quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:47 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jouw zin is ook behoorlijk krom RC!wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:16 schreef Zeurberus het volgende:
Nadeel is dat ik enorm voor het blok gegooid werd.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:37 schreef Entrepreneur. het volgende:
Hallo allemaal,
ik ben zo'n 2 maanden geleden begonnen aan een opleiding die achteraf gezien toch niet zo goed bevalte en ik ben dus inmiddels gestopt met die opleiding.
Ik dacht dat we nou wel wisten dat de aarde niet plat is?quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan de platte grond dan verplaatsen, zodat je alsnog alles ingezoomed kan bekijken.
Google even een computer cursus
Waterpijl, de tegenhanger van de vuurpijl.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bizarre loop van het waterpijl.....
Verdomme, ik schrok helemaal, hoe kon ik nou die reactie in dit topic geplaatst hebben dacht ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:15 schreef Montov het volgende:
[..]
Waterpijl, de tegenhanger van de vuurpijl.
Lees in het vervolg alle posts van de topics die je bezoekt, dan had je kunnen weten dat het om een autocorrectiefout ging.quote:
Hoe kan dat een autocorrectiefout zijn? 'Bevalte' is geen woord.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef Entrepreneur. het volgende:
[..]
Lees in het vervolg alle posts van de topics die je bezoekt, dan had je kunnen weten dat het om een autocorrectiefout ging.
Autocorrectietools maken volgens jou nooit woorden niet die bestaan? Duidelijk weinig IT-ervaring.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe kan dat een autocorrectiefout zijn? 'Bevalte' is geen woord.
Weinig autocorrectie-ervaring. Dat klopt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:34 schreef Entrepreneur. het volgende:
[..]
Autocorrectietools maken volgens jou nooit woorden niet die bestaan? Duidelijk weinig IT-ervaring.
Oke, dat is dan ook weer duidelijk. Spreek in het vervolg niet over dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weinig autocorrectie-ervaring. Dat klopt.
Leg eens uit, dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:37 schreef Entrepreneur. het volgende:
[..]
Oke, dat is dan ook weer duidelijk. Spreek in het vervolg niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
Of je kijkt eerst eens waar dit topic over gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:37 schreef Entrepreneur. het volgende:
[..]
Oke, dat is dan ook weer duidelijk. Spreek in het vervolg niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
[Centraal] Kleine Klachten Topic #10quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
"Sorry voor de spelfouten, ik zit op mijn mobiel", soms aangevuld met "dat komt door de autocorrectie"
is echt het nieuwe:
"Ik kan het niet helpen dat ik zo veel spelfouten maak, want ik ben dyslectisch."
Waarom geven die mensen niet gewoon toe dat ze te dom zijn om een beetje normaal te kunnen spellen?!
Verkeerde toetscombinatie.... soms maakt hij dan rare woorden, maar het is vrij uitzonderlijk dat het op die manier misgaat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:47 schreef Lienekien het volgende:
Nou weet ik verdomme nog niks. Hoe komt een autocorrectietool met 'bevalte' als je 'beviel' wilt typen?
Verkeerde voorbeeld Maan....quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:59 schreef Maanvis het volgende:
Je moet je spellingcontrole op Nederlands zetten als je niet wilt dat je 'pregnant' etc eruit krijgt.
De woordenlijst is helaas niet beperkt tot bestaande woorden, en meestal is het ook nog eens een zelflerende woordenlijst dus als de bezitter van de telefoon een keer de na het woord "bevalt" een woord beginnend met een e wilde schrijven en de spatie vergeten is, dan kan het foute "bevalte" zomaar in de woordenlijst verschijnen en blijven staan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap het principe wel, maar dus niet hoe het een woord als 'bevalte' kan uitpoepen. Dan deugt de woordenlijst toch niet?
Kon het niet laten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verkeerde voorbeeld Maan....
Al even afgezien van het feit dat het hier in eerste instantie ging om de fout "bevalte" en het door mij gepostte voorbeeld helemaal in het Engels is, is pregnant ook nog eens een keurig Nederlands woord.
Dan snap ik toch iets niet. Als jij zo veel ervaring hebt met autocorrectie, dan kun je die toch ook gewoon corrigeren?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:37 schreef Entrepreneur. het volgende:
[..]
Jaja, mooie uitleg. Maar geen antwoord op:quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
De woordenlijst is helaas niet beperkt tot bestaande woorden, en meestal is het ook nog eens een zelflerende woordenlijst dus als de bezitter van de telefoon een keer de na het woord "bevalt" een woord beginnend met een e wilde schrijven en de spatie vergeten is, dan kan het foute "bevalte" zomaar in de woordenlijst verschijnen en blijven staan.
Of de woordenlijst bevat een woord als "bevaltechniek" en gaat er vanuit dat het woord nog verder aangevuld zal worden met "chniek".
Mijn telefoon gaat er bij die toetscombinatie overigens vanuit dat ik "Afvalverwerking" wil spellen.
Te meer niet daar de i en de e ver genoeg van de a afzitten om mistypen uit te sluiten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:47 schreef Lienekien het volgende:
Nou weet ik verdomme nog niks. Hoe komt een autocorrectietool met 'bevalte' als je 'beviel' wilt typen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |