Wahahhaaquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:28 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Nee, gisteren nogal laat gaan slapen en heb hem vanmorgen rond 6u wakker gemaakt omdat ik mij verveelde
Ja gezien jouw voorgeschiedenis kan ik dat wel begrijpen. Daarom, een mooie mijlpaal om bij stil te staanquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:28 schreef Incantrix het volgende:
Free, woah, spannend joh!!!![]()
Oh, en Keshet had mij laten weten dat de groei pas komende week weer nagekeken wordt, maar dat de flow van de navelstreng e.d. verder gied was, dus Hendrikje zit nog goed
En thnx Twinkle, vind het best een raar gevoel, in de dertig nu. Er is al bijna biefstuk aan het eind van de tunnel
Ik ben nu zo blij dat ik daar vanaf het begin vanuit gegaan ben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:36 schreef As1981 het volgende:
Hier toen helemaal geen last gehad op het wachten. ik ging juist uit van voorbij de 41 weken te lopen en toen was hij daar op de ud.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:55 schreef As1981 het volgende:
Ja dat scheelt denk ik een hoop Ophelia. Nog steeds alles rustig?
Vent zei dat ook al tegen me .. Ga er nu maar vanuit dat het 42 weken gaan worden, anders zal jij het nog lastig krijgen die laatste paar wekenquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben nu zo blij dat ik daar vanaf het begin vanuit gegaan ben.
Oh, als je er gisteren ook al bent geweest zou ik er ook geen zin in hebben neequote:Op zondag 21 oktober 2012 11:23 schreef Logician78 het volgende:
Mwah zijn er gister ook al geweest en was weinig leuks verder.. zonde van de entree dus imho bleegh
omdat we eigenlijk vandaag zouden gaan ipv gisteren...quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh, als je er gisteren ook al bent geweest zou ik er ook geen zin in hebben neeWaarom wil 'ie 2 keer dan?
Ohja, logisch.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:28 schreef Logician78 het volgende:
[..]
omdat we eigenlijk vandaag zouden gaan ipv gisteren...
Nah als ik wist dat ie meelas zou ik dit niet posten en jullie gaan toch snel zatquote:
Ik snap je gevoel wel, het is ook frustrerend, maar totaal onverwacht met 36 weken bevallen is ook niet bepaald lollig of zo. Ik had veel liever gehad dat mijn jochie nog even was blijven zitten!quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:08 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Bij jou ook nog steeds alles rustig? Hoop dat alles goed gaat?!
Ik ben woensdag ''pas'' 39 weken maar het frustreert me enorm dat ik links en rechts door vrouwen word ingehaald die later als mij zijn uitgerekend. Tegelijkertijd probeer ik mij er dan in te berusten dat de draagtijd nu eenmaal 40 weken is .. En dat ik eigenlijk blij zou moeten zijn dat ik niet met 35/36 weken al een spontane bevalling of een spoedkeizersnede heb gehad.
Dat + dat ik mijn nesteldrang niet kan botvieren .. lichaam wil echt niet meer.
Snap ik! Vind dat altijd maar irritant. Zou zelf ook nog even bellen op het einde van de dag.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:19 schreef Fieder het volgende:
Alleen gebeld worden als het slecht nieuws is vind ik zelf altijd een rotregeling. Straks vergeten ze te bellen of lukt het niet... Ik zou sowieso eind van de middag zelf nog even bellen. Maar das n persoonlijk stressding van mij![]()
Niet gehoord, maar vertel!quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Iemand net 3FM geluisterd toevallig?.. Ik was op de radio
![]()
Ik zat net te luisteren? Had jij die mama appelsap??quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo is het ook Mineola... Daarom, belangrijk is in dat geval om een beetje te relativeren denk ik
![]()
Ik hoop dat alles goed met jullie gaat! En wat fijn dat jullie al naar huis mogen... Lekker genieten van je kleintje. Mijn tijd komt een dezer dagen/weken nog wel
![]()
Iemand net 3FM geluisterd toevallig?.. Ik was op de radio
![]()
Haha en ik voel hier idd ook met enige regelmaat in mijn rechter zij ineens een voetje .. super grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |