Moet je naar Limburg gaan, kan je tanden van deze baas vinden:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn grap, wat doe je?
Haaientanden altijd bij Cadzand en Vlissingen enzo, maar geen idee waar ik de pijlpunten zocht
Volgens mij in rotstuintjes in de buurt
Die was niet zo slim. In ons vakgebied noemen we hem ook wel de "megalodom"quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Moet je naar Limburg gaan, kan je tanden van deze baas vinden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Megalodon
vorige waren leuk, deze is saaiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
verbinden met server...
We zijn aan het zoeken naar onbekenden...
Je bent nu aan het chatten met een vreemde. Zeg hallo!
Vreemde:Hoezo Dan ?:)
Jij: Goedemiddag
Vreemde:hoooooii
Jij: help je met zoeken naar haaientanden en pijlpunten?
Minuutje geen reactie
Jij: Als je blijft wanken en geen antwoord geeft heb ik weinig aan je
Vreemde:ik snap het niet
Jij: Jij schep pakken, jij naar buiten lopen, jij graven
Jij: duidelijk?
Vreemde:nee
Verbinding verbroken
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die was niet zo slim. In ons vakgebied noemen we hem ook wel de "megalodom"
Heujj Limburg!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Moet je naar Limburg gaan, kan je tanden van deze baas vinden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Megalodon
Vakgebied van amateur-archeologie, zal jou ook wel bekend zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]In het vakgebied van trekhaakverkoop?
Nee, nooit aan gedaan zelfquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vakgebied van amateur-archeologie, zal jou ook wel bekend zijn.
Is goed, ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb trouwens thuis wel een apart steentje dat ik ooit zag, wat erin zit lijkt wel een heel klein botje en kleine blaasjes ernaast. Zal ik morgen even pics posten?
Zijn geen aparte aderen in het gesteente ofzo, gewoon echt botjes volgens mij.
je wa? Hedde ge wa tegen brabanders ofzo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een brabander die het over dialecten durft te hebben
Ok is goad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kom, we gaan allemaal limburgs en brabants typen!
duivb sdvuib sdv8h? sdvuhsd!
sdivubsidvj!!! dushvfoisdhv. sdv, asg98h dfs807gavra ef sdgfiub sdviusdv sdfsdkfjsd!
iugsd80vh?
oh is goed manquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kom, we gaan allemaal limburgs en brabants typen!
duivb sdvuib sdv8h? sdvuhsd!
sdivubsidvj!!! dushvfoisdhv. sdv, asg98h dfs807gavra ef sdgfiub sdviusdv sdfsdkfjsd!
iugsd80vh?
Bietje fapp'n en bier'nquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:54 schreef Mender het volgende:
[..]
oh is goed man
hedde gij nog plannen van 't weekend of wa?
Lekker eaten enzoe wettewal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:54 schreef Mender het volgende:
[..]
oh is goed man
hedde gij nog plannen van 't weekend of wa?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Post van het jaar: gedicht onder ruitenwisser; raar?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef gogosweden het volgende:
ik ben geen vrouw maar ik kan je dit advies geven:
grow some fucking balls
Je moet en stuk met de bus ofzo tussen arnhem en nijmegen rijden bussen, lent is bezig. sorry.quote:
Heb je een nieuwe 06? Zo ja sms evenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:48 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Je moet en stuk met de bus ofzo tussen arnhem en nijmegen rijden bussen, lent is bezig. sorry.
Er staat wel wat lekkers klaar hier voor je.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Aldie, je server heeft een sosua. Weet niet wat er aan de hand is, maar t klopt niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |