallen is ook niet bepaald lollig of zo. Ik had veel liever gehad dat mijn jochie nog even was blijven zitten!

Overigens hebben wij net te horen gekregen dat we naar huis mogen! *O*

En Free, wat een bekend verhaal incl ziekenhuisbeleid :D
ga je toch nog voor een bijna datumtweeling?! Sterkte en succes!
pi_118237002
Dat is wel vroeg Freecell! succes, hopelijk blijft de kleine nog ff zitten tot week 37.
Zei gister nog tegen vriend: over max 10 weken is ze er. En als ze er zin in heeft al over 5 weken! :D toen schrok ie wel ff. 5 weken, das al bijna!
als ik t zo bekijk moet ik mn nesteldrang even gaan optrommelen en t huis aan kant krijgen! :P Maar ik ga uit van de week van kerst dat de kleine komt, dan zit ik richting de 42 weken..
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:13:41 #236
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118238029
Free ik hoorde het van Tara vanochtend! Veel succes. Oh, en het moet wel vandaag, zal ik het IOC nog even optrommelen voor je? O-)
pi_118238082
Zo eventjes geleden dat ik kwam binnenvallen maar ben inmiddels weer een beetje bijgelezen"

@ Mineola; Van harte gefeliciteerd met je zoontje ! Fijn dat jullie naar huis mogen !!
@ Freecell: spannend, aftellen kan dus beginnen !

Wij hebben morgen de vruchtwaterpunctie, gelukkig al erg vroeg 9.15 zijn we aan de beurt
Vriendlief gaat mee, ondanks zijn vreselijke naalden fobie hihi (die is zenuwachtiger dan ik)
Dinsdag daarop weten we dan gelukkig meer, als we niet gebeld worden is alles goed
Ook dan zijn wij allebei vrij. Moet zeggen dat ik nu al tegen die dag opzie...dat wordt echt een vreselijke middag...tot 14.00 dan hebben we de groeiecho...
We doen ook mee aan een onderzoek van het academisch ziekenhuis in maastricht
Ze willen onderzoeken of het mogelijk is om door middel van bloed bij de moeder af te nemen er dna van de kleine te vinden is. Dit om uiteindelijk de nekplooimeting/combinatietest te laten verdwijnen aangezien het maar een kansberekening is.
Natuurlijk willen wij hier graag aan mee werken zodat in de toekomst je direct zekerheid hebt
In belgie schijnen ze dit al vaker te doen.

Over nesteldrang...daar heb ik met me 15 weken geen last van...
Mijn vriend deste meer...die heeft het afgelopen weekend de babykamer al helemaal geschilderd en is op dit moment bezig om de meubeltjes in elkaar te zetten...(dit wilde hij al met 6 weken doen gelukkig heb ik hem even kunnen remmen...maar nu moest het gebeuren omdat hij gek wordt van alle spanningen rondom de vruchtwaterpunctie)
Daarna kan ik er langzaamaan mee aan de gang, gordijntjes etc moeten nog komen...
dus kan weer iets van mijn lijstje afstrepen :)
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_118238173
Mineola lekker naar huis *O*

Me net even goed opgepept, voor 5 personen burrito's gemaakt en het huis (iig daar waar de visite komt :') ) is schoon! *O* Voelt goed

Ereshki oei wat spannend zeg! Ik zal duimen dat alles goed gaat en natuurlijk voor een goede uitslag.
Alleen gebeld worden als het slecht nieuws is vind ik zelf altijd een rotregeling. Straks vergeten ze te bellen of lukt het niet... Ik zou sowieso eind van de middag zelf nog even bellen. Maar das n persoonlijk stressding van mij :@
pi_118238197
Freecell :o Wat spannend ineens! Ben benieuwd of 'ie zich eerder uit zichzelf komt melden of dat het inderdaad dinsdag wordt :)

Incantrix alweer 30 weken :D Dayum, dat gaat hard :Y
Oh, en bij mij prikt er ook altijd in mijn rechterzij een knie/voetje O+ Voel je altijd uitsteken als ik op mijn linkerzij lig :)

Twink, wat fijn dat je je nog zo rustig voelt :) Los van het ongeduld dan ;) Maar heel fijn dat je verder relaxed bent/blijft.

Omel, mooie foto :Y

Mineola, wat fijn dat jullie naar huis mogen *O*

Eresh, ik kan me goed voorstellen dat je vriend zijn spanning op de een of andere manier kwijt moet! Lijkt me zenuwslopend. Alvast heel veel succes morgen! :*
pi_118238214
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:19 schreef Fieder het volgende:
Alleen gebeld worden als het slecht nieuws is vind ik zelf altijd een rotregeling. Straks vergeten ze te bellen of lukt het niet... Ik zou sowieso eind van de middag zelf nog even bellen. Maar das n persoonlijk stressding van mij :@
Snap ik! Vind dat altijd maar irritant. Zou zelf ook nog even bellen op het einde van de dag.
pi_118238298
Ik ga zo even de kelder uitmesten (althans, het eerste gedeelte waar de koelvriescombi, wasmachine en droger staan. Teveel zooi. Word ik kriegelig van :+

En daarna de keuken uitmesten. Als ik dan nog zin/energie/tijd over heb, wil ik boven twee deuren in de grondverf zetten.

Oh, en sowieso natuurlijk de standaard opruimdingetjes enzo :s)

Van mij mag de beeb nog wel even blijven zitten :D Wil nog veel te veel doen.

Gisteren moest ik zelfs huilen ( :') ) omdat ik de keuken en huiskamer nog niet heb uitgemest (dus echt grote schoonmaak: alle kasten doorgraven en wegpleuren wat niet meer nodig is. Rust in kasten is blijkbaar rust in mijn hoofd :s) ) want wat als de baby al komt terwijl er nog troep in mijn kasten ligt :o :X :'( :+
pi_118238306
Zo is het ook Mineola :) ... Daarom, belangrijk is in dat geval om een beetje te relativeren denk ik :)
Ik hoop dat alles goed met jullie gaat! En wat fijn dat jullie al naar huis mogen :) ... Lekker genieten van je kleintje. Mijn tijd komt een dezer dagen/weken nog wel :Y

Iemand net 3FM geluisterd toevallig? :D .. Ik was op de radio :D

Haha en ik voel hier idd ook met enige regelmaat in mijn rechter zij ineens een voetje .. super grappig :D
pi_118238341
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Niet gehoord, maar vertel! :D
pi_118238392
Wij kunnen vanaf 14.00 bellen voor de uitslag
Maar om 14.00 hebben we ook bij de klinisch geneticus gynaecoloog meneer een afspraak voor de groeiecho hij heeft dan ook de punctie gedaan (naar aanleiding van de slechte bloeduitslagen van mij). ik verwacht dus dat ze sowieso bellen voor 14.00 want daarna zitten we al binnen en weten we sowieso de uitslag Maar ik vind het ook vreselijk zoiets...

Ik had eerst met mn stomme kop gezegd dat ik gewoon kwam werken van 8.00 tot 12.00
Later vond ik dat niet zo goed idee aangezien ik met dementerende ouderen werk, zij al overgevoelig zijn voor prikkels en ik waarschijnlijk doodnerveus ben die dag en niets anders zal doen dan op mn telefoon kijken... En dan het idee dat bij slecht nieuws ik nog een half uur terug naar huis moet rijden leek me ook niet zo verstandig...gelukkig begreep mijn leidinggevende dit en vond ook dat ik maar mooi thuis moest blijven . Bij goed nieuws rijden we na de echo door naar de bakker... Ik wil een slagroomtaart voor me eigen alleen !! hoe ziek en misselijk ik daarna zal zijn boeit me niets....goed nieuws moet je vieren toch !!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_118238776
Wat spannend zeg Eresh! Ik duim voor heel goed nieuws. Die slagroomtaart is dan zeker verdiend :Y

Free, sowieso een ziekenhuisbevalling dus. Vind je het minder erg nu je er al ligt? Je hebt je kleine in elk geval al snel in je armen.

Logi, rottig he, een teleurgesteld gevoel. Dan gaat het niet eens meer om Apenheul versus een markt, maar dat teleurgestelde gevoel als je je ergens op hebt verheugd. Ik zeg troostvoer :) (helpt bij mij vaak wel goed)

Wij hebben eindelijk een begin gemaakt aan de babykamer. Het behang is eraf. Nu behang uitzoeken en opplakken. Dan posters uitzoeken en ophangen en bedje en commode in elkaar en het is ook al af. Oooh, en ik heb nog 7 weken :P
pi_118239115
Spannend Eresh!.
Sola:of nog 4 weken :+

Mja, ik beval liever thuis, maar onder deze omstandigheden is dat niet eens realistisch om over na te denken ;) dus dat doe ik dan ook maar niet, ik ben hier en het is wel ok zo ;)
pi_118239501
Succes freecell

Bij mij braken 3 jr geleden s nachts de vliezen, 24u erna s nachts begonnen de weeen spontana dus t kan nog.
Heb toen ook een dag gelegen zo van tsja........
pi_118239673
Haha Sola dan mag het vort wel idd.

Coco als je terug wilt luisteren. .. kwas gelijk om 13.00 uur aan de beurt M. uit V. ;-)

Eresh groot gelijk van die slagroomtaart. Hebben wij hier toen ook gedaan. Goed nieuws moet je idd vieren!

Haha de mensen om ons heen worden ook ongeduldig geloof ik. Man en ik worden vandaag massaal bestookt met smsjes hoe de zaken ervoor staan. Toch ook wel weer lief van ze dat ze even informeren hoe het ons vergaat :-)
O en ze zijn allemaal zooo benieuwd naar het geslacht en ik blijf maar zeggen dat we dat echt echt echt niet weten. En ze zeggen ook allemaal dat ze een aparte naam verwachten ons kennende :+ ... ja daar zouden ze weleens gelijk in kunnen hebben hoewel vent en ik er inmiddels al helemaal aan gewend zijn en het voor ons voelt alsof het nooit anders is geweest.

Hebben jullie ook zoveel last van muggen trouwens? Word er niet goed van hoeveel ik er de afgelopen dagen kapot heb geslagen.
pi_118239721
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo is het ook Mineola :) ... Daarom, belangrijk is in dat geval om een beetje te relativeren denk ik :)
Ik hoop dat alles goed met jullie gaat! En wat fijn dat jullie al naar huis mogen :) ... Lekker genieten van je kleintje. Mijn tijd komt een dezer dagen/weken nog wel :Y

Haha en ik voel hier idd ook met enige regelmaat in mijn rechter zij ineens een voetje .. super grappig :D
Ik zat net te luisteren? Had jij die mama appelsap??
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:28:33 #250
381212 Gulara
From the future
pi_118240168
Mineola, jij gaat snel! Een zoon! O+ Gefeliciteerd! *O*

Skoap, wat een snoezige foto zeg. O+ Lief jommetje.

Omentielvo een knapperd op de echo! *O* Die van mij leek op smeltend kaarsvet op de 4D dus heus niet alle babies zijn knap hoor. :+

Danic, wat een stress! Rustig aan doen inderdaad. :*

Incantrix 30 weken! *O*

As 1981, een flinke wandeling! _O_ Lekker rustig aan doen vandaag.

Verder voor de statistieken:

Ik heb wel zwangerschapskleding, maar draag ze nog niet (afentoe een zwangerschapshuisbroek voor in huis). Van de week nog superleuke kleren gekocht in een gewone winkel. Scheelt wel dat de zomer er hier aan komt, lange rokken en harembroeken kunnen nog wel een tijdje mee.
Nadeel is dat het pas lente is en het dit weekend al ruim boven de dertig graden was. Dat wordt genieten straks in januari! -O-

Kort kapsel: ik denk nevernooitniet!

En nesteldrang mag opgestuurd worden, want daar kan ik wel wat van gebruiken.

Verder voel ik me gewoon goed. Ik slaap beter, ben actief zonder noemenswaardige ongemakken en voel me sinds een week of twee ook weer wat meer mezelf (maar dan met leuk jommetje O+ ) Fijn vind ik. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 21-10-2012 14:29:43 (Hartenbroeken bestaan niet :+) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')