Mag ook, dat ben je als moeder zijnde de hele week thuis.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
DagDELEN. Een ochtend of een middag. 3 uurtjes geloof ik maar.
De mijnequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
overigens .. for the record : ik krijg overal waar Jan komt te horen dat hij zo goed opgevoed is, dat hij zo goed weet hoe alles hoort etc. dat recalcitrante heeft hij dus echt vrijwel alleen maar thuis (helaas). Maar hij weet prima wat omgangsregels zijn, steekt zelfs zijn duim op als er een auto stopt om ons over te laten steken. Ik bedoel .. welk kind hoor je tegenwoordig nog netjes dank je wel zeggen als ze een plakje worst krijgen bij de slager? ik hoor het nauwelijks meer, Jan komt gewoon niet eerder weg dan dát hij netjes bedankt heeft.
alle kinderen die bij mij meelopen ook! zoniet.. vreet ik die worst opquote:
lekker toch meisquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou ik heb heerlijk gewerkt. Zo
Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Sommige vrouwen zijn ook gewoon leukere moeders omdat ze werken. Omdat ze niet de hele dag hoeven te moederen. Ik merk dat ik het ook fijn vind om 2 tot 4 uur per dag Ireth te zijn en niet Mama...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
lekker toch meis![]()
don't get me wrong .. ik vind niks mis met werkende vrouwen, ik vind wel wat mis met vrouwen die liever hun kind op een kdv achterlaten dan zelf te zorgen ..
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
alle kinderen die bij mij meelopen ook! zoniet.. vreet ik die worst op
Heb je nou vaak beteuterde gezichtjes moeten aanschouwen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
alle kinderen die bij mij meelopen ook! zoniet.. vreet ik die worst op
Of als vader zijnde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mag ook, dat ben je als moeder zijnde de hele week thuis.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik werk in een winkel :pquote:
Ligt er maar net aan wie de beste baan van de 2 heeft.quote:
Dit ook idd. In mijn omgeving zijn er genoeg dames die graag willen blijven werken en zo hun gezin/werk goed kunnen combineren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn ook gewoon leukere moeders omdat ze werken. Omdat ze niet de hele dag hoeven te moederen. Ik merk dat ik het ook fijn vind om 2 tot 4 uur per dag Ireth te zijn en niet Mama...
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik werk in een winkel :p
Maar heb me eerst door 13pagina's heen gelezen.
En mn rug doet zeeeeeer! Dus k neem een warme douche en een Paracetamolletje.
Ojaaa en en en.... Ik ging net naar de taco mundo voor een taco en en een enchilada. Ik kreeg een taco en een fajita. Met kip. Dat eet ik niet. Maarja ik kwam thuis pas achter de vergissing, dus k bel op.
Nou ze kwamen gratis mijn hele bestelling nog een keer bezorgen. Kreeg ik dus naast de enchilada nog een taco maar ook een burrito. :p jumjum!
die tijd is voor mij 's avonds als de jongens slapenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn ook gewoon leukere moeders omdat ze werken. Omdat ze niet de hele dag hoeven te moederen. Ik merk dat ik het ook fijn vind om 2 tot 4 uur per dag Ireth te zijn en niet Mama...
Oke, moet ik er wel bij vertellen dat ik pas ben gaan werken toen Susanne in groep 4 zat. En dan nog alleen onder schooltijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
die tijd is voor mij 's avonds als de jongens slapen![]()
ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik nu gewoon m'n hoofd al bomvol heb met de boodschappen, opruimen, kind van en naar psz brengen, koken, een baan erbij en ik zou gillend gek worden. Ik heb dan ook echt wel bewondering voor die andere 'alleenstaande' moeders, maar ik heb met dit beetje al dat m'n hoofd overstroomt.. hoe moet ik daar dan nog een baan bij inpassen?ik weet het eerlijk niet ... enfin, komende woensdag heb ik een intake gesprek met een tweede pychologe die een iq-test gaat afnemen, en op 14 november een afspraak met de psychiater voor verder onderzoek naar adhd. (aagezien er wel heel veel tekenen zijn, maar er geen achtergrond/jeugd anamnese gedaan kon worden omdat oa m'n ouders niet meer leven)
deed mn broer ook met mn neefje vanaf een bepaalde leeftijd dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:05 schreef dolfina-chica het volgende:
ik zou als ik kinderen heb, mijn kind minimaal 1 keer per week naar een kdv brengen en op latere leeftijd naar pz, waarom.. omdat ik in het onderwijs heb gemerkt, dat ze er alleen maar profijt van hebben (gehad) plus, je hebt kans dat eenkennigheid tegen gaat.. plus je hebt je handen even vrij
mn broer en zijn ex deden allebei een dagje minder werken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wie de beste baan van de 2 heeft.
Wettelijk gezien heb je recht op een pappadag. Het moet natuurlijk wel kunnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
mn broer en zijn ex deden allebei een dagje minder werken.
niet bij alles hoeft de keus een financiële te zijn.
yeah 1x in de week idd een pappadag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wettelijk gezien heb je recht op een pappadag. Het moet natuurlijk wel kunnen.
geen dank je wel zeggen... inleveren... dan zeg ik wel dank je welquote:
precies, en dat is waar het om draait. Ik vind mijn kinderen het belangrijkste, en kies dus ook oor hen. Dat ik daar door sommige mensen op afgerekend word: je wil gewoon niet werken, je vind het wel lekker makkelijk zo" is een ander verhaal. Ik geef ze een week met Jan en ze weten wel beterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah 1x in de week idd een pappadag.
en als je wil kan t imo ook hoor.
mensen maken zelf de keuze in wat ze t belangrijkst vinden
mijn woorden exactlyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
geen dank je wel zeggen... inleveren... dan zeg ik wel dank je wel
en alle kinderen die bij mij meelopen, weten dat ik het doe.. jij geen dank je wel zeggen.. ik eet hem op..
ik waarschuw altijd: wat zeg je dan?
zeggen ze niets... is het inleveren...
zonder blikken of blozen.. ik kijk de vrouw/man aan en ik zeg dank je wel en ik vreet hem op..
alle kinderen hebben het wel 1 keer gedaan... daarna weten ze het!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Heb je nou vaak beteuterde gezichtjes moeten aanschouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |