Dat is wel een dappere stelling als je bijvoorbeeld vergelijkt met Rosenthal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:19 schreef Morendo het volgende:
[..] de incompetentie van Dijsselbloem is flagranter.
Wat is er mis met Timmermans? Ben zelf trouw VVD'er maar Timmermans is een van de weinige zo niet de enige PvdA'er die zeer competent overkomt.quote:
Schultz ziet er dan tenminste nog een beetje aardig uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Positieve discriminatie blijft een bitch.
Zou het echt zo gaan, op Sons of Anarchy achtige wijze dat ze aan tafel zitten van: yay of nay? Volgens mij is het niet zo eenvoudig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tenzij je afspreekt dat de eerste minister niet stemt tijdens de Ministerraad.
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wel een dappere stelling als je bijvoorbeeld vergelijkt met Rosenthal.
Was meer wat voor Rosenthal geweest?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:38 schreef Kowloon het volgende:
Wat een gruwelijke ministers hebben ze weer uit de kast getrokken, ik krijg al weer jeuk van de PvdA. Dijselbloem op MinFin, hou toch op.
Prutser eerste klas is hij zeker maar deze kwalificatie gaat te ver.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Rosenthal is de meest incompetente minister ooit.
Nee, ze hebben genoeg PvdA'ers die wel een geschikte MinFin zouden zijn. Ik denk aan Willem Vermeend, ik denk aan Paul Tang en zelfs Coen Teulings had ik nog beter gevonden.quote:
In ieder geval de meest incompetente die ik heb meegemaakt en ik volg de Nederlandse politiek al een jaar of dertig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Prutser eerste klas is hij zeker maar deze kwalificatie gaat te ver.
Het lijkt mij ook geen heel gelukkige keuze overigens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, ze hebben genoeg PvdA'ers die wel een geschikte MinFin zouden zijn. Ik denk aan Willem Vermeend, ik denk aan Paul Tang en zelfs Coen Teulings had ik nog beter gevonden.
Dan heb je ook de LPF'ers in de regering meegemaakt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval de meest incompetente die ik heb meegemaakt en ik volg de Nederlandse politiek al een jaar of dertig.
Die hebben niet lang genoeg gezeten om schade te kunnen aanrichten gelukkig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan heb je ook de LPF'ers in de regering meegemaakt.
Hoe kom je erbij dat Timmermans op Financiën zou komen? Die man is diplomaat van huis uit en past alleen maar uitermate goed op BuZa.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Willem Vermeend zou inderdaad een veel logischere keuze zijn geweest voor het ministerie van Financiën dan Timmermans, bovendien worden die kwaliteiten die Timmermans heeft zo niet goed benut, die worden wel goed benut als hij minister van Buitenlandse Zaken zou worden aangezien hij aardig wat talen redelijk goed spreekt, hij veel relevante ervaring heeft en hij over goede diplomatieke kwaliteiten beschikt.
Het is een gevalletje van slechte allocatie. Hopelijk verdiepen de politici van de toekomst zich wat in die speltheorie waarvoor een econoom dit jaar de Nobelprijs heeft gewonnen.
Timmermans krijgt BuZa volgens mij hoor, geen Financiën.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Willem Vermeend zou inderdaad een veel logischere keuze zijn geweest voor het ministerie van Financiën dan Timmermans, bovendien worden die kwaliteiten die Timmermans heeft zo niet goed benut, die worden wel goed benut als hij minister van Buitenlandse Zaken zou worden aangezien hij aardig wat talen redelijk goed spreekt, hij veel relevante ervaring heeft en hij over goede diplomatieke kwaliteiten beschikt.
Het is een gevalletje van slechte allocatie van middelen. Hopelijk verdiepen de politici van de toekomst zich wat in die speltheorie waarvoor een wiskundige dit jaar de Nobelprijs heeft gewonnen.
Ik heb het lijstje even niet gevolgd aangezien het allemaal nog min of meer speculatief is (min of meer omdat er natuurlijk het een en ander wordt gelekt), ik ging af op een citaat van een andere FOKker. Als Timmermans minister van BZ wordt dan vind ik dat een prima keuze, ik ken geen politicus van de PvdA en de VVD die hier geschikter voor is, met de kanttekening dat er veel onontdekt talent is en dat de partijen niet enkel intern zouden moeten kijken maar ook extern zouden moeten scouten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Timmermans op Financiën zou komen? Die man is diplomaat van huis uit en past alleen maar uitermate goed op BuZa.
Samsom heeft gezegd in de Kamer te blijven om het PvdA geluid te kunnen blijven geven. Alleen als hij premier kon worden zou hij niet in de Kamer blijven. Lijkt hij zich aan te houden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:40 schreef Molurus het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat in het lijstje namen zoals die nu rondgaat Samsom niet wordt genoemd.
Dat was ff kiezers scoren en dan weer weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |