Ik begin pas net jongequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:49 schreef Equites het volgende:
Wacht ff, je kan nog geen 30kg drukken? Wat ben jij voor pussy.
Nee, die stang lag nog op het rek en ik wou ff het gewicht voelen dus ik probeer die stang uit dat rek te tillen. Zoals je een bicep curl doet snapjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar serieus, hoe kan je achterover vallen met bankdrukken?
Doe ik al, niet als ik wakker wordt thoughquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:53 schreef smitjew het volgende:
Begin gewoon met push en sit ups als je wakker wordt dit helpt als je dan daadwerkelijk traint.
Dan komt dat met ervaring wel goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:54 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Doe ik al, niet als ik wakker wordt thoughoptrekken lukt ook gewoon prima, alleen begin pas net met gewicht
Dit dus overigens begon ik met veertig kilo of dertig. En na een tijd kon ik tachtig bankdrukken maar het heeft me nooit wat gebracht.quote:
nopquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:20 schreef Abed het volgende:
Het gedeelte dat je omhoog werd geholpen is verzonnen.
Die zijn toch standaard in de sportschool?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:19 schreef BredeBradda het volgende:
Ok, bleek dus om een of andere olympische stang te gaan
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:46 schreef BredeBradda het volgende:
Ik zoek een geschikt bankje en pak de benodigde gewichten, omdat ik natuurlijk nog niet biceps van 40cm omtrek heb pak ik netjes 2x 7.5KG. In een andere sportschool had ik ook 2x 7.5 al eens gedaan dus ik dacht ik fix die shit ff.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:24 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die zijn toch standaard in de sportschool?
Zijn 20 kilo trouwens.
Mee eens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:07 schreef Jellereppe het volgende:
Niks om je voor te schamen. Iedereen begint onervaren ergens aan. Als het je eerste keer is, vind ik die 30 kg heel netjes.
Serieuze tip, probeer dat volgende keer inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:25 schreef BredeBradda het volgende:
Ik kan net zo goed met die stang alleen gaan bankdrukken
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:46 schreef BredeBradda het volgende:
Een of andere brede gast die naast mij 100KG aan het squatten was
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En trouwens, die brede gasten kan jij gemakkelijk uitlachen in de douche, tenzij je ook aan de anabolen zit..
80 kgquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Stang bij bankdrukken is 18kg, wordt vaak afgerond naar 20.
Ik druk 78 (80) kg 2 sets 8x jeweet
Lolololololquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 03:20 schreef lobotm het volgende:
pff ik deed 90 makkelijkMaar nu niet meer lol
:P:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is het punt... je begint pas, je overschat jezelf... en je gaat af.quote:
Logisch. Doe ik ook altijd als ik alle gewichten op de stang heb gedaan om te bankdrukken: eerst een bicep curls doen met dat gewicht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nee, die stang lag nog op het rek en ik wou ff het gewicht voelen dus ik probeer die stang uit dat rek te tillen. Zoals je een bicep curl doet snapje
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 03:37 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
En dat is het punt... je begint pas, je overschat jezelf... en je gaat af.
Prima, heel goed.... vooral voor jezelf.
Beter een blunder dan een blessure die je voor maanden of jaren (of altijd aan de kant houdt).
Ik heb jaren getraind, en kwam zwaar onder het kritische vetpercentage gewicht. Een vetpercentage van slechts 2.1 En ik ging door met trainen (en helaas hebben de eigenaren van de sportschool me toen niet de wacht aan gezegd).
Op het moment dat ik echt moest stoppen deed ik 100 kilo aan bankdrukken. En toen begaf mijn rechter schouder het. Dat is weliswaar redelijk hersteld voor dagelijks gebruik... maar ik kan niet vaak meer een bal voor een hond werpen, in elk geval niet met al mijn kracht, zonder weer last van die blessure te krijgen.
Dus je wilde het mannetje zijn, het ging fout... maar uiteindelijk mag je blij zijn. Die grote beren houden wel van een lefgozertje... maar ook zij weten dat je uiteindelijk (net als hun) alle spieren gelijkmatig moet trainen... of wil je zo'n nepper worden met een enorme borstkas en biceps maar zonder triceps en spillebenen?
Doe niet zo dom als mij (hoewel ik wel alles gelijkmatig trainde)... en ga niet de toffe gast uithangen. Trainingsschema's zijn er niet voor niets.
Ja want dat is echt onmogelijkquote:
Bankdrukken schiet bij mij niet echt op om de 1 of andere duistere reden. Verder dan 70-80 gewicht (plus dan de stang nog) kom ik al jaren niet. Terwijl ik bij triceps ed makkelijk 120 dip-machine doe.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Stang bij bankdrukken is 18kg, wordt vaak afgerond naar 20.
Ik druk 78 (80) kg 2 sets 8x jeweet
FOK!kers maken geen fouten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:49 schreef smitjew het volgende:
Is toch mooi, zo begint iedereen.
Van je fouten leer je dus kijk er op terug met een lach.
Ik squat 120kg x 3-4 reps en ik ben niet breed. Dus ik was niet onder de indruk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja want dat is echt onmogelijk
Anabolenmongolen drukken geen honderd kiloquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En trouwens, die brede gasten kan jij gemakkelijk uitlachen in de douche, tenzij je ook aan de anabolen zit..
Zeker mijlenver boven paralelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:46 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ik squat 120kg x 3-4 reps en ik ben niet breed. Dus ik was niet onder de indruk.
Als je ze bij de toestellen ziet en ze wachten op je gewoon snel het gewicht 40 kilo hoger zetten als je weggaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:55 schreef Keskin58 het volgende:
Heb ik ook afentoe,
Mensen die zegmaar breder zijn dan ik en sterker kunnen tillen dan ik gaan me uitkijken zovan haha kijk die balhaar ofzo.
Ik doe het daar niet om me zelf te laten zien maar gewoon voor de fun!
Jij doet natuurlijk met gemak 200quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:57 schreef Esses het volgende:
100 kilo squaten en dat verwoorden alsof dat veel is.
ja en dan met een ROM van 1/256equote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jij doet natuurlijk met gemak 200
Ik zou ook lachen als iemand achterover valt als hij aan het curlen is bij de bench pressquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:30 schreef Robophatt het volgende:
Lol ik bench ook 30kg. TS is mietje.
Maar begrijpelijk wel. 't Is altijd zwaarder dan je denkt. En als ze je uitlachen zijn ze zelf behoorlijk kansloos want ik neem aan dat ze zelf ook bij minder begonnen zijn.
Hij heeft gelijk. Die jongen geeft je goed bedoeld advies (genoeg mensen die namelijk wel trainen om breed te worden) en jij reageert gelijk vijandig. Je had het ook bij het dikgedrukte kunnen laten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:32 schreef BeffJeck het volgende:
Afgelopen week zo'n steriode snuiver! Ik trainde verkeerd! ik pak tussen de 15 en 20 herhalingen Ik moest max 8 herhaling per set doen! Ik vroeg waarom? Anders werd ik niet breed.![]()
Ik legde hem uit dat het niet handig is, wanneer je bokst, om breed te zijn. Overigens vroeg ik hem ook waar hij zich mee bemoeide! Werd meneer nog boos ook! Ik moest blij zijn met zijn advies!
Als beginnende fitnessboii moet je ook 15 herhalingen doen. Dit om een beetje uithoudingsvermogen te krijgen en de techniek onder de knie te krijgen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:32 schreef BeffJeck het volgende:
Afgelopen week zo'n steriode snuiver! Ik trainde verkeerd! ik pak tussen de 15 en 20 herhalingen Ik moest max 8 herhaling per set doen! Ik vroeg waarom? Anders werd ik niet breed.![]()
Ik legde hem uit dat het niet handig is, wanneer je bokst, om breed te zijn. Overigens vroeg ik hem ook waar hij zich mee bemoeide! Werd meneer nog boos ook! Ik moest blij zijn met zijn advies!
Was hij ook, wie weet was hij op je nek gevallen en zat jij dit nu niet te typen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:20 schreef Drakire het volgende:
Mensen vergissen zich inderdaad echt hoe zwaar die zooi is ik heb nu wegens omstandigheden een tijdje niet meer kunnnen trainen mijn max bench was 50 (x8x3) zonder spotter maar ik durf te wedden dat 30 mij nu amper lukt hoor.
Overigens wel herkenbaar verhaal ik heb een keer gehad dat ik nog net een laatste herhaling wilde doen maar kreeg de stang met geen mogelijkheid meer omhoog zat gewoon vast eigenlijk, zo'n gast had het gezien en hielp me maar daarna bleef hij de hele tijd gebaren zo met 2 vingers naar zn oog wijzen en dan weer naar mij "ik zag het, ik zag het" alsof hij de held van de dag was.
Ik bench zonder die sluitingsringen dus ik kan m'n gewichten er gewoon af laden glijden staat alleen zo lompquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:51 schreef Alborz het volgende:
[..]
Was hij ook, wie weet was hij op je nek gevallen en zat jij dit nu niet te typen.
True. 50kg is ook niet fataal om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:53 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik bench zonder die sluitingsringen dus ik kan m'n gewichten er gewoon af laden glijden staat alleen zo lompen ja die gast heeft me geholpen maar bescheidenheid siert de mens.
Natuurlijk heeft hij inhoudelijk gelijk. Maar waar ik onzettend de schijt van krijg is dat, wanneer ik met volle concentratie aan het trainen, iemand mij uit mijn concentratie haalt. Ik zie er niet uit als een beginneling. Dus laat mij lekker trainen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Die jongen geeft je goed bedoeld advies (genoeg mensen die namelijk wel trainen om breed te worden) en jij reageert gelijk vijandig. Je had het ook bij het dikgedrukte kunnen laten.
15 a 20 repsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:00 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij inhoudelijk gelijk. Maar waar ik onzettend de schijt van krijg is dat, wanneer ik met volle concentratie aan het trainen, iemand mij uit mijn concentratie haalt. Ik zie er niet uit als een beginneling. Dus laat mij lekker trainen!
lekker supersets in een hoog tempo!
En dan 30 kg bp?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:12 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Ik ben 195 cm en 98 kg. Dus dat valt wel mee!
of je bent een anabooltje.... normaal of gespierd bestaat niet op fokquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:53 schreef Drakire het volgende:
Het is trouwens nooit goed op fok! of je bent een ecto of je bent een vetzo.
je hoeft er niet op te klikken héquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:52 schreef kataklysm het volgende:
Alweer een fitness topic. Rot lekker een eind op met jullie gay fetish.
zelfs jij zegt het frank.... hahahaquote:
hahaha lijkt me best grappigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:59 schreef Drakire het volgende:
Het vetste wat ik trouwens heb zien gebeuren was zo'n gast die wilde barbell pressen (staand) maar laat op een gegeven moment dat ding vanaf schouderhoogte naar beneden kletterendat ding valt vol op z'n shakebeker en die beker ontploft gewoonplastic stukjes vliegen alle kanten op en die shake van em lag ook overal
te mooi gewoon.
Tja......dat - Kk - als afkorting wordt gebruikt zegt al genoeg!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
of je bent een anabooltje.... normaal of gespierd bestaat niet op fok
trouwen waar lees jij 30 kg! Ik pak 15 tot 20 herhalingen met 80kgquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dan 30 kg bp?
Kk vetzo
waarom quote je dat naar mij toe, ik heb geen "KK" gezegdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:23 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Tja......dat - Kk - als afkorting wordt gebruikt zegt al genoeg!
yup ik ben 3 maanden bezig en zit nu op 105quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
o en 100 kilo squat is niet voor hele brede kerels denk ik. ben zelf net 5 weken begonnen en doe 80 >_<
zou goed moeten kunnen jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef flopsies het volgende:
[..]
yup ik ben 3 maanden bezig en zit nu op 105
Moet je klappen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:22 schreef Awesome_ het volgende:
Wat een sissy die TS. Beter begin je met een bezemsteel te bankdrukken, ecto
19quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zou goed moeten kunnen jahoe oud ben je?
Dan heeft die een kleine pik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:47 schreef amenth het volgende:
zon mattie van me dimitri drukt 140 kg denk dat komt door dat die heel dag buschaffeur is veel tijd om te eten hij gebruik wel anabol
je bedoelt dat hij een grote lul isquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:56 schreef amenth het volgende:
[..]
`
awel nee man hoere weigerde hem soms voor de grote piemel
Ik sport trouwens voor een goed lichaam, ik spuug op die powerlifters die 100kg kunnen benchen maar eruit zien als een vatzo. hebben die lui nog nooit van cardio gehoordquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Niet je eigen lichaamsgewicht kunnen benchen
Mijn zoontje van 4 drukt zelfs al 30 kilo!quote:
Ik stuur je wel een Whey shake retourquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:50 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Mijn zoontje van 4 drukt zelfs al 30 kilo!
Alsof jij op die gasten durft te spugen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:45 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik sport trouwens voor een goed lichaam, ik spuug op die powerlifters die 100kg kunnen benchen maar eruit zien als een vatzo. hebben die lui nog nooit van cardio gehoordze kunnen met hun postuur alleen van de afgelebberde chicks krijgen en meanwhile denken ze dat ze de bom zijn
Say what?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
herkenbaarIk ga al anderhalf jaar 4 keer per week naar de sportschool. Ik ben echter pas net begonnen met bankdrukken. Ik wil binnen 1,5 maand 4x8x80 kunnen. Gister met 60 kg 12 reps geprobeerd te maken zonder spotter. 11de rep kreeg ik die stang niet meer omhoog
. Gelukkig was er iemand bij en die trok die stang weg.
Oeps, sorry.....even een momentje van niet opletten!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
waarom quote je dat naar mij toe, ik heb geen "KK" gezegd
Die gasten kunnen niet rennen wat denk je zelf met zo'n pensquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Alsof jij op die gasten durft te spugen.
haha is niet erg hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:05 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Oeps, sorry.....even een momentje van niet opletten!
deed het altijd in zon beveiligd ding waar je op elk moment je stang vast kan zetten. Ik fitness namelijk altijd alleen, heb er nu toch maar voor gekozen om gewoon te gaan bank drukken.quote:
In de Smith. Nou, dat is in ieder geval beter dan niks. Maar ik ken hier ook gasten die trainen al 5 jaar en weten niet eens wat squatten en deadliften is en benchen nooit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:33 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
deed het altijd in zon beveiligd ding waar je op elk moment je stang vast kan zetten. Ik fitness namelijk altijd alleen, heb er nu toch maar voor gekozen om gewoon te gaan bank drukken.
Dat is wel sneu ja. Zat eerst ook bij zo'n mooiboy fitness school. Kende iemand daar die elke training borst en biceps deed. Verder niets.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In de Smith. Nou, dat is in ieder geval beter dan niks. Maar ik ken hier ook gasten die trainen al 5 jaar en weten niet eens wat squatten en deadliften is en benchen nooit.
Dan ben jij natuurlijk ook wel een enorme droeftoeter.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:51 schreef drumstickNL het volgende:
Maak je geen zorgen TS; 80% van de mensen die hier posten kunnen dat niet.
Zaterdag ging er nog zo'n gastje benchen met mijn shoulderpress; zelfs met zijn "spotter" kwam hij er vast onder te zitten.Niet geholpen, wel gelachen, zo ben ik dan ook wel weer.
Dat mag jij vinden. Hij heeft zijn vriend toch, ik ben z'n moeder niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:43 schreef Skol het volgende:
[..]
Dan ben jij natuurlijk ook wel een enorme droeftoeter.
Waarom, bij deadlift?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:04 schreef Catch_me het volgende:
Niks om je voor te schamen TS. Ik heb juist respect voor groentjes die bij alle oefeningen (behalve DL) met een lege bar beginnen.
Techniek > gewicht.
Deadlift doe ik ook nooit. Het verkankert iedere keer m'n rug dus ben ermee gekapt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In de Smith. Nou, dat is in ieder geval beter dan niks. Maar ik ken hier ook gasten die trainen al 5 jaar en weten niet eens wat squatten en deadliften is en benchen nooit.
Verkeerde form / zwakke rug?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Deadlift doe ik ook nooit. Het verkankert iedere keer m'n rug dus ben ermee gekapt.
Rug is een probleemgeval bij mij sinds een paar jaar ja. Vorig jaar dacht ik: kom, het is over, ik ga eens deadliften. Resultaat: megarugpijn en weer maanden bij de fysioquote:
Ik vind het sowieso een rare oefening, want het is nu juist exact wat ze je altijd zeggen NIET te doen als je tiltquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:58 schreef Scorpie het volgende:
Mijn rug is fucked up, net zoals mijn knieen. Geen DL voor mij dus.
Lijkt me zwaar verneukt man; hoe voorkom je dan dat je krom gaat lopen omdat je dan (waarschijnlijk) je borst e.d. meer traint dan je rug?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een rare oefening, want het is nu juist exact wat ze je altijd zeggen NIET te doen als je tilt
Nogal lastig om de bb op te rapen zonder 'grote' schijven er aanquote:
Genoeg andere oefeningen hoor. Onderrug, alle row-varianten, zagen, pull downs, optrekken etcquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Lijkt me zwaar verneukt man; hoe voorkom je dan dat je krom gaat lopen omdat je dan (waarschijnlijk) je borst e.d. meer traint dan je rug?
Ah, ok. Ik verkeerde onder de veronderstelling dat je verder geen rug oefeningen kon doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Genoeg andere oefeningen hoor. Onderrug, alle row-varianten, zagen, pull downs, optrekken etc
Jawel, alleen die dl doe ik dus echt niet, want dat is gegarandeerd rugproblemen erna.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik verkeerde onder de veronderstelling dat je verder geen rug oefeningen kon doen.
Alleen op Smith machine doe ik, nooit meer los. Zelfde verhaal nml: 1 verkeerde beweging en je rug aan gort.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:26 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
Ik doe ook nooit meer deadlifts, 1 verkeerde beweging en ik zit 2 weken met last van me rug... Squats gaan dan wel gewoon goed.
tsjah, als het met ouderdom komt is het zo erg nog niet. Ik ben 18! Vorige zomer in de bouw gewerkt en last van me rug gekregen. Heb er voor de rest geen last van maar als ik me rug met bijv. dead lifts te zwaar belast dan is het gelijk goed mis.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alleen op Smith machine doe ik, nooit meer los. Zelfde verhaal nml: 1 verkeerde beweging en je rug aan gort.
Ouderdom he
Ja, want squatten is slecht voor je knieen. Dudequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef BredeBradda het volgende:
Knieen zijn zwak dus squatten doe ik niet, DL doe ik ook niet, maar wel gewoon pull-ups
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |