Ik begin pas net jongequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:49 schreef Equites het volgende:
Wacht ff, je kan nog geen 30kg drukken? Wat ben jij voor pussy.
Nee, die stang lag nog op het rek en ik wou ff het gewicht voelen dus ik probeer die stang uit dat rek te tillen. Zoals je een bicep curl doet snapjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar serieus, hoe kan je achterover vallen met bankdrukken?
Doe ik al, niet als ik wakker wordt thoughquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:53 schreef smitjew het volgende:
Begin gewoon met push en sit ups als je wakker wordt dit helpt als je dan daadwerkelijk traint.
Dan komt dat met ervaring wel goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:54 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Doe ik al, niet als ik wakker wordt thoughoptrekken lukt ook gewoon prima, alleen begin pas net met gewicht
Dit dus overigens begon ik met veertig kilo of dertig. En na een tijd kon ik tachtig bankdrukken maar het heeft me nooit wat gebracht.quote:
nopquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:20 schreef Abed het volgende:
Het gedeelte dat je omhoog werd geholpen is verzonnen.
Die zijn toch standaard in de sportschool?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:19 schreef BredeBradda het volgende:
Ok, bleek dus om een of andere olympische stang te gaan
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:46 schreef BredeBradda het volgende:
Ik zoek een geschikt bankje en pak de benodigde gewichten, omdat ik natuurlijk nog niet biceps van 40cm omtrek heb pak ik netjes 2x 7.5KG. In een andere sportschool had ik ook 2x 7.5 al eens gedaan dus ik dacht ik fix die shit ff.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:24 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die zijn toch standaard in de sportschool?
Zijn 20 kilo trouwens.
Mee eens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:07 schreef Jellereppe het volgende:
Niks om je voor te schamen. Iedereen begint onervaren ergens aan. Als het je eerste keer is, vind ik die 30 kg heel netjes.
Serieuze tip, probeer dat volgende keer inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:25 schreef BredeBradda het volgende:
Ik kan net zo goed met die stang alleen gaan bankdrukken
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:46 schreef BredeBradda het volgende:
Een of andere brede gast die naast mij 100KG aan het squatten was
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En trouwens, die brede gasten kan jij gemakkelijk uitlachen in de douche, tenzij je ook aan de anabolen zit..
80 kgquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Stang bij bankdrukken is 18kg, wordt vaak afgerond naar 20.
Ik druk 78 (80) kg 2 sets 8x jeweet
Lolololololquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 03:20 schreef lobotm het volgende:
pff ik deed 90 makkelijkMaar nu niet meer lol
:P:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is het punt... je begint pas, je overschat jezelf... en je gaat af.quote:
Logisch. Doe ik ook altijd als ik alle gewichten op de stang heb gedaan om te bankdrukken: eerst een bicep curls doen met dat gewicht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nee, die stang lag nog op het rek en ik wou ff het gewicht voelen dus ik probeer die stang uit dat rek te tillen. Zoals je een bicep curl doet snapje
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 03:37 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
En dat is het punt... je begint pas, je overschat jezelf... en je gaat af.
Prima, heel goed.... vooral voor jezelf.
Beter een blunder dan een blessure die je voor maanden of jaren (of altijd aan de kant houdt).
Ik heb jaren getraind, en kwam zwaar onder het kritische vetpercentage gewicht. Een vetpercentage van slechts 2.1 En ik ging door met trainen (en helaas hebben de eigenaren van de sportschool me toen niet de wacht aan gezegd).
Op het moment dat ik echt moest stoppen deed ik 100 kilo aan bankdrukken. En toen begaf mijn rechter schouder het. Dat is weliswaar redelijk hersteld voor dagelijks gebruik... maar ik kan niet vaak meer een bal voor een hond werpen, in elk geval niet met al mijn kracht, zonder weer last van die blessure te krijgen.
Dus je wilde het mannetje zijn, het ging fout... maar uiteindelijk mag je blij zijn. Die grote beren houden wel van een lefgozertje... maar ook zij weten dat je uiteindelijk (net als hun) alle spieren gelijkmatig moet trainen... of wil je zo'n nepper worden met een enorme borstkas en biceps maar zonder triceps en spillebenen?
Doe niet zo dom als mij (hoewel ik wel alles gelijkmatig trainde)... en ga niet de toffe gast uithangen. Trainingsschema's zijn er niet voor niets.
Ja want dat is echt onmogelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |