Dus ik ging vandaag ff naar de sportschool, ff muscle kweken toch? Naja er zijn dus 2 verdiepingen, 1 op de begane grond en 1 erboven. Die 1 erboven is waar de echte krachtpatser toestellen staan zoals squatrek, bench bankjes en een arsenaal aan gewichten en dumbbels.
Dus ik zo breed als ik ben loop naar een of ander ding waar je een stang naar beneden moet trekken van boven, ik zet 'm gelijk op 70 om stoer te doen

, tot mijn verbazing lukte 70 prima op dat ding. Dus ik deed er een schepje bovenop, en wou ff gaan benchen.
Ik zoek een geschikt bankje en pak de benodigde gewichten, omdat ik natuurlijk nog niet biceps van 40cm omtrek heb pak ik netjes 2x 7.5KG. In een andere sportschool had ik ook 2x 7.5 al eens gedaan dus ik dacht ik fix die shit ff.
Maar toen kwam het, die stang was ten eerste al godverdomme groot en die sluitings dingen wogen ook 2KG per stuk

.
Dus ik hang dat gewicht eraan, doe de sluiters erop en probeer gewoon ff de stang vast te houden. Wat gebeurt er? Ik probeer die stang op te pakken en toen ik dat ding eindelijk ervanaf had flikker ik achterover met die stang die uit mn handen valt

Dat ding woog wss iets van 30KG ofzo, terwijl ik er netjes 15 op had gedaan.
Een of andere brede gast die naast mij 100KG aan het squatten was liet zijn halter vallen van het lachen en rijkte mij zijn hand toe om op te staan.
Nu schaam ik me godverdomme om nog in die zaal te komen
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben